BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Krisu lentää pihalle nyt ja Jukka ensi viikolla.
Toivottavasti krisu lentää ulos nyt ja Anu ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
joku täällä kirjoittelee, ettei krisse muista mitään itse tapahtumista. höpö höpö. kyllä kännissä mokailut muistaa sata varmasti melko tarkkaan, jos ei sammu ja filmi mene poikki.
seli seli, yleinen hyväksytty selitys olin niin kännissä etten muista ja anteeksipyynnöt sitten vielä päälle.
krisse ovela äijä.
ei ole kotona ohjaus/kasvatus mennyt putkeen krissen osalta. sanoihan krisse jossain vaiheessa, että mummo on kova kiroamaan ja juomaan viinaa. sieltä se tulee käytöstavat siis lähipiiristä eli kotoa.
Kouluissa paljon häirikköjä. Opettakaa lapsille kotona kiitos.anteeksi.ole hyvä.kuuntelemaan eli lukea paljon.näyttämällä itse esimerkkiä. On toki olemassa paljonkin hyvin käyttäytyviä lapsia ja nuoria. Aikuiset ovat omasta käytöksestä vastuussa. BB talo voi olla välillä hyvinkin ahdistava paikka. Paikka jota ei tiedä ennenku itse kokee.
Anukin saa laittaa kohta nuyskaa huuleen ja ottaa mällinä ulos. En ummarra. Mutta elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jumalan valtakuntaan pääse sillä perusteella miten älykäs ja hyvin koulutettu on. Jumalahan valitsee evankeliointityöhön ym. juuri ne, ketkä eivät maailman silmissä mitään ole. Mikä on Jumalalle viisautta, on ihmisten silmissä hullutusta, ja toisin päin. Minulle henk. koht. kaikkein lohduttavin ja puhuttelevin ajatus on se, että vaikka ihmiset katsoo minua nenän vartta pitkin, niin Taivaan Isälle olen tärkeä. 1. Korinttolaiskirjeen 1. luku. (ihan varmasti tähänkin joku väittää vastaan, mutta väitelkää rauhassa jos mieli tekee, olen puhunut)
Ei viisaita, egoisteja ja narsisteja ei Jumala valitse lähetystyöhön se on varma. Villen lahkotouhu on sellaista.
Olis oikeasti niin huippua jos Krisu nyt tippuisi. Saattais omahyväinen hymy hyytyä. Luulee voittavansa koko kisan.
Krisulla taitaa olla koti-ikävä kun lausuu tyttöystävänsä sanomia reploja keittiössä kuten "vittu mä pelkään sua"
Miksi pekonit uuniin ku pannulla tulee parempia
Hauskaa kun noi makaa päällekkäin niin mahan mölinät kuuluu tosi kovaa 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Krisulla taitaa olla koti-ikävä kun lausuu tyttöystävänsä sanomia reploja keittiössä kuten "vittu mä pelkään sua"
Tyttöystävä sanonut noin? Ja Krisu nauttii siitä ja toistelee vielä sanoja? On varmaan aivan kamala kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Olis oikeasti niin huippua jos Krisu nyt tippuisi. Saattais omahyväinen hymy hyytyä. Luulee voittavansa koko kisan.
Pelottaa et voittaa....
Vierailija kirjoitti:
Ville on uhonnut väkivallalla vihaisena joitakin asukkaita, kun käpyä on kiristänyt. Miten se eroaa Jukan uhoamisesta Krisua kohtaan?
Sekin voidaan katsoa Villelta kätketyksi uhkaamiseksi kun hän sanoin että "jos talossa olisi se vanha Ville niin Krisukin olisi siinä hiljaa ihan varmasti". Hän sanoi tämän jo ennen Levi-retuuttamisia, missä tuli esiin Villestä omavaltaisuus ja fyysisten rajojen puute.
Nämä lahkolaiset muuten hyväksyvät myös lasten ruumiillisen kurituksenkin. Koska se on kirjaimella Raamatussa. Ja naisen vaikenemisen srk ssa ,
Tosiasiassa Jeesus puolusti lapsia ja naisia tasavertaisina yksilöinä.
Ville luki Pietarin muka saneleman Markuksen evankeliuminkin. Pietarihan käytti miekkaansa paljon. Ja miksi niillä yleensä sattuikin olemaan ne miekat.
Kaikki kertoo Villen taustajoukoistam mitä siellä ajatellaan vahvemman väkivallasta. Jeesuksesta se ei kerro yhtään mitään muuta kuin sen että nämä lahkot ovat juuri niitä eksyttäjiä joista Jeesus kertoi.
Jos Haluat Jukan lähtevän talosta:
Äänestysnumero:
8
Äänestä Jukka ulos, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 8 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 108
tai äänestä netissä https://tvaani.fi/bb
Helmeri pitää monologia.. Puhuu firman pikkujouluista ja siitä mitä voisi kehitellä aktiviteetiksi sinne ja Anu vieressä; mmm m mm mmm mmm m mm mmmm mmmm hmmm mmm hmmm mmm hhmm....
Vierailija kirjoitti:
Krisu on toiminut kaksi vuotta kehitysvammaisen henkilökohtaisena avustajana, sääliksi käy tuota ihmistä.
Simullekin tekisi avustaja hyvää, vaikutat keharilta.
Anu: "haluaisin hankkia isomman telkkarin koska lapset ovat valittaneet että isillä on isompi telkkari, nii et voisin olla kilpailukykyinen"
Oon nyt kuunnellut tuota Helmerin ja Anun keskustelua,
jännittääköhän tuota Helmeriä vai onko vaan tyhmä kun
keskustelee..
"Tiedän yhden pihvi paikan josta saanut aina hyvät pihvit"perään totee käynyt siellä kerran😵
Vierailija kirjoitti:
Näittekö miten iloinen Anu oli koko sen päivän kun Hemmillä oli kyltti kaulassa, hymyili kokoaja ja omien sanojensa mukaankin otti kaiken ilon irti.
Voisin kuvitella että oli ainoa henkilö tuossa tilanteessa joka näki siinä jotain iloa
Se Anun ilo oli juuri siitä mitä sanoi juonitellessa hemmin kanssa vessassa : Minua sinä et voi voittaa, muista sitten se.
Anu on ihan varmasti räpsytellyt itsensä viattomaksi PK huoneessa ja iloitsi siitä ettei jäänyt kiinni.
On kiero nainen kyllä. Ihmettelen tuotantoa kuinka kauan aikovat antaa selvän kieron kieroilla talossa vaan siksi että kiintiö.
Niin no eipä Ville tiedä miten kaksinaamainen Jukka on kun ei ole ikinä kuulemassa mitä Jukka hänestä puhuu. Jukka hoitaa sen jauhamisen niin ettei Ville oo paikalla. Mutta ois nyt vaikka Kevinin ottanu..