BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä järkeä tässä kaudessa on kun noi vaan makaa tuolla kaikki päivät? Tuolla ei tapahdu mitään! Ainoa joka saa vähän jotain konflikteja aikaan on Tarina.. ei todellakaan Tarinaa pois tänään tai homma menee ihan älyttömän tylsäksi.
Kyllä Eevis on tuolla enemmän siivonnut kuin Anu. Anu käy keittiössä lähinnä silloin kun siitä on itselle jotain hyötyä.
Onko talossa myös Krisun identtinen kaksoisveli? Yksi Krisu kokkaa keittiössä ja toinen Krisu istuu sohvalla Villen seurassa.
jukka sanoi jo eevikselle tosta ajelusta sohvalla ei kuulema tule karvoja kun vähän , viimeksi tyhjensi lattialle nyt taisi mennä kylppäriin tyhjentämään
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tässä kaudessa on kun noi vaan makaa tuolla kaikki päivät? Tuolla ei tapahdu mitään! Ainoa joka saa vähän jotain konflikteja aikaan on Tarina.. ei todellakaan Tarinaa pois tänään tai homma menee ihan älyttömän tylsäksi.
Huomenna siis tarkoitan.tänäänhän on vasta lauantai.
Villellä reikä....... housut rikki 😂
Tuula teki taas aamupalan kaikille. Nyt Ville, Krisu ja Mira tekee sämpylätaikinaa.
Mira vois olla hyvin meikkaamatta niin pääsisi iho hengittää joka aamu pakkelikerros huonon ihon päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville tai Eevis ulos, ei jaksa enää kumpaakaan. Uskovainen moukka vai laiska paneskelija ulos?
Aika harva on talossa Eevistä ahkerampi tai kiinnostavampi.
Talon laiskimukset ja ne jotka vähiten tekevät: Anu, Tupu, Tarina, Kevin, Jukka ja Kimmo.
Mitä ihmettä sä selität? Eeviksessä ei ole yhtään mitään mielenkiintoista eikä hän todellakaan ole ahkera. Mun mielestä jopa Anu on kiinnostavampi kuin Eevis.
Anu naama myrtsinä eikä puhu.
Saat toki olla kiinnostunut Anusta mutta mun makuun on Eevis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Eevis on tuolla enemmän siivonnut kuin Anu. Anu käy keittiössä lähinnä silloin kun siitä on itselle jotain hyötyä.
Mitä sitten? Mulle on ihan se ja sama kuka siellä siivoo tai on siivoomatta. En minä tätä ohjelmaa siivoamisen takia katso.
Kova analysointi ilman tiedon keruuta, eli toisten kuuntelemista ja sosiaalisten merkkien huomioonottamista, ei vaikuta kovin älykkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Tuula keittiössa aktiivinen, vetelee margariinia ja päällisiä sämpylälleen!
Tässä mummun parhaat palat eiliseltä!
Jos tätä ohjelmaa mitataan siivoamisessa niin Tupu voittaa koko kisan 😂 heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville tai Eevis ulos, ei jaksa enää kumpaakaan. Uskovainen moukka vai laiska paneskelija ulos?
Talon laiskimukset ja ne jotka vähiten tekevät: Anu, Tupu, Tarina, Kevin, Jukka ja Kimmo.
Mitä ihmettä sä selität? Eeviksessä ei ole yhtään mitään mielenkiintoista eikä hän todellakaan ole ahkera. Mun mielestä jopa Anu on kiinnostavampi kuin Eevis.
Eevis on varmasti seuratuin henkilö koko talossa, joten kyllä hän aika kiinnostava tuntuu olevan. Ei tuota faktaa voi kieltää, kun tätä ketjua lukee.
Vierailija kirjoitti:
Luulis nyt fiksun ihmisen pitävän fantasiansa ominaan eikä kuuluttava niitä koko maailmalle. Jos turvallisuutensa puolesta pelkää, niin raiskaus-ja panttivankifantasiapuheet ei ole älykkään ihmisen puheita. Saa kaikki hullut peräänsä, kun kotiutuu noilla puheilla.
Tänään puhuivat Jukan kanssa panttivankina olemisesta, koska Jukka sanoi Eevikselle että tämä pärjäisi panttivankina. Eevis alkoi sitten spekuloimaan asiaa. Hän mm. totesi että silloin ei pärjäisi jos joutuisi fobiateknikon puhelinkoppiin 54 muun henkilön kanssa, mutta yksin voisi pärjätä jne.
Ei ajella säärikarvoja. Kylppäriin meni kone kädessä. Eevis . Seksi. Älykkyys. Aiheuttaa suuria tunnekuohuja. Relatkaa johan osa teistä sekoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asdasdf kirjoitti:
Jos eeviillä on turbotusta jaloissa niin silloin ei varmana tee mieli pitää jalkoja alhaalla, eli seistä tai istua. Voisi selittää makoiluhalun
Eevis ottaa lomailun kannalta ja ajattelee. Arki kiireistä koska on työ ja opiskelu ilm Aallon kauppakorkeakoulu. Eevis on tanssinut aikoinaan. Olkut tanssin opekin ilm tilastotiedettä opiskellessaan. Relatkaa tekin.
Kyllä ahkera ihminen on aina aktiivinen. Itse teen kahta työtä ja opiskelen. Kesällä olin kavereiden mökillä niin ei tullut mieleenkään siellä laiskana maata. Osallistuin arkitöihin siinä missä muutkin. Kyllä tuolla talossa on aikaa makoilla ja levätä vaikka kuinka jos välillä kotitöitä tekeekin. Ja jos on niin loppuun palanut, että ei jaksa mitään niin miksi ees meni tuonne?
Kyllä se Eevis siellä touhuilee niinkuin muutkin. Hänen joka tekemistään vaan tarkkaillaan ja raportoidaan, ihan varmasti on paljon makoilua jos useampi keksisi alkaa kertomaan joka asian mitä vaikka Krisukin tekee tai ihan kuka tahansa noista.
Istuminen ei mielestäni ole makoilua kummempaa aktiviteettia.
Krisu on leiponut, tehnyt ruokaa ja siivonnut keittiötä. Eevis ei istu vaan on makuulla eikä tee yhteisen edun eteen mitään. (Sanoihan Almakin eilen sen.)Yhden ainoan kerran olen nähnyt hänen tyhjentävän erittäin laiskasti astianpesukonetta. Hän on ihan vapaaehtoisesti tuonne mennyt ja pitää olla tietoinen siitä, että hän ei kaikkia tule miellyttää. Tälläiset ohjelmat puhuttaa ihmisiä. Ja niissä mennään henkilökohtaisuuksiin sille ei vaan voi mitään. Turha siitä on kenenkään suuttua.
No et sitten ole paljon katsellut kun Eevis on viime päivinä useaan otteeseen tiskaillut. Siivotessa pesi vessoja Helmerin kanssa kun osa ei tehnyt mitään.
Niin se oli siinä laivatehtävässä, jossa kaikkien oli pakko osallistua. Tekee silloin kun on ihan pakko kaikkien tehdä. Muuten selittää ihme raiskaajan silmät ja panttivanki juttujaan ja jyystää pikkasen siinä välissä.
Älä jaksa valehdella, hohhoijjaa. Tätä ketjua oikeasti lukee sellaisetkin ihmiset, joilla ei ole 24/7, tuollainen vääristely ja valehtelu on todella ikävää heitä kohtaan.
Ei täällä valehdella. Jokainen puhuu oman näkemyksen mukaan. 24/7 auki kokoajan. Aktiivisesti en toki istu sen äärellä, mutta sen aikaa kun olen istunut niin näin on ollut. Ei minulla ole mitään tarvetta keksimällä keksiä yhtään mitään tuntemattomista ihmisistä. Tuo ohjelma on vaan sellainen et se herättää mielipiteitä. Joka jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Kyllä täällä valehdellaan ja paljon.
Jos joku sanoo ettei Eevis te mitään, se on valhe, se ei ole mielipide.
Jos joku sanoo että Tupu tekee aina ruokaa ja on kodinhengetär, se on valhe, se ei ole mielipide.
Jos live 24/7 on auki kokoajan, ei tarvitse puhua omista näkemyksistä vaan siitä mitä ruudusta näkyy. Ja esim eilen näkyi että Eevis ja MIlla siivosi hemmetin törkyisen ja likaisen keittiön yhdessä ja siinä kesti tuntikausia. Ei mikään taitava kokki tuo kodinhengetär, mutta eipä tunnu puhtaus ja järjestyskään keittiössä tutuilta.
Meneekö tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Eeviksen L-vikaa pitää vastenmielisenä?
Saathan sinä pitää, mutta sen ääneen sanominen/kirjoittaminen muiden nähtäville osoittaa harkintakyvyn puutetta. En suosittele mainostamaan kaikille luonnevikojasi.
Lopeta sinäkin jo se jankkaaminen ja fanaattinen eeviksen puolustelu. Sinä uhkailet rikosilmoituksilla ja silti koko ajan haukut ketjun muita ihmisiä luonnevikaisiksi, mielisairaiksi ja saunan taakse vietäviksi.
Äläkä nyt tästäkin ala vänkäämään vastaan. Sun kirjoitustyylin tunnistaa kaikki täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu naama myrtsinä eikä puhu.
Saat toki olla kiinnostunut Anusta mutta mun makuun on Eevis.
No mun lemppari on kylläkin Krisu, mutta Anu on kiinnostavampi kuin Eevis. Eeviksen lahnaamista ja raiskausfantasioita ei jaksa kuunnella kukaan.
Koska kuvataan!