BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle Hemmi antaa pisteet??????????[/
Villelle ja kevinille.
Villelle uskon että antaa mutta tuntuu tykkäävän Kevinistä . Tietenkin nyt täytyu pelata koska ymmärtää Kevinin olevan vahvoilla. Mitä Anun kanssa juttelivat niin ymmärsin että antaa pisteet tai pisteen sikkekerholaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikarikerho äänestää Villen, Kevinin ja Anun välillä. Luultavasti Ville ja Anu.
Ville, Anu ja Kevin taas pitäisi äänestää sikarikerhoa tai luultavasti ovat itse äänestyksessä.
Sikarikerhon hajoamisen jälkeen siellä häädössä voi olla ketä vaan koska 3 vs 3, Kevin saa antaa yhden ylimääräisen pisteen vielä, jännäks menee
Anu äänestää keviniä ainakin. Toivottavasti kevin antaa kolme pistettä Anulle.
Mulla fiilis et äänestää Jukkaa kuten viimeksikin. Vaikea sanoa, pääasia et neiti itse on häädössä, joku Krisu ja Ville vastassa niin hyvä tulee
Ei äänestä Jukkaa koska Jukka lähtee tänään kotiin.
Olipa viiltävää haukuntaa Villestä sikarikerhossa pitkälle aamuyöhön saakka. Krisun johdolla. Hyvin kaikki mukaan menivät, mukaan lukien Jukka ja Kimmo. Eipä Jukkakaan paljoa anna arvoa sille, että sai Fööni-kokemuksen Villen ansiosta. Krisulle näköjään meni ihon alle Villen hänelle kerran sanoma soppaluu. Siis kerran Ville tuon sanan sanoi tälle jankuttavalle jääräpäälle. Krisun mukaan Ville sen kuitenkin toisti monta kertaa, ja hän siihen että vedä käteen ym. Satuin tuon tilanteen katsomaan, ja kummasti siinä Krisu vaan nöyrtyi vähän aikaa sadateltuaan.
Helmerikin myötäili läyhäntää usein. Suurinta maailmassa kuitenkin hänen mielestään, äänenpainosta päätellen, on että Ville heitti vaatteet kuivaustelineeltä makkarin lattialle ja toivoi että ne tiistaihin mennessä siitä poistuisivat. Samalla ihmetteli, että talossa vieraillut pappa ei saanut koskea Villen paitaan. -Voi voi Hemmi.. ne sinun pyykit olivat Villen pesemänä ja ajat sitten kuivuneet ja edelleen telineellä käytävällä. . Sensijaan Villen paita oli märkänä kuivumassa. Ehkä siinä on jotain eroa.
Toivon todella, että kaikki kerhoilut ja liitot vastaisuudessa BB:n säännöissä kielletään, mikäli enää uutta kautta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt ei saa rahnoilla ostaa ääniä pois, Anulla 25kpl. Hemmikin varmaan ostais Anulta ääniä pois 😅😅
Sen takiahan se ne rahnat ottikin (tuotanto tyrkytti ne sille) että saa itsensä pelastettua. Kevin vois myös ostaa ääniä Anulle rahnoillaan. Toivottavasti kuitenkin pelastaisi itsensä.
Ymmärrän kyllä Kimmoa. Ei talossa hyvästä käytöksestä ole ennenkään palkintoa saanut, nuo oli kaikki lisärankuksi heille.
Jos eivät ois mokanneet niin ei hyvästä käytöksestä ois mitään palkintoja jaeltu
Vierailija kirjoitti:
Etelänvetelä. Jos jonkun olemusta kuvaa sana vetelä on se todellakin Kimmo!
Kimmolla rauhalliset liikkeet mutta taas oikeassa elämässä ei vetelä jos vähääkään tiedät. Vai tarkoitatko etyä et oo nähnyt mopin varressa Kimmoa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikarikerho äänestää Villen, Kevinin ja Anun välillä. Luultavasti Ville ja Anu.
Ville, Anu ja Kevin taas pitäisi äänestää sikarikerhoa tai luultavasti ovat itse äänestyksessä.
Sikarikerhon hajoamisen jälkeen siellä häädössä voi olla ketä vaan koska 3 vs 3, Kevin saa antaa yhden ylimääräisen pisteen vielä, jännäks menee
Anu äänestää keviniä ainakin. Toivottavasti kevin antaa kolme pistettä Anulle.
Mulla fiilis et äänestää Jukkaa kuten viimeksikin. Vaikea sanoa, pääasia et neiti itse on häädössä, joku Krisu ja Ville vastassa niin hyvä tulee
Veikkaan ettei ole mitään Jukkaa ens viikolla ketä äänestää😴
Vierailija kirjoitti:
Finaalikolmikossa Helmeri, kevin ja ville ihan varmasti! Voittakoon se joka oikeasti antanut tuola itsestään kaiken ja ollu täysillä mukana omana itsenään.
Samat finaalisuosikit täälläkin, tosin voiton soisin Villelle tai Kevinille ennen Helmeriä, sen verran sikarikerhon kanssa juonittelu ja Anun kanssa nysvääminen huonontaneet mielikuvaa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaakohan Hemmi panna kun mies? Tosi vaikea kuvitella mutta kai sitte kun on kihloissakin ollut.
Vaikea kuvitella räpläämässä mitään igluorkkujakaan. Luulis, että muut herää kun tirskuu koko ajan.
Pikkuinen pimppi vain😶hihihi..
Ai kamala 😂Mulla loppuis heti halut jos mies hihittelis sänkypuuhissa.
Mä ihmettelin kun Anu ja Ville rintarinnan kuunteli etupenkiltä niitä Helmerin täysin ala-arvosia homostelu juttuja takapenkillä miten Anu halusi tai edes kehtasi ottaa Hemmiä niiden jälkeen kainaloonsa.
Onko oikein, että jollekkin annetaan ilman tekemättä mitään antaa yksi nimeäminen lisää.
Olisi täytynyt olla palkinto jostain. Mutta että katsojat olisi äänestäneet, en usko, vaan tuotanto on itse valinnut, koska pitää talossa olijoita eri arvoisena.
Ja entä se Helmerin pahvilaatikossa olon voittama palkinto, että Helmeriä ei voi nimeä, sen on oltava sitten ensiviikolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miksi Kevinille annettin yksi nimeäminen lisää, jota tuskin katsojat äänesti, vaan tuotanto.
Yleensä palkinto annetaan jostain saavutuksesta.
Tuotanto laittaa selvästi asukkaat eriarvoiseen asemaan.
Kun tuotanto laittoi nuo kaksi sääntörikkomuksesta äänestykseen, mihin jäi Helmerin suoja nimeämisissä.
Sen on sitten oltava ensiviikolla.
Katsojat äänesti, Kevinin kannattajat ei läyhää. On varma olo ja ei tarvitse somessa huudella niin kuin Krisun ja Jukan kannattajat.Kevin myös voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt ei saa rahnoilla ostaa ääniä pois, Anulla 25kpl. Hemmikin varmaan ostais Anulta ääniä pois 😅😅
Sen takiahan se ne rahnat ottikin (tuotanto tyrkytti ne sille) että saa itsensä pelastettua. Kevin vois myös ostaa ääniä Anulle rahnoillaan. Toivottavasti kuitenkin pelastaisi itsensä.
Kaikki häätöön olisi reiluinta. Toivottavasti rahna ei sanele.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä Kimmoa. Ei talossa hyvästä käytöksestä ole ennenkään palkintoa saanut, nuo oli kaikki lisärankuksi heille.
Jos eivät ois mokanneet niin ei hyvästä käytöksestä ois mitään palkintoja jaeltu
Mä taas en ymmärrä. Kimmo sai itse aivan täysin randomisti toivomuskaivosta kebabin ja meni syömään sitä naureskellen muiden nenään eteen. Nämä sentäs saivat palkinnot hyvästä käytöksestä. Miksi Kimmolla oli oikeus olla iloinen kebabistaan, jonka sai ansiotta mutta Ville, Anu ja Kevin eivät saaneet olla iloisia bonuksesta, jonka olivat itse ansainneet käyttäytymällä hyvin, huolehtimalla känniläisistä ja periaatteessa voittamalla koko porukalle viikkotehtävän, koska saivat heidät yleensäkin perille?
Mun finaali kolmikko on Helmeri, Kristian jaa kolmannesta en tiedä. Jompi kumpi noista tulee voittajana ulos.
ei krisse mikään alkoholisti alku ole vaan jo täys alkoholisti. katsoin krissen käsiä kun darrassa vispasivat niin ette saanut tupakkaa sytytettyä, jukkis auttoi.
ei normaalisti kädet tärise yhden ryyppyreisun jälkeen. siinä teille oikein kunnon krisse.
ei ole krissellä hyvä olla, jotain hänelle on tapahtunut lapsuudessa, kun on tuollainen. asiat painaa eikä uskalla niitä tuoda esiin.
kun krisse tarpeeksi alhaalla käy niin krisse tulee uskoon. saatte nähdä näin tulee käymään. merkit ovat jo selvät. haluaisin niin kuunnella ja keskustella Villen kanssa uskonasioista, mutta ei vielä uskalla. tulee se aikakin jollain uskaltaa.
nyt tiedoksi kaikille, en ota kantaa Villen uskonasioihin. minä itse on olisi syönyt paholaisen kunniaksi.
Kommentoin instassa rahojen käyttöä ja Bb tykkäsi siitä eli uskon että rahat on käytössä ensi viikolla.
Toivoin Kevinin pelastavan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmolla rauhalliset liikkeet mutta taas oikeassa elämässä ei vetelä jos vähääkään tiedät. Vai tarkoitatko etyä et oo nähnyt mopin varressa Kimmoa. 😂
Huono ryhti, möhömaha ja liikkuu kun hidastetussa filmissä. Ilmeet ja eleetkin tulee jotenkin jälkikäteen. Onkohan hänellä joku lääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi anun p.er.sauki esitys noista rahoista oli? Täytyy tehdä sikana duunii että saa 250€ ja pennut duudsonparkiin. Jos on noin mukamas tiukilla elävä että ei oo tollasta rahaa irrottaa lapsien kanssa tekemiseen tai että tuon rahan eteen pitää tehdä PALJON töitä, niin karsis vaikka omissa vaatekustannuksissaan!! Alussa vaihtoi monta kertaa päivässä vaatteita ja paljon sillä noita rättejä tuntuuki riittävän. Ei hyvää päivää, selkeetä säälipisteiden kalastelua että voittorahat menis tarvitsevalle.
Eilisessä koosteessa kyllä raivostutti siggekerhon ruikutus rankuista ym, voi kun heidät otettu silmätikuksi ja niiiiiiin koitetaan nyt hajottaa heidän porukkaa ja suosia muita, isoveli on m*lkku! Omalla käytöksellä ei mitään tekemistä asian kanssa, niin vatipää sakki että eivät edes tajua miten pahasti osalla heistä meni yli levin reissu. Ja tää sama konkkaronkka vinkui silloin muiden asenneongelmasta, noh kop kop.. kellähän se asenneongelma nyt mahtaa olla? Ja Kevinille paasasivat kun olivat ”riemuinneet” saamistaan etuoikeuksista(päiväunet ym.) samalla kun kerholaiset ovat saaneet rankkua. Kyllä heitä kohtaan pitäis olla hyvinkin hienotunteinen, mites kun Villelle tuli rankku että tarvii saattajat? Iloisiahan ne siitä oli ja tahallaan vielä rankaisivat ite Villeä lisää sillä että välttelivät saattamista ja kohtelivat syrjivästi ja naureskelivat porukassa että ”ei haeta sitä, jätetään se sinne”. Kevin ja Anu taisivat olla aktiivisimmat saattajat ja Kevin ainoa jolle tuli Villen kohtelusta paha mieli.
Ja entäs Mira? Mahtava takinkääntö, talossa ei kyllä kenellekkään noin suoraan päin naamaa mitään ladellut mitä oli Vehviläisen haastattelussa. Heti kun ovet sulkeutui takana niin muiden dissaus alkoi. No jos aikovat yhdessä järjestää juhlia tai muita tapaamisia/illanistujaisia niin toivottavasti Batteryämmä älyää jäädä niistä pois kun asukkaat ovat niiiiin kaukana hänen normaalista kaveripiiristään. Hänelle ei saa sanoa yhtä poikkipuolista sanaa eikä kiusata, mitä itse tekee. Ulosanti pelkkää katkeran nillitystä, on sitä ihmistyyppiä jolle kaikki pienimmätkin asiat menee ja JÄÄ ihon alle eikä osaa niistä suoraan puhua vaan jauhaa seläntakana skeidaa. Varmasti on sellainen että tekee itsestään joko pyhimystä/uhria ja omat perseilyt jää kertomatta. Epärehellinen ja HEIKKO ihminen.
Tuo sikarikerhohan on ihan törkeää juonittelua ja tosi hyvä et isoveli nyt vihdoin sitä hajoittaa. Miten kehtaavat vielä valittaa, kun itse ovat juonitelleet härskisti koko kauden. Että tuo Kimmokin osaa olla jotenkin tosi ärsyttävä, katkera ja marttyyri.
Ja Kimmosta en ymmärrä miksi hän niin tästä triggeröityi, hän ei ole häädössä ja sai vain kyltin kaulaansa juonittelusta, joka on kuitenkin bb-talossa iso sääntörikkomus. Nytcsuurena marttyyrinä valittamassa. Ettei olisi vain Krisun lipomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi anun p.er.sauki esitys noista rahoista oli? Täytyy tehdä sikana duunii että saa 250€ ja pennut duudsonparkiin. Jos on noin mukamas tiukilla elävä että ei oo tollasta rahaa irrottaa lapsien kanssa tekemiseen tai että tuon rahan eteen pitää tehdä PALJON töitä, niin karsis vaikka omissa vaatekustannuksissaan!! Alussa vaihtoi monta kertaa päivässä vaatteita ja paljon sillä noita rättejä tuntuuki riittävän. Ei hyvää päivää, selkeetä säälipisteiden kalastelua että voittorahat menis tarvitsevalle.
Eilisessä koosteWww essa kyllä raivostutti siggekerhon ruikutus rankuista ym, voi kun heidät otettu silmätikuksi ja niiiiiiin koitetaan nyt hajottaa heidän porukkaa ja suosia muita, isoveli on m*lkku! Omalla käytöksellä ei mitään tekemistä asian kanssa, niin vatipää sakki että eivät edes tajua miten pahasti osalla heistä meni yli levin reissu. Ja tää sama konkkaronkka vinkui silloin muiden asenneongelmasta, noh kop kop.. kellähän se asenneongelma nyt mahtaa olla? Ja Kevinille paasasivat kun olivat ”riemuinneet” saamistaan etuoikeuksista(päiväunet ym.) samalla kun kerholaiset ovat saaneet rankkua. Kyllä heitä kohtaan pitäis olla hyvinkin hienotunteinen, mites kun Villelle tuli rankku että tarvii saattajat? Iloisiahan ne siitä oli ja tahallaan vielä rankaisivat ite Villeä lisää sillä että välttelivät saattamista ja kohtelivat syrjivästi ja naureskelivat porukassa että ”ei haeta sitä, jätetään se sinne”. Kevin ja Anu taisivat olla aktiivisimmat saattajat ja Kevin ainoa jolle tuli Villen kohtelusta paha mieli.
Hemmi
Ja entäs Mira? Mahtava takinkääntö, talossa ei kyllä kenellekkään noin suoraan päin naamaa mitään ladellut mitä oli Vehviläisen haastattelussa. Heti kun ovet sulkeutui takana niin muiden dissaus alkoi. No jos aikovat yhdessä järjestää juhlia tai muita tapaamisia/illanistujaisia niin toivottavasti Batteryämmä älyää jäädä niistä pois kun asukkaat ovat niiiiin kaukana hänen normaalista kaveripiiristään. Hänelle ei saa sanoa yhtä poikkipuolista sanaa eikä kiusata, mitä itse tekee. Ulosanti pelkkää katkeran nillitystä, on sitä ihmistyyppiä jolle kaikki pienimmätkin asiat menee ja JÄÄ ihon alle eikä osaa niistä suoraan puhua vaan jauhaa seläntakana skeidaa. Varmasti on sellainen että tekee itsestään joko pyhimystä/uhria ja omat perseilyt jää kertomatta. Epärehellinen ja HEIKKO ihminen.[/
Kimmon seuraava katkeruuden kohde on nimeämissä kevin ja Ville. Nyt se ei pääse enää loppukautensa yli tosta, että joku muu kuin hän ei saanut 50€ kauppaan. Kehtaa vielä sanoa, että ne muut ilakoivat syyttömän sikarikerhon kustannuksella. Ei jatkoon.
Periaate Kimmolla. Ville oikein ärsytti tahallaan Kimmoa ja 2 x ja pyysi anteeksi. "Iskän" poika. Ei ei näin Ville. Ulos.