Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
79921/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukeen bb:n facebook-sivulla kommentteja. Hämmennyin ketkä kattoo big brotheria: ihme läyhääjämummoja suurin osa. :O

Niin on. Omalla naamallaan vielä. Onneksi itse en ole facessa.

Vierailija
79922/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Anu on niin hölmö. Voiko tollanen olla kiinteistönvälittäjä.................hmmm, mut onhan niitä tietty kaikenlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79923/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Ville on siitä, että monet miespuoliset saalistajat ja pedofiilit jahtaavat nimenomaan poikia? Hehän käyttävät sukupuoltaan hyväksi, kun menevät pukuhuoneisiin ja suihkuihin.

Outoa että Villen mieleen tämä rikollisuus nousee esiin vain silloin, kun on kyse muunsukupuolisista.

No en sitä ihmettelisi kun Kevin on kuitenkin jo 21 v ja väittää olevansa neitsyt . Häilyy esipuberteettiuden rajalla jo äänensä kanssa. Ken tietää mihin hänen suuntauksensa kohdistuu. Inhoan Villeä yli kaiken mutt tässä asiassa voin kompata häntä .

Vierailija
79924/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintövero on aivan kauhea asia. Miljoona omaisuudesta ja perinnöstä voisi jotain maksaa. Tavalliset kansalaiset kärsii, keplottelijat menestyy ja lakimiehet rikastuu 🤰

Vierailija
79925/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulle näköjään viimeinen saunailta järjestettiin koska Ville ei ole koskaan niin noista altaista välittänyt!!

Vierailija
79926/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te aiotte vieroittaa ittenne tästä paskasta kun tää loppuu. Ja mitä tilalle.

Sitä minäkin mietin. 10pv ja mitä sitte. Virkkaamista, ristisanoja, kaappien järjestelyä.. Ehkä katottava 90pv morsiamena..

Voitas vielä pitää keskustelua yllä, ja pohtia mennyttä kautta uutta ootellessa..

Vierailija
79927/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ja Tupu oli talossa muka läheisiä - Anu ei muistanut edes, että Tupu on Tampereelta... Yritän lämmetä Anulle, mutta siitä tulee aina niin itsekeskeinen viba, kun sattuu näitä, että se ei selvästikään muista, mitä ihmiset on kertoneet itsestään.

Anu on harvinaisen itsekeskeinen ihminen. Ei minkäänlaista kiinnostusta muihin ihmisiin.

Naama kivenä makaa kuin muumio, jos joku on hänelle edes yrittänyt puhua tunnoistaan.

Kivahtelee ja komentelee kovasti kuitenkin.

Vierailija
79928/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä juttu nyt luistaa, eipä oikein pysy edes kärryillä.

Vierailija
79929/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te aiotte vieroittaa ittenne tästä paskasta kun tää loppuu. Ja mitä tilalle.[/quote

Onneks jo alkanut tylsistyttää koko touhu..

Vauvabb saisi jatkua vielä muutaman viikon muistellessa : )

Vierailija
79930/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän noita tosiaan syyhyttää. Jukkakin raapi itseään häiritsevästi (haastatteluissaan), vai oliko vain hermostunut ja tiedostamatta rapsutti. Suorassahan sillä oli hampaanvälienpuhdistus sijaistoimintona.

Kamathan on haalittu käytettyinä. Jos tuo rakentaminen ja sisustus on tehty yhtä huonosti kuin ohjelman tuotanto, niin silloinhan siellä sattaa hyvinkin muhia luteita ja syyhypunkkeja.

Itse sain aikoinaan syyhyn ulkomailla .

Vierailija
79931/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville se varmaan joutuu tuon grillinkin hoitamaan ja laittamaan muiden makkarat hiilokseen😁

Vierailija
79932/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa todella paljon et Emma lähti ekana. Miettikää millanen juonikaveri se ois Kimmon kanssa ollut! Varmaan olis ollu hauskaa draamaa ja juonittelua sillä kaksikolla!

Mä luulen, ettei ehditty näkee Emmasta mitään. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä enemmän, lähti liian nopee ja minua ainakin harmittaa. Tasan olisi ollut enemmän viihdearvoa kun Anulla.

No olet varmaan ainoa - ja lesbo - joka Emmaa kaipaa. Eihän se pärjää edes aalto -yliopistossa kun ei saanut mallistoaan kevätnäytökseen

Emma sai kuitenkin aikaan malliston ja opiskelee alaa?

Emma olisi taatusti ollut mielenkiintoisempi asukas kuin Anu. Yksinkertaisesti siitä syystä, että on mahdotonta edes kuvitella Anua tylsempää asukasta.

Ensimmäisinä viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua.

Sitä seuraavina viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua jne.

Jossain vaiheessa tylsä Helmeri telakoitui staattisen tylsään "emoalukseen".

Opiskelee alaa joo mutta enemmän näyttää kiinnostavan istua bb-katsomossa mikä on vähän surkean näköistä. Tuskin sitä meriitiksi aallossa katsotaan. Mistä tietosi on peräisin että sai malliston valmiiksi , onko lähdettä? Joka tapauksessa ol jo talossa mustasukkainen lesbokumppanilleen siitä että se pääsi näytökseen mutta hän ei.

Vierailija
79933/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äteriks kirjoitti:

Kuten Krisu sanoi viime nimeämisessä, Kevinillä on jokin luuranko kaapissa,olen täysin samaa mieltä. Kevin ei ikinä ansaitse voittoa. Sekä Kimmo on todella ovela kettu hän koko ajan löyhää ja saa Kaisun läyhäämään puolestaan... Toivon todella,että su tippuu Anu,sitten Kevin,Kimmo ja jäljellä jäävät Helmeri,Ville ja Krisu,mulle melkein sama kuka noista kolmesta voittaa,mutta toivotettu jenkki takuu,että Helmeri on ollut kaikista tasaisin ei ole ollut yhtä viihdyttävä kuin Krisu,mutta en tykkää että joku mollaa tosia kuten Krisu on tehnyt. Oli kiva kun Krisu sanoi,eilen Kevinille,että Hemmi on saman ikäinen kuin Kenin kun pisti firman tyhjästä pystyyn ,kun Kevin ihmetteli Hemmin takkahuonetta ja 2 keroskotia jossa Hemmi asuu yhtiökamusa kanssa,jonka Hemmi on ihan itse ansainnut ahkeruudella sekä sitkeydellä. Mut eihän Kevin sitä ikinä ymmärrä.Vielä tänäänkin Kevi kuittili Hemmille kultaisesta luottokortista. Hemmi oli hiljaa... eikä kukaan sanonut mitään vaan... Kevin on niin made,niin kade....En ymmärrä. Olen monesta asiasta samaa mieltä kuin Krisu ja Ville.

Tää kuulostaa jonkun 12v fanin avautumiselta

Kyllä, kirjoitusasustakin päätellen.

On Hemmi ihku. Kevin on ihku. Aiku ihanaa.

Vierailija
79934/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Ville on siitä, että monet miespuoliset saalistajat ja pedofiilit jahtaavat nimenomaan poikia? Hehän käyttävät sukupuoltaan hyväksi, kun menevät pukuhuoneisiin ja suihkuihin.

Outoa että Villen mieleen tämä rikollisuus nousee esiin vain silloin, kun on kyse muunsukupuolisista.

No en sitä ihmettelisi kun Kevin on kuitenkin jo 21 v ja väittää olevansa neitsyt . Häilyy esipuberteettiuden rajalla jo äänensä kanssa. Ken tietää mihin hänen suuntauksensa kohdistuu. Inhoan Villeä yli kaiken mutt tässä asiassa voin kompata häntä .

Kevin on ylivoimaisesti tasapainoisin tyyppi talossa.

Vierailija
79935/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon 'ei pilaamaa' filmimateriaalia Villestä..

Ville on symppis!

Miten pitkälle noita villen juttuja voi manipuloida leikkaamalla ja ”pilaamalla”? Aborttikielto, homovastaisuus ja sovinistisuus tuskin tuli ”pilaamalla” materiaali. On tosi symppis joo.

Vierailija
79936/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anulla hiipivää hölmöä.

Vierailija
79937/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt sit raaskia äänestää sunnuntaina. Jos nyt ei saada Anua ulos, se voittaa koko shown.

Eli olitpa sitten Krisufani, tai Kevinfani, niin Anu ulos.

Ville ulos, muuten Ville voittaa.

Älä yritä,jos siellä on yksi nainen,jolla on kaiken lisäksi tietynlaiset taustajoukot takana,

niin ei tarvitse miettiä,kuka sen potin vie.Sen takia Krisukin halusi Anun pois.Tietää,että Anu on pahempi vastus,kuin Ville.

Vierailija
79938/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän noita tosiaan syyhyttää. Jukkakin raapi itseään häiritsevästi (haastatteluissaan), vai oliko vain hermostunut ja tiedostamatta rapsutti. Suorassahan sillä oli hampaanvälienpuhdistus sijaistoimintona.

Kamathan on haalittu käytettyinä. Jos tuo rakentaminen ja sisustus on tehty yhtä huonosti kuin ohjelman tuotanto, niin silloinhan siellä sattaa hyvinkin muhia luteita ja syyhypunkkeja.

Onkohan nuo matotki kirppikseltä? Täynnä kirppuja ja luteita. Tykkäävät makoilla niillä. Kivat tuliaiset ku bb loppuu. Hemmi vie luksustaloon lutikoita ;)

Vierailija
79939/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan nyt tämä voitto ja rahat suomalaiselle ihmiselle. Mietitään miten maatamme rakennetaan tulevaisuudessa ja saadaan lapsia lisää 🍀💘

Vierailija
79940/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa todella paljon et Emma lähti ekana. Miettikää millanen juonikaveri se ois Kimmon kanssa ollut! Varmaan olis ollu hauskaa draamaa ja juonittelua sillä kaksikolla!

Mä luulen, ettei ehditty näkee Emmasta mitään. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä enemmän, lähti liian nopee ja minua ainakin harmittaa. Tasan olisi ollut enemmän viihdearvoa kun Anulla.

No olet varmaan ainoa - ja lesbo - joka Emmaa kaipaa. Eihän se pärjää edes aalto -yliopistossa kun ei saanut mallistoaan kevätnäytökseen

Emma sai kuitenkin aikaan malliston ja opiskelee alaa?

Emma olisi taatusti ollut mielenkiintoisempi asukas kuin Anu. Yksinkertaisesti siitä syystä, että on mahdotonta edes kuvitella Anua tylsempää asukasta.

Ensimmäisinä viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua.

Sitä seuraavina viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua jne.

Jossain vaiheessa tylsä Helmeri telakoitui staattisen tylsään "emoalukseen".

Opiskelee alaa joo mutta enemmän näyttää kiinnostavan istua bb-katsomossa mikä on vähän surkean näköistä. Tuskin sitä meriitiksi aallossa katsotaan. Mistä tietosi on peräisin että sai malliston valmiiksi , onko lähdettä? Joka tapauksessa ol jo talossa mustasukkainen lesbokumppanilleen siitä että se pääsi näytökseen mutta hän ei.

Anna olla. Niin ja minä olen graafinen suunnittelija.

Ketju on lukittu.