Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
67081/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooo, Helmeri ei voi olla noin tossu! Helmerille tuli kuuma mutta Anu kielsi ottamasta hupparia pois koska pitää olla (mukamas?) 2 kättä ratissa. Helmeri raotti ikkunaa ja puuskuttaa siitä raitista ilmaa... Ei jumalauta!!

Helmeri on tosi kiltti ja haluaa välttää riitoja. Anusta ei mitään hyvää sanottavaa.

Vierailija
67082/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naisvihamielisyys ja miesten ihannointi ei ole mitenkään loogista toimintaa. Ennemminkin kyse taitaa olla vähän alkukantaisemmista asioista, kuten vieteistä ja hormoneista. Kun katsoo luontodokumentteja, huomaa että siellä eläinlaumassakin urokset kilpailevat keskenään ja naaraat kilpailevat keskenään, ja aggressio kohdistuu yleensä samaan sukupuoleen. Näin se näyttää olevan myös ihmisillä, tosin naiset tuntuvat olevan aggressiivisempia toisia naisia kohtaan kuin miehet toisia miehiä kohtaan. Naisten aggressio on myös enemmän henkistä, kuten pahan puhumista selän takana, kun taas miehillä se on enemmän fyysistä. Tämänkin palstan ilmiöiden takana on siis eläimelliset vietit ja alitajuinen kilpailu lisääntymiskumppaneista ja resursseista.

Kaikenlaisia ajatuksia se BB ihmisissä herättääkin;D On meitä moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67083/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen lukenut tätä palstaa ja tulkintoja asukkaiden toiminnasta. Nähtyäni videon samasta "kohtauksesta" en saa yhtään kiinni miten tulkinta on onnistuttu tekemään. On surullista miten suurella vihamielisyydellä ihmiset tarkkailevat toisiaan.

Täällä myös usein toistetaan, että Anu on huono äiti, koska ei todella ikävöi lapsiaan. Itse olen kokenut, että juuri silloin kun ikävä on raastava ja tietää ettei ole mitään mahdollisuutta kohtaamiseen, parasta on yrittää vain keskittyä muuhun ja olla ajattelematta. Me emme näe mitä toiset ihmiset ajattelevat emmekä välttämättä voi tietää mitä he tuntevat. 

Voisimme pyrkiä katsomaan toisiamme ystävällisesti, myötäeläen, jopa iloiten. Hienoa miten nuo tuolla kiintyvät, kannustavat, lohduttavat, sietävät, yrittävät ymmärtää. Toinen, joka on erilainen ja tekee erilaisia valintoja kuin itse, on kuitenkin arvokas. Ei ehkä kannata käyttää niin paljon aikaa mataliin mietteisiin, vaan kokeilla vaihteeksi jotain muuta. 

Vierailija
67084/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun nuo monien "inhokit" jotka ovat ärsyttäneet jollain tapaa katsojia esim. Tarina, Eevis ja Mira on saatu jo pois talosta. Mutta jos Anu ärsyttää niin paljon niin miksi sitä ei sit saatu tuolta pois??

Mä en ainakaa laita penniäkään kiinni tähän ohjelmaan, tehtävät ollu niin tylsiä. Ilmasen 24/7 aktivoin vasta nyt ni saa aika hyvin irti

Vierailija
67085/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ei tuo mitään tuonne taloon. Parin kaverin kanssa mietittiin sunnuntaina et ketä sinne taloon nyt vielä jäi kun Milla putosi ja lueteltiin kaikki muut mutta Kimmo unohtui kunnes sit kolmas meistä sano että entäs se Kimmo.. Mukavan oloinen tyyppi ja fiksukin mut jotenkin jää muiden jalkoihin tuonne kun ei oo niin räikeä persoona.. Asukkaatkaan ei nimeä Kimmoa kun eivät tajua että se on tuolla talossa :D

Vierailija
67086/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen lukenut tätä palstaa ja tulkintoja asukkaiden toiminnasta. Nähtyäni videon samasta "kohtauksesta" en saa yhtään kiinni miten tulkinta on onnistuttu tekemään. On surullista miten suurella vihamielisyydellä ihmiset tarkkailevat toisiaan.

Täällä myös usein toistetaan, että Anu on huono äiti, koska ei todella ikävöi lapsiaan. Itse olen kokenut, että juuri silloin kun ikävä on raastava ja tietää ettei ole mitään mahdollisuutta kohtaamiseen, parasta on yrittää vain keskittyä muuhun ja olla ajattelematta. Me emme näe mitä toiset ihmiset ajattelevat emmekä välttämättä voi tietää mitä he tuntevat. 

Voisimme pyrkiä katsomaan toisiamme ystävällisesti, myötäeläen, jopa iloiten. Hienoa miten nuo tuolla kiintyvät, kannustavat, lohduttavat, sietävät, yrittävät ymmärtää. Toinen, joka on erilainen ja tekee erilaisia valintoja kuin itse, on kuitenkin arvokas. Ei ehkä kannata käyttää niin paljon aikaa mataliin mietteisiin, vaan kokeilla vaihteeksi jotain muuta. 

Asiaa!

Vierailija
67087/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapenkillä kiva ja leppoisa meno

Vierailija
67088/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuo nukkua autossa vai onko kiellettyä?

Vierailija
67089/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun nuo monien "inhokit" jotka ovat ärsyttäneet jollain tapaa katsojia esim. Tarina, Eevis ja Mira on saatu jo pois talosta. Mutta jos Anu ärsyttää niin paljon niin miksi sitä ei sit saatu tuolta pois??

Viilehän on aiheuttanut julkista ihmetystä, miksi sitä ei ole saatu jo pois. Äänestyksissä on aina ollut joku ärsyttävämpi mukana, mutta nyt ärsyttävin on Ville.

Vierailija
67090/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi vaikuttaa siltä ku ois juonu muutaman bissen mut taitaaki olla vaa väsynyt 😁

Vierailija
67091/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden Kiinaan sanaleikissä Kevin ottaa mukaan mm. Jukan ja jukkapalkun. Kovin on jukka mielessä, ihanaa.

Vierailija
67092/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittoon pitäs päästä henkilö, joka on entuudestaan työtön ja jolla on vähäisin koulutus ja suurimmat velat/vähinten rahaa.

No Krisu on ainoo työtön, mutta veloista ja varoista me ei voida tietää. Suurimmat velat voi olla vaikka Helmerillä. Koulutuksistakaan en osaa sanoa. Että......

Vierailija
67093/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on komea mies.

Vierailija
67094/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tämä trollin hokema Anun "vanha äiti". Anun äiti todennäkösesti alle kuusikymppinen. Välttämättä ei paljon yli viiskymppinen.

Anuhan kertoi lauantaina,että isä on vm.55,eli 64v. Tästä voi päätellä,että äiti on samaa ikäluokkaa.

Itse olen 50v.,enkä todellakaan jaksaisi hoitaa noin pitkää aikaa lapsenlapsiani,vaikka usein heitä hoidankin

lyhyitä aikoja.Autan mielelläni,mutta omat rajat pitää tiedostaa.

Vierailija
67095/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden Kiinaan sanaleikissä Kevin ottaa mukaan mm. Jukan ja jukkapalkun. Kovin on jukka mielessä, ihanaa.

Toivon todella että Jukka ei pelaa tässä asiassa. Voi Kevin 😍 aivan ihastunut, yölläkin herättyään meni lusikkaan Jukan kanssa. Eilisessä koosteessa oli ihan innoissaan ottamassa Jukkaa nukkumaan viereensä

Vierailija
67096/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Anu pelaa paljon monimutkaisempaa peliä kuin yksikään noista. Tarina, Eevis ja Mira olivat kaikki aidosti omia itsejään ja tarjosivat katsojille hyvin helppoja ärsytyksenaiheita, mutta Anun kohdalla moni puusilmä ihan oikeasti uskoo, että tämä on aidosti ihastunut Helmeriin. Kaikki niinkin selvät merkit tätä teoriaa vastaan kuin suora "en ole tykästynyt" käännetään ylösalaisin ja keksitään kaikenlaisia syitä Anun käytökselle, esim. ei äitinä uskalla heittäytyä romanssin vietäväksi tv-ohjelmassa. Toisin sanoen, Tarinan, Eeviksen ja Miran ärsyttävyys oli niin suoraviivaista, että idioottikin tajusi, mistä on kyse, mutta Anun kohdalla asia on monimutkaisempi ja siksi tämän esitys menee ihan täydestä moneen katsojaan.

Vierailija
67097/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁

Vierailija
67098/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu haluaa nuuskaa

Vierailija
67099/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viilehän on aiheuttanut julkista ihmetystä, miksi sitä ei ole saatu jo pois. Äänestyksissä on aina ollut joku ärsyttävämpi mukana, mutta nyt ärsyttävin on Ville.

Inhokki kerää kansalta sympatiat. Niin se vaan menee joka kausi. Sorrettu herättää meissä myötätuntoa ja hänen äänestämisensä jatkoon on ainoa tapa lähettää taloon terveisiä.

Vierailija
67100/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla käy varmaan siivooja. Kiireinen uraputkinainen.

Ketju on lukittu.