BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Monta bisseä saivat ,veikkaan että sen verran ettei tule riskiä että Krisu joudutaan poistamaan!!
Sehän eskaloitu nopeesti. :D
Kristian rikotte sääntöjä! Mitä se teki?
Vierailija kirjoitti:
Monta bisseä saivat ,veikkaan että sen verran ettei tule riskiä että Krisu joudutaan poistamaan!!
3 bisseä per nenä... Tosin Krisu oli (yllättäen) heti sitä mieltä, että Anu ei voi vaihtaa omiaan gluteenittomiin, vaan pitää antaa muille juotavaksi ja ruinata isoveljeltä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Pisti istuintyynyjä tukkimaan rakoa saunan oven yläpuolella.
Toi Helmerikin menee ihan sekaisin saunasta ja kun saa pienen Kurrin äänessä koko ajan ja peesaus pahenee!!
Voi juma tota Anua! Muuttuu koko ajan vaan ärsyttävämmäksi. " Hei, täältä mä nyt tulen Egoni kanssa". Voi kaamee mikä noita, sopii hyvin halloweeniin.
Vähän jälkijunassa katselin dinosauruspaitojen esittelyä, ja oli kyllä enemmänkuin kuvaavaa, että Ville halusi oman dinosauruksensa olevan TÄYSIN hänen kontrolloitavissa ja ohjailtavissa...
Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa todella paljon et Emma lähti ekana. Miettikää millanen juonikaveri se ois Kimmon kanssa ollut! Varmaan olis ollu hauskaa draamaa ja juonittelua sillä kaksikolla!
Mä luulen, ettei ehditty näkee Emmasta mitään. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä enemmän, lähti liian nopee ja minua ainakin harmittaa. Tasan olisi ollut enemmän viihdearvoa kun Anulla.
No olet varmaan ainoa - ja lesbo - joka Emmaa kaipaa. Eihän se pärjää edes aalto -yliopistossa kun ei saanut mallistoaan kevätnäytökseen
En tiedä mutta eiköhän saa myöhemnin. Vaikee päästä .
Emmahan kerto jo talossa. Kurjaa kun äänestettiin liian aikaisin pois.
Toivottovasti Ville lähtee sunnuntaina ja ens viikolla on kunnon bileet! Kaikki saa pitää rennosti hauskaa ja meillä kyttääjillä on viihdettä. Sitä viihdettähän tän ohjelman tarkoitus on olla? Mä meen sunnuntaina kirkkoon jos haluan hartaasti kunnella iskän sanomaa, mutta enpä taida kuitenkaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisti istuintyynyjä tukkimaan rakoa saunan oven yläpuolella.
Sehän selkis tuostakin, kun vähän maltto, mutta kiitos sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottovasti Ville lähtee sunnuntaina ja ens viikolla on kunnon bileet! Kaikki saa pitää rennosti hauskaa ja meillä kyttääjillä on viihdettä. Sitä viihdettähän tän ohjelman tarkoitus on olla? Mä meen sunnuntaina kirkkoon jos haluan hartaasti kunnella iskän sanomaa, mutta enpä taida kuitenkaan mennä.
Hyvää viihdettä ollut esim koko tämän päivän. Ei siihen viinaa tarvita, että mä viihdyn BB parissa. Ei asukkaille, eikä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Äteriks kirjoitti:
Kuten Krisu sanoi viime nimeämisessä, Kevinillä on jokin luuranko kaapissa,olen täysin samaa mieltä. Kevin ei ikinä ansaitse voittoa. Sekä Kimmo on todella ovela kettu hän koko ajan löyhää ja saa Kaisun läyhäämään puolestaan... Toivon todella,että su tippuu Anu,sitten Kevin,Kimmo ja jäljellä jäävät Helmeri,Ville ja Krisu,mulle melkein sama kuka noista kolmesta voittaa,mutta toivotettu jenkki takuu,että Helmeri on ollut kaikista tasaisin ei ole ollut yhtä viihdyttävä kuin Krisu,mutta en tykkää että joku mollaa tosia kuten Krisu on tehnyt. Oli kiva kun Krisu sanoi,eilen Kevinille,että Hemmi on saman ikäinen kuin Kenin kun pisti firman tyhjästä pystyyn ,kun Kevin ihmetteli Hemmin takkahuonetta ja 2 keroskotia jossa Hemmi asuu yhtiökamusa kanssa,jonka Hemmi on ihan itse ansainnut ahkeruudella sekä sitkeydellä. Mut eihän Kevin sitä ikinä ymmärrä.Vielä tänäänkin Kevi kuittili Hemmille kultaisesta luottokortista. Hemmi oli hiljaa... eikä kukaan sanonut mitään vaan... Kevin on niin made,niin kade....En ymmärrä. Olen monesta asiasta samaa mieltä kuin Krisu ja Ville.
Tää kuulostaa jonkun 12v fanin avautumiselta
Kyllä, kirjoitusasustakin päätellen.
Uskokaa jo ei ole Villestä kiinni kun nuo ei saa enää juotavaa paljon,
tuotanto haluu pitää Krisun talossa ja jos liikaa alkoholia riski kasvaa että tuo sekoo taas ja silloin on tuotannon pakko heittää tuo jo ulos!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä Vehviläisen venähtäneen naaman kun ma-iltana sanoo tv:ssä Anulle "Ville siis pääsi finaaliin. Mites tässä näin kävi"
Munkin mielestä Ville ansaitsee finaalipaikan jo ihan senkin takia, että tuotanto on tainnut alunperin valita sen tuonne ihan puhtaasti provo-mielessä. Vehviläinen ja Alma on myös aivan peittelemättä väheksyneet ja suorastaan ivanneet Villeä viikosta toiseen. Jostain kumman syystä koosteisiinkin on monesti päätynyt nimen omaa sellaiset kontekstistaan irrotetut pätkät, joissa Villestä saisi mahdollisimman huonon kuvan - vaikka Ville kuitenkin on ihan symppis tyyppi ja pääsääntöisesti vieläpä ihan reilu ja kunnioittava muita kohtaan vakaumuksestaan huolimatta - tai ehkä juuri siitä syystä.
Olisin melkein valmis vaikka maksamaan siitä että saisin nähdä Cristallin naaman jos Ville voittaisi koko kauden. En fanita ketään asukkaista mutta tuotannon ohjailu ärsyttää. Eikä äänestysten epämääräisyyskään herätä paljon luottamusta.
Eihän ristalli joukkoineen kirjoita Villeä voittajaksi, kyllä siihen on oma kandidaatti valittuna. Nyt varmasti kuuumeisesti miettivät kumpi ulostaa tässä vaiheessa, Ville vai Anu.
Tuotanto ostanut Villelle potan jo ekaviikolla. Krisulle seiskan potta.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo ei ole Villestä kiinni kun nuo ei saa enää juotavaa paljon,
tuotanto haluu pitää Krisun talossa ja jos liikaa alkoholia riski kasvaa että tuo sekoo taas ja silloin on tuotannon pakko heittää tuo jo ulos!!!
Näin on näreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa todella paljon et Emma lähti ekana. Miettikää millanen juonikaveri se ois Kimmon kanssa ollut! Varmaan olis ollu hauskaa draamaa ja juonittelua sillä kaksikolla!
Mä luulen, ettei ehditty näkee Emmasta mitään. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä enemmän, lähti liian nopee ja minua ainakin harmittaa. Tasan olisi ollut enemmän viihdearvoa kun Anulla.
No olet varmaan ainoa - ja lesbo - joka Emmaa kaipaa. Eihän se pärjää edes aalto -yliopistossa kun ei saanut mallistoaan kevätnäytökseen
Emma sai kuitenkin aikaan malliston ja opiskelee alaa?
Emma olisi taatusti ollut mielenkiintoisempi asukas kuin Anu. Yksinkertaisesti siitä syystä, että on mahdotonta edes kuvitella Anua tylsempää asukasta.
Ensimmäisinä viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua.
Sitä seuraavina viikkoina kukaan ei edes muista/huomaa Anua jne.
Jossain vaiheessa tylsä Helmeri telakoitui staattisen tylsään "emoalukseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmahan kerto jo talossa. Kurjaa kun äänestettiin liian aikaisin pois.
Emma oli ja on ollut naama norsunvi*tulla ennen ja jälkeen häädön. Siinä syy, miksi ei ei ole talossa.
Hemmin kroppa aika kova tikis.