BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Äänestäkää herrajumala tuo mitäänsanomaton Anu pois tuolta!
"Juttelenpa sitten porkkanoille." Kevin. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei pirteää Millaa ulos :( Mielenkiintoisempi ja kauniimpi kuin Anu.
Miten toi kauneus tähän liittyy? Ei saa äänestää ulos koska "on kauniimpi? 😂😂😂
Ville ulos
Hahhaha Krisun ilme kun yleisö nauroi Villen ja Kevinin vastauksille.
Ehkä tajuaa ettei kaikkia naurata alapäähuumori ja viinajutut. Tai sitten ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä äänestys EI v***itussa voi pitää paikkansa!!!! Kuka ristus tuota tapettia äänestää!! Muutaku porukat ja ex-mies. Ei hhhhhelvetti mitä kusetusta sanon mä. Ja koosteessa ei näytetä mikä myrkyllinen käärme tuo on ja kusettaa Helmeriä kuusnolla! Pistää vihaksi että tuotanto yrittää leipoa tästä kieroilijasta jotaki hyvääki tyyppiä. NOOT! Voiku sais itte suoran yhteyden vaikka tuotannolle niin sanois pari valittua sanaa että mikä viiiitun juttu tämä on. 😤 Ja Villestä leivotaan täys mmmmulkkua joka ei pidä paikkaansa. Huoh.
No kylläpä menee tunteisiin 😂😂😂 mä tykkään Anusta tosi paljon ja äänestän sitä! Enkä varmasti ole ainoa😊
Taidat olla hänen myrkyllinen siskonsa. Senkin tapetti. 😃
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että Anu on myös liikunnanohjaaja ammatiltaan. Todella vaikea päästä sisään.
Jep, jopa lähihoitaja koulutuksen käynyt. Tooosi vaikea päästä.. esim kun muualla nousi tie pystyyn, niin soitto kys kouluun ja linjalle pääsee.
Vierailija kirjoitti:
https://www.bigbrother.fi/uutiset/haatoaanestykseen-ville-anu-ja-milla-…
Äänestä suosikkisi turvaan häädöltä!
Jos haluat A--- jäävän taloon:
Äänestysnumero:
-
Äänestä A---, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 4 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 103
tai äänestä netissä tvaani.fi/bb*
*
Jos haluat Villen jäävän taloon:
Äänestysnumero:
3
Äänestä Villeä, (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 3 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 103
tai äänestä netissä tvaani.fi/bb
Mene takaisin Ylikselle.
omg tota Anuu.. äänien kalasteua..
Krisu aika kireenä. ”Sun kannattaa vit•u kysyy siellä yleisöltä” sanoi Elinalle. Vaivautunut hiljaisuus...
kerrankin ihan hyvää hiillostusta sikarikerhosta, varsinkin vihjailu että heillä olisi näppinsä pelissä naisten vähenemiseen (vaikkei näin suoraan olekaan)
Mitä tuo blondi mongertaa tuolla?
Olisitko Anu ees voinut feikata et haittaa et naiset äänestetty ulos, huh huh.
Olipa Anu hauska, hahahaha kylläpä nauratti, hauska vitsi, hmm, hauska läppä, hmm
Taas lähti Villelle ääniä, laittakaa muutkin!
Sairas paska toi anu. Naurattaa vaikka itse tiputtaa millaa.
Noillehan annetaan vastaukset näihin kysymyksiin pkhuoneessa😲 Oikeesti?
No kylläpä menee tunteisiin 😂😂😂 mä tykkään Anusta tosi paljon ja äänestän sitä! Enkä varmasti ole ainoa😊