BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vitsi, et mä nautin tästä! BB tekee tän ihan tahalleen, ärsyttääkseen sikarikerhoa. Villelle sataa mannaa Isoveljeltä ja poikia ketuttaa. Upeeta!!
Vierailija kirjoitti:
Anulla ei oo puhuttavaa pöydässä
Ei hänellä sitä yleensä ole myöskään sängyssä, sohvalla, lattialla, autossa tai pihallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä vieläkään ole puitu Jukka/Krisu-episodia loppuun? Jo on kumma ettei mene kaaliin. Ongelma oli se, että vähän ärsytettynä Krisu otti aseeksi asioita, joista asukkaat olivat toisilleen herkässä tilassa avautuneet. On törkeää alkaa heittämään niitä loukkauksina, mitättömästä syystä. Joo Jukka ärsytti, muttei mennyt henkilökohtaisuuksiin vaan länkytti päiväkirjahuoneesta. Siihen ei todellakaan tarvitse vastata millään lastenkoti-ilkeydellä. Ties mitä olisi sanonut muista asukkaista, jos pisti noin muistiin asukkaiden kipeimmät asiat käytettäväksi myöhemmin. Pahansuopa ihminen.
Jukkahan vähättelin Krisun pahaa oloa ja lällätti siitä. Krisu sanoo tarvitsevansa mielenterveyslääkkeitä ja Jukka v*ttuilee.
Krisun mielenterveyslääkkeet ovat tähän asti olleet "lisää viinaa heti mulle stana", kun viina on loppunut. Voiko kolmen promillen känniin vetää lääkkeitä?
Mistä sä tiedä, mihin Krisu sitä apua olis kaivannut.
Siellähän se yöllä huuteli ovien takana apua mielenterveyteensä. Bb kuulutti sen nukkumaan tms. Episodista sai vaikutelman, että Bb aavisti Krisun tulevan mankuamaan lisää viinaa.
Eli huusi apua mielenterveyteensä ei lisää viinaa. Olet varmaan itse jo juonut lähes kaikki aivosolusi, kun et asiaa tunnu ymmärtävän.
Krisu halusi ADHD-lääkkeet. Kerro, miksi hän ei niitä saanut?
Koska hänellä ei ole diagnoosia ja reseptiä niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko että Mielensäpahoittaja Kevin voittaa tämän BB:n? Ilmeisesti yksi vahva suosikki mutta ei ole ainakaan koosteiden perusteella minua säväyttänyt. No, makuasioita sanoi koira kun kakkaa söi. Ja ehkä voi olla niinkin että kun porukka riittävästi sekoilee talossa niin vähiten sekoillut saa enemmistön sympatiat.
Kevin ei ole mielensäpahoittaja. Se että on eri mieltä itselleen tärkeästä asiasta jonkun muun asukkaan kanssa, ei tee ihmisestä mielensäpahoittajaa. Kevinhän on itseasiassa ollut kärsivällisempi kuin monet muut asukkaat. Sillä ei mene hermo herkästi ja jaksaa humalaisiakin kaitsea. Kevin on selvinnyt hyvin erilaisten ihmisten seassa kivasti olemalla silti oma itsensä. Jopa Villen kanssa ovat tehneet hyvää yhteistyötä, vaikkeivat aatteellisesti ymmärrä toisiaan, eikä Kevin osallistu sikarikerhon Ville-lyttäykseen. Kevin on näkyvä asukas muttei ärsyttävä, ja sellaiset yleensä voittavat.
Joo en ollenkaan epäile etteikö olisi suosittu mammapalstalla. Ja se josta tykkää on varmasti näkyvä hahmo vaikka istuisi vain paikallaan. Vaikka provosoinkin hieman kommenteillani niin saa minun puolesta voittaa kuka lystää. Ilmaista viihdettä vain. Thank you, next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteen nähneet: oliko Anun kakunheitto mielestänne Hemmin testausta? Että riittääkö huumorintajua, täältä pesee? Tuntuu että bileiden jälkeen niillä on alkanut vähän kiristymään välit.
Nuo kaksi ovat niin sikamaisen kieroja juonittelijoita yhdessä, ettei kiinnosta seurata kumpaakaan edes sitä vähää kuin aiemmin.
Ai tekeekö ne muutakin kuin vaan on. En ole huomannut tapetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi, et mä nautin tästä! BB tekee tän ihan tahalleen, ärsyttääkseen sikarikerhoa. Villelle sataa mannaa Isoveljeltä ja poikia ketuttaa. Upeeta!!
Siis mitä mannaa? En näe noissa "bileissä" mitään hyvää kuin nuo kaikille tarjottavat ruuat. Kiinnostaako sua jokin raamattutunti tai se Föönijuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mannaa? En näe noissa "bileissä" mitään hyvää kuin nuo kaikille tarjottavat ruuat. Kiinnostaako sua jokin raamattutunti tai se Föönijuttu?
Ei mua, mutta Villeä varmaan kiinnostaa. Ja hänenhän juhlat tässä on, ei minun.
Vierailija kirjoitti:
miksi tuo jukka ei osaa sanoa MAAILMA, vaan sanoo aina MAALIMA? hitto että rasauttaa.
Mites kaakku tai kuakku?
Talossa jotenkin nyt ilta ollut kuvassa tunnelmassa kaikki, harmi näistä ketään on lähettää kotiin. Hyvä porukka kasassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta eihän tuosta mitenkään katkera tai kateellinen tarvitse olla.
Ihanaa että Ville valitsi ansaitusti Jukan mukaan huomenna jakamaan tuon kokemuksen. Olen huomannut että Ville pitää jukasta ja kokee että jukassa on paljon potentiaalia kuten joskus sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukan lutuset silmät😍
vastaan
Krisun 😵 silmät!!Krisulla on toisen silmän hermo vaurioitunut synnytyksessä. Oot sä aika k*spää, kun toisten heikkouksiin tolla lailla tarraat.
Kyllä sillä ihan kännissä harottaa molemmat silmät!!
Hyvä että otti noin hermoon sullakin😅😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama näyttää olevan...
Voe että mutä ne ajot taeppelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukan lutuset silmät😍
vastaan
Krisun 😵 silmät!!Krisulla on toisen silmän hermo vaurioitunut synnytyksessä. Oot sä aika k*spää, kun toisten heikkouksiin tolla lailla tarraat.
Kyllä sillä ihan kännissä harottaa molemmat silmät!!
Hyvä että otti noin hermoon sullakin😅😂🤣
Krisun Eukko herännyt!
Vierailija kirjoitti:
Tilanteen nähneet: oliko Anun kakunheitto mielestänne Hemmin testausta? Että riittääkö huumorintajua, täältä pesee? Tuntuu että bileiden jälkeen niillä on alkanut vähän kiristymään välit.
Anun tekemänä se oli huumorintajuttomin kakunheitto maailman historiassa;) Hemmi otti sen tosi hyvin mutta muut ehkä vähän vaivaantuneina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama näyttää olevan...
He vaan vitsailivat läpällä.
Kyllä olen samaan mieltä ja Jukka on parantanut viikko viikolta parempaan suuntaan. Haluaisin nähdä vielä seuraavat kaksiviikoa mitä sieltä tulee. Varsinkin kun keisu ei olisi talossa..
Jukan hauskuutta.. töyssyjuttu :D
Nuo kaksi ovat niin sikamaisen kieroja juonittelijoita yhdessä, ettei kiinnosta seurata kumpaakaan edes sitä vähää kuin aiemmin.