BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Siis se oli 5 kaljaa kaikille yhteisesti😂
Miksi nämä pitää vetää tällaisiksi ääripäiksi? Joko talossa on jatkuvaa biletystä ja lähinnä vain nuorisoa, tai sitten kaiken ikäisiä taviksia mutta täysin pyhäkoulu menoa. Kumpikaan ei ole kovin mielenkiintoinen tai hyvän viihdearvon omaava vaihtoehto.
Toivottavasti edes viikkotehtävistä tulee mielenkiintoisempia ja koettelevia. Siksi kai sinne taloon mennään, eikä vain hengailemaan?
Youtubesta katoin pätkän kun Tupu, Mira ja Milla kiusas Anua suhteesta Helmeriin ja Anu meinas ihan ymmärrettävästi oikeasti hermostua. Pistäkää ainekin toi tilannetajuton mummo ja Milla pihalle sieltä! Ärsyttäviä!
Vierailija kirjoitti:
Siis se oli 5 kaljaa kaikille yhteisesti😂
ja 9 siideriä ja cokista.
Uuh, nyt on tosi hyvä vaikuttamisen mahdollisuus; voi äänestää tekeekö ne huomenna lettuja vai omat omrnapiirakat! Vähän kivaa!
Katsojat varmasti voisi auttaa päivä- ja viikkotehtävien ideoinnissa ja tehdä tästä ohjelmasta ihan hel**tin paljon kiinnostavamman. Nuo on talossa, nyt voisi oikeasti miettiä mitä kaikkea draamaa näistä voi saada irti, alkolla tai ilman. Alkoa odotan, en tykännyt aiemmilla kausilla siitä että se oli säännöllisesti ja se ainoa hetki kun tapahtui jotain, muuta kyllä nyt on jo aika nähdä mitä tässä porukassa tapahtuu kun saavat alkoholia reilusti! Kenen persoonallisuus yllättäen muuttuu? Kuka lipsauttaa jotain mitä ei selvin päin sanoisi? Kuka haastaa riitaa? Tuleeko sutinaa? Miten raittiit reagoi?
Virtanen, please, nyt on jo tämän aika!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole 24/7 mutta instassa oli että Krisu hassasi melkein kaikki rahansa.
Nyt Krisun pitäisi voittaa jostain hiukan rahaa.
Pois lähtevä voisi antaa säälistä rahansa Krisulle että saa taas ostella toisten pulloja.
Miksi huonotapaiselle alkkikselle pitäisi antaa säälistä yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole 24/7 mutta instassa oli että Krisu hassasi melkein kaikki rahansa.
Nyt Krisun pitäisi voittaa jostain hiukan rahaa.
Pois lähtevä voisi antaa säälistä rahansa Krisulle että saa taas ostella toisten pulloja.
Pois lähtevistä rahat luovuttaa:
Eevis Jukalle
Tarina Kevinille
Ville Helmerille
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta katoin pätkän kun Tupu, Mira ja Milla kiusas Anua suhteesta Helmeriin ja Anu meinas ihan ymmärrettävästi oikeasti hermostua. Pistäkää ainekin toi tilannetajuton mummo ja Milla pihalle sieltä! Ärsyttäviä!
Mä katsoin ton suorana ja hauskaa oli kaikilla. Näköjään olet ainut joka pahoitti tuosta mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Katoin saman klipin illalla. Toisaalta mua nauratti sellainen hassuttelu. Samalla mua ärsytti älyttömästi. Toi on niin alhasta lähteä ketään härnäämään tuommoisista pusukaveri jutuista.
Jos vaikka oliskin jotain, niin alussahan se vasta olisi... kiusallista joutua kiusatuksia asiasta. Tai jos todellakaan ei ole mitään, niin vaivaannuttavaa joutua edes selittelemään tilannetta. Kun ei halua tietenkään loukata sitä toista osapuolta, niin pitää olla tarkka sanoissaan, ettei sano mitään väärin. Hiljaisuudesta kiusanhenget saa lisää vettä myllyynsä.
Olen ollut molemmissa tilanteissa elämäni aikana. Itse en sussuasioissa kiusottele ketään.
Mun mielestä tosiaan Milla ja Tupu olivat jopa raivostuttavia. Vaikka Mirakin oli mukana, niin se osas lopettaa ajoissa ja tietty piipahti ulkona kysymässä mitä se yksi sana tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Tarinalla on kauniit kasvonpiirteet.
Cybill Shepherd nuorena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä keksisin tuhat aika edullistaki juttua noille tekemistä jos rahat vähissä ja tuotanto laskee kolikoita monta juomaa saavat taloon.
Pyynikin Panimo niitä näyttää toimittavan, ettei niihinkään rahaa mene.
Onko Pyynikin Panimolla varastot tyhjänä, vai vesi loppunut, kun tölkkejä ei tule`?
Pyynikin Panimolla kun pantais olutta samaan tahtiin kun Jukka Eevistä niin ei loppuis kesken🍻
Missä se nettisivu jossa saa äänestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cybill Shepherd nuorena
Eli ruma?
Tätä aliasta on kiva kattoa!
En oo nähnyt Eevistä koskaan noin elävänä kuin nyt, oikeesti nauttii pelaamisesta!
Vierailija kirjoitti:
Missä se nettisivu jossa saa äänestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cybill Shepherd nuorena
😂😂😂 Oliko vitsi?! Pakko olla!
tarina ville krisu ei voittoon, mut jatkoon, anu helmeri tupu whatever ei voittoon kuitenkaan voittsaja... mira!
Pyynikin Panimo niitä näyttää toimittavan, ettei niihinkään rahaa mene.
Onko Pyynikin Panimolla varastot tyhjänä, vai vesi loppunut, kun tölkkejä ei tule`?