Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
81441/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin olisi ollut hyvä tanssija olisi pysynyt politiikastakin poissa.

Vierailija
81442/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu suoristaa vähän hiuksiaan (tarkoitan irtohiuksiaan), muutoinhan on melko harvahapsinen. Laittaisi edes pidennykset piiloon, kun ne niin rumasti näkyy. Ihan kun olisi laastarin palaset päässä.

Luulisi loppujenkin hiusten kärsivän, kun jatkuvasti kuumakäsittelee niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81443/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä katsoa miten Helmeri ottaa Isäpuolen roolin kun pääsee talosta. Kasvaisikohan siinä sivussa sitten aikuiseksi. Lasten biologinen isä on komea kuin mikä.

Meinaatko että Helmerin siviilielämässä jatkuu 24/7?😂

Vierailija
81444/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi tympiä Helmerin osallistumattomuus mihinkään ruuanlaittoon tai muihin töihin. Taas tuli syömään muiden tekemää ruokaa eikä saanut tälläkään kertaa omaa lautastaan koneeseen.

AAARGHHHH!!!!!

Vierailija
81445/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi noi Kevinin tanssiliikkeet (tai mitä li onkaan) on ihania :)

Kevin tanssi parhaiten Levillä.

Tarina osasi myös tanssia.

Vierailija
81446/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Villen nimi sanotaan kattokaa Krisun ja Kimmon ilmeitä kuinka pettyneitä ne on!!!

Vierailija
81447/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisitteko laittaa Kevinin vaatteen päälle lähtiessänne  talosta?

Vierailija
81448/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha kun huvitti kun Krisu huusi kun piti jumpata.

-VITTUUUU!

Vierailija
81449/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puh! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni Anulle on ääni naisille!

Tämän äänestyksen lopputulos pitäisi olla selvää, Ville ulos talosta! Sovinisti-Villen tähdittämää miestäyteistä finaaliviikkoa ei jaksa katsoa!

Anu on vihoviimeinen nainen kenen soisi voittavan, pelaa härskisti Helmerillä omaa etua ja suosiota saadakseen!

Kahdesta huonosta vaihtoehdosta Ville vähemmin huono, on sentään aito (joskin välillä vastenmielinen) toisin kuin Anu, jolla mies odottaa kotona!

Ei Anulla odota ketään miestä kotona. Anu on eronnut ja oli sinkku tullessaan taloon.

Vierailija
81450/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin sanoi homoksi itseään.Eikö sen pitänyt olla msp?

Seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli ovat kaksi eri asiaa, mutta toki loogisesti ajateltuna muunsukupuolisten homojen pitäisi olla kiinnostunut muista muunsukupuolisista. Kevin kuitenkin kertomansa mukaan katsoo miesten välistä aikuisviihdettä eli hän on kiinnostunut peniksistä. Voidaan siis kai päätellä, että seksuaalinen suuntautuminen on enemmän kiinnostuksen kohteena olevan kehon anatomiasta kiinni kuin psyykkisestä sukupuolesta eli Kevinille esimerkiksi ei kävisi pimpallinen muunsukupuolinen vaan jölli pitäisi löytyä haaroista. Toisaalta hän on myös sanonut, ettei välttämättä poissulkisi naisia kokonaan, mutta aika lailla miehekkäisiin miehiin päin se kiinnostus kuullemma menee. 

En itse kannata tätä muunsukupuolisuussontaa ollenkaan, mutta yritän ymmärtää. Sukupuoli on nykyisin jaettu kolmee osaan; anatomiseen/fysiologiseen, psyykkiseen ja sosiaaliseen. Kevin on anatomisesti mies/uros, koska hänellä on siitin ja kivekset. Psyykkisesti eli pääkoppansa sisällä hän ei koe olevansa mies tai nainen vaan jotain siltä väliltä ja sosiaalisesti hän haluaa tulla kohdatuksi muunsukupuolisena eli hän ei halua ihmisten kohdistavan häneen stereotyyppisiä oletuksia mieheydestä tai naiseudesta. Transsukupuolinen hän ei ilmeisesti ole, koska ei koe kehodysforiaa tai halua "korjata" itseään vastakkaista sukupuolta vastaavaksi. 

Itse koen tämän uudenajan sukupuolen jaottelun ongelmalliseksi. Olen anatomisesti siittäjä/uros ja sosiaalisesti minut koetaan mieheksi, koska näytän stereotyyppisesti luokiteltuna mieheltä, enkä ole antanut syytä epäillä minun kokevani olevani jotain muuta, mutta nykyään voi löytyä samoilla ulkoisilla ominaisuuksilla oleva henkilö, joka kokee itsensä psyykkisesti naiseksi. Minulla ei ole anatomiastani erillistä kokemusta sukupuolesta psyykkisessä mielessä. Jos en voi luokitella itseäni anatomian primääristen ja sekundääristen sukupuoliominaisuuksien perusteella mieheksi, koska joku vastaavilla ominaisuuksilla voi kokea itsensä naiseksi, en tiedä mitä sukupuolta olen. Ei minulla ole erillistä tunnetta, joka kertoo minun olevan jotain sukupuolta. Siksi ihmettelenkin suuresti, että mistä jotkut voivat tietää, etteivät ole naisia tai miehiä. Sekö riittää, ettei koe kehoaan omaksi jolloin on pakko olla joko vastakkaista tai muuta sukupuolta tai kokonaan sukupuoleton? Ihmiskunta on sairastunut ja kieroutunut. Onneksi ilmasto lämpenee ja maapallo tuhoutuu.

Itsehän koen itseni mummunsukupuoliseksi. Biologisesti olen 27 v karskihko mies, mutta aina välillä minussa pulpahtaa esiin mummunsukupuolisuus. Saan vastustamattoman hajun leipoa lusikkaleipiä, levitän ympärilleni ummehtunutta lemua ja muistelen sota-aikoja. 

Ja haluat panna pappoja?

Vierailija
81451/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu toivotaan parasta kun Anu sanoi mihin jättää röökit jos lähtee ja ajatteli varmaan "ja pelätään pahinta"

Vierailija
81452/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on varmaan taas niin tasaista argh en luota yhtään tuotantoon.

Vierailija
81453/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni Anulle on ääni naisille!

Tämän äänestyksen lopputulos pitäisi olla selvää, Ville ulos talosta! Sovinisti-Villen tähdittämää miestäyteistä finaaliviikkoa ei jaksa katsoa!

Ääni Anulle = ääni yliksen jonneille ja muille keskenkasvuisille naisten pikkareille kuolaajille.

Vierailija
81454/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ei saa laittaa omia vaatteita. Hemmin housut vai Kevinin. Kevinhän on 189 cm pitkä

Vierailija
81455/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi on ollut vapaamatkustaja bb pelissä. Ei rikkaa ristiin laittanut. Muut siivonneet, tehneet ruuat, tiskit, pyykit. Minkä takia yleensä Helmeri tullut bb taloon. Onko kyse saada firmansa näkyvyyttä. Mikä oli Helmerin sukunimi js firman nimi niin ois kiva lukea enemmän hänestä.

Vierailija
81456/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kumpi lähtee.

Vierailija
81457/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten ärtsy toi Anu on. Miten mä oon näin tahmee, mis mun huulirasva on, voiks joku antaa, anna mä maistan, kuka hierois mua...............palvelua, palvelua.

Tuohon lisäksi kaikki vaivat joista keksii valittaa, kuten ruokarajoitteet, niskasärky, päänsärky, rytmihäiriöt jne. jne.

Selvisi jo ensimmäisten tehtävien aikana, kuinka taidokkaasti osaa esittää huonovointista tehtävistä luistaakseen, kun useat niin talossa kuin tällä palstallakin olivat aidosti huolissaan Anun voinnista tämän valittamien vaivojen ja kipujen perusteella, mutta kuinka ollakaan kaikki ne Anun vaivat ja kivut hävisivät sillä silmänräpäyksellä, kun tehtävä oli ohi ja mahdolliset juhlat tiedossa...

Vierailija
81458/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu suoristaa vähän hiuksiaan (tarkoitan irtohiuksiaan), muutoinhan on melko harvahapsinen. Laittaisi edes pidennykset piiloon, kun ne niin rumasti näkyy. Ihan kun olisi laastarin palaset päässä.

Luulisi loppujenkin hiusten kärsivän, kun jatkuvasti kuumakäsittelee niitä.

ja vaikutus, mitä ikinä tekeekin kestää 15 min ja sit on taas ihan järkky. leikkais lyhyeksi kun ei ole millä mällätä.

Vierailija
81459/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiiiiiiiiiiiii missä mun huulirasva.En siivoa.Anu ulos tänään.

Vierailija
81460/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Villen nimi sanotaan kattokaa Krisun ja Kimmon ilmeitä kuinka pettyneitä ne on!!!

Ne ilmeet olisi kyllä näkemisen arvoisia.

Ketju on lukittu.