BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Koska bileet alkaa tehtäväalueella?
Vierailija kirjoitti:
Tuo mummon pappahaamun yöllinen vierailu sai kyllä karvat pystyyn. Jukka nukkui vaan sikeästi, vaikka pappa siinä sanoi nimeäkin pari kertaa ääneen. Hyi hitto, menee jo vähän pitkälle tuo pelottelu. Ei Jukka herännyt, ja tupakit jäi siihen aamuylläriksi. Ulkona tuo yöuni on niin sikeetä, ettei helposti näköjään herää.
Mun mielestä jo se koosteessakin näytetty oli aivan karmee juttu. Oisin voinut saada sydänkohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jee, samaa olemista Levillä normisaunoitteluineen ja paljuineen. Ketään ei innosta laulaa karaokea selvinpäin. Ankeuttajaville istuu naama nyrpeänä, moralisoi ja alkaa länkyttää takaisinlähdöstä,ei pysty katsomaan. Hiiulihei.
Ville on tekopyhyyden huippu. Itse on ollut alkoholismin partaalla jollei alkoholisti, ollut töissä pokena ja nyt teeskentelee niin kuin humalainen ihminen olisi jotain ennenkuulumattoman kauheaa ja kummallista. Vituttaa kun ihmiset ei tajua kuinka tämä kaikki Villen teatteriKrisu on vain ja ainoastaan itsekorostusta ja huomionhakua.
No mut on kai ihminen noista syistä voinutkin saada täysin tarpeekseen alkoholista ja ördääjistä? Kyllähän sitä paitsi humalaiset ihmiset on yleensä kohtuullisen ärsyttäviä, etenkin jos itse on selvin päin. Oikeestaan ei vaadi edes sitä, vaan jos on itse juonut vain pari lasillista, niin edelleen ne kovaääniset apinat ärsyttää.
Itselleni ei sovi alkoholi . Hiljenen.
Hitto tuo Ville on rasittava toivottavasti nuo jää kaikki Leville...
Katoin tuon piru väittelyn ei piru ole kirosano todellakaan..
Villen omassa sanastossa varmaan!!
Miks Anu ei menny saunomaan vaan nukkuu oisko menkat?
Vierailija kirjoitti:
Koska bileet alkaa tehtäväalueella?
Sitten kun alkavat. Me emme tätä tiedä etukäteen, kun ei BB ole ilmoittanut.
Jos ne tulevat junalla pois niin siellä on ravintolavaunussa kallista olutta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan muuten onkin Hemmi saa silloin lähentyä kun voi sanoa että menkat mutta silloin kun ei ole on tosi kylmä kun ei voi vetoo mihinkään...
Vierailija kirjoitti:
Joka päivähän tuo vinkuu päiväunia. Päiväunet on Anun mielestä paras asia mitä in.
Vierailija kirjoitti:
Ne=yksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne=yksi?
Tosin jollainhan nuo pitää tuolta pois lähteä...Ville lähtee tasan ajoissa mutta yksin ei voi lähteä ajaa 12tuntia tulee jo laki vastaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jee, samaa olemista Levillä normisaunoitteluineen ja paljuineen. Ketään ei innosta laulaa karaokea selvinpäin. Ankeuttajaville istuu naama nyrpeänä, moralisoi ja alkaa länkyttää takaisinlähdöstä,ei pysty katsomaan. Hiiulihei.
Ville on tekopyhyyden huippu. Itse on ollut alkoholismin partaalla jollei alkoholisti, ollut töissä pokena ja nyt teeskentelee niin kuin humalainen ihminen olisi jotain ennenkuulumattoman kauheaa ja kummallista. Vituttaa kun ihmiset ei tajua kuinka tämä kaikki Villen teatteri on vain ja ainoastaan itsekorostusta ja huomionhakua.
Ville ulos talosta ja hoitoon! Sairasta sekin miten kyttää lapsiaan.
Ja pelottelee lapsiaan saatanalla, ihan itse totesi että heillä keskustellaan saatanan tekosista maailmassa. Aivopesijä ja henkisen väkivallan käyttäjä.
Anukin meni nukkumaan eikä nuo😂
Pelaako vai kerää voimia iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Nuo=juo
Minkälainen majapaikka niillä on siellä Levillä? Näkyykö poroja?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Musta on omituista kun Kevin päättää just ennen bb:tä että ei juo koko aikana mitään? Hmmm... Ja mun äiti on yhtäkova uskovainen ollu koko elämänsä. Me siskot kiroillaan, poltetaan tupakkaa ja juodaan... Koskaan ei ole sanonu tai kritisoinut mistään... Kuten Ville! Kokoajan kritisoi eikä kato hyvällä. Usko on kaikkien oma asia. Uskon tuputtaminensaa entistä vihasemmaks...
Miksi se on omituista? Kevin on myös kertonut, ettei alkoholin käyttö ole hänelle ollut mikään iso juttu eikä ole juurikaan sitä harrastanut, joten päätös varmaan on ollut helppo. Ehkä on miettinyt aiempia kausia, kun alkoholia on ollut todella paljon bileissä ja esim. pelännyt, että kokemattomana käyttäjänä menee helposti yli jos muut yllyttävät vieressä. Helpointa silloin tehdä ratkaisu, ettei ota yhtään.
Kevinille peukku ja <3
Vierailija kirjoitti:
Anu on pelinsä pelannut. Ulos su ja Ville matkaan.
Jukka pitää Keviniä alempiarvoisena. Tuli pieni sammakko suusta.
Krisulla pientä Napoleon kompleksia havaittavissa. Pieni mies.
No mut on kai ihminen noista syistä voinutkin saada täysin tarpeekseen alkoholista ja ördääjistä? Kyllähän sitä paitsi humalaiset ihmiset on yleensä kohtuullisen ärsyttäviä, etenkin jos itse on selvin päin. Oikeestaan ei vaadi edes sitä, vaan jos on itse juonut vain pari lasillista, niin edelleen ne kovaääniset apinat ärsyttää.