Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
66801/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo mustamaalaa Helmeriä.

Kimmo on kyllä toooosi taitava pelaaja. Ei edes keskiverto(älyllä varustettu) katsoja huomaa peliliikkeitä.

Koosteessa Jukka ja Kimmo arvosteli Anua pkhuoneessa!

Jes. Toivoinkin, että Kimmo lähtee Jukan kanssa äänestämään Anua, niin saadaan häätöön ens viikollakin. 

Kimmo tykkää aidosti Anusta eikä Hemmin takia tätä rupea nimeämään.

Niin se tykkäsi aidosti Mirastakin, kunnes Mira mokas.

Kimmo ei omien sanojensa mukaan siedä korruptiota ja ei tykännyt lainkaan, että osa asukkaista käytti rahnaa nimeämispisteiden mitätöimiseen. Kyllä Kimmo tietää, että Anu oli yksi näistä. Varmana alkaa nimeämään Anua, koska tuolla on muita ihmisiä, joiden kanssa paremmat välit.

Kimmoa vaan närästää kun itsellä ei ollut rahnaa ja yrittää pelata itseään voittoon joten nyt alkaa petaamaan tuolla syyllä vaan Anulle ääniä.

Vierailija
66802/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi fiksusti puhuu tuo Milla tuolla studiossa. Ei antanut itsestään niin fiksua kuvaa talossa kuin mitä tuossa.

Onko sulle joku yllätys, että fiksutkaan ihmiset ei ole joka sekunti sellaisia fiksuja niinkuin vaikka jossain puheohjelmassa?

Ihmiset on kyllä ihan tolloja, eivät tajua ettei kukaan voi vetää mitään roolia 24/7, joskus on paskottava, piereskeltävä, kaivettava nenää, raavittava munaskuita jne. ihan normaaleja ihmisten asioita joita ei yleensä julkisesti tehdä, mutta tällaisessa ohjelmassa on vähän pakko. Fiksukin ihminen ottaa välillä rennosti sohvalla, eikä koko ajaa vedä monologia fiksuista asioista, vaan saattaa joskus puhua vaikka pomppulinnasta.

Millalta ei tosin kuultu talossa mitään älykästä suusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66803/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla oli niin tärkeä talon positiivisen ilmapiirin kannalta, ymmärsi jollain tapaa kaikkia ja yhdisti porukkaa. Saa nähdä, nähdäänkö tällä viikolla (esim. bileiden jälkimainingeissa) ensimmäinen kunnon tappelu...

Miksi nämä lähetykset loppuvat aina 10 min etuajassa? Luulisi että "maailman suosituimmasta realitysta" riittäisi puhuttavaa...

Lopettivat varmaan hämäykseksi tänäänkin 10min aikaisemmin, kun eilen ihmeteltiin äänestyksen päättymistä 10min aiemmin.

Vierailija
66804/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli nälkä. Lihapullakastiketta ja perunamuusia. <3

Niin tuli täälläkin

Jukka oli kyllä tosi nolo, ensimmäisenä laittamassa valtavan annoksen itselleen.

Ohjeistus oli, että kaikki täytyy syödä. 

Olisi silti kohteliasta jättää muillekin.

Kuka jäi ilman?

Ville ilman santsikierrosta. Krisullekin jäi vaan pari pullaa. Jukka kauhoi kukkurallisia kauhoja.

Voiko joku jo kertoa minuuttikohdan livestä missä syödään pullia?

Katsonut lähetyksen ja sitten monta kertaa uudestaan, en löydä millään tuota kohtaa. Löytänyt vain ruokailun ja keksikierroksen.

Vierailija
66805/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Anu vanhentunut muutamassa viikossa!

Vierailija
66806/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukkahan tuon totesi, että Helmeri on aika ihastunut, mutta Anun puolelta ei vaikuta aidolta. Anu tapetti pääsi esiin Helmerin avulla. Jos ”suhdetta” ei olisi olisi Anu edelleen näkymätön.

Totuus on, että ilman Helmerin hyväksikäyttämistä Anu ei olisi enää talossa.

TÄMÄ!!!

Vierailija
66807/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä kyllä juttelee tuo Anu koosteessa

Vierailija
66808/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukan suosiota ehkä vieläkin nakertaa se alun Eevis-touhu. Eevis on ollut tämän kauden vähiten pidetty asukas. Tarina ehkä kilpaili siitä asemasta välillä, mutta ei yltänyt läheskään niin epäsuosituksi lopulta kuin Eevis. Tarinalla oli lopulta ihan fanejakin, vaikka hänen pari ekaa päivää oli katastrofaaliset.

Itse oon ollut siitä poikkeuskatsoja, että oisin halunnut nähdä Eeviksen talossa pitkäänkin. Mutta ehdottomasti ilman bondausta Jukan kanssa. Molemmat menisi mulle erikseen, mutta parina en tykännyt heistä lainkaan. Vaikka muuten oon tykännyt monista BB-pareista.

mustakin tuntuu näin jälkikäteen, että eevis on se asukas, joka olisi saanut jatkaa pidempään talossa. vaikka hän ärsyttikin. mutta tuntuu ettei hänestä saanut kaikkea potentiaalia irti vielä. toki syy on hänenkin, mutta sai suhteettoman paljon lokaa niskaa jeevis-hommasta. big brotherin auktoriteetin kyseenalaistaminen olisi voinut johtaa kiinnostavaankin draamaan varsinkin viikkotehtävien vaikeutuessa.

Jukka on yrittänyt talossa jokaista naista (paitsi reilusti yli puolet vanhempaa Tupua) ja jopa Kevinin kanssa flirttaa ja koskettelee. Eevis ei ilmeisesti tajunnut, että Jukka on tuollainen eikä se tarkoita yhtään mitään. Hänhän tuli suoraan taloonkin jonkun naisen vierestä. Eevis olisi voinut käyttää sitä älyään eikä heti seota ja menettää itsehillintänsä miehen takia joka yrittää joka naista.

Kun hän itsekin ajatteli, että olisi ollut annettavaa vielä ja olisi halunnut olla talossa. Eihän seksissä mitään pahaa tietenkään, mutta ei kai hän oikeasti luullut että tuollainen tuo yleisön suosiota. Siis sen kannalta, kun yleisö kuitenkin päättää kuka talossa pysyy pitkään ja kuka ei. Läheisetkin oli häntä aiheesta neuvoneet etukäteen. Harmittavainen juttu!

olen eri mieltä, musta jukka oli selvästi eeviksen lumoissa, ei varmaan tottunut noin suorasukaiseen kanssakäymiseen. eevis itse sanoi että kimmo oli eniten hänen makuunsa miehistä mutta koska kimmo on homo, valitsi jukan. eli eevis oli oikein kartalla siitä mitä teki eikä ole haikaillut jukan perään. vakka valitsi kantensa siis että sinänsä meni ihan oikein, molemmista ois vaan saanu enemmän irti erillään.

Vierailija
66809/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo on nainen ja aika lyhyt, oisko Tupu?

Amanda Harkimo. Ja kyllä Jukkis yrittää kohta sitä mummoa.

Veikkaan että Tupu on . Käsien liikkeet, eleet oli Tupumaiset.

Tupu on lyhyempi.

Vierailija
66810/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun nuo hyvää ilmapiiriä taloon tuoneet on häädetty pois. Timo, Tupu ja nyt Milla. :( Äänestin Millaa enkä edelleenkään oikein tajua, miksi hänet haluttiin pois. Oli kyllä hyvä haastateltavana.

Vierailija
66811/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu laukkoo ulkona. Mitä sanoi

Vierailija
66812/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli nälkä. Lihapullakastiketta ja perunamuusia. <3

Niin tuli täälläkin

Jukka oli kyllä tosi nolo, ensimmäisenä laittamassa valtavan annoksen itselleen.

Ohjeistus oli, että kaikki täytyy syödä. 

Olisi silti kohteliasta jättää muillekin.

Kuka jäi ilman?

Ville ilman santsikierrosta. Krisullekin jäi vaan pari pullaa. Jukka kauhoi kukkurallisia kauhoja.

Voiko joku jo kertoa minuuttikohdan livestä missä syödään pullia?

Katsonut lähetyksen ja sitten monta kertaa uudestaan, en löydä millään tuota kohtaa. Löytänyt vain ruokailun ja keksikierroksen.

Lihapullat

Vierailija
66813/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukka vs anu on jotain mitä en odottanut kauden alkaessa, mutta tästähän voi tulla mielenkiintoista. jukka pelurina tunnistaa pelurin ja näkee anun läpi todella hyvin. saas nähdä miten käyttää tätä. sikarikerho toki muutenkin vaikuttaa skeptiseltä henun suhteen, mutta jukka on erityisen viileä anun suhteen.

Vierailija
66814/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville<3

Vierailija
66815/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Anu kateellinen Millalle tämän kaveruudesta Krisun kanssa? Krisuhan tykkäsi Millasta ja he tulivat hyvin toimeen. Paljon luontevammin juttelivat ja heittivät läppää kuin Krisu ja Anu, ja Anu taas niin kovin haluaa olla kaveria Krisun kanssa. 

Krisu ehkä sen tyylinen tyyppi kenen kanssa Anu haluaa kaveerata. Luulen että on siviilissä aika kova bilettämään. Sauliinkin on jossain tutustunut...

Vierailija
66816/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukan suosiota ehkä vieläkin nakertaa se alun Eevis-touhu. Eevis on ollut tämän kauden vähiten pidetty asukas. Tarina ehkä kilpaili siitä asemasta välillä, mutta ei yltänyt läheskään niin epäsuosituksi lopulta kuin Eevis. Tarinalla oli lopulta ihan fanejakin, vaikka hänen pari ekaa päivää oli katastrofaaliset.

Itse oon ollut siitä poikkeuskatsoja, että oisin halunnut nähdä Eeviksen talossa pitkäänkin. Mutta ehdottomasti ilman bondausta Jukan kanssa. Molemmat menisi mulle erikseen, mutta parina en tykännyt heistä lainkaan. VaiKimmo kka muuten oon tykännyt monista BB-pareista.

Ei olisi sekään auttanut, vaikka olisi ollut ilman Jukkaa. Eevis itse sanoi, että aikoi olla talossa kuten kotonaan, mikä ilmeisesti tarkoitti muiden jaloissa lojumista ja mahdollisimman vähän osallistumista eri tehtäviin ja talon elämään. Ei sellaisesta asukkaasta saa oikein mitään irti. Lähinnähän hän analysoi muita asukkaita ja heidän välejään. 

Eevis osasi nimenomaan keskustella . Eeviksen ei olisi pitänyt srkaantua Jukkaan. Tarinasta myös pidin . Sääli kun naisista jäi mitäänsanomattomat. Paitsi Tupu paransi loppua kohti.

Vierailija
66817/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinillä levoton yö takana. Paljonkohan johtuu kummituspapasta ja paljonko Jukan vieressä nukkumisesta. Kuuden maissa vähän lusikoitiin puolin ja toisin.

Vierailija
66818/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka ja Kevin lusikoivat vuorotellen toisiaan yöllä...

Vierailija
66819/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Anu kateellinen Millalle tämän kaveruudesta Krisun kanssa? Krisuhan tykkäsi Millasta ja he tulivat hyvin toimeen. Paljon luontevammin juttelivat ja heittivät läppää kuin Krisu ja Anu, ja Anu taas niin kovin haluaa olla kaveria Krisun kanssa. 

Krisu ehkä sen tyylinen tyyppi kenen kanssa Anu haluaa kaveerata. Luulen että on siviilissä aika kova bilettämään. Sauliinkin on jossain tutustunut...

Anu&Sauli Hyvinkäältä ja kutakuinkin samaa ikää. On voinu tuntee toisensa jo ennen Saulin julkisuuteen tuloa (?)

Vierailija
66820/90773 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotukset oli kovat että nyt tulee siisti tehtävä mutta miten voi mennäkkin näin tylsäksi..

Ainakaan ei asukkaat sressaannu se on pääasia se ihmiskoe on näköjään meille

katsojille😣

Ketju on lukittu.