BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole asiallista Kevinin julistaa TV ssä miten kaupasta saa varastaa. Ellei Keviniä kiinnosta Suomen lait saa mokoma mennä!
Aivan törkeää puhettä hänen osaltaan. Pisteet sen kun vain laskee hänen osaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko että kimmo roikkuu kokoajan krisussa kuin hukkuva pelastusrenkaassa, ei mene minnekään enää ilman krisua.
Avuton Vauva.
Mielipiteesi/inhosi Kimmoa kohtaan huomattu. LOL
En minä noita kaikkia kimmoviestejä yksin kirjottanut.
Taidat olla Kimmofani, kun sen vainoharhaisuuskin tarttunut.
Kukahan tässä se vainoharhainen on 😂
Olen eri kommentoija kuin tuo, jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tolla laiskiaisella menee siviilissäkin tupakkaan, kun kokoajan pitää olla röökillä.
Ja tietysti krisun kanssa, yksin ei sinnekään pääse.
Tupakkiaski maksaa nykyään melkein kympin, mutta se on tietysti tosi halpaa kimmon mielestä.
Hänen kuukausipalkka on luultavasti vähintään 7000,00 €, jos tekee yövuoroja, niin enemmänkin.
Tienaa huomattavasti paremmin kuin useimmat suomalaiset.
Ei se 10 € hänelle tunnu samalta, kuin monelle muulle.
Miten luulette nimeämisten menevän? Ketkä voisivat olla häädössä tänään? Oma veikkaukseni on ainakin Ville, saa varmasti pisteitä monelta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ärsyttävää huomata, että Kimmo ja Krisu puhuivat pahaa Villestä. On minua ärsyttänyt sekin, että Ville on haukkunut muita takanapäin.
Opin jotain itsestäni. Tajusin, että kun olen täällä moittinut jotakuta bb-asukasta, niin olen samanlainen p.....puhuja, kuin Kimmo, Krisu ja Villekin, eli onko minulla vara valittaa heidän käytöksestään....
Yleensä toisista pahaa puhuva kertoo aika vähän siitä henkilöstä, josta hän pahaa puhuu, vaan lähinnä tämä puhuja kertoo siitä, millainen hän itse on ihmisenä.
Sama tilanne on silloinkin, kun puhutaan jostain hyvää, vaikka häntä ei edes kovin hyvin tunneta. Jutut ja mielipiteet perustuvat oletuksiimme, jotka syntyvät historiastamme, asenteistamme, peloistamme, kuvitelmistamme ym., jotka muokkaavat käsityksiämme muista ihmisistä ja asioista.
Emme läheskään aina tiedä tai ymmärrä, mikä on ollut jonkun ihmisen motiivi toimia tai sanoa jotain, mutta olemme helposti valmiita häntä haukkumaan tai kehumaan.
Motiivi on kuitenkin se tärkein juttu. Jos joku loukkaa toista vahingossa, tarkoittamattaan tai loukkaa toista ilkeyttään, niin onhan se ihan eri juttu.
Tuli mieleen eräs mestarihiihtäjä menneisyydestä, jota Suomen kansa niiiiin kehui ja ihaili, mutta kun tämä hiihtäjä heikkona hetkenään erehtyi tekemään huonon valinnan, niin Suomen kansan ei tietenkään armahtanut eikä ymmärtänyt, vaan käänsi hänelle selkänsä. Pahanpuhumista riitti eikä auttajia löytynyt mistään. Mestari kärsi ja kuoli nuorena.
Meneepäs nyt tosi syvälliseksi jollain BB-roskan seuraaminen.
Joo, en minäkään ole täydellinen, koska olen vain ihminen, joten todellakin on ihan oikeus täällä arvostella noita asukkaita, jokainen joka menee tollaseen kökköohjelmaan, haluaa huomiota. Ihan turha jeesustella sen enempää ja ottaa marttyyrin viittaa BB.n kommentoinnista.
Niin no, suuri osa ihmisistä puhuu paskaa ihan oikeassa elämässäkin eikä vain BB-realityyn osallistujista. Sikäli siis puhdistautumista paha tehdä. Ilmeisesti erinäiset paskiaiset juuri siksi menestyvätkin näissä, koska katsojille ei tule paha mieli siitä, että he ovat ihmisinä parempia kuin he itse. -Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nähty ainakin Eevis-hullu, Krisu-hullu ja Kevin-hullu. Nyt on Kimmo-hullu astunut remmiin.
Jonkun tosi-tv-hahmon haukkuminen sivukaupalla kielii ongelmasta. Kyseessä on vain yksi ohjelma, joka loppuu ihan kohta.
Kauden kestävin palstahulu on ollut Ville-hullu. Yhteen vaiheeseen oli todella innokas Anu-hullu mutta hän on vissiin löytänyt apua itselleen tai todennäkösemmin uuden uhrin:/
Tai sitten se sama BB-hullu luo aina nahkansa ja ottaa uuden kohteen haukuttavaksi. Kimmosta kirjoitetut haukkumiset ovat outoa luettavaa mm. siksi, että haukkuja kehittelee todella ikäviä loukkauksia Kimmon ulkonäöstä ja pukeutumisesta, joilla ei ole mitään tekemistä kilpailun kanssa. Muidenkin asukkaiden ulkonäköä haukutaan aika paljon tässä ketjussa. Siitä voi päätellä, että viestin on kirjoittanut joko hyvin nuori henkilö tai joku aivan vinksahtanut tapaus.
Olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota. Ei ihan täysillä säteile. Kaikki muut asukkaat moukkamaisesti haukutaan ulkonäöllisesti mutta Villen ovat säästäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josasin vaiheessa aloin tykätä KImmo saa, juuri älykkyyden vuoksi. Nyt on jotenkin mennyt överiksi tuo selittely ja analysointi.
Hän on kyllä tietyllä tavalla älykäs, mutta nyt menee liikaa siihen, että yrittää kovin nostaa itsensä siinä suhteessa toisten yläpuolelle.
Viestittää katsojille "huomaattehan, että olen aivan eri luokkaa kuin muut".
Samoin tietää, että Villellä on kannattajansa ja Ville saattaa voittaa, on hänen kova kilpailijansa, niin sopivassa paikassa aina tuo esille, että ajattelee toisin kuin Ville ja että Villen ajatukset ovat täysin vääriä ja mahdottomia.
Saa olla eri mieltä ja kilpailla voitosta, tietenkin, mutta aika viekkaasti osaa soluttaa asiat puheisiin.
On älykäs ja viekas, mutta välillä se kuitenkin ärsyttää. On mennyt hiukan päähän kun itsekin sen tietää.Kimmo kertoo oman mielipiteensä ja perustelee. En oo huomannut että bjiljeeraa älykkyydellä. Vaatimaton.
Et osaa lukea ihmisiä.
Minäkin kuulen ja suorastaan nautin Kimmon tuomista näkökulmista ja tietämyksestä. Huumorintaju Kimmolla on loistava.
Mutta kun sitä tietämystä ei todellakaan ole. Kimmo elää jossain omassa fantasiamaailmassaan, ja kertoo mikä HÄNEN mielestä on ideaalia ja miten minkäkin asian pitäisi olla, mutta ei hän tunnu ymmärtävän miten faktat ovat ja miten maailma oikeasti toimii.
Ja sitten ihan perus elämänhallintakin tuntuu olevan ihan hukassa, 150euron mikro on "halpa" hänen mielestä, luultavasti maksoi enemmänkin, mutta sanoi että jotain sellaista.. koskaan ei tee ruokaa itse kotona, aina syö noutoruokaa. Rahaa tuntuu olevan kuin roskaa, vaikka elää Helsingissä, jossa ei ole halpa elää.
Sanalla sanoen, tossa tyypissä on monta kysymysmerkkiä, ja minä en osta tuota Kimmon tietäjän roolia tuolla, jota esittää.
Kimmoa palvelee pehmeä ääni, pyöreät kasvot ja äijäolemus, ihmiset kuvittelevat hänen olevan jotenkin älykäs pelkästään näiden vuoksi, näyttää vanhemmalta kuin on. Tosiasiassa Kimmo on avuton nuori mies, joka elää omassa maailmassa eikä jaksaisi tehdä oikein mitään minkään eteen. Laiska.Kuunnelkaapa joskus oikeasti Kimmoa, älkää menkö horrokseen hänen äänestään ja kuvitelko hänen sanovan jotain älykästä, huomaisitte ettei Kimmo sano koskaan mitään järkevää.
Hakenut, päässyt opiskelemaan ja työllistynyt ammattiin, jossa tienaa kymppitonnin kuussa. Sen lisäksi päässyt jälleen opiskelemaan.
Ei vaikuta kovinkaan laiskalta eikä siltä, ettei jaksaisi tehdä oikein mitään minkään eteen.
Kyllä vaikuttaa erittäin laiskalta, sen huomaa pelkästä olemuksesta ja käytöksestä, ei siihen tarvitse ammattia ja opiskeluhistoriaa tietää. Eiköhän hän töissäkin istu päivät tuolissa persettä levittämässä, tuijota ruutua, syö noutoruokaa ja käy röökillä. Siihenhän hän juuri ja juuri taipuu, vaikka housut laahaavat maata.
Aivan liikaa saa palkkaa.
Opiskelu viehättänee kimmoa koska on laiska, ja pääsee pätemään "sivityksellään".
Kimmo ei kuitenkaan tiedä yksinkertaisiakaan asioita. Täysin omissa oppikirjojen maailmassa elää, katsoisi edes joskus uutisia, ennen kuin alkaa ideaalisesti supisemaan limaisella äänellään.
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt mikä tämä jatkuva vouhkaus Kevinin "rinnoista" on? Eihän sillä ole rintoja.
Onhan sillä, vähän samanlaiset kun eräällä youtubettajalla, Thesofiaellellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää vaikka Villen korvassa oli Daddy asennettuna.....
Missä ovat lääkkeesi?
Miten vastenmielistä, sivutolkulla Kristianin faneilta solvaavaa trollia Villeä kohtaan.
Agressiivista käytöstä facen puolella.
En ole ollut kenenkään kannattaja,mutta tuollainen käytös tekee vain hallaa fanituksen kohteellenne.
Sympatiat menevät Villelle.Hänessä on omat vikansa ja ajattelen joistakin asiosta eri tavalla.Se ei haittaa.
Aion äänestää ensimmäisen kerran ja kunnolla.Taistelijaa. Tuolla ei kukaan muu ansaitse voittoa.Kevin on läyhännyt liikaa. Anu ja Helmeri ovat kovimman luokan pelaajia.
N.54
Samaa mieltä Villestä.
Ville on tämän kauden todellinen taistelija, joka selvinnyt, vaikka alusta alkaen muut olleet häntä vastaan.
Alussa Helmeri oli ehdoton voittajasuosikkini, mutta Anu ja sikarikerho eli Krisu ja Kimmo tehneet kaltaisekseen.
Kevinistä olen toista mieltä, ja joko Kevinille tai Villelle soisin voiton.
Samaa mieltä. Vaikka olen ateisti, niin ihan pakko silti nostaa hattu Villen uskolle, jos oikeasti ammentaa kaiken tuon voiman uskostaan, niin onhan uskomisella silloin aivan tajuttoman mahtavat voimat, oli sitten Jumalaa olemassa tai ei.
Kärivällisyyttä pitää olla paljon. Monien viikkojen pitää kestää yhtä pikkulasta, joka on päässyt eroon tyttöystävän tisusta.
Vierailija kirjoitti:
Joko mekossa viihtyvä isis soturi on häädetty talosta??
Älä jaksa herättää myötähäpeää näin varhain iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko että kimmo roikkuu kokoajan krisussa kuin hukkuva pelastusrenkaassa, ei mene minnekään enää ilman krisua.
Avuton Vauva.
Mielipiteesi/inhosi Kimmoa kohtaan huomattu. LOL
En minä noita kaikkia kimmoviestejä yksin kirjottanut.
Taidat olla Kimmofani, kun sen vainoharhaisuuskin tarttunut.
Ja ylpeä siitä 😉
Vierailija kirjoitti:
Sanoohan se paljonkin älykästä, ja omaa mielipiteitäkin.
Työ on hänen heikkoutensa, addiktionsa, joka sitten varmaan näkyy välinpitämättömyytenä muilla elämän alueella.
Varmaan vaikuttaa lapsuus paljon tuohonkin.
Ja Kimmo asuu Vantaalla, Tammistossa.
Juu, työ on kyllä selvästi hänelle tärkeä asia.
Panostanut täysillä siihen, että pääsi aikanaan lennonjohdon opintoihin.
Nyt kun saavutti sen, niin vieläkin haluaa lisää ja hakeutui lakiopintoihin.
Luulen, että ne suoritettuaan menee muutama vuosi ja taas haluaa uusia haasteita.
Tulin vaan tälle palstalle katsomaan onko jo nimeämiset olleet, en ole katsonut koosteita tai 24/7 enää lainkaan sen jälkeen kun Jukka tippui ja Krisu jäi taloon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt mikä tämä jatkuva vouhkaus Kevinin "rinnoista" on? Eihän sillä ole rintoja.
Höpö höpö.
Tietääkö äitisi, mitä kirjoittelet tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
krisu taas pätemässä, eikä ymmärrä että pommisuoja ei todellakaan pelasta vaikka olisi rahaa miten, kun ilma ja vesi on käyttökelvotonta, tai kun lämpötila on ihmiselle mahdoton elää.
Voi krisua.
Tuolla on kaikki pikkupojan aivoilla varustettuja. Yksikään noista ei ole kovin fiksu.
Hakisko kukaan fiksu BB taloon? Varsinkaan nyt kun voittopottikin on olematon.
Totta tämäkin.. pääsi pariksi sekunniksi unohtumaan. :D
Vierailija kirjoitti:
No onhan sellaiset 13-14v teinitytön a kuppi boobsit varmaan jollain hormonihoidolla kasvatetut ja joita vieläpä ylpeänä esittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mekossa viihtyvä isis soturi on häädetty talosta??
Älä jaksa herättää myötähäpeää näin varhain iltapäivällä.
Älä jaksa kiukutella näin varhain iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Tietääkö äitisi, mitä kirjoittelet tänne?
Hauska vitsi!
Joko Kevin on päättänyt että korjauttaa jäätävän ison ruman nenänsä bb voittorahoilla?
Kimmo ainoo joka opiskelee työn ohessa yliopistossa. Arvostan.