BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
ylimielinen helmeri jatkaa hymistelyään.
ja pitäs toi kimmo päänsä kiinni, eikö kyltissä sanota ettei sille saa puhua.
Krisu oli alkuun suosikkini, mutta hyi olkoot minkälainen väkivaltainen ja manipuloiva kiusaaja toi koko äijä on. 27-vuotias eikä ota vastuuta tekemisistään. Miten ton tyttöystävä kestää katella tollasta oksetusta? Vielä ällöttävämpää on se, ettei tuotanto tee asialle mitään. Haloo, äijä uhkaa ampua kaikki ja KURISTAA toista asukasta ja silti tuota rottaa hyysätään!!
Teille on postia: Lukekaa tämä kuuluvalla ja...
Kristian ja Jukka suoraan häätöäänestykseen.
Nimeämisiä ei ole.
Ihan oikein!!!
Ei h elvetti mikä k usinen rangaistus!!!
Siis mitä?!!?! P askaa!!! Anun pitäisi myös olla häädössä sekä Helmerin ruikku ja Kimmo! Ihan kuin lapsille olisi annettu rangaistukset :) :) hienoa tuotanto. Wow wow olen vaikuttunut teidän rankaisustanne.
Vierailija kirjoitti:
Anu selvisi kuin koira veräjästä.
Jospa isoveli tuntee hänet entuudestaan.
Älä puhu minulle, älä katso minua, älä kosketa minua. Siinä on henkisen väkivallan käskyt kun jotain halutaan syrjiä.
Mitä tuo Kevin mussuttaa menis nenäleikkaukseen ei jaksa kuunnella tuota tuhinaa
Ei ymmärrä olis itse ollut rankussa lähtis vetää!!
kevin uhriutuu rangaistuksen saaneiden puolesta, idiootti.
Hänkin haluaisi rangaistuksen. VOI HELV...TTI, menee toi SJW liian pitkälle.
Äsken toivoin että kevin voittais koko paskan, nyt taas muistin miten rasittava se on ja toivon että jukka voittaa bb:n.
Ja näin Krisu on taas askeleen lähempänä voittoa, kiitos tuotanto
No niin. Krisu sai taas törttöilyistään palkinnon. Voi helvetti nyt tätä tuotannon Krisun suosimista... Juutri niin kävi kuin pelkäsin että Krisu myhäilee tuotannon helmoissa tyytyväisenä kun on ensin provosoinut Jukkaa niin että Jukalta kaatuu kuppi. Jukka ei edes käynyt Krisuun käsiksi. Krisu kävi käsiksi Villeen. Krisu jää taloon ja myhäilee tyytyväisenä miten sai taas asiat menemään toiveidensa mukaan. Voi jumalauta nyt Virtanen!
Tämän illan kooste näyttelee nyt suurta roolia häädön suhteen.
Leikataanko koosteesta pois kaikki Krisun liian pitkälle menneet " sosiaalihuollon tapaus" ja "maaseudun sisäsiittoisuus" provoilut pois ja näytetään vaan Jukan " v**ttu oon veätnyt tollasia nistejä nippuun tms" uhoilu.
Annetaan kaikki palautetta Anun joutumattomuudesta äänestykseen juonittelusta. Hän juonittelee täysillä.
Anu ulos - varoitinhan hänestä jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
nyt täytyy antaa jukalle ääniä, että ylimielinen krisu tippuu.
krisun ilme oli heti kaikenpuhuva kun kuuli että jukka ja hän on häädössä selvästi sellanen ilme että "haha, helposti mä saan enemmän ääniä kuin toi juntti".
Jep, nyt lähtee rahaa multakin äänestykseen. En olis uskonut, että tämä päivä koittaa, että pistän rahaa Jukkaan. Mutta vasta sunnutaina ja viime hetkillä, sitä ennen ihan turhaa, kun Krisu-fanit kompensoi.
Nonni Anulle luvattu jo mennessään että finaaliin pääset!!!
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Krisu nyt itseensä tyytyväisenä myhäilee ja Krisu-fanit on samoissa tunnelmissa.
Tottahan tuo on ja miksi näin ei olisi. :D
Ihan oikein. Jukka lähtee. Selevä peli.
Anu selvisi kuin koira veräjästä.