Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
78481/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää minut voittoon. Minä ansaitsen voiton ja 30 000 euroa. Minä olen paras. Olen kaikkien aikojen paras BB-asukki.

Vierailija
78482/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on puolueellista ylläpidon kannalta. Peukutin kolmea Villeä puolustanutta alaspäin. Samaan aikaan tuli kaikissa kommenteissa ylöspäin peukutuksia 3/kommentti. Hienoa! Ville on siis Vauva-palstan pitäjän suosikki. Häntä ei saa arvostella. 

Täällä on kirjoitettu, että Vehviläinen alituiseen kehuu Krisua. Ei pidä paikkaansa. Olikohan se tämä toinen kerta kun Sauli Koskinen oli studiossa, niin yhdessä ukot haukkuivat Krisun aivan pataluhaksi vetelykseksi ja Villeä sen kun kehutaan. 

Kovin tuntuu Ville-parka olevan maallisen mammonan perään. 

Eikä voi olla huomaamatta hänen ihailevia katseitaan Anun suuntaan. 

Kuvitteletko oikeesti että ylläpito käy täällä lisäilemässä peukutuksia :D Nyt ne aamulääkkeet.. olet yhtä vainoharhainen kuin bb-kimmo.

Kokeilepa mulqvist itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78483/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas ton kimmon ylimielisyyttä, kun selittää opiskelemisesta jne.

Ei hänellä ole mitään ikuisuusopiskelijoita vastaan.. hänkin opiskelee siksi että haluaa sivistää itseään, ei töitä varten. Ihminen joka ei tiedä mitä tina on.

Juristi voi olla joskus vapaalla tinassa mutta opinnoissa ei tarvi tietää tinasta.

Oikeustiedettä opiskellaan siksi että saa siitä ammatin. Eriasia joku filosofia muun opiskelun ohessa.

Kimmo ei opiskele työtä varten, vaan sivistääkseen itseään.

N. 5 v opiskelut kestää. Aikoo perustaa oman lakitoimiston.

Pääministeri Antti Rinne opiskellut 2,5 vuodessa

Laita linkkiä, muuten en usko.

Vierailija
78484/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin päättää finaalissa olis Ville, Kevin ja Anu.

Vierailija
78485/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö krisu tiedä mitä naski tarkottaa, luulee että poikaa?

Vierailija
78486/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Helmerin lapsenomaisuus on tullut julki niin naurattaa se mammojen paatos alkukaudesta miten Helmeri on joutunut ihan nuoresta kantamaan vastuun pikkusiskostaan. Olis melkosta Yksin Kotona meininkiä jos Helmerin vastuulle antais lapsen.

Jos mun pitäisi valita kumman hoitoon annan lapseni päivän ajaksi niin noista kahdesta valinta olisi ilman muuta Helmeri.

Siis villestä tai helmeristä.

En kummallekaan

Vierailija
78487/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josasin vaiheessa aloin tykätä KImmo saa, juuri älykkyyden vuoksi. Nyt on jotenkin mennyt överiksi tuo selittely ja analysointi.

Hän on kyllä tietyllä tavalla älykäs, mutta nyt menee liikaa siihen, että yrittää kovin nostaa itsensä siinä suhteessa toisten yläpuolelle.

Viestittää katsojille "huomaattehan, että olen aivan eri luokkaa kuin muut".

Samoin tietää, että Villellä on kannattajansa ja Ville saattaa voittaa, on hänen kova kilpailijansa, niin sopivassa paikassa aina tuo esille, että ajattelee toisin kuin Ville ja että Villen ajatukset ovat täysin vääriä ja mahdottomia.

Saa olla eri mieltä ja kilpailla voitosta, tietenkin, mutta aika viekkaasti osaa soluttaa asiat puheisiin.

On älykäs ja viekas, mutta välillä se kuitenkin ärsyttää. On mennyt hiukan päähän kun itsekin sen tietää.

Kimmo kertoo oman mielipiteensä ja perustelee. En oo huomannut että bjiljeeraa älykkyydellä. Vaatimaton.

Et osaa lukea ihmisiä.

Vierailija
78488/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika hellyyttävää että aina noi väsymättä jaksaa kysyä Helmeriltäkin vastauksia kysymyksiin (esim. Mikä elokuva oli kyseessä, kukaan ei muistanut Kellokosken prinsessa leffan nimeä) 

ja Helmeri ei koskaan osaa vastata mihinkään. 

Vierailija
78489/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi bb tuotanto ei keskeytä Krisun ja Kimmon juonitteluita, nimeämisistä puhumisia. Ennen oli rikotte sääntöjä ym. Kimmo ja Krisu sopivat tekevänsä Villen loppuajan talossa vaikeaksi ja senkin kiusaamisen tuotanto sallii. Miksi?

Jep ja sopivat äänestävänsä naista, kun talossa vaan yksi nainen. Käsittämätöntä!

Kaikki naisethan sikarikerho on järjestelmällisesti savustanut ulos.

Ei sikarikerholla ole ollut mitään kohdistettua nimeämiskäytäntöä naisia vastaan. Jos tarkastelee häädettyjen saamia nimeämispisteitä, niin useimmiten Anu (4 x) on siellä ollut heitä nimeämässä. Ei sikarikerhon jäsenet. Seuraavaksi eniten häädettyjä naisia on nimennyt Tupu (3 x).

-

Häädettyjä naisia nimenneet:

Milla: Helmeri, Kimmo ja Anu.

Mira: Katsojat. (Eniten äänestetty pois talosta -äänestys)

Tupu: Katsojat. (Kenet haluat äänestää turvaan -äänestys)

Tarina: Krisu, Jukka, Mira, Kimmo, Ville, Tupu, Anu

Eevis: Ville, Anu, Tupu

Emma: Tupu, Tarina, Eevis, Jukka, Timo

Tai itseasiassa Tupu ja Anu ovat nimenneet muita naisia yhtä paljon häätöön. Molemmat kolme kertaa. Mutta siis naiset ovat äänestäneet toisiaan häätöön. Ja katsojat. Siltä se vähän näyttäisi. 

Näinpä! Minuakin ärsyttää tuo, että muka sikarikerho on äänestänyt naiset ulos. Siinä Kimmo ja Krisu ovat oikeassa, että heitä syytetään epäoikeudenmukaisesti naisten häädöistä. Vaikka muuten varsinkin Kimmo on salaliittoteorioineen hakoteillä, kun on kääntänyt toisten palkinnotkin sikarikerhon rangaistuksiksi.

Vierailija
78490/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sekin kertoo jotain naisesta jonka lempilaulu on Ikuinen vappu... :D

Oon alkanut miettii että onkohan toi Anun "asuntomyyjä" titteli vaan joku suojatyöpaikka homma? 

En voi uskoa että noin sivistymätön ihminen pystyy myymään jotain asuntoa? Tai sit siihen ei todellakaan tarvita _mitään_ osaamista... 

Vierailija
78491/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää minut voittoon. Minä ansaitsen voiton ja 30 000 euroa. Minä olen paras. Olen kaikkien aikojen paras BB-asukki.

Minä olen paras bb katsoja. Eikö provikoita ees😜

Vierailija
78492/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josasin vaiheessa aloin tykätä KImmo saa, juuri älykkyyden vuoksi. Nyt on jotenkin mennyt överiksi tuo selittely ja analysointi.

Hän on kyllä tietyllä tavalla älykäs, mutta nyt menee liikaa siihen, että yrittää kovin nostaa itsensä siinä suhteessa toisten yläpuolelle.

Samoin tietää, että Villellä on kannattajansa ja Ville saattaa voittaa, on hänen kova kilpailijansa, niin sopivassa paikassa aina tuo esille, että ajattelee toisin kuin Ville ja että Villen ajatukset ovat täysin vääriä ja mahdottomia.

Saa olla eri mieltä ja kilpailla voitosta, tietenkin, mutta aika viekkaasti osaa soluttaa asiat puheisiin.

On älykäs ja viekas, mutta välillä se kuitenkin ärsyttää. On mennyt hiukan päähän kun itsekin sen tietää.

Kimmo kertoo oman mielipiteensä ja perustelee. En oo huomannut että bjiljeeraa älykkyydellä. Vaatimaton.

Et osaa lukea ihmisiä.

Ville päällepäsmäri. Ulos. Anu ulos myös vieden Helmerin mukanaan.

Vierailija
78493/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo sanoo ettei hänen mikro maksanut paljon mitään, sitten ku hintaa kysyttiin, niin sano 150e.

Tuntuu jotenkin että Kimmo ei tajua oikein tavallisista asioista mitään. Toi on kallis mikro, niitä saa parilla kympillä tai ilmaiseksi.

Vierailija
78494/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa lukea ihmisiä.

Minäkin kuulen ja suorastaan nautin Kimmon tuomista näkökulmista ja tietämyksestä. Huumorintaju Kimmolla on loistava.

Vierailija
78495/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskän poika kranttu ruoan suhteen.

Vierailija
78496/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en tykännyt Kevinistä, nyt toivon sen voittavan, koska noi muut on ihan perseestä keitä jäljellä.

Kevin on aika söpö välillä.

Nytkin kun kimittää tuolla sohvalla kun puhelee.

Mutta haluaisin rehellisesti tietää, syökö hän jotain naisille tarkoitettuja hormoneita, esim apteekista saatavia käsikauppalääkkeitä, kai niitä on jos mitä' nykyään esim vaihdevuotisille missä hormoneita. Ei Kevin ihan kaurapuurolla ole ääntään ja tissejään kasvattanut.

Toki miehelläkin voi olla tissit, mutta Kevin on laiha, ja tissit on kuin varhaisteinillä tytöllä.

Vierailija
78497/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ottanu moottoripyörän kulutusluotolla huh. Semmoisenhan se perhe ja vaimo tarvitseekin. Lapset eivät pääse mukaan.

Vierailija
78498/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin toivoo asukkaille kaljaa, koska he eivät ole saaneet sitä kuin vähän. Ville: ette saa kaljaa. Rajoittajaville haluaisi kaikkien vain olevan hissukseen ja jeesustelevan. Ohjelma on bb eikä mikään yhden ihmisen hallitsema vakavamielinen siivous- ja jeesustelukerho, jossa ei uskalleta iloita eikä riehaantua.

Vierailija
78499/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on nyt hauskat ja lepposat jutut ollut pitkään, kun eivät pääse ulos, niin olkkarissa käy jutunsäilä.

Kevin sano ettei hänen tarvitse valistaa ihmisiä (muunsuk,), että internet on keksitty, "katsokaa sieltä, internet, internet, internet". Niin Ville siihen "sun täytyy jakaa flaijereita". :D

Vierailija
78500/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on puolueellista ylläpidon kannalta. Peukutin kolmea Villeä puolustanutta alaspäin. Samaan aikaan tuli kaikissa kommenteissa ylöspäin peukutuksia 3/kommentti. Hienoa! Ville on siis Vauva-palstan pitäjän suosikki. Häntä ei saa arvostella. 

Täällä on kirjoitettu, että Vehviläinen alituiseen kehuu Krisua. Ei pidä paikkaansa. Olikohan se tämä toinen kerta kun Sauli Koskinen oli studiossa, niin yhdessä ukot haukkuivat Krisun aivan pataluhaksi vetelykseksi ja Villeä sen kun kehutaan. 

Kovin tuntuu Ville-parka olevan maallisen mammonan perään. 

Eikä voi olla huomaamatta hänen ihailevia katseitaan Anun suuntaan. 

Ketju on lukittu.