Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
81421/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä katsoa miten Helmeri ottaa Isäpuolen roolin kun pääsee talosta. Kasvaisikohan siinä sivussa sitten aikuiseksi. Lasten biologinen isä on komea kuin mikä.

Vierailija
81422/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin sanoi homoksi itseään.Eikö sen pitänyt olla msp?

Seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli ovat kaksi eri asiaa, mutta toki loogisesti ajateltuna muunsukupuolisten homojen pitäisi olla kiinnostunut muista muunsukupuolisista. Kevin kuitenkin kertomansa mukaan katsoo miesten välistä aikuisviihdettä eli hän on kiinnostunut peniksistä. Voidaan siis kai päätellä, että seksuaalinen suuntautuminen on enemmän kiinnostuksen kohteena olevan kehon anatomiasta kiinni kuin psyykkisestä sukupuolesta eli Kevinille esimerkiksi ei kävisi pimpallinen muunsukupuolinen vaan jölli pitäisi löytyä haaroista. Toisaalta hän on myös sanonut, ettei välttämättä poissulkisi naisia kokonaan, mutta aika lailla miehekkäisiin miehiin päin se kiinnostus kuullemma menee. 

En itse kannata tätä muunsukupuolisuussontaa ollenkaan, mutta yritän ymmärtää. Sukupuoli on nykyisin jaettu kolmee osaan; anatomiseen/fysiologiseen, psyykkiseen ja sosiaaliseen. Kevin on anatomisesti mies/uros, koska hänellä on siitin ja kivekset. Psyykkisesti eli pääkoppansa sisällä hän ei koe olevansa mies tai nainen vaan jotain siltä väliltä ja sosiaalisesti hän haluaa tulla kohdatuksi muunsukupuolisena eli hän ei halua ihmisten kohdistavan häneen stereotyyppisiä oletuksia mieheydestä tai naiseudesta. Transsukupuolinen hän ei ilmeisesti ole, koska ei koe kehodysforiaa tai halua "korjata" itseään vastakkaista sukupuolta vastaavaksi. 

Itse koen tämän uudenajan sukupuolen jaottelun ongelmalliseksi. Olen anatomisesti siittäjä/uros ja sosiaalisesti minut koetaan mieheksi, koska näytän stereotyyppisesti luokiteltuna mieheltä, enkä ole antanut syytä epäillä minun kokevani olevani jotain muuta, mutta nykyään voi löytyä samoilla ulkoisilla ominaisuuksilla oleva henkilö, joka kokee itsensä psyykkisesti naiseksi. Minulla ei ole anatomiastani erillistä kokemusta sukupuolesta psyykkisessä mielessä. Jos en voi luokitella itseäni anatomian primääristen ja sekundääristen sukupuoliominaisuuksien perusteella mieheksi, koska joku vastaavilla ominaisuuksilla voi kokea itsensä naiseksi, en tiedä mitä sukupuolta olen. Ei minulla ole erillistä tunnetta, joka kertoo minun olevan jotain sukupuolta. Siksi ihmettelenkin suuresti, että mistä jotkut voivat tietää, etteivät ole naisia tai miehiä. Sekö riittää, ettei koe kehoaan omaksi jolloin on pakko olla joko vastakkaista tai muuta sukupuolta tai kokonaan sukupuoleton? Ihmiskunta on sairastunut ja kieroutunut. Onneksi ilmasto lämpenee ja maapallo tuhoutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81423/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne Anun lapset hoitaa

En kyllä tuollaista äitiä toivoisi kelleen. Lapset ei merkkaa mitään.

Lapsilla on isä ja isovanhemmat. Mutta

Elämä on valintoja!!

Vierailija
81424/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu suoristaa vähän hiuksiaan (tarkoitan irtohiuksiaan), muutoinhan on melko harvahapsinen. Laittaisi edes pidennykset piiloon, kun ne niin rumasti näkyy. Ihan kun olisi laastarin palaset päässä.

Vierailija
81425/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei kasvanut talossa vaan taantui kun pääsi roikkumaan äidin korvikkeessa noin.

Vierailija
81426/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa ääni Anulle niin saadaan talosta pois.

Hyvä yritys. Ääni annetaan tänään hänelle, jonka halutaan pysyvän talossa, eli Villelle.

Vierailija
81427/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri tuli taas syömään ja ihmettelemään et eikö ole puhtaita astioita. Kääk, mikä NAUTTIJA.

Vierailija
81428/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palohälytys

Vierailija
81429/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri syö taas kaikkien makkarat. Kyl on paska jätkä!

Vierailija
81430/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villekin valitellut ettei oo tekemistä. Ei oo tänään siivonnut. Kamala tuo hella.

Vierailija
81431/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne Anun lapset hoitaa

En kyllä tuollaista äitiä toivoisi kelleen. Lapset ei merkkaa mitään.

toista se on kotkan kulmilla?

Vierailija
81432/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja Anu itkee huulirasvojen perään.

Vierailija
81433/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ja Anu on kyl ollu tämän kauden hajuton ja mauton kaksikko. Niitä kahta on ollu todella tylsä seurata. Tyypit makaa aina samassa asennossa ja helmerillä se iänikuinen kylpytakki päällä aamusta iltaan. Miten noin tylsät ihmiset on on tonne päässeetkin?

Mua ärsyttää kun Hemmi on tullut ihan tylsäksi tän anu jutun alkamisen jälkeen. Tai no, alussa se oli kyllä mielenkiintoista. Mutta samalla se sai aikaan sen että anA pääsi näin pitkälle vaikka esim. Milla olisi ansainnut finaalipaikan ennemminkin. Milla oli aito oma itsensä.

Hemmi on ollut tylsä alusta asti, jos ei lasketa tarinoita kuolleesta äidistä ja sairaalassa makaavasta mammasta.

Vierailija
81434/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on kertonut, että kuului aiemmin helluntailaisiin. Livets Ordin kanssa ei mitään tekemistä.

Tuksu taas on pyörinyt vaikka missä seurakunnissa. Hän ei kyllä kuulu millään lailla Villeen. Joku epätoivoinen nyt keksi tähän Tuksunkin vetää, kun ei enää muuta villevihassaan keksinyt.

Eikö tuo "kielillä puhuminen" yleisimmin yhdistetä helluntalaisiin.

Sain selville mihin lahkoon Ville kuuluu. Se lahko on Vineyard -niminen uuskarismaattinen liike, joka on saanut alkunsa Pohjois-Amerikasta. Liikettä on kritisoitu Raamatun vastaisuudesta.

Kiitos.

Villehän on hyvin Raamattu-myönteinen, ei vastainen.

Vierailija
81435/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on sanonut että on helpompaa sanoa olevansa homo, koska siitä tulee ilmi, että on miehistä kiinnostunut, kuin jos pitäisi joka kerta sanoa että "tykkään miehistä mutta koska olen muunsukupuolinen niin teknisesti sitä ei kai lueta homoudeksi että--" jne jne. yleistä vähemmistöille on että joskus sanotaan yksinkertaistaen ihan arjen sujuvuuden vuoksi. olihan tarinan panseksuaalisuuskin ihan uusi asia monelle, vaikka sateenkaariväellä aika perustermi jo. menee vain monimutkaiseksi jos pitää erikseen avata muunsukupuolinen joka tykkää miehistä, kun homo kuitenkin käy terminä ihan hyvin.

Mitä eroa on biseksuaalilla ja panseksuaalilla? Olen kuullut monta eri määritelmää biseksuaalille enkä tiedä, onko vanhempi korvautunut uudella vai ovatko kaikki määritelmät yhtäaikaisesti voimassa ja tuntuu että biseksuaalin ja panseksuaalin määritelmät ovat päällekkäisiäkin. Jotkut sanovat, että biseksuaali tuntee vetoa vain cis-miehiin ja cis-naisiin. Jotkut sanovat, että ei, kyllä biseksuaali tuntee vetoa myös trans-miehiin ja -naisiin. Ja jotkut sanovat, että biseksuaali tuntee vetoa cis-miehiin ja -naisiin, trans-miehiin ja -naisiin sekä muunsukupuolisiin, koska biseksuaalille sukupuolella ei ole merkitystä. Eli mikä se biseksuaalin määritelmä nyt on ja miten biseksuaalisuus eroaa sitten panseksuaalisuudesta, jos biseksuaalisuuskin periaatteessa sisältää vetovoiman kaikkiin sukupuoliin huolimatta siitä vastaako biologinen sukupuoli psykologista?

Vierailija
81436/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi noi Kevinin tanssiliikkeet (tai mitä li onkaan) on ihania :)

Vierailija
81437/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villekin valitellut ettei oo tekemistä. Ei oo tänään siivonnut. Kamala tuo hella.

Eihän sen nyt tarvi koko ajan siivota ja jos siivoo niin ainakin Anu marisee. No, kukas sitten siivoo, jos Ville lähtee. Helmeri vai?

Vierailija
81438/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi noi Kevinin tanssiliikkeet (tai mitä li onkaan) on ihania :)

Kevin tanssi parhaiten Levillä.

Vierailija
81439/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli ovat kaksi eri asiaa, mutta toki loogisesti ajateltuna muunsukupuolisten homojen pitäisi olla kiinnostunut muista muunsukupuolisista. Kevin kuitenkin kertomansa mukaan katsoo miesten välistä aikuisviihdettä eli hän on kiinnostunut peniksistä. Voidaan siis kai päätellä, että seksuaalinen suuntautuminen on enemmän kiinnostuksen kohteena olevan kehon anatomiasta kiinni kuin psyykkisestä sukupuolesta eli Kevinille esimerkiksi ei kävisi pimpallinen muunsukupuolinen vaan jölli pitäisi löytyä haaroista. Toisaalta hän on myös sanonut, ettei välttämättä poissulkisi naisia kokonaan, mutta aika lailla miehekkäisiin miehiin päin se kiinnostus kuullemma menee. 

En itse kannata tätä muunsukupuolisuussontaa ollenkaan, mutta yritän ymmärtää. Sukupuoli on nykyisin jaettu kolmee osaan; anatomiseen/fysiologiseen, psyykkiseen ja sosiaaliseen. Kevin on anatomisesti mies/uros, koska hänellä on siitin ja kivekset. Psyykkisesti eli pääkoppansa sisällä hän ei koe olevansa mies tai nainen vaan jotain siltä väliltä ja sosiaalisesti hän haluaa tulla kohdatuksi muunsukupuolisena eli hän ei halua ihmisten kohdistavan häneen stereotyyppisiä oletuksia mieheydestä tai naiseudesta. Transsukupuolinen hän ei ilmeisesti ole, koska ei koe kehodysforiaa tai halua "korjata" itseään vastakkaista sukupuolta vastaavaksi. 

Itse koen tämän uudenajan sukupuolen jaottelun ongelmalliseksi. Olen anatomisesti siittäjä/uros ja sosiaalisesti minut koetaan mieheksi, koska näytän stereotyyppisesti luokiteltuna mieheltä, enkä ole antanut syytä epäillä minun kokevani olevani jotain muuta, mutta nykyään voi löytyä samoilla ulkoisilla ominaisuuksilla oleva henkilö, joka kokee itsensä psyykkisesti naiseksi. Minulla ei ole anatomiastani erillistä kokemusta sukupuolesta psyykkisessä mielessä. Jos en voi luokitella itseäni anatomian primääristen ja sekundääristen sukupuoliominaisuuksien perusteella mieheksi, koska joku vastaavilla ominaisuuksilla voi kokea itsensä naiseksi, en tiedä mitä sukupuolta olen. Ei minulla ole erillistä tunnetta, joka kertoo minun olevan jotain sukupuolta. Siksi ihmettelenkin suuresti, että mistä jotkut voivat tietää, etteivät ole naisia tai miehiä. Sekö riittää, ettei koe kehoaan omaksi jolloin on pakko olla joko vastakkaista tai muuta sukupuolta tai kokonaan sukupuoleton? Ihmiskunta on sairastunut ja kieroutunut. Onneksi ilmasto lämpenee ja maapallo tuhoutuu.

Itsehän koen itseni mummunsukupuoliseksi. Biologisesti olen 27 v karskihko mies, mutta aina välillä minussa pulpahtaa esiin mummunsukupuolisuus. Saan vastustamattoman hajun leipoa lusikkaleipiä, levitän ympärilleni ummehtunutta lemua ja muistelen sota-aikoja. 

Vierailija
81440/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ärtsy toi Anu on. Miten mä oon näin tahmee, mis mun huulirasva on, voiks joku antaa, anna mä maistan, kuka hierois mua...............palvelua, palvelua.

Ketju on lukittu.