BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tarinassa on kehityspotentiaalia eniten koska perusasenteensa on lämmin kuitenkin. Pitäisin talossa! Eeviksen kylmyys taas vie helvettiin, ellei saa apuja talon ulkopuolelta on mielipiteeni.
Eevishän lohdutti Tarinaa niin empaattisuuttakin löytyy. Ville ulos. Ei anna mulle mitään. Hyvin kriittisesti suhtaudun Villeen.
Tuo Tarina on todella rasittava ja herkkahipiäinen.
Krisusta ja Tarinasta uus pari!!!
Monet BB-äänestykset on hybridi-TV:ssä. Minulla ei ole sellaista. Kuinka monella teistä täällä on hybridi-TV kotona?
Yläpeukku: minulla on hybridi-TV
Alapeukku: minulla ei ole hybridi-TV:tä
Millainen perhe pitää olla että ihmisestä kasvaa Tarinan kaltainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinassa on kehityspotentiaalia eniten koska perusasenteensa on lämmin kuitenkin. Pitäisin talossa! Eeviksen kylmyys taas vie helvettiin, ellei saa apuja talon ulkopuolelta on mielipiteeni.
Tarinassa on taatusti eniten varaa kehittyä, mutta potentiaalia hänellä ei ole. Kaikki on jo nähty,
ei kehity suuntaan eikä toiseen, jankkaa vaan paikallaan.
No viehan se aikaa! Ihmisen henkiseen kehittymiseen liittyy HITAUS! Hyvä siitä tulee kun vaan asenne on alunkiperin hyväntahtoinen.
Tarina ei tunnu ymmärtävän, että Krisua vitutti se että Tarina ei toimi kuten itse opettaa.
Tarina haluaa muuttaa Krisun ja oisko jopa vähän ihastunut Krisuun koska on noin herkkä tämän sanomisille?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sukua Vesa Keskiselle :)?
Toi Tarina ulos tänään. Tolla Tarinalla tulee olemaan ihan h*lvetin vaikeaa, kun ei pysty yhteisössä elämään.
Eikö tää keskustelu ole turha kun nää joutuu enää tän yhden päivän kestämään toisiaan.
Turhaa ruutuaikaa Tarinalle kokoajan, kun 24/7 katsoo niin joutuu jatkuvasti vaihtamaan siihen streamiin missä Tarina ei ole paikalla. Ei jaksa enään katsoa hänen jatkuvaa mielensä pahoittamista. Nyt Tarina ulos ja mielellään suoraan hoitoon!
Millä oikeudella Tarina yrittää määrätä mitä ja miten hänelle asiat sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan mukaan Krisu käyttää juuri häntä kohtaa latautuneempia sanavalintoja kuin muihin.
MM? rakkaudesta hevoinenkin potkii ?
Kimmo sanoi hyvin, että hänen näkemyksensä mukaan Tarina ja Krisu loukkaantuvat toistensa tunnereaktioista.
Miten Tarina voi olla noin pihalla? Se on hänen ongelma, jos hän loukkaantuu toisen käytöksestä. Ei hän voi vaatia, että toinen muuttaa koko persoonansa, että Tarina tykkäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sukua Vesa Keskiselle :)?
Et sekuntiakaan pysty olemaan vetämättä Eevistä mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella Tarina yrittää määrätä mitä ja miten hänelle asiat sanotaan.
Sillä oikeudella mitä terve ihminen käyttää, kun ei anna loukata tai kävellä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ulos ja on nähty villen annit. Vaimo ja lapset odottaa perheenpäätä kotiin. Vaimo opiskelee lähihoitajaksi ja vielä lapset vastuulla. Aika hommaa on. Mistä raha tulee laskuihin, ? Rukoilemalla.
Villen vaimo huomaa, että rahat riittää yllättävän hyvin Villen poissa ollessa. Ruokaan menee korkeintaan 1/4 normaalista.
Sain makoisat naurut. Totta ville näyttää aina menevän ensiksi ruokaa hakemaan ja pitää puolensa. Jotkut joutuu tyytymään pieniin annoksiin koska ruokaa ei oo.
Menispä joku nyt heittämään ne palapelit seinään.