Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
83001/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia Helmeriä eivoitu laittaa häätöäänestykseen, ettei sovitut skuuttikoulut, laudat mee ohi suun. Jos olis Helmeri tippunu ois pitäny keksiä maanantaiksi toiset suunnitelmat.

Sen. Finscootterin kans tehty jo soppari näkyvyydestä hyvissä ajoin. 

Vierailija
83002/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä täytyy alkaa laihduttamaan bb,stä tulleet kilot : /

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83003/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksuaalivähemmistöt eivät pitäisi seksistään niin kovaa meteliä niin vähemmän kai ihmiset seksualisoivatkin heitä? Eihän heterotkaan huuda olavansa heteroita. Mielipide vaan.

Seksuaalinen suuntautuminen ja seksisuuntautuminen ovat kaksi eri asiaa. Homoudella, heteroudella, biseksuaalisuudella jne. viitataan kokonaisvaltaiseen mielenkiintoon tiettyä sukupuolta tai tiettyjä sukupuolia kohtaan. Se käsittää siis myös romanttisen ja ei-eroottisen mielenkiinnon. Jos joku ilmaisee mihin sukupuoleen oma mielenkiinto kohdistuu, se ei automaattisesti tarkoita seksiä ellei henkilö itse tarkenna, että puhuu juurikin seksistä. En ole huomannut, että seksuaalivähemmistöt pitäisivät seksistään sen enempää meteliä kuin heterot. Jos arkipäiväinen elämäsi koostuu lähinnä keskustelupalstoista, iltapäivälehtien ja muiden medioiden seuraamisesta netissä niin en ihmettele, jos tosielämä muuttuu vieraaksi. Kukaan tuntemistani seksuaalivähemmistöihin kuuluvista henkilöistä ei ole tuonut seksielämäänsä yhtään sen enempää esille kuin muutkaan. Oikeastaan päinvastoin, monet heistä eivät puhu edes seurustelusta, koska ovat joutuneet sietämään kaikenlaista ikävää p*skaa kuten ennakkoluuloja, kiusaamista ja häirintää. 

Nyt puhut potaskaa sen ainoan kerran kun olen harvoin törmännyt homoon tai lesboon ovat he aloittaneet puheet seksistään ja toimistaan ja minä olen sanonut että STOP, ja  pyytänyt lopettamaan tuloksetta. En voi sietää että joku laittaa minut seuraamaan edes  mielikuvissaan mitä hän tekee sillä alueella. Ellei mulla ole itselläni suhde menossa.

Sen ainoan kerran? Kai ymmärrät, että olet todennäköisesti ollut tekemisissä homojen / lesbojen / biseksuaalien / yms vähemmistöjen kanssa iästäsi riippuen kymmeniä tai satojakin kertoja elämässäsi? Jos kaikista näistä kohtaamisista on yksi jäänyt inhottavaksi mielessäsi, niin pysähdy välillä miettimään, kuinka monta inhottavaa kohtaamista heteroseksuaalin kanssa on ollut? Jos olet nainen, niin et ole teini-iässä/parikymppisenä voinut niiltä mitenkään välttyä... En välttynyt minäkään, inhottavia kokemuksia seksuaalisuuttaan tyrkyttävistä vanhoista sedistä oli runsaasti, mutta se ei saanut minua leimaamaan koko mieskuntaa pervoiksi eikä estänyt päätymistä ihan onnelliseen heterosuhteeseen. 

Voin sanoa kyllä etten montaa kertaa ole ollut tekemisissä sillä satunnaisia ihmisiä joitten kanssa en juttele kuin kauppa asioita en laske.  Lisäksi homoäijillä on kylälläni oma naisvihamielinen rinkinsä jonka takia monet eivät mene uimahallille. Ja he todella ovat käyttäytyneet inhottavasti. Hyvin inhottavaa olen kokenut tuollaisten taholta, enkä halua heitä elämääni jos suinkin. Ei ole mun juttuni yhtään ja toivoisin että he hillitsisivät itsensä paremmin edes vanhoillislestat!!!!!

Juu ja jatkan vielä etten ole vanhoillislesta mutta kun EDES he eivät hillitse itseään jos sanoo kerran jo että EI TÄMÄ EI ole nyt mun juttu ja en ole yhtään kiinnostunut sinusta ! Mikä siinä on ettei voi jättää rauhaan jo kun toinen pyytää?

Vierailija
83004/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna veikkaan että Kevinin päivä..

Keskiviikkona Kimmon päivä..

Torstaina Anun päivä..

Perjantaina Krisun päivä💥💥💥

Vierailija
83005/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varma, että tällä viikolla asukkaat myös tyhjentää porealtaan/altaat pihalta niillä ämpäreillä, mitä on koko kauden ajan ostelleet. Toivon ainakin, koska Ville vei (kai) talon isoimman ämpärin :Dd

Vierailija
83006/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä säälittäisi jos poikani tuossa iässä olisi Helmerin tasolla. Ville oli ainoa järkityyppi mutta Krisulle ”show” pisteet. Rahaa elämän järjestelyyn kun voittaa.

Vierailija
83007/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Anun hapsut on kyllä naurettavat, leikkais lyhyeksi olis paljon paremman näköset.

Vierailija
83008/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olkkari kun on niin oranssi ,niin antaako se väriä noiden asukkaiden kasvoihin, kun ovat makkarissa paljon kalpeampia paitsi Helmeri😠

Vierailija
83009/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku, niinku

Vierailija
83010/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu haluaa selvästi julkkikseksi. Uskon että Kevin myös. Muilla en usko että on tarvetta. Krisusta en tiedä..

Krisu on sanonutkin haluavansa näyttelijäksi. Jukalla tosin vaikuttaisi tehtäväsuoritusten perusteella olevan siihen enemmän lahjoja.

Näyttelijän töitä on erittäin vaikea saada koulutettuna näyttelijänäkin ja teatterikorkeakouluun on hankala päästä. Toki jonkun pikku paikkakunnan kesäteatterin avustajaksi hyvällä tuurilla voivat päästä.

Vierailija
83011/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä Kimmo ja Krisu haukkui mulkuksi koosteessa äsken tupakkapaikalla? Saatanan paskanjauhajat.

Oliko kyse Kevin, limpsapullon piilotuksen takia.

Mun mielestä haukkuivat Big Brotheria. Ymmärsivät sen, että Kevin oli saanut piilottamisen tehtäväksi. 

Vierailija
83012/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää tuotannolta vähän mautonta että kaikki muut häädetyt on edes viimisessä koosteessa haluttu näyttää positiivisessä valossa mutta Villelle näytetään kun kämppikset haukkuu hänet pkhuoneessa porukalla:(

Vierailija
83013/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooste: Ensin Kimmo ja Krisu tupakkapaikalla känisee, että kunhan ei vaan alkaisi muiden kilpaa miellyttäminen. Hetki myöhemmin keittiössä: Krisu kehuu Hemmin maasta taivaisiin. 

Vierailija
83014/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on ihan hauskan näköinen mies.

Vierailija
83015/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu alkanut ottaa kontaktia kameraan ja sen jälkeen aina joku esitys päällä!!

Niinkuin nyt kun alkoi porskuttaa suuta!!

Vierailija
83016/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on ihan mitäänsanomaton turhake tuolla. Esineellistetty koriste vaan.

Vierailija
83017/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä Kimmo ja Krisu haukkui mulkuksi koosteessa äsken tupakkapaikalla? Saatanan paskanjauhajat.

Krisu sano Kimmoa mulkuksi rakkaudelka. Katsoin 247 illalla

Kevinistä puhuivat

Vierailija
83018/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ville👍💙 Mihin hänelle voi laittaa positiivista palautetta? Se selvästi merkitsee hänelle paljon ja hän jos kuka sen talolaisista ansaitsee!

Vierailija
83019/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Anu saanut jonkun pillerin, kun on vähän sen oloinen, poissaoleva ja ilmeilee oudosti.

Vierailija
83020/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Villehän on aivan ihana mies<3 huhhuh..

Ketju on lukittu.