BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Voin kuvitella Anun "rankan päihteidenkäytön" olleen 6 siideriä kahtena päivänä viikossa...
Ahdistaa Anun puolesta Hemmin jatkuva koskettelu tämän lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Itseppä on tämän roolin valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseppä on tämän roolin valinnut.
Elämä on valintoja!
Joo oli kyllä pettynyt ilme kun vieruskaveri Ville vaihtui Hemmiksi 😆😆😆
Ja tosiaan, itsepähän on roolinsa valinnut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas Cristal Snow on pannut parastaan käsikirjoittamisessa:
"Pannaan ne hei viikoksi istumaan autoon, ne niinku matkustais jonnekin vaik ne istuu autossa koko ajan. Hehheh, vttu mä oon nero!"
Tämän kaltaisia tehtäviä on ollut muissakin tuotannoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetin päihdetausta anulla?
Voisko joku nyt selventää mitä siellä on oikeen puhuttu talossaAnu kertoi,että ex mies auttoi uuteen elämään,miten kohdellaan muita ihmisiä.
On kiitollinen hänelle.
Oli rankkaa päihteidenkäyttöä.
Tämän Anu kertoi keskustelussa,mikä oli tehtäväksi annettu. Kimmolla oli myös rankkoja kokemuksia.
Kimmon kotitausta.
Vierailija kirjoitti:
Krisu istui Anun vieressä, ei Ville.
Miksi mä edes kuvittelin, että tuotanto olisi lopultakin keksinyt tehtävän, joka murtaa noi. Vielä mitä. Kohta Janne-jänö varmaan tuo hulppean piknik-korin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kusi ja paska kirosanoja? Eihän ne kaunista kieltä ole, mutta ettäkö kirosanoja?
Tuossa tehtävässä . Kirosanoja s.....na. h. .el... ti
Per....le.
En malta olla kysymättä, kun nyt ''tilaisuus''. Millä perusteella h*lv*tt* on kirosana? Se on paikannimi. Kuten esim Helsinki. Ja Tompere. Tätä olen aina ihmetellyt, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Jokohan nyt....?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä edes kuvittelin, että tuotanto olisi lopultakin keksinyt tehtävän, joka murtaa noi. Vielä mitä. Kohta Janne-jänö varmaan tuo hulppean piknik-korin.
Varsinainen viihde alkaa Levin bileiden aikana ja jälkeen takaisinajomatkalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kommentoijat sokeita tai heittelevät mita sattuu😄
Hemmin ex halusi desinfoida bileiden jälkeen viinanjämän poolimaljassa kaatamalla sinne kuumaa vettä. Ravisteli maljaa ja se räjähti, lasinpala halkaisi hänen varpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauon jälkeen ennen liikkeellelähtöä siihen Anun viereen istui Ville. Villekin lähti kiertään paljuja. Mutta Anu kysyi, voiko Hemmi tulla hänen viereensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas Cristal Snow on pannut parastaan käsikirjoittamisessa:
"Pannaan ne hei viikoksi istumaan autoon, ne niinku matkustais jonnekin vaik ne istuu autossa koko ajan. Hehheh, vttu mä oon nero!"
Mut eiks samanlainen tehtävä ollu jo jollaki aiemmalla kaudella eli eihän tää oo mikään uus idea?
Melkein lyön vetoa, et Anu kohta taas yhtäkkiä kipeänä, mut levillä bileissä tapahtuu ihme parantuminen 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hemmin ex halusi desinfoida bileiden jälkeen viinanjämän poolimaljassa kaatamalla sinne kuumaa vettä. Ravisteli maljaa ja se räjähti, lasinpala halkaisi hänen varpaansa.
Ei ole omena kauas pudonnut puusta🌳🍎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen viihde alkaa Levin bileiden aikana ja jälkeen takaisinajomatkalla. :D
Niinkö meinaat? Saavat taas jotain keskikaljaa pari tölkkiä, uuuu, onpa kauheeta
Päiväbileet?