BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Naurattaa tuo Milla se vetää varmaan tuota safkaa saman verran kuin ulkomaailmasss vaikka ei tarttis noin paljoa kun ei paljoa liiku(kun pitää saada protskua paljon)ettei perse pienene!
Löysköhän se Milla itselleen mitään proteiinia lautaselle?
MIra on mun suosikki, Mira voittoon!
Hyvä Christal Snow, jos aika on loppunut tekemisen suunnittelemisessa niin ottakaa nyt hyvät ihmiset yhteyttä johonkin kässärikouluun ja pyytäkää hätäapua opiskelijoilta. Just vaikka toi idea että lattia on laavaa. Ei paljon vaatisi ja olisi edes jotain mielenkiintoa seurata asukkaita kun yrittävät kokata seisomatta lattialla. Vaikka asukkaat on hyviä niin ei nää nyt kukaan ole sellaisia Einsteineja ja Timotaikureita että näiden jaarittelua jaksaisi seurata kymmenen viikkoa.
H¨lvetin tuotanto! Vaihda kakkoskameran suuntaa, ei jaksa enää.
Niinku totanoini niinku totanoini tavallaan niinku semmottii niinku totanoini tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että Eeva-Leena on keskusteluissa vain kylmästi tavallaan niinku keskeytettävä niinku tavallaan tavallaan tavallaan muuten ei keskustelu niinku tavallaan niinku ikinä niinku tota tavallaan niinku tota etene.
Hyvä että keskeyttäminen on tehty niin helpoksi kun on kaksi streamia. Eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että Eeva-Leena on keskusteluissa vain kylmästi tavallaan niinku keskeytettävä niinku tavallaan tavallaan tavallaan muuten ei keskustelu niinku tavallaan niinku ikinä niinku tota tavallaan niinku tota etene.
Juuri näin,laskin äsken yhdessä lauseessa 5 niinkua.
Oispa ollut kiva seura Krisun, Helmerin ja Kimmon hauskanpitoa, mutta kuunnellaan nyt ulkoaopeteltuja löpinöitä raamatusta.
Taitaa katketa ruudun asiakkuus kyllä täälläkin, kolme viikkoa nyt odotettu ja tässä tulos - eli ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää siirtyä sisätiloihin ja sulkea ovet. Jos nyt tulee bileet niin on aivan liian myöhä.
Miten niin liian myöhä?! :D
Muistan eräänkin kauden, kun bileet alkoi yöllä 01.00 ja hyvät bileet olikin.
Aika useinhan ne bileet alkoi 19-21 välisenä aikana.
No kun itse haluais bilettää mukana niin en mä jaksa aloittaa kasilta illalla tissuttelemaan. Aika vähän alkoa käytän uutenkin mut joskus olisi kiva ottaa lomaa lapsiperheestä. Aamulla kuitenkin mukulat taas herää sianpieremän aikaan joten yöllä yhdeltä alkavat bileet menee tyhjille seinille. Nyt on kyllä aika Anu olo. Tuijotan seinään ja mietin onko tässä mitään järkeeeee.
Voi sinuu! :D Virtuaalihali. Eihän tässä ole tuollai järkee.
Ite vasta sain ruuan valmiiksi töiden ja kaupan jälkeen ja teinit lähti just maailmalle. Avasin jälkkäriksi valkkarin. Nuo ei herättele aamusta onneksi. Ehkä aamuyöstä yhdessä töllätään 24/7, elleivät talossa nuku jo.
Voimii!
Kiitos :D. Sitä tarvitaan tähän pettymykseen ja anuisuuteen.
Unohtu sanoa, että sianpieremän aikaan ja anuolo, anuisuuskin aivan briljantteja sanontoja tms. :) Kylläpä anu yllättyy, että häntä voidaan käyttää verbinä ja substantiivinakin... jos siis menee hänen korviinsa. :D
Voi teitä, avatkaa oma selkääntaputtelu ketjunne älkääkä suotta venyttäkö tätä ketjua entisestään. Just kiusallista settiä kun av-mamma perjantai hiprakassa löytää uuden "kaverin" vauvapalstalta.
"Sä oot hyvä tyyppi"
"Ei, ei kun just sul on parasta settiä tässä ketjussa"
🙈
Mieluummin tuota lukee, kun jatkuvaa Eevis makaa ruotimista.
ohis joka tuumii, että oot säkin hyvä tyyppi.
Ilmoittakaa Peräkamarin viestit asiattomiksi.
Kerrotaanko noille vielä tänään kuka voitti sen maalauskisan?
Voisko joku ihana, joka ei pahoita tästä mieltänsä, kertoa mulle maalaiselle, että millanen rakennus tuo kauppakeskus redi on? Ilmeisesti asuvat "kattokerroksessa" mutta että mitenkä korkeella?
Nautitaan mitä on eikä aina haluta sitä, tätä tuota. Ei tarvii aina olla bileitä, alkoholia, romansseja, riitelyä. Ihan välillä riittää vaan rauhallinen meno.
Tänä vuonna katsojat vetää kännit ja tappelee täällä keskenään😵
Se piirrostehtävä ja selitys. Ylivoimaisen hauska. Ironiaa. Karismaattinen amis . 😂😂
Eeviksen esitys paras.
On muuten jännä että Mira, josta aluksi en tykännyt (vieläkään en diggaile sitä hänen persuilua), onkin nyt mielestäni aika miellyttävä tyyppi! Varmaan aika rento asuinkumppani. Näin ne mielikuvat muuttuu!
Villestä ja sen kielillä puhumisista..
Eli siis rukoilee ennaltaopittua rukousta ranskaksi ja latinaksi. Nehän on samoja ränttejä, mitä se paasaa.
Toiset hassuttelee vieressä ja tässä kuvataan nyt jatkuvalla syötöllä tuota Ville jorinaa.