BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kusi ja paska kirosanoja? Eihän ne kaunista kieltä ole, mutta ettäkö kirosanoja?
Tuossa tehtävässä . Kirosanoja s.....na. h. .el... ti
Per....le.En malta olla kysymättä, kun nyt ''tilaisuus''. Millä perusteella h*lv*tt* on kirosana? Se on paikannimi. Kuten esim Helsinki. Ja Tompere. Tätä olen aina ihmetellyt, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Jokohan nyt....?
Jotenki sillä paikalla ns. manataan eli siksi kirosana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas Cristal Snow on pannut parastaan käsikirjoittamisessa:
"Pannaan ne hei viikoksi istumaan autoon, ne niinku matkustais jonnekin vaik ne istuu autossa koko ajan. Hehheh, vttu mä oon nero!"
Mut eiks samanlainen tehtävä ollu jo jollaki aiemmalla kaudella eli eihän tää oo mikään uus idea?
Joo, mutta ne istuivat ilman kattoa kaatosateessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pannaan ne hei viikoksi istumaan autoon, ne niinku matkustais jonnekin vaik ne istuu autossa koko ajan. Hehheh, vttu mä oon nero!"
Mut eiks samanlainen tehtävä ollu jo jollaki aiemmalla kaudella eli eihän tää oo mikään uus idea?
JOskus ainakin tehtävänä oli istua lentokoneessa. En muista kyllä mitä muuta sitten tehtävään kuului.
Luin jostain, että oli tehty "bussi" sisätiloihin, näkyi jollakin videollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sun kaikkien aikojen suosikki asukas suomen bb kausista. Vain yksi ylitse muiden. Mun on Kadi.
Tykkäsin Kadista mutta kyllä se ehdoton suosikki on edelleen Perttu. Oli varmaan AINA äänestyksessä. Muutenkin oli jotain ihmeellistä syrjimistä bb.n taholta jopa. Oli jotkut pikkujoulut tai vastaavat. Kaikki muut tais saada lahjan mutta Pertulle ei mitään. No sehän tietenkin vaan nosti Pertun suosiota katsojien joukossa.
Sorretut nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nykyinen persu istahti ikkunalla bussissa ja tuli pieru vai rasahtiko vetelät😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOskus ainakin tehtävänä oli istua lentokoneessa. En muista kyllä mitä muuta sitten tehtävään kuului.
Etelänmatkalle taidettiin mennä lentokoneessa ja sitten on ollut festaribussia ja karavaanareita -- mutta onko silloin ollut alkoholia jo menomatkalla, kun muistelen, että meno on ollut vauhdikkaampaa? Vai onko aika kullannut muistot.
Paluumatkalla Krisu on täysin soosissa ja näyttää persettä Mersun ikkunasta, Ville tuhahtelee ja päivittelee ja ajaa 8 h tuntia putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä edes kuvittelin, että tuotanto olisi lopultakin keksinyt tehtävän, joka murtaa noi. Vielä mitä. Kohta Janne-jänö varmaan tuo hulppean piknik-korin.
Varsinainen viihde alkaa Levin bileiden aikana ja jälkeen takaisinajomatkalla. :D
Niinkö meinaat? Saavat taas jotain keskikaljaa pari tölkkiä, uuuu, onpa kauheeta
Eiköhän rahnalla saa viinaa🍹🍸🥂Bar Ihkusta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku siis ulkona! Näkyi jollakin videollakin pätkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja Antti Kurhinen sai raivarin ja potkaisi penkkiä raivolla. Rankkua tuli. Muistaako joku tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi romanssi roihahtaa toteen keskiviikkobileissä:
Helmeri & Kimmo peukku ylös
Jukka & Kevin peukku alas
#bbJuvin vei #bbHemmoa noin 77% vs 23%. Keskiviikkoa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä edes kuvittelin, että tuotanto olisi lopultakin keksinyt tehtävän, joka murtaa noi. Vielä mitä. Kohta Janne-jänö varmaan tuo hulppean piknik-korin.
Varsinainen viihde alkaa Levin bileiden aikana ja jälkeen takaisinajomatkalla. :D
Niinkö meinaat? Saavat taas jotain keskikaljaa pari tölkkiä, uuuu, onpa kauheeta
Eiköhän rahnalla saa viinaa🍹🍸🥂Bar Ihkusta....
Näin minäkin luulen.
Klippi. Vastuuton kuski. Pitääköhän olla kädet kiinni ratissa? Ville 😂
Vierailija kirjoitti:
Paluumatkalla Krisu on täysin soosissa ja näyttää persettä Mersun ikkunasta, Ville tuhahtelee ja päivittelee ja ajaa 8 h tuntia putkeen.
En edes usko että Krisu tulee olemaan se pahin tapaus paluumatkalla koska hän sammuu aina kohtalaisen nopeasti. Veikkaan että eniten hämminkiä tulee aiheuttamaan Kimmo ja Helmeri.