Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
79901/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä äänestys. Krisun olisin halunnut pois, nämä nyt äänestyksessä olevat, mulle ihan sama kumpi lähtee. Ihmisenä Ville on kyllä hyvä, mutta senpä takia ei tulekkaan tätä wt-kisaa voittamaan.

Vierailija
79902/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa todella paljon et Emma lähti ekana. Miettikää millanen juonikaveri se ois Kimmon kanssa ollut! Varmaan olis ollu hauskaa draamaa ja juonittelua sillä kaksikolla!

Mä luulen, ettei ehditty näkee Emmasta mitään. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä enemmän, lähti liian nopee ja minua ainakin harmittaa. Tasan olisi ollut enemmän viihdearvoa kun Anulla.

No olet varmaan ainoa - ja lesbo - joka Emmaa kaipaa. Eihän se pärjää edes aalto -yliopistossa kun ei saanut mallistoaan kevätnäytökseen

Et päässyt Aaltoon. Tosi vaikea päästä. Älä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79903/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukeen bb:n facebook-sivulla kommentteja. Hämmennyin ketkä kattoo big brotheria: ihme läyhääjämummoja suurin osa. :O

Täällä taas luetun perusteella keski-ikä on n. 15-18 v.

Vierailija
79904/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille saman verran viinaksia bb määräyksestä, olisi kiva nähdä miten ryhmädynamiikka toimii kun kaikki tuiterissa.

Kaikille saman verran alkoholia, alkoholitonta savukkeita, kokkelipiimää, suolakurkkuja, vegaaniruokaa, laktoositonta ruokaa, sama ruokajuoma valio kaikille.

Vierailija
79905/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille saman verran viinaksia bb määräyksestä, olisi kiva nähdä miten ryhmädynamiikka toimii kun kaikki tuiterissa.[/quote

Heh just mietin samaa : )  Tai siten, että kaikki saa sen verran, mitä anu juo, eli ei yhtään enempää...

Oliskin hauska kun Krisu, Helmeri ja Kimmo saisivat hekin juuri niin monta juomaa kun Anu haluu/pystyy juomaan.

Toihan ois ihan hirveetä!! Anu on inhokkini mutta ne pakkojuottais sen varmaan teho-osastolle että saisivat itse mahdollisimman paljon kaljaa :’D

Vierailija
79906/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sikarikerholaiset" pysyi aika uskollisena, ainoastaan Kimmo antoi Helmerille yhden pisteen. Eli nyt sikkekerho käyttää sitä valtaansa mikä sille on annettu.

Vierailija
79907/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku....niinku....niinku...............................................niinku..

Anuko tarinoi?

Vierailija
79908/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kännyllä 24/7, on kuin pysäytettyä kuvaa, puheet kuuluu. Mikä nyt on vikana?

Vierailija
79909/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä ei ole selvästikään enää puhuttavaa muiden kanssa -paitsi silloin kun moralisoi, paasaa siivouksesta tai puhuu taivaan iskästä.

Vierailija
79910/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisuuuu! Nyt alko MALLASKUU!!!

Vierailija
79911/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille saman verran viinaksia bb määräyksestä, olisi kiva nähdä miten ryhmädynamiikka toimii kun kaikki tuiterissa.

Kaikille saman verran alkoholia, alkoholitonta savukkeita, kokkelipiimää, suolakurkkuja, vegaaniruokaa, laktoositonta ruokaa, sama ruokajuoma valio kaikille.

Vai että ruokajuoma valio

Vierailija
79912/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukku ylös jos uskot pihan olevan jouluvaloilla ja muulla kivalla koristeltu, peukku alas jos et usko.

Hahaha no niinpä niin!

Vierailija
79913/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän noita tosiaan syyhyttää. Jukkakin raapi itseään häiritsevästi (haastatteluissaan), vai oliko vain hermostunut ja tiedostamatta rapsutti. Suorassahan sillä oli hampaanvälienpuhdistus sijaistoimintona.

Kamathan on haalittu käytettyinä. Jos tuo rakentaminen ja sisustus on tehty yhtä huonosti kuin ohjelman tuotanto, niin silloinhan siellä sattaa hyvinkin muhia luteita ja syyhypunkkeja.

Vierailija
79914/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottovasti Ville lähtee sunnuntaina ja ens viikolla on kunnon bileet! Kaikki saa pitää rennosti hauskaa ja meillä kyttääjillä on viihdettä. Sitä viihdettähän tän ohjelman tarkoitus on olla? Mä meen sunnuntaina kirkkoon jos haluan hartaasti kunnella iskän sanomaa, mutta enpä taida kuitenkaan mennä.

Anulla lähdön aika. Liian teennäinen, itseensä täynnä oleva noita-akka, joka Helmeriä kusettaa.

Ihmeen kauan Exä viitsi katsoo häntä. Nyt Anulla ikävä, haluaisi jo onnitella häntä tulevan synttärin johdosta.

Anu haluaa vain scootit lapsilleen, ei Hemmiä.

Vierailija
79915/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa todella paljon et Emma lähti ekana. Miettikää millanen juonikaveri se ois Kimmon kanssa ollut! Varmaan olis ollu hauskaa draamaa ja juonittelua sillä kaksikolla!

Mä luulen, ettei ehditty näkee Emmasta mitään. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä enemmän, lähti liian nopee ja minua ainakin harmittaa. Tasan olisi ollut enemmän viihdearvoa kun Anulla.

No olet varmaan ainoa - ja lesbo - joka Emmaa kaipaa. Eihän se pärjää edes aalto -yliopistossa kun ei saanut mallistoaan kevätnäytökseen

Emma sai kuitenkin aikaan malliston ja opiskelee alaa?

Emma olisi taatusti ollut mielenkiintoisempi asukas kuin Anu. Yksinkertaisesti siitä syystä, että on mahdotonta edes kuvitella Anua tylsempää asukasta.

Ensimmäisinä viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua.

Sitä seuraavina viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua jne.

Jossain vaiheessa tylsä Helmeri telakoitui staattisen tylsään "emoalukseen".[/quote 

Niiiiiin totta joka sana..

Vierailija
79916/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannon 'ei pilaamaa' filmimateriaalia Villestä..

Ville on symppis!

Vierailija
79917/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän noita tosiaan syyhyttää. Jukkakin raapi itseään häiritsevästi (haastatteluissaan), vai oliko vain hermostunut ja tiedostamatta rapsutti. Suorassahan sillä oli hampaanvälienpuhdistus sijaistoimintona.

Kamathan on haalittu käytettyinä. Jos tuo rakentaminen ja sisustus on tehty yhtä huonosti kuin ohjelman tuotanto, niin silloinhan siellä sattaa hyvinkin muhia luteita ja syyhypunkkeja.

Lisäksi tuo koneellinen ilmastointi kuivattaa. Tuolla rasvailevat käsiä ja huulia jatkuvasti, voi olla, että ihon kuivuminen aiheuttaa hilseilyä ja kutinaa.

Vierailija
79918/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te aiotte vieroittaa ittenne tästä paskasta kun tää loppuu. Ja mitä tilalle.

Vierailija
79919/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinut bb loppua sunnuntaina. Nyt vanhan kertausta. Paljussa verokeskustelu. Pääosassa Helmeri ja Kimmo

Vierailija
79920/90773 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vieroitusoireita. Monta asiaa tehdä ja en oo käynyt Oodissa aikoihin. Kirjoja lukematta ja lehtiä.

Ketju on lukittu.