BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Saakohan Kevin taas dramaattisen hysteerisen kohtauksen jos pulla-Milla lyllertää ulos talosta?
Annoin ääneni millalle. Suosittelen tekemään samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla ihan rentona ja kas Anu ihan hermona ..pyörii peilin edessä ,että onko takamus o.k ? Kuka sen persettä katsoo ? suoralähetys kun alkaa hän istuu. Jos hän lentää ulos niin tuskin sen takamusta kuvataan kun kävelee ulos ? kyllä on niin outo daami.
Sinä se et osaa sitten ihmisiä tulkita ollenkaan. Hän on stressaantunut ja peloissaan tulevasta illasta. Se näkyy tommosena peilin edessä pyörimisenä, hiusten haromisena jne.
Itsekin stressaantuneena käyttäydyt oudosti etkä edes tajua sitä.
Anu taitaa stressata eniten lapsiarkeen paluuta kun on viikkoja saanut rauhassa vaan löhöillä ja nauttia olostaan ilman lastenhoitovelvoitetta muiden lisäksi hoitaessa ruoanlaiton ja siivouksen.
Miksi hän ei saisi nauttia? Oletko joku mamma itse jolla 24/7 velvoitteita ja nyt olet kateellinen ja katkera kun toinen saa vain olla? Unohdatko nyt, että myös Villellä on lapsia? Ville myös nauttii tuolla rauhassa kun vaimo hoitaa pennut kotona.
ANU POIS tai loppuu BB:n katsominen TÄHÄN!
Joku ihmetteli Anun silmä pusseja joo olkaa te onnellisia kenellä ei niitä ole..
Itse en käytä alkoholia enkä suolaa liikaa ja nestettä sopivasti juon,painan 61kg ja pituuteeni 168 Anun sillä pussit ei ole hirveitä nähnytkään verrattuna minun..
Inkivääriä ja sitruuna itsekkin käytän teehen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö epävarma 30000 e oo tosi vähän kolmen kuukauden ansionmenetyksenä kiinteistöalalla? Eikös ne nyt tee keskimäärin kaupan viikossa? Kun lasketaan siihen että joutuu sekoilemaan julkisesti ja menettää lapsensa ekan kouluvuoden syksystä ison siivun ja lastensa kanssa olon? Mikä on Anun motiivi?
Sehän on pelkkä myyjä eikä myyjien palkat päätä hivele. Kiinteistövälittäjä tienaa paremmin, mutta eihän tämä laiskimus ole edes sitäkään tutkintoa jaksanut suorittaa. Anu:” äiti ja iskä hei, viittisittekö käydä kaupassa kun lapsilla taitaa olla nälkä”
muistaakseni sanoi suorittaneensa sen tutkinnon ennen tänne tuloa, joskus siitä kertoi.
Vieläkö jaksaa valehdella? Firman sivuilla on pelkkä asuntomyyjä.
Joo mutta se kävi sen tutkinnon jo, tai sitten se on vielä kesken.
Mikä sinun ongelmasi on.
Äänestän Anua jäämään, ihan sinun takia.
Odottakaa vaan, kun ensimmäinen muka äänestystulos tulee, niin annan 50/50 ääntä millalle ja Villelle.. jos Anu on edelleen voittamassa niin olen tuotantoon yhteydessä ja pyydän tarkat raportit äänistä. Jos eivät anna niin ok, mutta julkisuuteen asia kuitenkin nousee 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla ihan rentona ja kas Anu ihan hermona ..pyörii peilin edessä ,että onko takamus o.k ? Kuka sen persettä katsoo ? suoralähetys kun alkaa hän istuu. Jos hän lentää ulos niin tuskin sen takamusta kuvataan kun kävelee ulos ? kyllä on niin outo daami.
Sinä se et osaa sitten ihmisiä tulkita ollenkaan. Hän on stressaantunut ja peloissaan tulevasta illasta. Se näkyy tommosena peilin edessä pyörimisenä, hiusten haromisena jne.
Itsekin stressaantuneena käyttäydyt oudosti etkä edes tajua sitä.
Anu taitaa stressata eniten lapsiarkeen paluuta kun on viikkoja saanut rauhassa vaan löhöillä ja nauttia olostaan ilman lastenhoitovelvoitetta muiden lisäksi hoitaessa ruoanlaiton ja siivouksen.
Anu on kyllä ollut ihan lomalla tuolla. Ei sillä että hän kotiaan ja lapsiaan itse hoitaisi omassa arjessaan, hänen vanhempansahan nuo hommat hoitavat, siivousta ja kaupassakäyntiä myöten. Siinä on oikein "äiti"!
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli Anun silmä pusseja joo olkaa te onnellisia kenellä ei niitä ole..
Itse en käytä alkoholia enkä suolaa liikaa ja nestettä sopivasti juon,painan 61kg ja pituuteeni 168 Anun sillä pussit ei ole hirveitä nähnytkään verrattuna minun..
Inkivääriä ja sitruuna itsekkin käytän teehen..
Niinpä ja ennen menkkojakin naama turpoaa, ainakin minulla.
Ja joka viikonloppu naamani on muutenkin turvonnut kun tulee mätettyä pizzaa ja kaljaa. En ole huomannut Anulla mitään vastaavaa. Hyvässä kunnossa on, olisinpa itsekin.
Oon kyllä paljon vanhempikin, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko äänestätte jollain 30-50e? Mä just mietin raaskinko laittaa edes sitä yhtä euroa.. tuskin 😂😂
Yksikin ääni auttaa :)
Yhden äänen laittaminen on ihan turhaa, varakkaat äänestäjät voi laittaa satoja euroja, jotku voi kerätä porukkana vaikka tuhansia euroja ja sitten on ne tuotannon jakamat ilmaiset äänet, joita voi olla ihan määrättömästi.
Älkää tuhlatko rahojanne mihinkään näin turhaan, varsinkaan jos ette ole kovin varakkaita.
Tässä sohvakeskustelussa suoraa odotellessa käy taas ilmi keiden on jatkettava talossa, kuka jo joutaisi pois.
Milla naurattaa porukkaa jutuillaan, Ville osallistuu, Anu tokaisi, ettei tiedä mitään Gösta Sundqvistin hyvinkääläisyydestä (mikä Anulle anteeksi, koska ilmeisesti Sundqvistilla ei oikeasti kytkyä paikkakunnalle ole) ja on sitten vaiennut.
Jukkakin tsemppaa häädössä olevia, ja Kevin ja Krisu pitävät tunnelmaa yllä.
Kukaan ei taputtanut kun julistettiin että Anu selkeessä johdossa äänestystilanteessa.
Nyt on anun aika tulka häädetyksi! Laitoin 200 euroa anulle että saadaan se vihdoin pois tuolta. Lähetyksen aikana laitan vielä satasella lisää jos tarve vaatii
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Kevin taas dramaattisen hysteerisen kohtauksen jos pulla-Milla lyllertää ulos talosta?
kevin ei edes ollut millan kanssa erityisen läheinen ennen tupun häätöä. kevin vaan valitsee aina jonkun uuden, jonka kanssa jutella kaksinkin joskus mikä normaalia
kevin leijuu tuolla kaverittomaksi hahmoksi erittäin hyvin, saattaa toki millan lähtöä surra
Miksi nelosen kanavia ei voi katsoa suorana ilmaiseksi ruudusta? Tosi kummallista. Mulla ei ole digiboksia eikä digitelkkaria, joten en näe tv:tä muuta kuin netistä näkisin, mutta en ala näistä mainoskanavista kyllä maksamaan.
Vaikka Anu ei nyt lähtisikään niin toivottavasti ei voita!
Noniin, muistutan nyt taas, että äänestäkää Millaa tai Anua ettei tarvii kitistä taas, kuinka sovinistinen maa Suomi on. Turha alapeukuttaa ja kitistä jälkeen päin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on anun aika tulka häädetyksi! Laitoin 200 euroa anulle että saadaan se vihdoin pois tuolta. Lähetyksen aikana laitan vielä satasella lisää jos tarve vaatii
Lol, hyvä trolli. Äänestä suosikkiasi 😂
Haluan Villen ulos.
Tulen kuitenkin laittamaan tasan yhden äänen tänään, joko Anulle tai Millalle. Katson ohjelman edetessä, että kumpi sitä ääntä tarvitsee enemmän.