BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jukka on hyvä sanasselittäjä.
Mitään muuta se ei sitten osaakaan
Vierailija kirjoitti:
Jukka tuijottaa välillä Miran tissejä kun se selittää.
Hemulikin tuijotti niitä tänään ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Joutunut selittää kaikennäköistä 😂Ne pärjää hyvin tulee luonnostaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole 24/7 mutta instassa oli että Krisu hassasi melkein kaikki rahansa.
Nyt Krisun pitäisi voittaa jostain hiukan rahaa.
Pois lähtevä voisi antaa säälistä rahansa Krisulle että saa taas ostella toisten pulloja.Pois lähtevistä rahat luovuttaa:
Eevis Jukalle
Tarina Kevinille
Ville HelmerilleEevis maksais rattopojalle palveluksista talossa. Pari rahnaa römpsännuolemis puuhista👅💰
Tuttua sulle tuo maksaminen seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Anu on noin huono selittämään ja arvaamaan noita sanoja?!
Ei ole kovin nopeat hoksottimet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutunut selittää kaikennäköistä 😂Ne pärjää hyvin tulee luonnostaan🤣
Totta 😂
En keksi miten tää viikonloppu talossa olis voinut olla isompi pettymys.
Vierailija kirjoitti:
On se välillä mukavan suorasananenkin. Esim. Tarinalle ja Eevikselle olen nähnyt ettei sano rumasti mutta sanoo suoraan niinkun asia on. Toiset tuppaa kiertelemään ja kaartelemaan ja myötäilemään.
Anulla ja Helmerillä synkkaa tässä pelissäkin 😉
Vierailija kirjoitti:
Tää alias pelin kattominen on tylsempää kun perus iltahepulit krisulla ja muilla. Monena iltana kun ovat väsyneenä vitsiä heittäneet on ollut hauskoja juttuja.. Tää on vaan tylsää vaikka itse pelaajilla olisikin kivaa.
Minäkin bändin pois, katsotaan parin tunnin päästä uudelleen, tuskin ne koko yötä pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole 24/7 mutta instassa oli että Krisu hassasi melkein kaikki rahansa.
Nyt Krisun pitäisi voittaa jostain hiukan rahaa.
Pois lähtevä voisi antaa säälistä rahansa Krisulle että saa taas ostella toisten pulloja.Pois lähtevistä rahat luovuttaa:
Eevis Jukalle
Tarina Kevinille
Ville HelmerilleIte uskon kyllä että eevis antais rahansa Tarinalle
Ellei jopa Krisulle. Heillä on aina öisin ollut hyviä keskusteluja ja Eevis on empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
”Aika huikee”, sanoi Anu Villen Salomon-jutusta.
Odottavat näytöstä.
Ville kysyy ovatko nähneet leffan Noah. Sanoo ettei se ole täysin Raamatun mukainen...
Varastohuone on auki!!
Alias ja kaljaa! Juustonaksuja, dippiä. Kristian heti kysyy kuka myy hänelle kaljaa.
Harmi kun Tarina ja Kevin meinasi juuri pitää näytöksensä, toivottavasti katsovat ne.
Olikohan tuotannolta taktinen veto juuri tuossa vaiheessa avata varastohuoneen ovi. Ei pisteiden parannusta Tarinalle jollain esityksellä.
MISTÄ noita tehtäviä oikein revitään? 113 lettua vai henkilökohtaiset omenapiirakat, voi jumalauta.
Eevikselle järjestettiin vielä mukava viimeinen ilta🐇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se välillä mukavan suorasananenkin. Esim. Tarinalle ja Eevikselle olen nähnyt ettei sano rumasti mutta sanoo suoraan niinkun asia on. Toiset tuppaa kiertelemään ja kaartelemaan ja myötäilemään.
Samaa mieltä. Esim. Eevikselle sanoi ryhmädynamiikasta kesken sen ylianalysoinnin ja se oli Jukalta ihan asiaa. Eevis oli unohtanut koko talon perusperiaatteen, joka viikko joku lähtee ja jäljelle jäävät sopeutuvat uuteen tilanteeseen. Ei siellä juuri jäädä itkemään pudonneiden perään ja se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Anu on noin huono selittämään ja arvaamaan noita sanoja?!
Ei ole kovin nopeat hoksottimet
Mitä voi odottaa naiselta, joka käyttää nuuskaa. Saa pyöriä omituisissa porukoissa, että on koskaan alkanut sitä edes käyttämään. Mun kuplassa ei ole koskaan ollut yhtäkään nuskaa käyttävää naista ja miespuolisetkin on lopettanut sen typeryyden noin 20-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Eevikselle järjestettiin vielä mukava viimeinen ilta🐇
Eikä ihme kun Eevis on ollut talon ainoa ihmisiä kiinnostava asukas.
Eeviksellä nopeat hoksottimet