BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu haki illalla Hemmin taas nukkumaan. Ei saa itse päättää nukkumaan menostaan. Pidän outona.
No Anuhan pelaa haki Hemmin ja alettiin suukottelemaan eipä ole ennen nähty sängyssä niiden tuota hirveesti harrastavan,katsojien viimeinen kalastus yritys👋💤👋
No joka yöhän siellä on pusuteltu ja hipsuteltu. Aika usein muiden nukahtamisen jälkeen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto haluaa Anun jatkoon, Tästä kertoo se, miten kooste leikattu. Anu makaa sohvalla Kimmon kanssa ja miettii miten kiitollinen on kaikesta- pitävät toisiaan kädestä. Herkkä kaunis hetki. Seuraavaksi leikataan: ” kenet sinä haluat jatkoon äänestä”. Tosi positiivisesta hetkestä äänestys kehotukseen.
Villen kohdalla Hemmi tuli kertomaan palkinnostaan ja Villeä kiinnosti vain pyykkäys, siitä leikkaus ”äänestä suosikkia” kohtaan.
Mielestäni Tasapuolisuuden nimissä, voisi leikata niin, että molemmilta positiivisesta Hetkestä tai molemmilta negatiivisesta tunnelmasta Leikataan äänestys kehotukseen. Nyt aikamoista tunne ohjailua.
Onneksi tarkkasilmäistä katsojat tunnistaa nämä leikkaamisella mielen ohjailut!Pystytkö sinä salaliittoteoreetikko kertomaan yhtäkään syytä miksi tuotannolla olisi mitään mielipidettä siitä, kuka pääsee jatkoon? Paitsi siinä mielessä että halutaan katsojien käyttävän rahojaan äänestyksissä mahdollisimman paljon.
En ole hän, kenelle vastasit, mutta aivan samaa mieltä siitä, että ohjelmassa ollaan läpinäkyvän puolueellisia paitsi koosteeseen valittujen videopitkien, myös juontajien puheiden osalta.
Erittäin räikeästi puolueellisia siitä näkyi viime viikolla, kun Krisu tappouhkauksia ja fyysistä väkivaltaa vähäteltiin ja Jukan vastaansanomista Krisulle liioiteltiin.
Hyvä kysymys, miksi näin on. Veikkaan, että vedonlyöntihuijauksiin toistuvasti liitetyllä tuottaja Ahomaalla on näppinsä vahvasti pelissä ja Krisua on ohjelman alussa suurilla voittokertoimilla osattu veikata voittajaksi samaan tapaan kuin ensimmäinen häädetty oli usealla vedonlyöjällä tiedossa jo heti kun ensimmäiseen häätöäänestykseen joutuneet ilmoitettiin.
Anu jääkööt taloon. Ville alkaa jo olemaan loppu.
Eksä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yhdistetään voimamme tänään äänestetään Anu finaaliin! 5 miestä finaalissa olisi väärin.
Jos siellä olisi Tarina tai Eevis
Vaikka olen nainen, en anna ääntä Anulle.
En tuommoselle äidille, joka jättää lapsensa viikko tolkulla ilman äitiään.
Montako kertaa hän on ikävöinyt lapsiaan? Ainakin exää on ikävöinyt.
Anu sanoi, että ei halua ajatella liikaa ikäväänsä lapsia kohtaan, koska se pahentaa oloa. Anullahan oli ekan kahden viikon aikana näitä ikävänitkuja pk-huoneessa. Ymmärtää, ettei se paranna hänen mahiksiaan pysyä talossa jos on koko ajan alakuloinen ja itkuinen. Se ei silti sitä tarkoita, etteikö kokisi ikävää lapsiaan kohtaan.
Ville kaivannut omaa hautaansa kaksi päivää ei nähtävästi hermo kestä tai sitten
vaan tietää että peli menetetty!!
Eksä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yhdistetään voimamme tänään äänestetään Anu finaaliin! 5 miestä finaalissa olisi väärin.
Jos siellä olisi Tarina tai Eevis
Vaikka olen nainen, en anna ääntä Anulle.
En tuommoselle äidille, joka jättää lapsensa viikko tolkulla ilman äitiään.
Montako kertaa hän on ikävöinyt lapsiaan? Ainakin exää on ikävöinyt.
Miltein päivittäin on ikävöinyt lapsiaan.
Ville myönti, että paloi käpy joogaan. Millainen ihminen suuttuu noin mitättömästä asiasta? Nyt Ville sanoi, että hänellä olisi vielä sanottavaa joogasta, mutta Krisu sanoi, että älä kerro ei jaksa kuunnella johon Ville vastasi, että kertoo jos kysytään. Ihan käsittämätöntä tuollainen pillastuminen. BB-taloon väärä paikka. Siellä kuuluu tehdä tehtävät mitä annetaan eikä kitistä vastaan. Jos se ei käy, ollaan väärässä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ville laukoo "jooga ei kuulu yhdellekään kristitylle". Itse olen kristitty ja joogaan, mikä olen?
Rauhoittuakseen voi vaikka vain istua hiljaa, venytellä tai kävellä metsässä. Ei siihen tarvitse mitään idän uskontojen metodeja hienoine termeineen, vaikka muodikasta onkin.
Ei minua estä yhden hihhulin kapeakatseisuus joogaamasta kristittynä. Tai tekemästä mindfulnessia.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas ohjelmaa minkä tuotanto laittoi, että Anua äänestettäisiin. Eniten inhottaa tuotannon manipulointi. En usko äänestystuloksiinkaan.
On kyllä väsähtänyt viime hetken täsmäviritys, A kireissä jumppatrikoissa peppua ja jalkaa heiluttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että Ville puhui Suomen kirkkoa vastaan aiemmin? Miksi noin kun sehän voidaan käsittää vaikka miksi...
Ville ei kuulu kirkkoon. Katso bb plaza asukkaat mihin kuuluu.
Tuksu samaan.
Yritin löytää mutten onnistunut antaisitko linkin tai kertoisitko itse mikä srk?
Kimmohan kertoikin aika oleellista tietoa kun hänen tätinsä oli sanonut että lentoliput on ensi sunnuntaiksi niin silloin on varma että viisi on vielä ensi sunnuntaina talossa!
Oisko tuo Ville niin täynnä itseään että luulee olevansa turvassa jo nyt illan häädöstä vaikka miten käyttäytyy tuolla?
Mietin vain, että jos Jeesus Kristus tulisi nyt maan päälle aikuisena - tupsahtaisi vain pilvistä pallollemme - niin tuskinpa hänellä olisi mitään sitä vastaan, jos joku ihminen pitää joogaamalla huolta kehostaan ja mielestään.
Jos Jeesuksen olisi itse jostain kumman syystä valittava vaikka potkunyrkkeilyn tai joogan väliltä, niin luulenpa, että hän valitsisi joogan. :)
Oisko tänään se päivä jolloin saadaan Ville ulos. Sama vaikka Anukin mutta tällä kertaa Ville.
Ville luultavasti valitsisi potkunyrkkeilyn.
Jeesus tuskin Krava Magaa allekirjoittaisi kuten Ville. Joku israelilainen mossadin taistelulaji.
Kevin se syötyään vie lautasen tiskipöydälle, eikä tyhjää tähteitä. Muut hoitaa, eli Ville.
Esim. Hemmi ei osallistunut salatehtäväön silloin aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tuo Ville niin täynnä itseään että luulee olevansa turvassa jo nyt illan häädöstä vaikka miten käyttäytyy tuolla?
Voi olla koska aimminhan väitti Jumalan luvanneen menestyksen kisassa ja Teslankin...
Tuksuhan kävi myös USA ssa paljon ja sotkeutui poliitikkoon ja aiheutti isoja muutoksia, oliko tämän julkkiksen kohdalla näin?