BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Antakaa niille nyt saunaa ja edes hieman alkoholijuomia tämän skoottauksen jälkeen, sitten illalla telkkariin pyörimään Hemmin parhaat hetket talossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on Villen muistoesine, Imuri? Vai ovatko laittaneet sen Villen tekemän ristin?
Risti on.
Vierailija kirjoitti:
Krisu eka kertaa skuutilla ja ekalla jo esteet yli ja kaikki menee, jopa 4 puomiakin noin vaan ekalla- luonnonlahjakkuus.
Hemmi kyllä mainitsi että Krisun motocrossitaustasta varmasti hyötyä, ja tämä itse (Krisu siis) korosti vetäneensä paljon myös fillarilla ympäri metsiä (bmx?).
Noissa saanut sen tyyppistä koordinaatiopohjaa joka näkyy vaikka se hyppyväline vaihtuukin.
Ettei se nyt ihan samalta viivalta ponnista kuin vaikkapa sohvaperuna Kimmo tai pitkänhonkkeli ja urheilua harrastamaton Kevin.
Näiltä kahdelta hyvin vedetty, "scoottiajokortti" nollapohjilta ja kylmiltään.
Arvostan.
Innostutteko tekin, heittäydytte täysillä ja rohkaisette toisianne kera huumorin kaveripiireissänne, työyhteisössänne tai ompeluseurassa, kun harrastatte jotain yhdessä? Pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotako se Hemmi tekee työkseen? Ikää 32 vee. Kannattaa pitää kypärää ettei tuu vammaa.
No hei jos mietitään järjellä niin kaikki lasten jutut ja lapsenmieliset jutut on kuitenkin bisnestä ja niitä vetää aikuiset, ei lapset. Kateellinen hemmille et tekee sitä mitä oikeasti rakastaa ja tienaa vielä hyvin sillä!
Onko se kovin kadehdittavaa jos 32vuotias mies rakastaa potkulautailla päivät pitkät? Kyllä mä mielummin "kadehtisin" vaikka Kimmon intohimoa opiskeluun ja uraansa.
Sulla ei kyllä menny ihan pointti perille :D Olipa kyseessä mikä tahansa asia mistä tykkää noin paljon ja tienaa sillä. Ihan samalla tavalla kadehdin kimmon intohimoa ja opiskelua jos nyt haluat että sekin mainitaan.
Ja mun pointti oli se että kuka haluaa olla 32-vuotiaana sillä tasolla että intohimona on potkulautailu. Sama kun jonkun naisen intohimo olis leikkiä barbeilla ja tienais sillä. Tietysti ihan kiva heille mutta ei kyllä kovin kadehdittavaa.
Anulla on pikkarit kosteena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotako se Hemmi tekee työkseen? Ikää 32 vee. Kannattaa pitää kypärää ettei tuu vammaa.
No hei jos mietitään järjellä niin kaikki lasten jutut ja lapsenmieliset jutut on kuitenkin bisnestä ja niitä vetää aikuiset, ei lapset. Kateellinen hemmille et tekee sitä mitä oikeasti rakastaa ja tienaa vielä hyvin sillä!
Onko se kovin kadehdittavaa jos 32vuotias mies rakastaa potkulautailla päivät pitkät? Kyllä mä mielummin "kadehtisin" vaikka Kimmon intohimoa opiskeluun ja uraansa.
Sulla ei kyllä menny ihan pointti perille :D Olipa kyseessä mikä tahansa asia mistä tykkää noin paljon ja tienaa sillä. Ihan samalla tavalla kadehdin kimmon intohimoa ja opiskelua jos nyt haluat että sekin mainitaan.
Ja mun pointti oli se että kuka haluaa olla 32-vuotiaana sillä tasolla että intohimona on potkulautailu. Sama kun jonkun naisen intohimo olis leikkiä barbeilla ja tienais sillä. Tietysti ihan kiva heille mutta ei kyllä kovin kadehdittavaa.
Mulle on ihan sama mikä se intohimo on jos se ei ole toisten onnellisuudesta pois! Ihan voit tätä vääntää ja pitää pahana juttuna! Kuulostat ihan Villeltä sen parhaimpina päivinä :D ihme negailua kivoista asioista!
Kimmossa ei ole muuta vikaa kun että kiusas mun seksisymboliana. Mutta nyt kun Ville poistui noin onnellisena talosta niin melkein taipuisin taas Kimmon voiton puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu eka kertaa skuutilla ja ekalla jo esteet yli ja kaikki menee, jopa 4 puomiakin noin vaan ekalla- luonnonlahjakkuus.
Hemmi kyllä mainitsi että Krisun motocrossitaustasta varmasti hyötyä, ja tämä itse (Krisu siis) korosti vetäneensä paljon myös fillarilla ympäri metsiä (bmx?).
Noissa saanut sen tyyppistä koordinaatiopohjaa joka näkyy vaikka se hyppyväline vaihtuukin.
Ettei se nyt ihan samalta viivalta ponnista kuin vaikkapa sohvaperuna Kimmo tai pitkänhonkkeli ja urheilua harrastamaton Kevin.
Arvostan.
metsissä ajellaan ihan muilla pyörillä kuin bmx, joka on temppupyörä. Samat parkit ja spotit mennään scootilla, skedellä ja bmx:llä.
Jep scoottauksessa tarvitaan hyvää tasapainoa ja corea. Onhan se nähty, ettei Krisu eilisen teerenpoika näissä peleissä ja hommeleissa ole. Se on liikkunut tavalla tai toisella.
Missäs lajissa te haastaisitte nämä? Antaas tulla eri lajeja, joita osaatte.
Ihana Helmeri!
Paras ikinä. Äänet meiltä meni Helmerille. On ollut oma itsensä ohjelman alusta loppuun.
Kimmo onnistui vähän aikaa feikkaamaan, mutta kännissä paljastaa itsensä pahasti.
Krisu on oikeastaan häijy ja muista piittaamaton. Räkii pitkin nurkkia.
Kevin on ilkeä ja ärsyttävä.
Anua vois myös äänestää, jos ei olisi Hemmiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan.
Kevin on harrastanut yleisurheilua. Lopettanut vasta muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kimmossa ei ole muuta vikaa kun että kiusas mun seksisymboliana. Mutta nyt kun Ville poistui noin onnellisena talosta niin melkein taipuisin taas Kimmon voiton puolelle.
Millon se on sun seksisymbolia kiusannut? :O toivottavasti et tarkota sitä kun se sano ”tiukkis” koska ne selvitti sen ja kimmokin myönsi että on varmaan vahingossa sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää niin se Levi-viikko.
Ensinnäkin, Helmeri sai palkinnoksi immuniteetin, josta ei loppupeleissä ollutkaan mitään hyötyä, koska ei ollut äänestystä! Helmeri jäi siis käytännössä ilman palkintoa ja muut menettivät äänioikeutensa.
Ja toiseksi, Jukka rangaistuksena äänestettiin talosta pihalle. Helmeri ja Kimmo saivat päivä kestävän rangaistuksensa. Krisu, oli häädössä, mutta mikä rangaistus se on, että joutuu jännittämään, lähteekö kotiin?
Eihän se ollutkaan Krisulle rankku, koska Krisu olisi ollut häädössä joka tapauksessa. Oli aika selvää, että Krisuun meni hermot aivan kaikilla ja hänet haluttiin Levi-reissun jälkeen ulos.
Mitä veetua täällä vingut viikkokausia? Olisit käyttänyt rahojasi ja äänestänyt niin ei tarvitsisi vinkua!
No ens maanantaina ei tarvitse enää vinkua kun Krisu kävelee su voittajana talosta ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panitteko merkille, että viime viikolla Kevin puhui Jukasta joka päivä. Esim. kun odottivat oven aukeamista ennen läheisten vierailua ja arvailivat, kuka sieltä on tulossa, Kevin arvasi Jukkaa. Vierailun jälkimainingeissa Kevin mainitsi, että olisipa ollut hauskaa jos Jukka olisi ollut talossa, niin olisi varmaan nähty joku Jukan veljistä. Kun Villellä oli tikku jalassa, Kevin totesi, että Jukka osaisi ottaa sen pois jne.
Jukalla puolestaan on ollut talon ulkopuolella Kevinistä pelkkää positiivista sanottavaa joka haastattelussa. Harmillista, että näiden kahden bromance katkesi liian varhain, sitä oli niin ilahduttavaa katsoa.
Jukkaa on kaivanneet melkein kaikki muutkin. Usein kuului, että olisipa Jukka vielä talossa. Krisukin, mutta jatkoi, että sitten hän ei enää olisi.
Suuri vääryys oli Jukan häätö niillä perusteilla, kun toinen ei saanut mitään rangaistusta! Koosteissa annettiin aivan typerä kuva Jukasta, kaikki parhaat kohdat jäi näyttämättä. Eeviksen lähdön jälkeen Jukka vasta alkoi "elämään" talossa.
Kevinin ja Jukan kaveruus oli parasta, mitä tällä kaudella on ollut!Jukan 'lähentyminen' Kevinin kanssa alkoi Jukan pk-huone tunnustuksella (kun ihmeekseen oli selvinnyt häätöäänestyksestä) , että aikoo nyt aloittaa sellaisen mielistely/nuoleskelukampanjan, että toista ei ole nähty - ja että aloittaa Kevinistä...
Tulit taas levittämään omaa apulantaasi tänne!
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko mennä Helmerin saunalle? Itse ajattelin pistäytyä ainakin jossain vaiheessa iltaa. Tavoitteena nähdä ainakin Jukan muna.
T: Mies
Juu. Mä tuun kattoo sun munan T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Ihana Helmeri!
Paras ikinä. Äänet meiltä meni Helmerille. On ollut oma itsensä ohjelman alusta loppuun.
Kimmo onnistui vähän aikaa feikkaamaan, mutta kännissä paljastaa itsensä pahasti.
Krisu on oikeastaan häijy ja muista piittaamaton. Räkii pitkin nurkkia.
Kevin on ilkeä ja ärsyttävä.
Anua vois myös äänestää, jos ei olisi Hemmiä!
Kimmo rauhallinen ja osaa keskustella ja omaa huumoria. Kiva että Kimmo pääsi finaaliin asti. Tosin tykkään myös Kevinistä ja aiemmista Timo. Tarina ja Eevis . Krisuja täytyy olla bb ssa😂
Missähän järjestyksessä nimikkopäivät pidetään. Tarkasti on järjestys varmasti mietitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko mennä Helmerin saunalle? Itse ajattelin pistäytyä ainakin jossain vaiheessa iltaa. Tavoitteena nähdä ainakin Jukan muna.
T: Mies
Juu. Mä tuun kattoo sun munan T. Nainen[/quote
Jep mä tuun sitten katsomaan sun pimpsukan t. Mies
Hemmin arvo nousi Anun silmissä 😊