Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
65601/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ironiaa. Av-mammat uikuttaa miten sikariporras sortaa naisia ja samaan hengenvetoon määkivät, että Anun pitää lähteä talosta. :D

Älä muuta sano. Oon huomannut tän saman ilmiön tällä palstalla. Kovasti huudetaan, kuinka miehet on niin sortavia kusipäitä, mutta samalla täällä haukutaan ja rienataan kaikki julkisuudessa olevat naiset (artistit, bloggarit, tositv-tähdet...) yksi toisensa jälkeen. Mut oon mä sen todellisuudessakin huomannut, että pahimmat ja sivaltavimmat kommentit ovat tulleet mulle (naiselle) toisilta naisilta.

Vierailija
65602/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenako vuonna pitkähiuksinen blondi on ollut viimeisten joukossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65603/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville saa ensi viikolla lisäenergiaa, kun vietetään hänen synttäreitä ja hänen toiveita toteutetaan (raamatun lukemista, omaa rauhaa sviitissä tms.). 

Ville pääsee varmaan sviittiin kun on ne megabileet!!

Vierailija
65604/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut euroakaan likoon tuohon äänestykseen. Perttua aikanaan äänestin ja tajusin että tyhmää rahojansa laittaa äänestyksiin.

Vierailija
65605/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiire syödä??? Ei kaikilla pöytätavat hallussa.

Vierailija
65606/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikariporras ei äänestä toisiaan ennenkuin pakko. Onko lopussa vain sikariporras ja yleisö äänestää heistä voittajan. Kuka sikareista tippuu ekana. Mutta Kevin saisi voittaa. Mulle ihan sama onko Kevin minlä sukupuolinen tahansa. Kevinin luonne ihastuttaa.

Johan tuolla Jukka nimeää Krisua niin tämäkin teoria kumottu.

Tuo onkin varmaan ainut poikkeama, ja sekin lähiaikoina.

Jukka antoi toisellakin viikolla Krisulle häätöäänen 

Jukka ei siis pidä Krisusta.

Vierailija
65607/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikariporras ei äänestä toisiaan ennenkuin pakko. Onko lopussa vain sikariporras ja yleisö äänestää heistä voittajan. Kuka sikareista tippuu ekana. Mutta Kevin saisi voittaa. Mulle ihan sama onko Kevin minlä sukupuolinen tahansa. Kevinin luonne ihastuttaa.

Juuri näin ja tämä särähti mulle jo silloin melkoisena peliliikkeenä, jopa selkäänpuukotuksena. Jukka pitää Krisua kovan luokan uhkana ja syystäkin tietysti. Krisun kansansuosio kadehduttaa.

Vierailija
65608/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla oli alusta asti yksi suosikeistani. Tuli hyvä mieli tosta sen haastattelusta lopussa :)

Vierailija
65609/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että tuo Anu on edelleen talossa! Kommunikointi tuntuu olevan niin hankalaa, eikä oikein tunnu olevan mitään sanottavaakaan, saati annettavaa tälle ohjelmalle!? Kotiin tuo nyt äkkiä lapsiaan hoitamaan!

Vierailija
65610/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anusta päästään kun krisu, jukka, kevin ja kimmo antavat kaikki sille kaksi.

Vierailija
65611/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sitten vikat bileet ja ensi sunnuntaina lähtee kaksi ulos!!

Täytyy jo itseasiassa lähteäkkin!!

Vierailija
65612/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kertoo ettei harmita niin paljoa mitä ajatteli, jos joutuu vielä jäämään taloon. Oli valmis lähtemään kotiin mutta sanoi jo aiemmin tällä viikolla, että jos jää taloon niin kaivaa jostain positiivista energiaa ja hyvää mieltä.

Niin sitä pitää hyvä Ville!

(Lähes samaan aikaan kuuluu Krisun puhinaa vit•• kun vitu••aa ja niin edelleen)

Krisu alkaa kyl tyyppinä hieman yllättäenkin kyllästyttää. Olen pitänyt viihdyttävänä, joskin kusipäänä, mutta nyt tuntuu että on jo nähty sekin. Oikeasti alan toivoa että Ville voittaa koko paskan!

Joo,samaa mieltä. Se olisi oikein,niinkuin Niko Saarinenkin sanoi: Taistelijasta voittaja.

Kiusatulle revanssi.

Vierailija
65613/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hetkittäin outoa käyttäytymistä sohvilla. Ihme turhannauramista, oliko ilmassa hysteriaa...? Anun olemus ja puhe on vastenmielistä katsoa ja kuulla, mutta rouva meni ja ylitti vielä itsensä siinä kun kysyttiin  miten hän on kokenut sen että naisia häädetään ja miehet jää. En osaa edes kuvailla sitä ääntä millä rupesi panemaan ja vastaamaan. Huhhuijaa

Tänä iltana tykästyin Keviniin. Toivon hänelle kaikkea hyvää elämässä <3

Vierailija
65614/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kevin pärjää :( pelkään että Krisun käytös pahenee entisestään.

Vierailija
65615/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville saa ensi viikolla lisäenergiaa, kun vietetään hänen synttäreitä ja hänen toiveita toteutetaan (raamatun lukemista, omaa rauhaa sviitissä tms.). 

Ihan parasta kun talossa luetaan Raamattua ym 😂 Haluan niin nähdä kun Krisut sun muut hajoilee siellä 🤣

Vierailija
65616/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Oikea putosi ja Anu voittaa koko tämän shown

Vierailija
65617/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka ei siis pidä Krisusta.

Ei ole enää kiinni pitääkö vai ei kun haluaa voittaa itse jutun. Krisu on iso uhka, samoja äännestäjiä kuin jukalla.

Vierailija
65618/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenako vuonna pitkähiuksinen blondi on ollut viimeisten joukossa?

En tiedä, mutta ei tule ainakaan tänä vuonna sellaista olemaan viimeisten joukossa, koska Anuhan on lyhythiuksinen tekoblondi kuorrutettuna rumilla lisäkkeillä.

Vierailija
65619/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti reagoivat yleisön ääniin ja vertaavat aikaisempiin viikkoihin. Krisulle ei nauranut yleisö tänään kertaakaan.

Muiden kommenteille yleisö nauroi, aika iso kontrasti verrattuna muihin viikkoihin kun yleisö nauroi ennen jo pelkästään Krisun ilmeelle.

Vierailija
65620/90773 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kertoo ettei harmita niin paljoa mitä ajatteli, jos joutuu vielä jäämään taloon. Oli valmis lähtemään kotiin mutta sanoi jo aiemmin tällä viikolla, että jos jää taloon niin kaivaa jostain positiivista energiaa ja hyvää mieltä.

Niin sitä pitää hyvä Ville!

(Lähes samaan aikaan kuuluu Krisun puhinaa vit•• kun vitu••aa ja niin edelleen)

Krisu alkaa kyl tyyppinä hieman yllättäenkin kyllästyttää. Olen pitänyt viihdyttävänä, joskin kusipäänä, mutta nyt tuntuu että on jo nähty sekin. Oikeasti alan toivoa että Ville voittaa koko paskan!

Ville ehdottomasti ansaitsisi voittaa, kun hyvin on kestänyt mukana vaikka joutunut joka ainoaan äänestykseen, jossa asukkaat nimenneet toisiaan.

Ohjelma ja sen tekijät on kuitenkin niin räikeän puolueellisia muita asukkaita kohtaan, että en missään nimessä uskaltaisi veikata Villen voittoa.

Ketju on lukittu.