Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni ei usko minua.

Vierailija
17.08.2023 |

Mulle on tullut semmoinen oli ettei poikaystäväni luota minuun asiassa joka liittyy syömiseeni. Kerroin hänelle että aijon laihduttaa koska koen että siihen on oikeasti tarvetta. Nyt hän vahtaa syömisiäni ja kun kerron että välillä syöminen tuntuu pakkopullalta ettei ole yhtään nälkä hän kertoo olevansa huolissaan. Taitaa luulla että mulla olis muka joku syömishöiriö vaikka näin ei ole. Totuudessa painan 70kg ja ole 160cm pitkä. Tarkoitus on laihduttaa 5-10kg ja jätän sen siihen. Miten vakuuttaa poikaystävä siitä että haluan olla laiha ja terve.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitten muuttaa vain vähän ruokavaliota ja syö säännöllisesti jotain. Ettei tavoittele "laihuutta" tai "laihduta liian äkkiä", vaan sanoo että pyrkii siihen painoon pikkuhiljaa. Ja toinen ei olisi sitten huolissaan.

Vierailija
2/23 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitten muuttaa vain vähän ruokavaliota ja syö säännöllisesti jotain. Ettei tavoittele "laihuutta" tai "laihduta liian äkkiä", vaan sanoo että pyrkii siihen painoon pikkuhiljaa. Ja toinen ei olisi sitten huolissaan.

No niin oon sille sanonukki ja tänään se rupes yhtäkkiä itkemään kun sanoin jotain ajattelematonta. Silloin tajusin että hän on oikeasti huolissaan. Vaikka yritin kaikkeni että uskoisi niin ei uskonut. Kuulemma olen normaalipainoinen ja laiha etten saisi laihduttaa. Mietin että ehkä parempi jatkossa tehäd se salassa häneltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa manipuloivalta idiootilta. Pelkääkö hän, että olet hoikempana kauniimpi ja jätät hänet jonkun muun takia? Tällainen ajattelutapa näillä kontrolloivilla tyypeillä on yleensä taustalla.

Vierailija
4/23 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa manipuloivalta idiootilta. Pelkääkö hän, että olet hoikempana kauniimpi ja jätät hänet jonkun muun takia? Tällainen ajattelutapa näillä kontrolloivilla tyypeillä on yleensä taustalla.

Ei ole. Hän on itse laiha ja hyvännäköinen eikä tekisi semmoista.

Ja kerron päivittäin että rakastan häntä.

Vierailija
5/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
6/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hieman kehitysvammainen..

Vierailija
7/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tuolla tarkoitat.

Vierailija
8/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis tykkää susta tuollaisenaan, se on hyvä.

Itse oon oppinut, että painoasioista ei kannata turhaan miehelle puhua, tulee vaan riitaa ja pahaa mieltä, sano mitä tahansa :D

Ja musta vähän kuulostaa että et ole ihan terve kun haluat olla "laiha".

Onko syömishäiriötaustaa?

Vierailija
9/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon oppinut, että painoasioista ei kannata turhaan miehelle puhua, tulee vaan riitaa ja pahaa mieltä, sano mitä tahansa :D

Ei ole, olen muuten vain ollu lihava lapsuudesta asti. Siksi olen päöttänyt että haluan olla normaalipainoinen ja terve. Lisäksi ajattelen että poikaystäväkin tykköis kuitenkin enemmän jos olen laiha.

Vierailija
10/23 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäs hakea apua

Vierailija
11/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin oon sille sanonukki ja tänään se rupes yhtäkkiä itkemään kun sanoin jotain ajattelematonta. Silloin tajusin että hän on oikeasti huolissaan. Vaikka yritin kaikkeni että uskoisi niin ei uskonut. Kuulemma olen normaalipainoinen ja laiha etten saisi laihduttaa. Mietin että ehkä parempi jatkossa tehäd se salassa häneltä.

Todellinen ongelma on joku aivan muu kuin sinun laihduttamisesi, jos poikaystävä noin vaan yhtäkkiä alkaa itkemään.

Toisaalta, kun et ole suorastaan lihava, niin miksi tehdä niin kauhea numero laihduttamisesta? Sinä voi pudottaa painoasi syömällä muuten aivan normaalisti, vain säännöllisemmin, useamman kerran vuorokaudessa mutta kuitenkin kokonaisuudessa vähemmän kuin ennen varsinkin turhia kaloreja.

Vierailija
12/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välität toisen sanomisista. Pidä rajasi ja pyydä, ettei puutu sun asioihin, ellei osaa olla kannustava tai neutraali.

Vierailija
13/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tuolla tarkoitat.

mot

Vierailija
14/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka vahtii naista on väärä mies naiselle.

Vierailija
15/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen ongelma on joku aivan muu kuin sinun laihduttamisesi, jos poikaystävä noin vaan yhtäkkiä alkaa itkemään.

Toisaalta, kun et ole suorastaan lihava, niin miksi tehdä niin kauhea numero laihduttamisesta? Sinä voi pudottaa painoasi syömällä muuten aivan normaalisti, vain säännöllisemmin, useamman kerran vuorokaudessa mutta kuitenkin kokonaisuudessa vähemmän kuin ennen varsinkin turhia kaloreja.

Kysyin häneltä mikä hätänä ja hän kertoi olevansa huolissaan ja ahdistunut laihduttamisestani. En ymmärrä miksi.

Vierailija
16/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet. Ansaitset parempaa.

Vierailija
17/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä hänet. Ansaitset parempaa.

Miksi? Mies on täydellinen, yhtä outo kuin minäkin ja asioista samaa mieltä. Rehellinen, luotettava, turvallinen ja muut huomioon ottava.

Vierailija
18/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rasittaa muita ihmisiä omilla jutuillaan. Opit sen vielä, ettei kaikkea tarvitse jakaa.

19/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ei kuulosta terveeltä jos sanoo haluavansa olla laiha.

Vierailija
20/23 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ei kuulosta terveeltä jos sanoo haluavansa olla laiha.

No kyllähän koska olen aina ollut ylipainoinen. Se on ylipainoisen vastakohta eli laiha. Laiha on eri käsite kuin alipainoinen.