BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä ihmettä? Ville laukoo "jooga ei kuulu yhdellekään kristitylle". Itse olen kristitty ja joogaan, mikä olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto haluaa Anun jatkoon, Tästä kertoo se, miten kooste leikattu. Anu makaa sohvalla Kimmon kanssa ja miettii miten kiitollinen on kaikesta- pitävät toisiaan kädestä. Herkkä kaunis hetki. Seuraavaksi leikataan: ” kenet sinä haluat jatkoon äänestä”. Tosi positiivisesta hetkestä äänestys kehotukseen.
Villen kohdalla Hemmi tuli kertomaan palkinnostaan ja Villeä kiinnosti vain pyykkäys, siitä leikkaus ”äänestä suosikkia” kohtaan.
Mielestäni Tasapuolisuuden nimissä, voisi leikata niin, että molemmilta positiivisesta Hetkestä tai molemmilta negatiivisesta tunnelmasta Leikataan äänestys kehotukseen. Nyt aikamoista tunne ohjailua.
Onneksi tarkkasilmäistä katsojat tunnistaa nämä leikkaamisella mielen ohjailut!Pystytkö sinä salaliittoteoreetikko kertomaan yhtäkään syytä miksi tuotannolla olisi mitään mielipidettä siitä, kuka pääsee jatkoon? Paitsi siinä mielessä että halutaan katsojien käyttävän rahojaan äänestyksissä mahdollisimman paljon.
En ole salaliittoteoreetikko 😂, mutta kyllä uskon, että leikkauksella pystytään vaikuttamaan miten asia esitetään, Missä valossa ja millä tapaa ihminen kuvataan. Jokainen tuotanto, leikkaaja ja ohjelman ohjaaja tietää tämän. Jos haluaa voi asiat esittää siten, että kaikki ovat suurinpiirteiden samalla viivalla. Nyt esitys tavassa on enemmän draamaa, mitä tuotanto kenties hakee, viihdeohjelmassa kun kyse.
Tosiasiassa en tiedä mitä hakevat, nostin asian esille, koska on katsojia, jotka eivät tätä Leikkaamisella vaikuttamista ymmärrä ja sitä huomaa.
Tässä tapauksessa Ville näytettiin negatiivisemmassa valossa verrattuna kanssa-häätö-äänestys-kaveriin Anuun. En usko, että tuotanto kuitenkaan lopputulokseen pystyy viimeistä sanaa sanomaan. Eli en ole aivan aito salaliittoteoreetikko, kiitos kunniasta kuitenkin!
Voi tuota Villeä, en jaksa! Oikeat uskovat eivät paheksu koko ajan muita, eivätkä tuo uskoaan esiin noin.
Anu saanut tukan hyvin ei näy kalju pitäisi kiinni vaan!
Anun viihdearvo on siinä kun poistuu talosta ja aikamiespoika hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ville laukoo "jooga ei kuulu yhdellekään kristitylle". Itse olen kristitty ja joogaan, mikä olen?
Villehän on ihan höpö höpö huuhaa mies keksii omia juttuja pästään,
tuo siansaksakin on ihan ite harjoiteltu sönkötys😬
Viikko enää! Hyvä kausi on minusta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa 24 näkisin krisun tyttiksen?
Keskimmäinen alhaalla on Krisun tyttis.
Dianalla aikamoiset riippurinnat.
Nyt ihan oikeasti lopettakaa tällanen!!!!
Miten uskovaiset uskoo siihen omaan uskoon ja kieltää muut uskot? Eikö ne ala tajuta että ne kaikki on väärässä.
Toinen osallistuu toinen ei. Jokainen saa päättää itse missä on mukana ja missä ei. Jos ei ole kummempia vakaumuksista osallistuu kaikkeen. Vakaumukselliset ei osallistu. Turha siinä vertailla, että tuokin osallistuu kaikkeen. Saa osallistua tai olla osallistumatta.
Sitten ihmiset saa jauhaa miten on niin kummallinen ajattelutapa, kun ei tee sitä ja tätä. Aina se toisen ajattelutapa on kummallinen😀 saa ihmetellä, elämässä ihmettelyä riittää.
Olisi perin tylsä ohjelma jos kaikki kiekuu samaa mielipidettä yhdestäsuusta kuin linnunpojat.
Villellä vaikeaa nyt kotiin tänään.
Ville puhuu tv joogaopista miten se on salaa buddhismia uskonnon varjolla?
Anu se kuulee heti kun ruoka valmis😳
Joutuu aina lähtee pois kun nuo syö varsinkin kun vetävät näkkäriä!
Ymmärsinkö oikein että Ville puhui Suomen kirkkoa vastaan aiemmin? Miksi noin kun sehän voidaan käsittää vaikka miksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yhdistetään voimamme tänään äänestetään Anu finaaliin! 5 miestä finaalissa olisi väärin.
Jos siellä olisi Tarina tai Eevis
Vaikka olen nainen, en anna ääntä Anulle.
En tuommoselle äidille, joka jättää lapsensa viikko tolkulla ilman äitiään.
Montako kertaa hän on ikävöinyt lapsiaan? Ainakin exää on ikävöinyt.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että Ville puhui Suomen kirkkoa vastaan aiemmin? Miksi noin kun sehän voidaan käsittää vaikka miksi...
Ville ei kuulu kirkkoon. Katso bb plaza asukkaat mihin kuuluu.
Tuksu samaan.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittuakseen voi vaikka vain istua hiljaa, venytellä tai kävellä metsässä. Ei siihen tarvitse mitään idän uskontojen metodeja hienoine termeineen, vaikka muodikasta onkin.
- niin samaa mieltä, ja kokoajan möykkäsi päälle, mulla on parempia venytyksiä, salilla sitä ja tätä, kyllä oli paska kausi tuon hihhulin takia.
oikeat kristityt eivät pidä kokoajan melua itsestään, vaikka ville onkin selvästi lahkolainen, joku sivitystaso sentään pitäisi hänelläkin olla.