Mikä oli lempiaineesi koulussa?
Kommentit (17)
Englannin kieli varmaan siinä mielessä, ettei tarvinnut tehdä juuri mitään töitä. Opin sen muutoinkin.
Historia, kuvaamataito, äidinkieli, englanti ja ruotsi.
Ruotsi ja englanti sekä äidinkieli helppoja, kuvaamataitoa rakastin ja historia kiinnostavaa.
Matikka ja kemia. Niistä sain aina hyvät numerot ja ne tuntui helpoimmalta oppia.
Välitunti... tykkäsin kovasti keinua
Ruotsi, maantieto ja uskonto. Matemaattisissa aineissa olin surkea.
Liikunta useimmiten, käsityö, kotitalous, biologia, maantieto, musiikki
Historia, yhteiskuntaoppi ja uskonto olivat lempiaineitani sen takia, että oppitunneilla sai vain istua hiljaa ja kuunnella.
Minulle kielet olivat helpoimpia ja niissä olin lahjakkain, joten sen takia ne tavallaan olivat lempiaineitani. Kielten tunneilla toisaalta piti olla aktiivinen, mistä en tykännyt. Kaikkein pahinta olivat äidinkielen esitelmät ja aineiden palautustunnit, kun oli riski että joutuu lukemaan kirjoitelmansa luokan edessä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vähän vaihteli vuosien mittaan, mutta jossain vaiheissa tykkäsin ainakin matikasta, uskonnosta, filosofiasta, englannista ja musiikista.
Oikeastaan lähes kaikki aineet paitsi historia ja fysiikka. Itse asiassa pidin kyllä historiasta ja yhteiskuntaopista, mutta en opettajasta, joka oli ottanut koko meidän serkkukaartin hampaisiinsa jopa toisessa polvessa. Fysiikasta en ymmärtänyt mitään.
Hissa