Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
27981/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeltä joku voisi kysyä, mitä ajattelee esim. dinosauruksista, tai yleensä ajasta useampi sata miljoonaa vuotta sitten? Mitä ajattelee evoluutiosta?

Vierailija
27982/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on niin tylsä ettei katsojatkaan voi oikein puhua muusta kuin siivoamisesta ja suihkussa käymisistä😂 aiemmilla kausilla moiseen kiinnittänyt edes huomiota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27983/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noista kolmesta lähtisi mieluiten kotiin vai haluaako kaikki jäädä?

Eevis ei ainakaan halua lähteä pois.

Vierailija
27984/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa kun tuli tuo rangaistus juttu  ......minä lupaan niin Eevis ja Jukka juttelivat niin Eevis heitti tyyliin ei häntä haittaa tuo vaikka hän ei herää ja tulee tuo rangaistus. Nyt Isoveli pistä kaikki suihkuun jotka eivät ole vielä käyneet kun sitä lämmintä vettä tulee !!

Vierailija
27985/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa tapahtuu asioita, joita ei näytetä 24/7 katsojille. Tänäänkin koosteita livekamerassa, eikä reaalikuvaa. Käyköhän osa porukasta tässä välissä suihkussa? Onko joku tehtävä käynnissä?

Vierailija
27986/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla hyvin toiminnallisia tehtäviä ja asukkaita pitäisi koetella.

Ulkona nukkumista ja nälkää.

Sekä ruuan valmistus ulkona.

Vierailija
27987/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville tai Eevis ulos, ei jaksa enää kumpaakaan. Uskovainen moukka vai laiska paneskelija ulos?

Aika harva on talossa Eevistä ahkerampi tai kiinnostavampi.

Talon laiskimukset ja ne jotka vähiten tekevät: Anu, Tupu, Tarina, Kevin, Jukka ja Kimmo.

Mitä ihmettä sä selität? Eeviksessä ei ole yhtään mitään mielenkiintoista eikä hän todellakaan ole ahkera. Mun mielestä jopa Anu on kiinnostavampi kuin Eevis.

Anu naama myrtsinä eikä puhu.

Saat toki olla kiinnostunut Anusta mutta mun makuun on Eevis.

Ihan sama onko Anu ahkera tyhmä tai mitä vaan mutta Anu ilo silmälle verrattuna Haisuliin ja sen juttuihin ja sen niinkö niinkö!!!

Vierailija
27988/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula teki taas aamupalan kaikille. Nyt Ville, Krisu ja Mira tekee sämpylätaikinaa.

Tuula laittoi veden kattilaan ja puurohiutaleet perään. Sama puuro ei muuten sovi kaikille, tekikö oikeasti gluteenittomakin puuron kuten Milla ja Anu tehdessään puuroa kaikille?!

-Puuron keitti viime viikolla MIlla ja edellisellä Anu, kahdessa kattilassa, kaikille.

Yhtään ainutta kertaa Tuula ei edes sitä sämpylätaikinaa saanut aikaiseksi.

Taas jännä tuo mielikuva Tuula teki aamupalan kaikille - Tuula keitti vain puuroa.

Vierailija
27989/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi olla hyvin toiminnallisia tehtäviä ja asukkaita pitäisi koetella.

Ulkona nukkumista ja nälkää.

Sekä ruuan valmistus ulkona.

Muistatteko sen kivi tehtävän kun Jenna ja en muista toisen nimeä..oli tosi kova tehtävä?

Vierailija
27990/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on sanonut että haluaisi jo perheensä luo eikä häntä haittaisi lähteä, mutta mieluummin näkisin Villen talossa kuin Tarinan. Tarina aiheuttaa pelkkää riitaa ja jakaa porukkaa, itse en pidä sitä viihteenä.

Vierailija
27991/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tarina haluaa myös jäädä. Varmaan Ville mieluiten menisi kotiin, mutta EI Villeä kotiin! Ei missään nimessä. Ja uskon kyllä, että Villekin haluaa pysyä talossa.

Vierailija
27992/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovempaa kuria noille. Palkinto on niin iso summa että kyllä katsojien pitää olla varmoja kuka sen ansaitsee.

Oliko Bb ennen tiukempi ja tehtävät vaativampia?

Vierailija
27993/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on semmonen, että voisin itse kuvitella käyväni hänen kanssa erilaisia keskusteluja ja häneen voisi ehkä turvautua jos olisi paha mieli.

Kuitenkin samaan aikaan tuo hänen "toinen puoli" on käsittämättömän ällöttävä enkä voi välillä sietää hänen käytöstään ja puheitaan.

Tosi ristiriitaiset fiilikset. Ilman Jukkaa hän olisi ollut hyvä asukas. Nyt koen, että on aika mennä, koska Tarina ja Ville mieluummin jääköön taloon.

Olen samaa mieltä että ilman ripustautumista amikseen hän olisi ollut mielenkiintoisempi persoona ja ehkä dynamiikka muun ryhmän kanssa olisi muodostunut erilaiseksi,mielenkiintoisemmaksi. Nyt seksin harrastaminen muodostui jonkinlaiseksi pakkomielteeksi, joka ohjaa toimintaa liikaa. En ole ihan vakuuttunut että tämä ihminen on oikeasti empaattinen, ei tule sellaiset vibat, mutta on opetellut sanomaan 'oikeita' asioita 'analyysikeskusteluissaan' joten voi ulkoisesti vaikuttaa silti. Esim. yksi Tarina ihan satasella siihen uskoo.

Vierailija
27994/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittikö tuo tupu syyllistää Anua kun on bb-talossa? Vähän kuulosti siltä,puhui tyyliin " kannattaa nauttia kun lapset on pieniä joka hetkestä" . Anusta huomasi kuinka iski varmaan vielä kovempi ikävä lapsia.

Vierailija
27995/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli se rikkaiden puoli ja köyhien puoli - viikkotehtävä. Köyhät eli ihan nälässä ja tosi riutuneina.

Vierailija
27996/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli se rikkaiden puoli ja köyhien puoli - viikkotehtävä. Köyhät eli ihan nälässä ja tosi riutuneina.

Ja rikkailla oli bileitä ja glamour- elämää.

Vierailija
27997/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on niin henkilökohtainen asia, etten puhu siitä edes ystävieni kanssa. En ollenkaan. Voin kyllä heittää aiheeseen liittyvää läppää eikä minua haittaa jos muut puhuvat omasta seksielämästään, mutta minä en puhu!

Se on sun asia ja muitten seksielämä tai siitä puhuminen on heidän asia. Ihmiset ei ole samanlaisia, ne puhuu ketkä puhuu ja se on ihan ookoo ja yhtä normaalia kuin olla puhumatta. 

Vierailija
27998/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal Snow on Twitterissä ottanut itseensä tuotantoa arvostelevista kommenteista ja laukoo ylimielisiä vastakommentteja. Ohjelman tarkoitus ei näytä olevan katsojien viihtyminen vaan se on hänen hlökohtainen ihmiskokeensa.

Vierailija
27999/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkahan on puhunut miten hän voisi lähteä BB talosta eikä se haittaisi yhtään. Miksei ilmottaudu vapaaehtoiseksi lähtijäksi niin kaikki 3 häätöuhan alla olevaa henkilöä jotka HALUAISIVAT pysyä talossa, pääsisivät pälkähästä!

Monesti jos joku lähtee vapaaehtoisena, häätöä ei pidetä.

Vierailija
28000/90773 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Eevis on tuolla enemmän siivonnut kuin Anu. Anu käy keittiössä lähinnä silloin kun siitä on itselle jotain hyötyä.

Mitä sitten? Mulle on ihan se ja sama kuka siellä siivoo tai on siivoomatta. En minä tätä ohjelmaa siivoamisen takia katso.

Aika moni laittaa kommentteja laiskuudesta tai ahkeruudesta, osalle tuntuu olevan merkitystä, ei sun tarvii sillä mielenrauhaasi menettää. Mullekin aika sama kunhan pysytään oikeissa tapahtumissa eikä aleta valehtelemaan. 

Ketju on lukittu.