BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Onko kohtuullista??? Ville rukoillut Teslaa iskältä.
Vierailija kirjoitti:
Kristinuskon ydinsanomia ovat minun mielestä lähimmäisenrakkaus ja armo. Tuntuu että monissa lahkoissa nämä asiat unohtuvat tai jäävät taka-alalle. Ydinsanoman sijaan keksitään kaikenlaisia tiukkoja ja vähän hassuiltakin tuntuvia sääntöjä, joiden noudattamista kyttäillään silmä kovana. Sen lisäksi korostetaan yliluonnollisia kykyjä ja nostetaan oma itse ja välillä muutkin ihmiset Jeesuksen ja Jumalan sijasta palvottaviksi. Järjen käyttö unohdetaan, ja sekoitetaan synti ja kristinusko keskenään, luullen että oma syntisyys onkin pyhyyttä. Mutta ei se ole.
Niin sellainen päteminen ja pelleileminen, jos on joku halloween tai joulu, niin ne on pakanajuhlia, joilla on merkitys. Viisastellaan ja ollaan niin olevinaan, kun "tiedetään" muita paremmin mitä nuo juhlat oikein tarkoittavat, ja siten ollaan muka jotain jumalan lempilapsia taas.
On aika surkea jumala heillä, kun pahastuu jostain leikkimielisistä kekkereistä. Voi sitä heidän pikkupikku jumalaansa kun sillä on niin herkkä mieli. No onneksi sillä rassukalla on holhoojansa ja valkoritarinsa, joka jaksaa suojella pikkujumalaansa ja valistaa tyhmiä ihmisiä jotka dröblöm pakanajumalaa olevinaan palvovat kun pakanajuhlaa viettävät. Onnettomat tietämättään palvovat pakanajumalaa, voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tarkoitus, että se joka ei esim. muslimitaustansa tai helluntalaisuutensa takia ota viinaa, että ne jotenkin olisi parempia ihmisiä.
Sen sijaan jotka viinaa ottavat olisivat arvottomia. Näin täällä ajatellaan. Se joka on heikoilla, sitä painetaan vielä syvempään.
Mielestäni Krisu tarvitsee eniten rahaa. Onko sellaisella jonkinmoinen etu saada rahat, joka ei juopottele, koska ne katsotaan paremmiksi ihmisiksi jonkun mielestä . Miksi sitten talossa viinaa tarjotaan.
Varmaankin Krisu tarvitsee eniten rahaa, mutta hänen rahansa menisivät aika isolta osin alkoholiin, mikä ei ole hänelle eikä hänen läheisilleen hyväksi.
Olisi vastuutonta valita voittajaksi noin huonokäytöksistä tyyppiä, negatiivista, toisia takana haukkuvaa, verbaalisesti ja osin myös fyysisesti aggressiivista miestä.
Mitä se kertoo meistä katsojista Suomen nuorille, jos me tuollaista käytöstä palkitaan 30.000 eurolla?
Jos Krisu osaisi käyttäytyä ja joisi vähän vähemmän, soisin hänelle voiton tietenkin. :)
Krisulla olisi ollut kaikki voitonavaimet taskussa. Ilkeys ja kännisekoilu vei häneltä lähes varman voiton.
Melkoista tyhmyyttä, ylimielisyys on se mihin moni kompastuu.
Krisu tarvitsisi ne rahat Thaikkuun mutta ei tule saamaan niitä.
Minusta tuo kiusanhenki ei ole ansainnut mitään thaimaanreissua. Mitenhän mahtaa Krisu sielläkin kohdella paikallisia ihmisiä? Miettikää nyt, Krisu thaikussa kuppia ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin, että Kevin voittaa. Olkoonkin että hällä on tasa-arvo asiat päällimäisenä ja muunsukupuolisuus, niin ihmisenä hän on oikeasti hyvä (mutta ei tietenkään täydellinen), hän on ainoa joka oikeasti tulee toimeen kaikkien kanssa, ainoa joka tuntuu lukevan tuolla sosiaalisia tilanteita selkeästi ja tiedostaa ne, ainoa joka puolustaa Villeäkin vaikkei tästä pidäkkään jne. Minusta Kevin on ainoa todella aito ihminen talossa, aito, mutta ei kuitenkaan aitouden vuoksi ylitä rajoja ja toimi niin että toiset pahoittaisi mielensä.
On myös ollut äärettömän kärsivällinen känniläisiäkin kohtaan, vaikka on omat unet jääneet lyhyeksi ja suuttuessaankin/vihaisena hillitsee itsensä ja poistuu mieluummin paikalta kuin alkaa asiattomasti raivoamaan. Kevinillä on hyvä itsesäätelytaidot, olematta kuitenkaan mikään toisia mielistelevä tossukka.
Kevin on ainoa jonka kanssa voisin kuvitella tulevani toiveen oikeassa elämässä ja esim. hänen kanssaan olisi aivan mahtava tehdä tiimityötä, kun tekee oman osansa ja kannustaa, mutta ei kuitenkaan päällepäsmäröi vaan antaa tilaa muillekkin.
Kevin on persoonana ainoa, jonka voisi kuvitella haluavansa tuntea. Kellään muulla nykyisellä tai entisellä asukilla ei olisi mitään asiaa lähipiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristinuskon ydinsanomia ovat minun mielestä lähimmäisenrakkaus ja armo. Tuntuu että monissa lahkoissa nämä asiat unohtuvat tai jäävät taka-alalle. Ydinsanoman sijaan keksitään kaikenlaisia tiukkoja ja vähän hassuiltakin tuntuvia sääntöjä, joiden noudattamista kyttäillään silmä kovana. Sen lisäksi korostetaan yliluonnollisia kykyjä ja nostetaan oma itse ja välillä muutkin ihmiset Jeesuksen ja Jumalan sijasta palvottaviksi. Järjen käyttö unohdetaan, ja sekoitetaan synti ja kristinusko keskenään, luullen että oma syntisyys onkin pyhyyttä. Mutta ei se ole.
Olen itse pakana, mutta sen olen huomannut, että noissa jenkkiläisissä uskispiireissä on kyllä monesti käännetty se kristinuskon sanoma (niin kuin itse olen sen ymmärtänyt) ihan päälaelleen. Suurin piirtein, et rikkaat on se valittu ihmisjoukko, siksi niitä on niin vähän, ja ne on jumalan suosiossa ym ja että köyhät ja syrjäytyneet on niitä kaikkein syntisimpiä ja ansaitsevat kohtalonsa. Huh, siinä on pitänyt kyllä tulkita kristinuskoa oikein urakalla sinne ja vähän tännekin päin. Mut se on juuri sitä, että muovataan sitä uskoa kullekin ajalle ja ympäristölle sopivaksi, venytetään vähän niitä rajoja, jotta se menisi paremmin kaupaksi. Miellän tämän Villen tämänhenkiseksi hörhelöksi. Valtavan kovat arvot pehmeisiin sanoihin maskeerattuna, ja kaiken alla erittäin heikko ihminen.
Siellä Roomassa aikoinaanhan muuten kristinusko myytiin ensiksi niille köyhille ja syrjäytyneille ja sieltä se levisi (suureksi osaksi naisten avulla) ylempiin yhteiskuntaluokkiin. Ja miten kävi: kristinusko lopulta voitti muut uskonnot ja nousi valtaan sadoiksi vuosiksi, kun taas sekä syrjäytyneet että naiset jäivät edelleen ö-luokan kansalaisiksi. Näin palkitsee jumala. Heh. Minä pysyn pakanana.
Heikko ihminen tulee minulle mieleen juurikin sellaisesta, jonka pitää toisia painaa alas päin ja tuomita (homot ja muut) ja jonka pitää väkivallan uhkalla pitää auktoriteettiasemaansa yllä. Kaikenlainen uhkailu ja komentelu on heikon ihmisen merkki.
Ja ennen kuin joku Ville fani ehtii mäkättämään, niin KYLLÄ KYLLÄ ON ON talossa muitakin väkivaltaisia ihmisiä, ei tarvitse Villefanin erikseen sitä kertoa puolustukseksi. Se on aika huono puolustus sekin.
Miksi Villeä ei vapauteta talosta? Agendansa on varmaan jo tullut kaikille selväksi ja on itse ilmaissut halunsa päästä jo pois. Saattaisin itsekin alkaa katsoa tv-lähetyksiä jos tietäisi ettei pakollista uskontohömppää olisi enää tiedossa. Eiköhän olisi tarpeellisempaa olla lastensa luona kuin menettämässä hermojaan alkoa haikalevien kakrujen kanssa..
Voihan olla, että asukkaat ottavat torstain äänestyksessä jo muita juttuja huomioon, kuten kuka ei ainakaan ansaitse voittoa, kellä olisi voittorahoille eniten käyttöä, kuka on sanonut että ei edes tavoittele voittoa...
Pomppulinnasta lähti ilmat pihalle osittain ,hyvää mainosta firmalle👋
Vierailija kirjoitti:
Onko kohtuullista??? Ville rukoillut Teslaa iskältä.
Itse kertoi tuolla 247
Vierailija kirjoitti:
Pomppulinna hajos😲
Ville korjas
No nyt se alkoi täyttymään😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette katsoneet ykköskauden, oliko tämä Perttu myös tällainen Krisun tyyppinen ja myös kiusaaja?
Ei
Perttu oli tosi kiltti. Ei koskaan myöskään puhunut selän takana pahaa muista. Mutta hän oli sellainen tavallinen mies, välillä sosiaalisesti kömpelö hyväntahtoisella tavalla. Talossa olivat muut olevinaan niin paljon fiksumpia ja filmaattisempia ja skarpimpia ja nopeaälyisempiä kuin Perttu. Naureskelivat ja läyhäsivät Pertun selän takana.
Perttu=ihana💋😍
Oli myös kova esittelemään sukukalleuksiaan ja eihän niissä sinänsä mitään hävettävää ollutkaan.
Noiden pitäis yrittää pomppia samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Villeä ei vapauteta talosta? Agendansa on varmaan jo tullut kaikille selväksi ja on itse ilmaissut halunsa päästä jo pois. Saattaisin itsekin alkaa katsoa tv-lähetyksiä jos tietäisi ettei pakollista uskontohömppää olisi enää tiedossa. Eiköhän olisi tarpeellisempaa olla lastensa luona kuin menettämässä hermojaan alkoa haikalevien kakrujen kanssa..
Kimmokin toivoi aika vasta pääsevänsä jo pois talosta ja niin on moni muukin toivonut.
Asukkaathan pääsee kyllä tuolta pois jos oikeasti haluavat.
Ihanan söpösti oli brotherilta ajateltu kun oli muumilimu jätetty röökipaikalle Kimmon löydettäväksi. Olisi tosi hauskaa jos joku aamu olisi sellainen herätys missä alkaisi ensin soimaan joku gaymusiikki ja sitten sellainen homon näköinen viiksekäs tarjoilija lihaskimppu veisi muumilimun Kimmolle sänkyyn.
Tarjoilijalla olisi hyvin lihaksikas yläkroppa paljaana ja jotkut kiiltävät nahkahousut jalassa. Voisi olla persekin paljaana.
Villen ilme olisi varmaan sellainen itkuisen ja jumalansa puolesta järkyttyneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Älylliset tehtävät kehiin ja yksi suoraan finaaliin.
Se olisi kuitenkin joku sellainen, jonka Krisu voittaa, jos ei muuten niin päiväkirjahuoneesta saamillaan ohjeilla.
Hemmistä tulee ihan mieleen mun poika kun se oli PIENI ja tuo just pää syliin ja rapsuta. Sitten kun katsoo Anua ja Hemmiä yhdessä niin ovat kun äiti ja poika. Tuo ,että molemmat muuttuneet ihan hirveästi siitä kun tulivat taloon. Hemmi oli hauska ja Anu hiljainen. Nyt Anu kova ,arvostelee ja oli kyllä todella kaateellinen Millalle.
Ville pomppii muna kädessä kahden homon kanssa. Tämä on totta. Katsokaa vaikka ruudusta.
Yksi homo juuri huusi särkyvällä ääneellä: pomppikaa pomppikaa, ja Ville vastasi joo joo.
Ja räpläsi sitä mittaria myös "eikö näitä kaappeja saanut painaa?"