Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26141/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?

Anu tuli perässä ja kysyi Millalta oven takaa että haluatko jutella????

Ensimmäinen kiinnostava asia koko aamuna eikä lahnanhokijoilla ole tästäkään mitään sanottavaa. En tajua.

Eiköhän noi lahna- ja laiska -kommentit jo paljasta ettei kyse ole oikeista liven tai edes BB:n seuraajista. Kunhan läyhäävät ja mustamaalaavat eivätkä edes rppanat tiedä mitä talossa oikeasti tapahtuu.

Tuula on sanonut, että häntä ärsyttää, kun Eevis vain makoilee eikä osallistu yhteisiin hommiin.

Sinustako hänkään ei tiedä mitään talon tapahtumista, vaikka asuu siellä? :) Joo, Eevis on nyt parin päivän aikana kai syystä tai toisesta vähän aktivoitunut, mutta ylivoimaisesti suurimman osan ajasta on kyllä vain maannut ja laiskotellut.

Voisiko joku kertoa mulle, mitä Tuula on tehnyt talossa tai miten osoittanut kuuluisaa aktiivisuuttaan, kun en ole itse huomannut?? Viimeisen viikonkin aikana Eevis ollut ahkerampi, kaikessa.

Vierailija
26142/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisuli sanoi yöllä, että jos tippuu, voi ainakin maanantaina epiloida römpsänsä.

Jukka sanoi, että voihan se täälläkin sen epiloida, eevis mumisi lasittunein silmin että kun siihen menee niin paljon aikaa, ei jaksa. Aikaa on kyllä valvoa ja valvottaa toista asukasta ihan vaivatta monta tuntia joka yö.

Kuinka sinun puutarha voi? Aurinko paistaa stadissa niin missä lie asutkin niin lähde ulos reippaileen. Se helpottaa paljon. Puhuminen auttaa . 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26143/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vaivaa kyllä sellaisella intohimolla tota sämpylätaikinaa että.... ”tää on miehistä hommaa!” Huohottaa kuin pahemmassakin liikuntasuorituksessa.

”Ihailetko sä mun työskentelyä” kysyy Krisulta

”Täs mä kattelen. Sä voit ottaa sen ihailuna.” vastaa Krisu

Vierailija
26144/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Anun kanssa olikaan kaupassa? Oliko se Kimmo?

Kimmo ja Anu oli.

Vierailija
26145/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lynkkaaminen on tuomittavaa, mutta lähinnä hupaisaa, kun Eeva-Leena Keskisen kaverit täällä yrittävät kumota jokaisen asian, jonka tuo nainen on itse tuolla talossa sanonut tai tehnyt. Aika monet niistä päätyneet lehtien palstoillekin. 

Itse asiassa paljon hupaisampaa on automaattisesti olettaa että kaikki Eeviksen puolustajat ovat hänen kavereitaan.

T. Se kenen mielestä haukkumisesta voisi nostaa kunnianloukkaussyytteet

Vierailija
26146/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän hyviä eeviksen "kaverit" oikeasti on, jos ovat kannustaneet tota menemään tonne. Tulee vain mieleen, kun katsellut tuon ihmisen sairaita juttuja tuolla.. että enpä itse olisi kannustava jos hullu kaverini hakisi BB.hen.

Vierailija
26147/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katos katos, sieltä alkaa haisuli,  avautumaan.  ollut esitanssijansa, shottityttönä. lisää vaan, haisuli.....

haisuli kyllä useat ihmiset jo tietävät,  mikä sinä olet tai ollut,  nyt viimeistään ihmisten silmät aukeavat tämän bb, myötä.

hyvä, että haisuli äänestyksessä. oli mukava katsoa haisulin ja toisen tollon ilmeitä, kun ilmoitus tuli.

hyvä haisuli, jatka samaan malliin, niin olet kohta ...............

Lääkitys!

Mene sinä vaan ottamaan lääkkeesi ja aamulenkit ja hyvät päivän jatkot päälle. Hutsuhan tuo on mun silmissä ainakin. En ole edellinen.

Kurkista burkan takaa vuoteen 2019, terve! 

Tiedättekö muuten, mistä tietää ihan varmasti että sama ihminen vastailee omiin kommentteihin tai puolustaa itseään? Hän kirjoittaa aina -eri tai -en ole edellinen tms :DD

Tää ei oo totta. Nimittäin ite laitan aina "en ole edellinen" jos en haluu et ihmiset sekottaa mut alkuperäseen kirjoittajaan.

Vierailija
26148/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko muut Kolmen maissa haisulin analysointia?

Kunpa saisi klipin faceen tai tubeen siitä.

Paskapuheesta on hankala klipata.

Vierailija
26149/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis tuossa hetki sitten puhui krisulle ja Jukalle pelkotiloista.Jossain vaiheessa Jukka lähti jonnekkin.Kamera kuvannut eeviksen naamaa pitkään ,tuijotus kattoon on jatkunut pitkään.Ilme ei muutu vaikka Krisu ,helmeri pitävät meteliä .Mikäköhän tuolla naisella on ? Krisu jossain vaiheessa puhui kauniisti ,että kyllä teistä voi tulla pari talon ulkopuolella niin Jukka hiljaa ja Eevis kyllä torjui ajatuksen.

Sulla jos tulee ongelmia niin mitä teet? Et ajattele yhtään vaan menet eteenpäin. Tottakai Eevis on mietteissään. Ihan normaalia. Tuo on bb talo ja koko ajan kakofoniaa. Itse tarvin myös paljon omaa tilaa. Oon puhelias mutta viihdyn hyvin itsrkseni. Tuonbe bb taloon en sopeutuisi. Oon ollut ulkomailla lähes vuoden. Nk vapaaehtoistyössä. Siinä oli vapaus lähteä pois ja niin lähdinkin ja kiersin sitä maata . Ihan erilaista mitä tuolla.

Niinpä. Ihan kuin talossa ei olisi kaikki tuijotelleet joskus omissa ajatuksissaan eteenpäin, mutta vain Eeviksellä tämä täysin normaali käytös on merkki jostain kamalasta. Niin väsyttävää kun täysin sekopäiset ihmiset ottaa jonkun tyypin kohteekseen ja rupeaa "analysoimaan".

Vierailija
26150/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihii. Jokaiseen Eeviksen kamun postaukseen ilmestyy se yksi yläpeukku heti. Kiva peikutella omia kirjoituksiaan? Hihi.

Vierailija
26151/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katos katos, sieltä alkaa haisuli,  avautumaan.  ollut esitanssijansa, shottityttönä. lisää vaan, haisuli.....

haisuli kyllä useat ihmiset jo tietävät,  mikä sinä olet tai ollut,  nyt viimeistään ihmisten silmät aukeavat tämän bb, myötä.

hyvä, että haisuli äänestyksessä. oli mukava katsoa haisulin ja toisen tollon ilmeitä, kun ilmoitus tuli.

Lääkitys!

Mene sinä vaan ottamaan lääkkeesi ja aamulenkit ja hyvät päivän jatkot päälle. Hutsuhan tuo on mun silmissä ainakin. En ole edellinen.

Tiedättekö muuten, mistä tietää ihan varmasti että sama ihminen vastailee omiin kommentteihin tai puolustaa itseään? Hän kirjoittaa aina -eri tai -en ole edellinen tms :DD

Komppaan tuota burkhan takaa tähän päivään katsomista, mutten jälkimmäistä, sillä itse ainakin käytän tuota usein, sillä yllättävän monet kuvittelevat keskustelevansa yhden ja saman kirjoittajan kanssa.

Vierailija
26152/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys!

Tää ei oo totta. Nimittäin ite laitan aina "en ole edellinen" jos en haluu et ihmiset sekottaa mut alkuperäseen kirjoittajaan.

hahaha, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

Vierailija
26153/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys!

Komppaan tuota burkhan takaa tähän päivään katsomista, mutten jälkimmäistä, sillä itse ainakin käytän tuota usein, sillä yllättävän monet kuvittelevat keskustelevansa yhden ja saman kirjoittajan kanssa.

Laita nyt ainakin muutama kommentti vielä aiheesta, tosi vakuuttavaa :D :D :D

Vierailija
26154/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 10:30 ja Eeva-Leena makaa tuolla sängyssä edelleen.

Vierailija
26155/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka vähänkin tietää jotain TOSI TV:n tekemisestä kyllä tajuaa, että sinne nimenomaan haetaan tosi ongelmaisia tyyppejä, jotta ne tekisi kaikenlaista typerää ja ohjelma saisi lisää katsojia.

BB:n tuotannolla on 100%varmasti ollut TIETO (psykologin kanssa käymien keskustelujen perusteella + muiden esitietojen) esimerkiksi Eeviksen seksuaalikäyttäytymisestä ja uniongelmista, Krisun alkoholin liikakäytöstä, vahvoista ja toisistaan poikkeavista poliittisista näkökannoista, seksuaalisista suuntautumisesta, mielen ongelmista jne.

Älkää olko niin sinisilmäisiä, ammattilaiset tietää mitö tekee. Ei tota porukkaa tarvitse kuin hienovaraisesti ohjailla niin draamaa syntyy.

Vierailija
26156/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalle ja Anulle tulee vielä cat fight Hemmistä..

Vierailija
26157/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?

Anu tuli perässä ja kysyi Millalta oven takaa että haluatko jutella????

Ensimmäinen kiinnostava asia koko aamuna eikä lahnanhokijoilla ole tästäkään mitään sanottavaa. En tajua.

Eiköhän noi lahna- ja laiska -kommentit jo paljasta ettei kyse ole oikeista liven tai edes BB:n seuraajista. Kunhan läyhäävät ja mustamaalaavat eivätkä edes rppanat tiedä mitä talossa oikeasti tapahtuu.

Tuula on sanonut, että häntä ärsyttää, kun Eevis vain makoilee eikä osallistu yhteisiin hommiin.

Sinustako hänkään ei tiedä mitään talon tapahtumista, vaikka asuu siellä? :) Joo, Eevis on nyt parin päivän aikana kai syystä tai toisesta vähän aktivoitunut, mutta ylivoimaisesti suurimman osan ajasta on kyllä vain maannut ja laiskotellut.

Eli kaikki jotka haukkuu Eeva-Leenaa täällä on samanlaisia kuin Tuula, eipä yllätä.

Laittakaas listaa mitä idolinne Tuula on talossa tehny ni katotaan, en itse muista hänen tehneen mitään.

Vierailija
26158/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt ainoastan yksi vastaus, haisulin puolustajille/lähipiirille. ettekö ymmärrä, että täällä kirjoittaa satoja ihmisiä,

MINÄ AINOASTAAN KIRJOITAN OMALLA TYYLILLÄNI JA SEN OLETTE JO HUOMANNEETKIN.

en puolustele/kirjoittele/vastaile mitään itselleni. kyllä täällä toisetkin voivat kirjoittaa haisulista mitä haluavat.

ette haisulin lähipiiri, oikein ymmärrä koko palstaa. voi voi.

ja tiedoksi haisulin lähipiirille, en vastaa teille mitään, evvk, mitä jauhatte.

Lääkkeet....

Vierailija
26159/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri kertoi tehneensä musiikkia tietokoneella. Kyllä nyt näyttää että hän on tuo Heba 16. Tuolla talossa hän ei sano mitään mikä viittaisi politiikkaan tai köyhien vihaamiseen. Menee mun inhokkilistan kärkeen tuommoinen laskelmoiva pelle.

Vierailija
26160/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevishän on autisti

Ei. Ei ole. Eevis ei ole autisti eikä hänellä ole asperger. Eevis on ihan normaali nuori nainen.

Säälittävää, mutta joillakin näyttää olevan patologinen tarve haukkua Eeva-Leenaa.

Ketju on lukittu.