BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun pitäis yrittää olla suvaitsevainen esimerkiksi tummat, homot, trans henkilöt, muunsukupuolisuus jne mutta sit Villen uskoa ei suvaita ollenkaan? Huomaa minkälaisia ihmisiä täälläkin kirjoittelee kun yritetään mm väkisin parittaa HETERO Jukkaa Kevinille joka on muunsukupuolinen mielestään mutta esimerkiksi minun mittapuullani hän on mies koska hänellä on penis. Menee liian pitkälle nämä; "sukupuolia on enemmän kuin kaksi" ja sit koko ohjelmakin täynnä näitä LGBT henkilöitä.
Kun ihmisillä ei ole mitään tarvetta tai halua yrittää ymmärtää Villen uskoa niin eikai sit minunkaan tarvitse yrittää ymmärtää homoja ja muita siihen ryhmään kuuluvia. Kimmokin kuuluu vähemmistöön (tällä menolla enemmistöön) ja hönen homouttaan pitäisi suvaita vaikka hän ei itse suvaitse Villen uskoa Jumalaan.
Villen kannattama uskonto on järjestelmä, joka sortaa vähemmistöjä kuten homoseksuaalit. Miksi sitä pitäisi ymmärtää?
Toi sun asenne tähän on sama kuin pyytäisi juutalaista ymmärtämään natsismia. Äärimmäinen esimerkki, mutta perusajatus vastakkainasettelusta on kuitenkin sama.
Ihmetyttää tämä Anun jatkuva haukkuminen. En itsekään Anusta hirveästi pidä, mutta se ei oikeuta arvostelemaan hänen äitiyttään, ulkonäköään tai muuten nimittelemään. Milloin on liian vähissä vaatteissa, liian lihava, liian kapeat huulet ja huono peppu ym, eikä osaa laittaa tarpeeksi hyvin ruokaa, mutta eipä vaan kuule samanlaista arvostelua talon miehistä, jotka talossa perseilevät. Krisukin heiluu alasti tuon tuosta, ja aika monella ukolla mahaa kertynyt, eivätkä he mitään malleja ole. Vaan eipä heidän ulkonäköään ja jokaista pikkuasiaa koko ajan arvostella.
Surullista, vieläpä kun muiden naisten suusta tulee nämä kommentit. Onko ihmisten kuva siitä, miltä normaali nainen näyttää jotenkin vääristynyt, kun on niin paljon huultentäytteitä ja kauneusleikkauksia nykyään? Anu on kuitenkin kaunis ja ihan normaali suomalainen nainen.
Arvostellaan ihmisten tekemisiä ja sanomisia, ei ulkonäköä, jolle ei kukaan voi mitään ja jolla ei ole mitään väliä. Ala-arvoista myöskin haukkua huonoksi äidiksi (tai isäksi), varsinkin ilman mitään perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eilisestä koosteesta selvisi, miten tuotannollakin on sormensa pelissä. Olisin ymmärtänyt vielä, jos Kevin olisi palkittu hyvästä käytöksestä, mutta että Anu ja Villekin. Huippu oli, että Anu jopa itse ymmärsi kyseinalaistaa tällaisen palkinnon saannin.
Krisulle valehdeltiin päin naamaa tapahtumien kulusta. Ville oli niin tärkeää, että! Tosiasia kuitenkin oli, että Ville kohdisti Krisuun väkivaltaa repimällä tätä lattialta jalasta ja tämän jälkeen, kun Krisu suunnisti ovea kohti, palasi sieltä muutaman askelen takaisin, Ville riuhtaisi häntä niin, että viuhahdus kävi. Kamerat siirrettiin äkisti toisaalle.
Jukka valehteli aivan satasella myös Krisulle auton tapahtumistakin. Kehtasi sitten vielä pk-huoneessa sanoa, että aikomus oli lyödä Krisulta hampaat kurkkuun.
Jos jotenkin tasavertaisesti oltaisiin menty, kaikki kolme olisi poistettu talosta väkivaltaisen käytöksen ja uhkailujen vuoksi.
Kimmolle, Helmerille ja Anulle rangaistukseksi äänestykseen päätyminen juonittelujen vuoksi. Jotkin naurettavat kaulataulut eivät mikään rangaistus ole.
Kaiken kaikkiaan täytyy sanoa, että kyllä tämän vuoden Isoveli on munaton äijä. Sopiipahan formaattiin!
Anu ei tiennyt, että Helmeri ja Kimmo olivat juonitelleet keskenään. Siinähän Anu ei ollut mukana ja siitä sitä rankkua tulikin Helmerille: sopi Kimmon kanssa, että vievät sikarikerhon finaaliin ja äänestävät muut pois. Lisäksi Anu itsekin totesi, että hän ei osallistunut siihen räävittömään pippeli-tesrka-tilanteeseen, kuten Helmeri, jota muut asukkaat eivät autostaan pystyneet pakenemaan.
Anu takapenkille ja Jukka eteen. Eriasia olisiko Anu halunnut edes puheet loppuvan.
Vierailija kirjoitti:
Jukka meni vaikeaksi, kun Krisu kysyi vastakysymyksen, että onko hän itse bi-seksuaali. :D Jätkä punasteli ja oli kuin H Moilanen. Tosin se on muutenkin hänen perusilmeensä, mutta kyllä meni aikaa ennenkuin vastasi ja sitä ennen vilkaisi Kimmoa.
Jukka on Bi tai jopa homo joka on vielä kaapissa.
Heteromiehellä joka on ok oman seksuaalisuutensa kanssa ja kiinnostunut naisista ei ole kiinnostusta miehiin päin. Päinvastoin saattaa tuntua kiusalliselta jos toinen mies yrittää lähennellä. Itse olen nainen ja tuttuni on lesbo, hän on joskus humalassa koittanut lähennellä minua ja hivellyt reidestä ja koin oloni vaivaantuneeksi sillä olen hetero ja en saanut mitään kiihotusta tai lämpöä hänen yrityksistään. Kiusaantuneisuus tuli lähinnä siitä koska harmitti että hän on käsittänyt väärin kohdallani ja joutui "pettymään" kun hänelle kerroin selväksi etten ole kiinnostunut naisista pätkääkään :D
Onko Jukka usein nimennyt Villeä?
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun pitäis yrittää olla suvaitsevainen esimerkiksi tummat, homot, trans henkilöt, muunsukupuolisuus jne mutta sit Villen uskoa ei suvaita ollenkaan? Huomaa minkälaisia ihmisiä täälläkin kirjoittelee kun yritetään mm väkisin parittaa HETERO Jukkaa Kevinille joka on muunsukupuolinen mielestään mutta esimerkiksi minun mittapuullani hän on mies koska hänellä on penis. Menee liian pitkälle nämä; "sukupuolia on enemmän kuin kaksi" ja sit koko ohjelmakin täynnä näitä LGBT henkilöitä.
Kun ihmisillä ei ole mitään tarvetta tai halua yrittää ymmärtää Villen uskoa niin eikai sit minunkaan tarvitse yrittää ymmärtää homoja ja muita siihen ryhmään kuuluvia. Kimmokin kuuluu vähemmistöön (tällä menolla enemmistöön) ja hönen homouttaan pitäisi suvaita vaikka hän ei itse suvaitse Villen uskoa Jumalaan.
Villen kannattama uskonto on järjestelmä, joka sortaa vähemmistöjä kuten homoseksuaalit. Miksi sitä pitäisi ymmärtää?
Toi sun asenne tähän on sama kuin pyytäisi juutlaista ymmärtämään kolmannen valtakunnan aatetta. Äärimmäinen esimerkki, mutta perusajatus vastakkainasettelusta on kuitenkin sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että tota Helmeriä ja Anua. Makoilevat vaan eivätkä edes suihkuun ehdi. Lapsellisia molemmat eikä mitään järkevää tule suusta. Anu aikoo ensimmäiseksi kun pääsee talosta mennä salille ja ensimmäiseksi moneen muuhunkin paikkaan. Koko ajan vaihtuu paikka mihin menee ENSIMMÄISEKSI. Lapset ei ole etusijalla näköjään ainakaan puheissa. ps. Helmeri vois antaa Anulle yhen töllön niistä viidestä.
Anteeks vaan taas tänne kirjoitetaan paskaa..Anu nimenomaan sanoi ensimmäiseksi että hän haluaa nähdä lapset oli ne sitten missä vaan ja toivoi että hänen luonaan!!
Täällä eräät haluaa niin kuulla asiat väärin että kirjoittaa ne sitten tänne faktana!!!!
Noloa!!Anun samaa tasoa oleva siskoko siellä. Mene pois.
No en todellakaan ole samaa tasoa vaihtaisin kyllä Anun ulkoisen olemuksen mieluusti😍
Pieni myötähäpeä sun kommenttia kohtaan no yritä nyt jotenkin nauttia elämästä vaikka huonolta kuulostaa!!
Uskonto ja politiikka ei BBhen.
Vierailija kirjoitti:
hahah Ville puhuu ihan läpiä päähän ; Mooses ei kirjoittanut yhtään mitään vaan VT kirjoitettiin essealaisten luolissa n 300 ekr, sitten tuli maanjäristys ja luolat jätettiin toviksi kunnes taas palattii. He ennustivat kirjoituksiin Jeesuksen tulon. Heidän oppinsa oli sam kuin Jeesuksella ja Josef Arimatialainen oli essealainen ja otti Jeesuksen ristiltä, hänen haudastaan....
Ja MYÖS Johannes Kastaja oli essealainen joka julisti jeesuksen kohta tulevan.
Jeesus oli siis essealaisten opissa nuoruutensa josta ei Raamatussa voitu puhua ollenkaan.
Krisu tulee BB 2019 voittamaan, halusittepa sitä tai ette. Vaihtoehtoja ei ole. Piste.
Ei oo Anu paljon lapsiaan kaivannut. Eikä Ville.
Villen arvojärjestys. Isä.vaimo.lapset
M u t t a elämä on valintoja
Vierailija kirjoitti:
Kevin Hemmille; "Kultapoju, joojoo mies nyt yritystä kehiin" :D
En kerennyt kuulemaan mistä oli kyse
Kevin viittasi siihen, kun muutama viikko sitten näkivät telkkarista katsojien kommentteja, joista nimet oli peitetty. Siellä mainittiin joojoo-mies, jonka kaikki arvasivat olevan Helmeri!
Nyt taisi Kevinin kans olla juttua, että Helmerinkin pitäisi jotenkin "repäistä".
Eikö nuo lauantaisin tee muuta kun makoilevat :(
Jukka ulos talosta. Vastenmielinen ihmisen kuvatus.
Ehdin toivoa ettei alkoholia anneta lainkaan tällä loppuajalla. Ei Levin reissulla,ei halloweenin merkeissä.
Ikävä kyllä näin ei käynyt.
Krisu ei osaa edes katua todella eikä ymmärrä tapahtunutta, Jukka läpällä et poikien kisailua,Kimmo hämmentää muka olemalla fiksu.Helmeri ottaa päähän hihittelyllään ja löysällä olemuksellaan. On niin vietävissä joka suuntaan. Olisi nyt näyttänyt olevansa kunnon mies ja vetäytynyt sikarikerhosta. Mutta ei kun siellä hihittää mukana.Sikarikerho luulee olevansa yläpuolella.
Kevin on näyttänyt luonteensa,pysynyt asiallisena ja paljon kypsempänä sikarikerhoon verrattuna.
Anu on epäaito peluri niin kilpailun kuin Helmerinkin suhteen.
Ehkäpä nämä kaksi känniääliötä lähtevät molemmat!
Pahempia rangaistuksia olisi pitänyt jakaa alusta alkaen!
Vierailija kirjoitti:
---siellä sammuneen hetero miehen housuissa käsi..Aijjaijai :D
Katso uudelleen.
Sulla jäi rekisteröimättä se, kun Krisu pyysi laittamaan käden housujensa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka meni vaikeaksi, kun Krisu kysyi vastakysymyksen, että onko hän itse bi-seksuaali. :D Jätkä punasteli ja oli kuin H Moilanen. Tosin se on muutenkin hänen perusilmeensä, mutta kyllä meni aikaa ennenkuin vastasi ja sitä ennen vilkaisi Kimmoa.
Jukka on Bi tai jopa homo joka on vielä kaapissa.
Heteromiehellä joka on ok oman seksuaalisuutensa kanssa ja kiinnostunut naisista ei ole kiinnostusta miehiin päin. Päinvastoin saattaa tuntua kiusalliselta jos toinen mies yrittää lähennellä. Itse olen nainen ja tuttuni on lesbo, hän on joskus humalassa koittanut lähennellä minua ja hivellyt reidestä ja koin oloni vaivaantuneeksi sillä olen hetero ja en saanut mitään kiihotusta tai lämpöä hänen yrityksistään. Kiusaantuneisuus tuli lähinnä siitä koska harmitti että hän on käsittänyt väärin kohdallani ja joutui "pettymään" kun hänelle kerroin selväksi etten ole kiinnostunut naisista pätkääkään :D
Kuulostaa enemmänkin siltä, että sulla on homofobiaa. Itse en kiusaannu jos samansukupuolinen yrittää iskeä. Ihan samalla lailla torjun kuin ne vastakkaista sukupuoltakin olevat, jos en ole kiinnostunut. Ei siihen tulee mitään erityistä kiusaantumisen lisää sen takia, että iskijä nyt sattuu olemaan samaa sukupuolta.
Jukka juurikin on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja ei ole homofobinen. Senpä takia hänelle onkin luonnollista olla lähellä sekä miehiä että naisia, eikä koe siitä tuollaista kiusaantumista kuin sinä. Jukka nyt vaan selvästi kaipaa paljon läheisyyttä ja turvaa muista. Varmaan senkin takia Eeviksestä tuli hänelle niin tärkeä turvaverkko niin nopeasti. Siinä tapauksessa kyse oli myös seksuaalisesta läheisyydestä, mutta jos Eevistä ei olisi ollut, niin Jukka olisi joka tapauksessa etsinyt vähintäänkin tuollaista platonista fyysistä läheisyyttä muista asukkaista, mitä on nyt hänen ja Kevinin välillä. Jotkut kaipaavat enemmän läheisyyttä kuin toiset.
Jukan sanoin Villessä on toksista maskuliinisuutta.. Sehän se poikia ärsyttää. Voivoi. Ville on ainut mies talossa.
On siinä häädössä joku kolmaskin. Saattaa olla neljäkin, joita kaksi tippuu. Tai viisi, joita tippuu kolme.