BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Miks mua itkettää.
Sua hävettää villen laulu.
Krisu rakastaa taas kaikkia. :)
Vierailija kirjoitti:
FBn bb ryhmässä oli varma tieto, että esiintyjä olisi JVG.
On se.
”En tahdo sua mun elämään” laulaa anu mukana ja osoittaa aika suurin elkein hemmiä 😳
Villen mielestä bileet on onnistuneet silloin jos se onnistuu pilaamaan muiden hyvän tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Villen on vaikea olla entisenä alkoholistina viinsnhimossaan kun muut juo niin onko herranjestas BB-talo silloin oikea osoite? Ja vaikka näin olisikin niin mikä oikeutus Villellä on olla kaikille muille vihainen ja naama norsunvitulla ja ilonpilaaja kun nämä haluaa pitää hauskaa? Varsinkun kun kaverilla on ammattinsa puolesta kokemusta pokena olemisesta ja varmasti hanskaa rutiinilla kaikki mahdolliset känniördäystilanteet. Työssään on varmasti nähnyt sara kertaa pahempaa
Tuo käytös on Villeltä ihan puhdasta itsekkyyttä ja itsekorostusta ja kontrolloimiseen halua. Kukaan ei ole Villeä tuonne pakottanut ja ainoa mikä on viinan suhteen voinut tulla yllätyksenä on se kuinka vähän sitä on ollut saatavilla kun on suurin piirtein desin mitoilla mitattu ja riidelty yhdestä pullosta. Eikä sekään ole totta ettei noilla ikinä ole kännissä ollut hauskaa. On ollut.Onkohan Ville portsarina ollessaan lyönyt nyrkillä asiakkaita pimeässä kameran kulmassa? Onhan sillä todella aggressiivinen pohjavire persoonassaan.
Te Ville-vihaajat olette ihan pimeitä. Näette ja kuvittelette asioita mitä ei ole. Ville ei ole millään tavalla aggressiivinen tai viinanhimoinen, päinvastoin.
Villen piilotettu/ tukahdutettu aggressiivisuus paistaa kilometrin päähän.
Höpöhöpö.. Nyt sussa kyllä oireilee itse belsebub, jos tuollaista edes väität. Ville rukoilee tuolla kaikille talon asukkaille ja heidän perheileen siunausta. On kaikille kiltti ja avulias: luvannut opettaa sämpylän leipomista tai ommella rikkinäisiä vaatteita, mitä milloinkin.
Jukka kielsi Krisua flirttailemasta Kevinille ...
Vierailija kirjoitti:
Miks mua itkettää.
Siksi koska ne vetää kuppaisia ikivihreitä mitä sai kuunnella limudiskojen nurkassa kun se sun ihastus tanssi jonku toisen tytsyn kaa :D Itseäni alkoi etomaan tuo Todella kaunis-kappale.
Toivottavasti Krisu ja Hemmi ei omista tätä laulua vaan Villelle🥺 Tuli vaan sellaiset fibat🙁
Tuo exä taitaa olla yksityisyrittäjä rakennusalalla.
Anua ja Keviniä jännittää karaoke ja sitten laulavat haloo helsinkiä, mitä on vaikea laulaa?
Anu vaan kylmällä naamalla vetää tuolla jotain koululapsi laulua ku oma lapsi alottanu koulun ku äippä on bb talossa poikia kusettamassa.
Aijai tää Anu ja Kevin 😂😂😂😂
Ihanat silti ❤️
Kukaan ei kuuntele noita kahta 😂
Aivan karmeeta mä en tiedä edes mitä ne yrittää laulaa😳
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli imeä Jukan nänniä.
T: Mies
Jukalla ihan siistit tissit (nännipihat/nännit), kyllähän noita mielellään pitäisi hyvänä.
M35
Miten ne voikin laulaa noin eri tahdissa vieläpä sen lisäksi että ihan nuotin vierestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anun eksän paljastuttua selkis, että kuka(ketkä) sitä pitää talossa ja ehkäpä ne laudan kuvat...
On se vaan semmonen veijari.
Onko se varakas vai? Onko joku valjastettu ryhmittymä takana?
= etukäteen masinoitu ryhmä
Kevin yllättävän hyvä!!! Anu kans
FBn bb ryhmässä oli varma tieto, että esiintyjä olisi JVG.