Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
67261/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lehden lööpit oli pelkkää Krisua. Keviniä ei ainoana asukkaista mainittu missään lööpissä.

Psykoosit tulille.

Vierailija
67262/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko krisulla menny jauhot kurkkuun kun on ihan hiljanen viljanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67263/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi ei tule ikinä näkemään Anun tuheroa niin tarkasti kun Ville.

Vierailija
67264/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne varmaan viel pysähtyy uudestaan ja sit on eri lööpit

Vierailija
67265/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuommonen rihma pers.iissä aika lähellä anusta lilluu ettei ihan hygieeniset housut todellakaan, vähän kuin kaivelisi sormillaan sieltä itse.

Häivy ketjusta sairas tyyppi ja mene terapiaan jankkaamaan perseestä.

En minä mene kun se esitetään se pers. primetime aikaan lapsille tv stä ja aviovaimolle noin. Tuo on tavallaan työpaikka niin minusta käytös ei ollut sopivaa. Paheksun.

Kyllä se häiritsee muitakin. 

Tuosta epähygienisyydestä sen verran,että gynekologit ovat tuosta varoitelleet,että etupäässä on tulehdus vaara,kun stringeistä siirtyy ulostetta sinne.

No varmaan siirtyi Cramoradalla vähintään ulostetta.

Vierailija
67266/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu haluu jo lähteä kiire päästä Leville ryyppää..

Ovet on kiinni ja tuolla pitää vielä tiskata..

Anu "Ai jaa"..😁

Vierailija
67267/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

krisu on uhannut Villeä väkivallalla miksi bb ei puutu

Myönsi juuri

Vierailija
67268/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krisu jotenkin mykistynyt kun on ihan hiljanen viljanen?

Vierailija
67269/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei tajua lööpeistäkään "saa kylmää kyytiä tunteilleen"

Laittaakohan yhtään ajattelemaan, että mitä tuo tarkoittaa

Vierailija
67270/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea kun ne Anun eilen koosteessa näytetyt pkhuone keskustelut Hemmistä näytettäis noille. Niitä olis kiva Helmerin kainalosta katella. Epäilen että Hemmi ei kyllä ottais etäisyyttä edes niitten jälkeen.

Vierailija
67271/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen mummolassakin oli tosi vaivautuneen olonen.

Vierailija
67272/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojeleeko tuotanto nyt Anua nimeämisiltä kun koko ajan hiillostetaan naisten nimeämisistä lööppejä myöten. Kuka noista enää kehtaa nimetä Anua tämän jälkeen.

Vierailija
67273/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei paljon puhu, ei ole vaaraa kirosanoistakaan.

Vierailija
67274/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ” en ole kyllä noin sanonut ”

Anu sanoi että on sanonut

Vierailija
67275/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ollut vähäpuheinen.

Kylmää kyytiä ymmärtääköhän Helmeri. Nyt täytyis Kimmon hiostaa.

Vierailija
67276/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ihan viturallaan kun ei lööppejä juuri. Luulee jo olevansa "vieläkin kuuluisampi kiinteistönvälittäjä" kun jopa Iltasanomaissakin hehe. Kunhan näkee ne  ylil pers.kuvat niin, itku tulee.

67277/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää toi Anu... Vaik on ainut nainen... Siis siitä paistaa läpi pelaaminen ja epärehellisyys.. Noi muut on niin avoimia. Hemmikin esittää että Anu ei suutu.. Kauheeta jos Hemmi olis niin stupid että antais koskemattomuuden Anulle! Sen jälkeen prkl räjähtäsin

Vierailija
67278/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä vähän ihmetellyt tämän palstan meininkiä. Täällä tuntuu olevan tapana arvostella talon kaikkia naisasukkaita ihan hirveän aggressiivisesti ja ilkeästi, ja samalla ihailla talon miesasukkaita.

Otetaanpa vaikka vertailuun Eevis ja Jukka. Kumpikin harrasti seksiä talossa täsmälleen saman verran, mutta vain Eevis sai asiasta vihat niskaansa. Eevikseen kohdistui raivoa myös ihan olemattomista syistä, kuten siitä, että hän puhuu liian kauan ja "jaarittelee". Sen sijaan Jukkaa nyt sitten ylistetään täällä, vaikka Jukka on yrittänyt melkein kaikkia talon naisia. Yleensä ottaen tuntuu siltä, että talon miesasukkaat saavat tällä palstalla kaiken anteeksi, kun taas naisista etsitään vikoja ihan suurennuslasin kanssa, ja kohdistetaan heihin sitten vihaa ja raivoa.

Tämän vuoden naiset on vaan ollet jotenkin keskimääräistä "ärsyttävämpiä". Kyllähän Jukankin pisteet tippu roimasti Eeviksen kanssa nuohotessaan ja ainakin itse kuvittelin, että olisi lähtenyt heti Eeviksen jälkeen. Persoonanahan Jukkis on kuitenkin Eeva-Veenaa huomattavasti vähemmän ärsyttävä. Myös Hemmin pisteet ovat laskeneet roimasti Anun rinnalla. Koska alunperin oli kuitenkin ihan voittaja-ainesta, on edelleenkin Anun edellä. Anu oli alkuun aika huomaamaton. Ensiarvioini oli, että neljä ensin tipahtanutta olisivat olleet Emma, Timo, Tuula ja Anu.. Nyt Anu on tosin muuttunut vaatimattomasta melko ärsyttäväksi. Mun mielestä Anun irvistely ja naukuminen esim. sunnuntain suorassa lähetyksessä oli järkyttävää katsottavaa.

Ja aikaisemmilla kausilla olen fanittanut myös naisia, jopa Janica Kortmania, joka kuitenkin oli aika roisi kisailija striptease-esityksineen ja peitonheilutuksineen. Itse tykkäsin tällä kaudella kyllä Tarinasta ja Millakin oli söpö. Hänen olisin toivonut jatkavan vielä.

Ja jos tämän kauden miesten ja naisten välistä arvostelua arvioidaan, niin veikkaampa, että Ville vie arvostelun suhteen voiton. Ja hän on kuitenkin mies.

Eihän Villeä ole edes juuri arvosteltu. Villeä pidetään jonkinlaisena pyhänä lehmänä, jota ei saa kritisoida ollenkaan. Ei ole ollut kunnon keskustelua esim. siitä, minkälaisen kuvan Ville antaa kristinuskosta ja uskovaisista, ja onko nuo Villen edustamat arvot sitten kuin yleisiä uskovaisten keskuudessa. Eikä ole puhuttu siitäkään, mitä uskovaiset on mieltä siitä, että Ville ei kuulu kirkkoon. Uskon asioista ei sitten saa keskustella?

Vierailija
67279/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ”haluatko Anu vissyä”

” minulla on jo ”

” mutta matkalle ”

” sitten pissattaa ”

” no mut.. ”

” no ota sitten se ”

Mä en kestäis Hemmiä ollenkaan

Vierailija
67280/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun mielestä liirty siihen mitä Kimmo sanoi. Ehei. Eikö kukaan uskalla kyseenalaistaa tuota suhdetta lainausmerkit? Voi vetti Hemmi.

Ketju on lukittu.