BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ”kun vaan ilmapiiri pysyis hyvänä loppuun asti ni olis kiva” :D no eipä pysy ku jatkuvasti ite puhumassa paskaa mm. Villestä.
Kimmolle hyvä ilmapiiri = saa itse läyhätä vapaasta ja muut on hiljaa
Tämä osuus Kimmosta on outoa. Kimmo on fiksuin kaveri talossa, mutta tämä ihmeellinen pssskanläyhäntä. Sikarikerho saa puhua röökipaikalla pahaa muista, sikarikerhon pitäisi saada rikkoa sääntöjä ilman rangaistusta, Kimmon känneistä ei saa puhua. Ja olisi kiva kun ilmapiiri pysyisi hyvänä, mutta näinkö se Kimmo pysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen mielestä Krisun pitäisi voittaa, koska Kevin voi hänen mielestään ajaa agendaansa jotain muuta kautta. Sekä Jukan ja Niko S:n ilmeet...
Katsoin ja tämmöstä ei sanonut. Eevis sanoi että Kevinille saattaisi olla ehkä enemmän harmia jos voittaa koska siinä revittäisiin häntä moneen suuntaan. Jos ei voita, voi keskittyä oman agendansa ajamiseen paremmin jos niin haluaa. Tosta kommentista tuli kyllä niin negatiivinen viba että oli pakko korjata.
Itselle tulee kyllä tuosta negatiivinen viba. Tuohan on hyvin holhoavaa. Ihan kuin Kevin ei itse tajuaisi, mitä on tekemässä. Ja vähän manipuloivaakin: Kannattaa äänestää Krisua, koska voitto aiheuttaisi Kevinille harmia.
Kevin oli itse päättänyt, että haluaa tulla BB:seen, jossa voi tuoda omia näkemyksiään esille ja antaa näkyvyyttä seksuaalivähemmistöille ja erityisesti muunsukupuolisuudelle. Tässä myös voitto auttaisi. Kevin on esiintynyt fiksusti koko ajan, vaikka talossa on ollut erilaista painetta. Hän on täysin kykenevä tekemään omat päätöksensä, eikä tarvitse Eeviksen apua siihen, missä hänen kannattaa sanomaansa tuoda esille ja miten sen Eeviken mielestä parhaiten tekisi. Eihän se edes ole Eeviksen sanoma, joten se ei hänelle kuulu tippaakaan. Tuosta perustelusta tulee mieleen Eeviksen yhtä holhoavat nimeämisperustelut Anulle, kun Eevis oli heti lähettämässä Anua kotiin lasten ja Anun omaksi parhaaksi. Eevis ei kuitenkaan tiedä Keviniä ja Anua paremmin, mikä on heidän ”parhaakseen”.
Ja eiköhän ne voittorahat auta Keviniäkin siinä BB-myllyssä, jonka joka tapauksessa tulee käymään läpi, oli voittaja tai ei. (Vai onko Eevis itse muka säästynyt siltä, kun tippui jo viikolla 3? 😉) Kenenkään voittajista ei ole tarvinnut jäädä julkisuuteen, jos he eivät sitä ole halunneet. Monet voittajat ovat kadonneet kuin pieru Saharaan eikä heistä sittemmin ole juuri kuultu elleivät itse ole haastatteluita antaneet.
Onneksi Eevis lähetettiin kotiin omaksi parhaakseen.
On tainnut Eeviksellä jäänyt katsomatta monia jaksoja kun Krisu suosikki edelleen.
Tuskin Kevin pitää ongelmana voittaa.
Milla sanoi että Kevin tarvitsee ne rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Ville jeesusteli hampaanpesupaikalla.. hemuli hoomoilasena kuunteli eikä osannut kommentoida mitään.
Helmeri varmaan itse kyseli jotain ja Ville sit kertoi. Ja jälkikäteen Hemmi arvosteli sikkekerhossa..
Hemmi on sikkekerhon juoksupoika tyttöystävänsä kanssa.
Juu, Eevis onkin seksiaddikti, ei muuta kuin ilotaloon töihin. Ei varmaan eläkään muuta kuin seksistä. Olisi ollut jo valmis ottamaan Niko Saarisenkin kolmen kimppaan Jukan kanssa, johon Jukka vähän vaivaantui, niin kuin koko haastattelun ajan oli todella vaivaantunut levitellen käsiään.
Pidin Eeviksestä ja pakko sanoa etten pidä enää. Yksi lause voi muuttaa asian.
Lisäksi ihan outo lintu.
Kimmo haluaa oikeutta mutta antaako itse sitä.
En pidä koko tyypistä.
Vitsi mä nauroin eilen ku Hemmi sano et yhtiökumppani pyörittäny yritystä yksin 2 kuukautta ja kattonu telkkarista ku hän pomppii dinopuvussa 🤣
Vierailija kirjoitti:
On tainnut Eeviksellä jäänyt katsomatta monia jaksoja kun Krisu suosikki edelleen.
Tuskin Kevin pitää ongelmana voittaa.
Milla sanoi että Kevin tarvitsee ne rahat.
Krisua ja Eevistä taitaa yhdistää se, että molemmat jollain tavalla tunnekylmiä ihmisiä. Vaikka Eeviksestä kyllä itse ihan pidinkin ja olisin toivonut että olisi saanut olla pidempään talossa.
Hemmi on todella lääpällään Anuun. Anusta ei ota selvää. Luulen että pelaa vaan Hemmin tunteita hyväksi käyttäen. Jotenkin sen huomaa käytöksestä.
Kyllä siellä hammaspesutilanteessa Ville aloitti myyntipuheensa kun Hemmi oli harja suussa. Eli loppukiri Villelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hemmi on todella lääpällään Anuun. Anusta ei ota selvää. Luulen että pelaa vaan Hemmin tunteita hyväksi käyttäen. Jotenkin sen huomaa käytöksestä.
Huoh.
Jengi oli jo unohtanu koko Eeviksen, mutta nyt muija pyrkii takas otsikoihin Jukan siivellä. Joka haastattelun minkä Jukka antaa niin, tää mimmi änkee mukaan ja heittelee niitä oksettavia seksipuheitaan. Ei kiinnosta mikään mikä liittyy häneen. Jukan mielipiteet talosta sen sijaan olisi kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ihan outo lintu.
Mitä hän on sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ihan outo lintu.Mitä hän on sanonut?
Tuossahan se lukee edellisellä sivulla.
Kyllä alkoi eilisessä koosteessa välittömästi ärsyttämään kun vieras heti ensimmäiseksi sanoo, että joo enpä ole kauheasti seurannut.
No mitä helvattua, mitä sä siellä sitten teet? Kenen idea oli kutsua sinut sinne?
Katson ja kuuntelen mielummin vaikka BB:ta oikeasti seuraavan taviksen haastattelua kuin b-julkkista, joka on tapahtumista aivan pihalla.
Sama koskee myös juontajaa! Voisiko Alma seurata talon tapahtumia, vähintään koosteet.
Nyt on puheenaiheet jotain tyyliä, että luuletko Krisun lempivärin olevan punainen vai sininen ja onko huomenna pouta.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ihan outo lintu.
Siis se Eeviksen tunneälykkyyden puute hämmästyttää. Pelkkä seksisuhde on ihan fine, jos kummallakaan osapuolella ei ole tunteita pelissä. Talossa molemmat puhuivat, että näin ei ole. Mutta Jukka on sen jälkeen selvästi tuonut esille, että niitä orastavia tunteita olikin. Ja varmaan aika monet katsojat sen Eeviksenkin talossaoloaikana huomasivat, että Jukka näistä herkempi oli, vaikka sitä yritti peitellä. Eli en kyllä pidä sosiaalisesti kauheen fiksuna sellaista ihmistä, joka jatkaa seksin harrastamista ihmisen kanssa, jolla selvästi on tunteita ja sitten vielä hieroo sitä naamaan, että joo ei, pelkkää jyystämistähän se oli. Kyllä Jukka sen totta kai hyväksyy, mutta hänestä tuossa haastattelussa taas näki, että tuli epämukava olo, kun toinen esittää asian niin kepeästi naureskellen.
Joo, hiljaisemmaksi menee loppua kohden. Nyt alkaa kova vääntö ja juonittelu, kuka voittaa. Mietintämyssy on jo monella päässä.
Ville sa taas läyhäs pk huoneessa. Missä lähimmäisenrakkaus? Villehän ei olekaan kirkossa. Ts kirkkovastainen.
Kevin voittoon. Ainoa sydämellinen tuolla.
Itselle tulee kyllä tuosta negatiivinen viba. Tuohan on hyvin holhoavaa. Ihan kuin Kevin ei itse tajuaisi, mitä on tekemässä. Ja vähän manipuloivaakin: Kannattaa äänestää Krisua, koska voitto aiheuttaisi Kevinille harmia.
Kevin oli itse päättänyt, että haluaa tulla BB:seen, jossa voi tuoda omia näkemyksiään esille ja antaa näkyvyyttä seksuaalivähemmistöille ja erityisesti muunsukupuolisuudelle. Tässä myös voitto auttaisi. Kevin on esiintynyt fiksusti koko ajan, vaikka talossa on ollut erilaista painetta. Hän on täysin kykenevä tekemään omat päätöksensä, eikä tarvitse Eeviksen apua siihen, missä hänen kannattaa sanomaansa tuoda esille ja miten sen Eeviken mielestä parhaiten tekisi. Eihän se edes ole Eeviksen sanoma, joten se ei hänelle kuulu tippaakaan. Tuosta perustelusta tulee mieleen Eeviksen yhtä holhoavat nimeämisperustelut Anulle, kun Eevis oli heti lähettämässä Anua kotiin lasten ja Anun omaksi parhaaksi. Eevis ei kuitenkaan tiedä Keviniä ja Anua paremmin, mikä on heidän ”parhaakseen”.
Ja eiköhän ne voittorahat auta Keviniäkin siinä BB-myllyssä, jonka joka tapauksessa tulee käymään läpi, oli voittaja tai ei. (Vai onko Eevis itse muka säästynyt siltä, kun tippui jo viikolla 3? 😉) Kenenkään voittajista ei ole tarvinnut jäädä julkisuuteen, jos he eivät sitä ole halunneet. Monet voittajat ovat kadonneet kuin pieru Saharaan eikä heistä sittemmin ole juuri kuultu elleivät itse ole haastatteluita antaneet.