BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti toi Anu on tyhmä ku saapas.
On aikaisemminkin tullut ilmi, että monien nuorehkojen naisten, ehkä miestenkin, yleistieto on aivan olematon.
Kimmokaan ei tiedä mikä on tina. ja jotain muitakaan ihan normaaleja asioita ei ole tiennyt.
Kimmo alkujaan amis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu vastaa Lappi on kunta :)
Kyllä sellanen kunta on Satakunnassa.
On, mutta Levi ei ole siellä!
Eihän siitä ollut puhetta. Väitit vain, ettei Lappi ole kunta, vastasin siihen.
En minä sitä väittänyt! Mutta jos kysymys kuuluu, missä kunnassa Levi sijaitsee. Anu miettii ensin Lappi, sitten Rovaniemi!
Joo mutta minä vastasin sille, joka väitti ettei Lappi ole kunta.
Pitääkö tämä vielä monta kertaa toistaa.
Ei ole kunta Lapissa typerys ja oli kyse Lapista ja siellä olevasta Levistä, missä kunnassa se on.
KOITAHAN ILMAPÄÄ TAJUTA, ETTÄ MINÄ VASTASIN VAIN JA AINOASTAAN SILLE, JOKA VÄITTI ETTEI LAPPI OLE KUNTA. EN MIHINKÄÄN STANAN LEVIVIESTIIN.
PYYDÄ JOULULAHJAKSI KAKKULAT JA AIVOT.
Ei ole Lapissa kunta ja nyt oltiin Lapin alueella. Tyhmä. Lopeta.
MINÄ vastasin sille joka väitti ettei Lappi ole kunta, en mihinkään bb-visaan, VAAN KETJULAISELLE.
Vatipää.
Ketjun viestithän voi olla tyyliä : hyvää päivää, kirvesvartta! Itse luen myös muut ketjussa olevat viestit, jotta tietää aiheen. Tässäkin kyseessä olevassa ketjussa puhuttiin LEVISTÄ ja kunnasta, missä Levi sijaitsee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu luuli että Maccu Piccu on Venäjällä :) ei voi olla totta.
Macchu Picchu korj
Eipä tuo korjauskaan onnistunut :D
Olisiko se kuitenkin Machu Picchu.
Kannattiko nauraa Anulle, besserwisser?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu vastaa Lappi on kunta :)
Kyllä sellanen kunta on Satakunnassa.
On, mutta Levi ei ole siellä!
Eihän siitä ollut puhetta. Väitit vain, ettei Lappi ole kunta, vastasin siihen.
En minä sitä väittänyt! Mutta jos kysymys kuuluu, missä kunnassa Levi sijaitsee. Anu miettii ensin Lappi, sitten Rovaniemi!
Joo mutta minä vastasin sille, joka väitti ettei Lappi ole kunta.
Pitääkö tämä vielä monta kertaa toistaa.
Ei ole kunta Lapissa typerys ja oli kyse Lapista ja siellä olevasta Levistä, missä kunnassa se on.
KOITAHAN ILMAPÄÄ TAJUTA, ETTÄ MINÄ VASTASIN VAIN JA AINOASTAAN SILLE, JOKA VÄITTI ETTEI LAPPI OLE KUNTA. EN MIHINKÄÄN STANAN LEVIVIESTIIN.
PYYDÄ JOULULAHJAKSI KAKKULAT JA AIVOT.
Ei ole Lapissa kunta ja nyt oltiin Lapin alueella. Tyhmä. Lopeta.
MINÄ vastasin sille joka väitti ettei Lappi ole kunta, en mihinkään bb-visaan, VAAN KETJULAISELLE.
Vatipää.
Ja täällä vastataan BB kisaan BB ketjussa vatipää.
Olipa tyhmän näköistä toimintaa kun kaks pompottaa ilmapalloa jonkun hikisen 1000e palkinnon takia ja on vieläpä kevinin päivä.... Äly hoi älä jätä. Kaks inhokkia olleet alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Anu ei tiennyt ees, että ennen Kekkosta on ees pressuja ollu, kun ei ollu tienny relanderista mitään. Muutenkin näyttää ihan tohelolta tuolla.
Ei voi olla totta 🤣 täydellinen tuulitunneli, no ihme ettei se ole suutaan aiemmin avannut. Pelissä on tietty pakko.
Tuontanto haluaa Anun ulos kun on niin yleissivistymätön, siksi trivial pursuit. Ehkä kandeisi olla lapsen toinenkin kouluvuosi pois tieltä, läksyissä ei kande auttaa ainakaan. Onko omina kouluvuosinaan vaan meikkaillut ja somettanut kaikki tunnit?
Onko se Levi Lapin kylä, ??
On oikeasti outoa kun joku ei tiedä mitään, miten voi vaan elellä eteenpäin ettei lue mitään, mikään ei kiinnosta, eikö ahdista jos ei tajua mitään maailman menosta, menneestä eikä tulevasta? No asuntoa voi toki näyttää jos saa avaimen pyörimään lukossa mutta mitä jos ostaja kysyy vaikka onko vastike tässä rahastoitu vai tuloutettu, mitä siihen sanoo? Hymisee ja sanoo ”ymmärrän” ?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla hiekkaa pyllyssä, kun toi meno tuolla bb talossa tuntuu tylsältä : (
Lopeta heti tylsän bb-talon töllöttäminen ja mene pesemään se hiekkainen pe.seesi!!
Vierailija kirjoitti:
Analyysit meidän mitäänsanomattomista asukkaista.
Anu: Ottaisin Anun, jos pitäisi kesämökille valita joku kamala, haalea tylsä tapetti seinälle. Mitäänsanomaton laiska-mato, joka piittaa lapsistansakaan kun lähti 10 vkoksi taloon. Ulosanti kuin 4-vuotiaalla lapsella. Sanavarasto ei kummoinen, lähes olematon. Ruvennut nuolemaan pyllyjä kun tietää Kimmon tajunneen hänen kieroilut. Ei paljon Helmerit enää kiinnosta kun pääsee talosta pois ex-miehen viereen. Lohikeittomies ei tuollaista 2naamaista kieroilijaa enää halua.
Helmeri: Perässä vedettävä ja helposti höynäytettävä muka-kiltti mies. Kierompi kuin tiedämmekään. Voi olla hyvä tyyppi, mutta pelkästään se saa vereni kiehumaan, että on niin tyhmä, että luulee Anun vielä haluavan nähdä hänet talon jälkeen. Tietääkö Helmeri lohikeitto-miehestä?
Kevin: Pitää ihmeellistä showta välillä joka ei minuun pure. Toitottaa suvaitsevaisuuden puolesta, mutta ei ole välttämättä kovin suvaitsevainen itse. Toivoisi varmaan, että kaikki olisivat muunsukupuolisia. Ei kiitos sellaista maailmaa!!! Ok tyyppi, mutta tuo kiekuminen sekä tilanteiden ärsyttävä analysointi tyhmillä sanoilla, ottaa pannuun. Käyttää sanaa AKTUAALINEN aivan väärissä paikoissa! Ei luultavasti oikeasti tiedä mitä se tarkoittaa. Kunhan vain kuulostaa lause hyvältä, on ilmeisesti lisättävä ”hienoja” sanoja kuulostaakseen fiksulta.
Kristian: Rauhoittunut mielestäni Levin jälkeen. Kamala rääväsuu, kateellinen niille joilla on hyvä olla sisimmässään.
Seläntakana jauhaja(ei sillä etteikö muutkin tuolla) jonka ulosanti on raskasta kuunneltavaa. Kännissä sairaan ärsyttävä ja pelottava sekä arvaamaton. Ihme, että tyttöystävä tällä herralla. Hauska osaa olla välillä, mutta negatiivisuus puskee miehestä läpi.Kimmo: Ajattelee olevansa super-hauska, mitä välillä onkin. Mutta liika nokkeluuden yrittäminen saa itselläni aikaan myötähäpeän tunteet. Laskelmoiva, ajatteleva, ja jollain tavalla todella salaperäinen. Mitähän siellä Keltaisessa Ruusussa tapahtuu kun kahvia siellä ei ainakaan yöaikaan hörpitä.
Tästä joukosta, kukaan ei ansaitse voittoa. Voittajat on lähteneet jo kotiin.
Jos PAKKO valita joku.... Niin... Ei ristus siltikään kukaan!Kunhan Anu ei voita, ei tällä skeidalla ole väliä.
Olen puhunut 🙏🏻
ERI Hyvä analyysi.Olen täysin samaa mieltä.
Itse äänestän Kristiania,koska uskon,että vain se pystyy päihittämään Anun.
Kevin tosiaan ei suvainnut esim.Villen arvoja.Heti alussa juonitteli Millan kanssa Villen nimeämisestä häätöäänestykseen. Veti samalla linjalla loppuun asti.
En ole yhtä hyväsydäminen ja anteeksiantavainen,kuin Ville,joka antoi rahnansa Kevinille ja piti tätä voittaja suosikkinaan.
En pidä Kristianin läyhäys ja ilkeily puolista luonteessa. Äänestän häntä pelitaktillisista syistä.
Asuurinsininen oli käytössä muinoin jo
Siis Anu ei tiedä edes päävärejä!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko se Levi Lapin kylä, ??
Ei, Levi on tunturi, Sirkan kylässä, Kittilän kunnassa, Suomen Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti toi Anu on tyhmä ku saapas.
On aikaisemminkin tullut ilmi, että monien nuorehkojen naisten, ehkä miestenkin, yleistieto on aivan olematon.
Kimmokaan ei tiedä mikä on tina. ja jotain muitakaan ihan normaaleja asioita ei ole tiennyt.
Kimmo alkujaan amis
Kimmo käynyt ensiksi amiksen ja yo tutkinto myös samassa?? Vai erikseen myöhemmin?
Anu ei tiennyt ees, että ennen Kekkosta on ees pressuja ollu, kun ei ollu tienny relanderista mitään. Muutenkin näyttää ihan tohelolta tuolla.