BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kenetkähän asukkaat nyt ottavat haukuttavakseen, kun Ville ei enää ole talossa?
Kun uskontoasiat jätetään sivuun, Ville oli värikkäin ja mielenkiintoisin henkilö koko porukassa. Varmasti pois lähteminen vaikuttaa katsojalukuihin ja samalla äänestykseenkin. Siinä saa tuotanto, mitä tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Missäs lajissa te haastaisitte nämä? Antaas tulla eri lajeja, joita osaatte.
Voittaisin varmasti nämä kaikki kolmessakin erityislajissa :) Ei kahta sanaa siis.
Arvostan Hemmin brändia ja pakko saada toi skuutti. Heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko mennä Helmerin saunalle? Itse ajattelin pistäytyä ainakin jossain vaiheessa iltaa. Tavoitteena nähdä ainakin Jukan muna.
T: Mies
Juu. Mä tuun kattoo sun munan T. Nainen[/quote
Jep mä tuun sitten katsomaan sun pimpsukan t. Mies
Se on ruma. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää niin se Levi-viikko.
Ensinnäkin, Helmeri sai palkinnoksi immuniteetin, josta ei loppupeleissä ollutkaan mitään hyötyä, koska ei ollut äänestystä! Helmeri jäi siis käytännössä ilman palkintoa ja muut menettivät äänioikeutensa.
Ja toiseksi, Jukka rangaistuksena äänestettiin talosta pihalle. Helmeri ja Kimmo saivat päivä kestävän rangaistuksensa. Krisu, oli häädössä, mutta mikä rangaistus se on, että joutuu jännittämään, lähteekö kotiin?
Eihän se ollutkaan Krisulle rankku, koska Krisu olisi ollut häädössä joka tapauksessa. Oli aika selvää, että Krisuun meni hermot aivan kaikilla ja hänet haluttiin Levi-reissun jälkeen ulos.
Tuollahan tuo Krisu porskuttaa ja ties vaikka voittaa. Toivon Kevinin voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko mennä Helmerin saunalle? Itse ajattelin pistäytyä ainakin jossain vaiheessa iltaa. Tavoitteena nähdä ainakin Jukan muna.
Se on ruma. T. Nainen
Uskon, että näyttää kauniilta T. Mies
Liian vähän, liian myöhään... Olisin uusinut Ruutuplussan jos Ville olisi pudonnut aiemmin talosta 😞 Että osasikin yksi ihminen pilata lähes koko kauden.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kimmon päivänä on nk älyllinen osuus
Painia on.
Vierailija kirjoitti:
Missähän järjestyksessä nimikkopäivät pidetään. Tarkasti on järjestys varmasti mietitty.
Tylsät ekana alta pois.. sateenkaarikauden teeman mukaisesti helppo arvata "loppukliimaxi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on muuttunut eilisillasta aivan täysin.. Luulee nyt häädöstä selviydyttyään olevansa super-suosittu ja uskaltaa antaa palaa, kaikki itsekkyys ja omahyväisyys rohkeasti framilla. Ajatuskin että toi ihminen voittaa BB.n on sietämätön.. Mutta pahaa pelkään, että niin tämä on kulisseissa päätetty =( Toisaalta, saisi p''ka kausi arvoisensa lopun.
Juu nakkelee niskojaan ja riehuu ja on ihan maanisen oloinen kun puhuu taukoamatta, ja päällekin- ihan eri nainen nyt kuin aiemmin. Helvetin ärsyttävä katsella.[/quote
Mitä ne Anu-vihaajat täällä vielä sadattelee? Ainakin osa teistä kaunaisista naisista uhkasitte lopettaa bb-talon seuraamisen, jos Anu jää vielä taloon!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "tienaa"? Sehän on konkassa ja asuu vuokrakämpässä.
Omassa ts pankin koska vielä velkaa.
Pasilan asemalta pääsee t...riplaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on muuttunut eilisillasta aivan täysin.. Luulee nyt häädöstä selviydyttyään olevansa super-suosittu ja uskaltaa antaa palaa, kaikki itsekkyys ja omahyväisyys rohkeasti framilla. Ajatuskin että toi ihminen voittaa BB.n on sietämätön.. Mutta pahaa pelkään, että niin tämä on kulisseissa päätetty =( Toisaalta, saisi p''ka kausi arvoisensa lopun.
Juu nakkelee niskojaan ja riehuu ja on ihan maanisen oloinen kun puhuu taukoamatta, ja päällekin- ihan eri nainen nyt kuin aiemmin. Helvetin ärsyttävä katsella.[/quote
Mitä ne Anu-vihaajat täällä vielä sadattelee? Ainakin osa teistä kaunaisista naisista uhkasitte lopettaa bb-talon seuraamisen, jos Anu jää vielä taloon!
Mistä me anulle kaunaa kannetaan?? 😂 Tuskin tässä kenelläkään mitään henkilökohtasta on anun kanssa. On vaan niin tylsä ja vmäinen hemmiä kohtaan. Ja katsojien manipuloimista. Samalla (joo ei oo täysin anun vika) pilasi Helmerin. Oli paljon hauskempaa katsottavaa alussa. Mutta ehkä kaikkein eniten hänessä ärsyttää se että hänen tilallaan voisi olla oikeasti joku mielenkiintonen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ruma. T. Nainen
Uskon, että näyttää kauniilta T. Mies
Pimpsukka kiittää. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kimmon päivänä on nk älyllinen osuus
Painia on.
Sumopainia?
Vierailija kirjoitti:
Hemmin arvo nousi Anun silmissä 😊
Anu elää tuolla kuplassa, tuolla ei ole oikeastaan ketään minun mielestä Anun tyyppistä kundia,mutta Helmeri on muiden mielestä hyvä jätkä niin Anuhan on ottanut hänet kun parempaa ei ole..
eiköhän se ulkomaailmassa unohdu melko nopeesti..luulen että Anu kaipaa sänky
hommiinkin vähä enemmän miehistä otetta kuin tuollaista vapisevaa kättä ja kiitos meininkiä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "tienaa"? Sehän on konkassa ja asuu vuokrakämpässä.
Omassa ts pankin koska vielä velkaa.
Ymmärsin että oli ostanut exxän osuuden.
Pikkupoikien harrastus ei ihme että Helmeri on vähän pikkupoika,
Anu luulee että pääsee piireihin ja Helmeri iso julkkis😅🤣😂
Ja valtava talo...
Vierailija kirjoitti:
Hemmi on saanut mainostaa skuutteja ja mitä siihen liittyykään. Ilmaista mainosta. Hemmi ei taas oikein viinan kanssa handlaa antanut hömelön kuvan ja Anun kanssa kiehnäys. Keskustelun anti ollut vähäistä. Mielipiteet,?,?
Aikamoista tuotannolta! Hemmille erikoispäivä, saakohan muutkin jotain vastaavaa päivää. Anu täys laiskamato, liero ja kiero.
Hemmi on saanut mainostaa skuutteja ja mitä siihen liittyykään. Ilmaista mainosta. Hemmi ei taas oikein viinan kanssa handlaa antanut hömelön kuvan ja Anun kanssa kiehnäys. Keskustelun anti ollut vähäistä. Mielipiteet,?,?