Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
67101/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin ettei automatkalla saa nukkua? Anu valittanut viimeiset 30min väsymystään ja että silmät eivät pysy auki mutta miksi ei sitten ota nokosia?

Vierailija
67102/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisvihamielisyyttä! TykkäsinMirasta ja Millasta. En ois halunnut heidän lähtevän. Mutta minkäs voi?

Mira ois kyllä batterit ja röökit saanu anteeksi. Ei vaikuttanut viikkotehtävään onnistumiseen. Ihan vitsi oli tarjous Jukalle: cola ja pitsa.

Ois muiltakin otettu kahvit, teet ja nuuskat!

Näytti siltä, että tuotanto oli halunnut Miran ulos.

Anu edustaa naistyyppiä, jota en siedä edes tuttavapiirissäni, miksi maksaisin, että saisin katsoa sellaista 24/7?

Villellä on selkärankaa. Ihmettelen, miten se jaksaa tuolla apinalaumassa! En oo uskis. Eikä mua häiritse Villen usko.

Eipä haittaisi, vaikka Ville voittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67103/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu taas jauhamassa exästään, on tarjonnut Anulle Sol oluen automatkalla tai jotain. Helmeri vieressä hiljaa kuuntelee :D

Vierailija
67104/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tämä trollin hokema Anun "vanha äiti". Anun äiti todennäkösesti alle kuusikymppinen. Välttämättä ei paljon yli viiskymppinen.

Anuhan kertoi lauantaina,että isä on vm.55,eli 64v. Tästä voi päätellä,että äiti on samaa ikäluokkaa.

Itse olen 50v.,enkä todellakaan jaksaisi hoitaa noin pitkää aikaa lapsenlapsiani,vaikka usein heitä hoidankin

lyhyitä aikoja.Autan mielelläni,mutta omat rajat pitää tiedostaa.

No ehkä se nyt tossa iässä ei vielä ole jaksamisesta kiinni vaan ihmistyypistä. Mikä on ihan ok. Jos se Anun lasten isä on oikeasti 16vuotta vanhempi niin hänhän on melkein sinun ikää ja varmasti hyvin jaksaa lastensa kanssa.

Vierailija
67105/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jukka homo?

Vierailija
67106/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anulla käy varmaan siivooja. Kiireinen uraputkinainen.

Krisuhan eilen heitti että sä olet kuin yksi muija yhdestä sarjasta..en muista nimeä nyt

Kevin taisi todeta jotain en muista mitä mutta Anu joka tapauksessa totesi että hänestä voisi tehdä elokuvan tai sarjan hänen elämänsä on kuin jotain elokuvaa..?

Vierailija
67107/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin ettei automatkalla saa nukkua? Anu valittanut viimeiset 30min väsymystään ja että silmät eivät pysy auki mutta miksi ei sitten ota nokosia?

Ei saa nukkua, koska normaali päiväunikielto. Jos saisivat, nukkuisivat muut paitsi kuski. Etupenkillä on vain tylsää, takapenkillä on hauskaa seuraa.

Vierailija
67108/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin käy. Äitinsä käy siivoamassa. Että semmonen uraputkinainen.

Vierailija
67109/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁

Kolmen T:n sääntö ; Terapia tekisi terää!! Ja sassiin

Vierailija
67110/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Anun äiti hoitaa paitsi ne lapset myös siivouksen ja ruoanlaiton Anun puolesta.

Vierailija
67111/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁

Mä oon pannut Villeä jo pari viikkoa joka yö. Parin ekankerran jälkeen olin vähän kainona mutta sen jälkeen olen käynyt nukkumaan ja heränyt hymy huulilla.

Vierailija
67112/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittoon pitäs päästä henkilö, joka on entuudestaan työtön ja jolla on vähäisin koulutus ja suurimmat velat/vähinten rahaa.

Voiton ansaitsee hän joka ANSAINNUT sen. Ei makailevat löntykset. Aktiivisin ansaitsee, joka panostanut tehtäviin, talon askareisiin ja on ystävällinen.

Vierailija
67113/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyl :D Anu puhuu siitä, miten on ollut lasten kanssa Visulahdessa, Helmeri puhuu siitä, miten hän on ollut Visulahdessa.

Kyllä tosta etupenkin tilanteesta tulee vaikutelma, että vanhemmat on lähteneet just ajokortin saaneen poikansa kanssa ajelulle.

Vierailija
67114/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun nuo monien "inhokit" jotka ovat ärsyttäneet jollain tapaa katsojia esim. Tarina, Eevis ja Mira on saatu jo pois talosta. Mutta jos Anu ärsyttää niin paljon niin miksi sitä ei sit saatu tuolta pois??

Koska Anu pelaa paljon monimutkaisempaa peliä kuin yksikään noista. Tarina, Eevis ja Mira olivat kaikki aidosti omia itsejään ja tarjosivat katsojille hyvin helppoja ärsytyksenaiheita, mutta Anun kohdalla moni puusilmä ihan oikeasti uskoo, että tämä on aidosti ihastunut Helmeriin. Kaikki niinkin selvät merkit tätä teoriaa vastaan kuin suora "en ole tykästynyt" käännetään ylösalaisin ja keksitään kaikenlaisia syitä Anun käytökselle, esim. ei äitinä uskalla heittäytyä romanssin vietäväksi tv-ohjelmassa. Toisin sanoen, Tarinan, Eeviksen ja Miran ärsyttävyys oli niin suoraviivaista, että idioottikin tajusi, mistä on kyse, mutta Anun kohdalla asia on monimutkaisempi ja siksi tämän esitys menee ihan täydestä moneen katsojaan.

No ei tuo mitään monimutkaista peliä ole. Alkoi kiehnäämään, kun koki olonsa ulkopuoliseksi. Sanoi itse, ettei pysty keskustelemaan talossa. Muut naiset ihan eri tasoa tässä asiassa. Anulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin pariutua, että pääsee edes jotenkin esille. Ja siksi myös äänestänyt muut naiset pois, koska he jättivät Anun täysin varjoonsa ja Anu koki olonsa huonommaksi heihin verrattuna. 

Mutta Anu nyt on tyypillinen blondikiintiö, joka on aina menestynyt BB:ssä. Eloveena-ulkonäkö viehättää eikä mietitä, millaista henkilön anti ohjelmalle todellisuudessa on. 

Vierailija
67115/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jukka homo?

Jukka on hetero. Kävivät tästä keskustelun viikonloppuna, kun Krisu epäili Jukan olevan panseksuaali, mutta tulivat yhteisymmärrykseen, että Jukka on hetero. Muun muassa Kevin tätä painotti, eli tiedostaa kyllä kyseessä olevan maksimissaan bromance.

Vierailija
67116/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa yrittää olla töissä ja pidellä pokkaa, kun kuuntelee tuota takapenkin sanapeliä XD

Vierailija
67117/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun nuo monien "inhokit" jotka ovat ärsyttäneet jollain tapaa katsojia esim. Tarina, Eevis ja Mira on saatu jo pois talosta. Mutta jos Anu ärsyttää niin paljon niin miksi sitä ei sit saatu tuolta pois??

Koska Anu pelaa paljon monimutkaisempaa peliä kuin yksikään noista. Tarina, Eevis ja Mira olivat kaikki aidosti omia itsejään ja tarjosivat katsojille hyvin helppoja ärsytyksenaiheita, mutta Anun kohdalla moni puusilmä ihan oikeasti uskoo, että tämä on aidosti ihastunut Helmeriin. Kaikki niinkin selvät merkit tätä teoriaa vastaan kuin suora "en ole tykästynyt" käännetään ylösalaisin ja keksitään kaikenlaisia syitä Anun käytökselle, esim. ei äitinä uskalla heittäytyä romanssin vietäväksi tv-ohjelmassa. Toisin sanoen, Tarinan, Eeviksen ja Miran ärsyttävyys oli niin suoraviivaista, että idioottikin tajusi, mistä on kyse, mutta Anun kohdalla asia on monimutkaisempi ja siksi tämän esitys menee ihan täydestä moneen katsojaan.

No ei tuo mitään monimutkaista peliä ole. Alkoi kiehnäämään, kun koki olonsa ulkopuoliseksi. Sanoi itse, ettei pysty keskustelemaan talossa. Muut naiset ihan eri tasoa tässä asiassa. Anulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin pariutua, että pääsee edes jotenkin esille. Ja siksi myös äänestänyt muut naiset pois, koska he jättivät Anun täysin varjoonsa ja Anu koki olonsa huonommaksi heihin verrattuna. 

Mutta Anu nyt on tyypillinen blondikiintiö, joka on aina menestynyt BB:ssä. Eloveena-ulkonäkö viehättää eikä mietitä, millaista henkilön anti ohjelmalle todellisuudessa on. 

No hyvä, että sinä tajuat tämän. Moni katsoja ei tajua, ja juuri sitä tarkoitan monimutkaisuudella.

Vierailija
67118/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jukka homo?

Ei mutta kokeilunhaluinen seksin suhteen. Maininnut että tykkää naisellisista piirteitä mutta jos mies koskisi niin varmaan alkaisi seisomaan.

Eli Kevin sopisi tähän seksuaalisesti

Vierailija
67119/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuotanto ei halua. Kannattajat ovat olleet nimittäin melko hiljaa tai sitten heitä ei juurikaan ole.

Vierailija
67120/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä tehtävä..tylsä toteutus ja TYLSÄT ihmiset tehtävää suorittamassa..

Ketju on lukittu.