Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26121/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo on aivan erikoisia puheita haisulilla. puhuu raiskaajan silmistä ja leikkinyt raiskausta, barbeilla. on tosi outo/tollo/tyhmä jne., haisuli.

haisulin silmät ovat kovat/kylmät/tunteettomattomat. kylmä ja kova akka, koko haisuli.

seksi sitä ja tätä. haisuli haisee edelleen ja koko elämänsä. 

itse pilasi oman elämänsä totaalisesti, televisiossa, koko kansan nähden. ei voi muita nyt syyttää, kerrankin.

haisuli, sitä saa mitä tilaa.

LÄÄKITYS!!!

Vierailija
26122/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?

Anu tuli perässä ja kysyi Millalta oven takaa että haluatko jutella????

Ensimmäinen kiinnostava asia koko aamuna eikä lahnanhokijoilla ole tästäkään mitään sanottavaa. En tajua.

Eiköhän noi lahna- ja laiska -kommentit jo paljasta ettei kyse ole oikeista liven tai edes BB:n seuraajista. Kunhan läyhäävät ja mustamaalaavat eivätkä edes rppanat tiedä mitä talossa oikeasti tapahtuu.

Miksi se on sulle niin paha asia, että valtaosa katsojista inhoaa Eevistä ja hänestä tehdään somessa todella paljon pilaa, varmaan eniten noista asukkaista.

Sinä voit tykätä Eeviksestä niin paljon kuin haluat, sinulla on siihen täysi oikeus. Myös inhoajilla on täysi oikeus inhota Eevistä. Mielipideasioista on ihan turha kiistellä.

Minulle on ihan sama vaikka Eevis siivoaisi koko BB- talon lattiasta kattoon 10 kertaa viikon aikana, se on silti inhokkini ylivoimaisesti.

Oiva esimerkki kuinka kiusaaminen toimii, yksi aloittaa mustamaalaamisen ja muut liittyvät eivätkä lopeta vaikka on osoitettu ettei kiusaamisen syyt edes pidä paikkaansa.  Onnea teille vaan!

on kyllä rasittavaa nyt taas seurata tätä ketjua. Luulen, että kuitenkin jollain viiraa ja kirjoittaa aika paljon noita eevis-kommentteja. Maantantaina ehkä oli jossain , toivottavasti saamassa apua ongelmiinsa, sillä keskustelu ketjussa oli mukavaa ja keskittyi moniin asioihin, eikä pakkomielteisesti yhteen.

Et taida omistaa 24/7, jos et usko näitä eevisjuttuja, jokainen jonka itse olen lukenut,  pitää paikkansa.

Eiköhän se sinullekin vielä selviä, kun kaikki paska tulee tubeen.

Kyllä me on jo nähty sitä "paskaa" joka on normaalia käytöstä käsittämättömien Eevis-vauhkoamislasien läpi nähtynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26123/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikää ei muutu sillä Jukka siirtyy Millaan. Oksettaa jo valmiiksi.

Millan kannattaisi miettiä että kannattaako.

Uskoisin, että vaikka Milla haksahtaisi Jukkaan, siitä ei seuraisi someraivoa ja talossa noin suurta ärtymystä. Se suhde olisi todennäköisesti tosi erilainen ja se ehkä koettaisiin kivana juttuna.

Vierailija
26124/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Milla yöllä itki ja juoksi vessaan silloin kun Eevis hinkkas raivona hampaita?

Ensimmäinen kiinnostava asia koko aamuna eikä lahnanhokijoilla ole tästäkään mitään sanottavaa. En tajua.

Eiköhän noi lahna- ja laiska -kommentit jo paljasta ettei kyse ole oikeista liven tai edes BB:n seuraajista. Kunhan läyhäävät ja mustamaalaavat eivätkä edes rppanat tiedä mitä talossa oikeasti tapahtuu.

Miksi se on sulle niin paha asia, että valtaosa katsojista inhoaa Eevistä ja hänestä tehdään somessa todella paljon pilaa, varmaan eniten noista asukkaista.

Sinä voit tykätä Eeviksestä niin paljon kuin haluat, sinulla on siihen täysi oikeus. Myös inhoajilla on täysi oikeus inhota Eevistä. Mielipideasioista on ihan turha kiistellä.

Minulle on ihan sama vaikka Eevis siivoaisi koko BB- talon lattiasta kattoon 10 kertaa viikon aikana, se on silti inhokkini ylivoimaisesti.

Oiva esimerkki kuinka kiusaaminen toimii, yksi aloittaa mustamaalaamisen ja muut liittyvät eivätkä lopeta vaikka on osoitettu ettei kiusaamisen syyt edes pidä paikkaansa.  Onnea teille vaan!

on kyllä rasittavaa nyt taas seurata tätä ketjua. Luulen, että kuitenkin jollain viiraa ja kirjoittaa aika paljon noita eevis-kommentteja. Maantantaina ehkä oli jossain , toivottavasti saamassa apua ongelmiinsa, sillä keskustelu ketjussa oli mukavaa ja keskittyi moniin asioihin, eikä pakkomielteisesti yhteen.

Et taida omistaa 24/7, jos et usko näitä eevisjuttuja, jokainen jonka itse olen lukenut,  pitää paikkansa.

Omistan, mutta en ole pakkomielteinen kenenkään asukkaan suhteen, ja katselen mieluusti muita ihmisiä, kuin niitä ketkä minua ärsyttävät.

Vierailija
26125/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko muut Kolmen maissa haisulin analysointia?

Kunpa saisi klipin faceen tai tubeen siitä.

Vierailija
26126/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo on aivan erikoisia puheita haisulilla. puhuu raiskaajan silmistä ja leikkinyt raiskausta, barbeilla. on tosi outo/tollo/tyhmä jne., haisuli.

haisulin silmät ovat kovat/kylmät/tunteettomattomat. kylmä ja kova akka, koko haisuli.

seksi sitä ja tätä. haisuli haisee edelleen ja koko elämänsä. 

itse pilasi oman elämänsä totaalisesti, televisiossa, koko kansan nähden. ei voi muita nyt syyttää, kerrankin.

haisuli, sitä saa mitä tilaa.

Nyt se aamulääkitys kuntoon....

Vierailija
26127/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas vain siellähän keittiössä Ville taas syö. Jos Ville tippuu, jää muille asukkaille valtavan paljon enemmän ruokaa kuin aiemmin.

Noh, yleensä ruokaa on enemmän, kun ihmisiä vähenee.

Ville on iso mies, en ihmettele hänen syömistään. Katsokaapa Millan ja Tarinan annoksia! Ne on todella isoja ja laittavat sitä vegeruokaa vielä myöhään illallakin! Ja välipaloina jääkaapista jotain mussutettavaa.

Kyylääkö joku oikeasti ihmisten syömisiä tolla tavalla? 😄😄 Huhhuh.

Ville kyylää herkeämättä talossa.

Vierailija
26128/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän haluaakin tulla raiskatuksi puheista päätellen.

Eikä halua. Miksi valehtelet ja ilkeilet ventovieraalle ihmiselle??

Äsken juuri puhuivat ja kertoi väkivallan pelostaan. Ei taida moni täällä seurata liveä.

Eeva-Leena kertoi eilen, että häntä kiihottavat "raiskaajan silmät". Kertoi myös leikkineensä raiskaajaleikkejä barbeilla. Että semmosta.

Sinä et tainnut kuunnella niitä keskusteluja, kirjoittelet vain irrallisisa lauseita, joita luit muiden kommenteista tai sitten valehtelet tarkoituksella. Että semmosta.

Samaan kiinnittänyt huomiota, että joku/useampi ei selvästi edes seuraa ohjelmaa, mutta poimii asioita muiden kommenteista ja omat kannanotot on erittäin liioittelevia ja provosoivia tyyliin "No niin, nyt siitä jo paljastuu xxx" eli tuohon xxx paikalle jotain mahdollisimman pöyristyttävää.

Vierailija
26129/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan, mutta en ole pakkomielteinen kenenkään asukkaan suhteen, ja katselen mieluusti muita ihmisiä, kuin niitä ketkä minua ärsyttävät.

Sitten ei varmasti kannata alkaa täällä väittää totuutta valheeksi, kun et edes seuraa sillon kun paska osuu tuulettimeen.

Miten tollanen ihminen edes katsoo BB, ei se ole mikään hyväntekeväisyysgaala.

Vierailija
26130/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin Eeviksen touhuja yöllä syystä että luulin tosissani että vahingoittaa itseään. On nyt aamullakin kuin elävä ruumis, tuijottaa ylös kuten yölläkin kun makasi keittiön tuoleilla. Sisävaatteissa meni ulos makaamaan, oli jäätävän kylmä ja tärisi kuin horkkatautinen. Tuotannon tulisi puuttua ja Eevikselle pitäisi jonkun asukkaista sanoa suoraan panemisen aiheuttaneen häätöäänestykseen joutumisen kun ei itse tajua. Jukka pitää häntä pelkkänä reikänä ja omien sanojensa mukaan Eevis ei merkitse hänelle mitään eikä halua olla siviilissä missään tekemisessä. Lahnalle riittää Jukan sanat "olet niin kaunis". Ei helevetti.

Vierailija
26131/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me kaikki vaan lakataan vastaamasta tuolle yhdelle jankkaajalle tai vaikka poistutaan tunniksi niin jaksaakohan se yksin täällä lietsoa tuota eevisvihaansa.

Vierailija
26132/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö KUKAAN voi nyt ystävällisesti kertoa onko EEvis käynyt suihkussa ja jos on niin milloin?!?! Miksi hyvin tärkeä kysymykseni ohitetaan täällä? Jollei kukaan kerro/tiedä niin oletan ettei ole. Ja SE on jotain aivan JÄRKYTTÄVÄÄ!!!

Ei ole.

Hyi yäk! Pakottaisivat sen pesulle.

Vierailija
26133/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noille Eeva-Leena Keskisen ystävien provoille oikeastaan kannata vastata mitään. Eeva-Leena on viimeisen kolmen viikon aikana antanut itsestään kuvan, joka on ylittänyt useasti kansallisen uutiskynnyksen. Kansa on hänestä muodostanut mielipiteensä. Sitä ei mikään muuta. Itsensä kannalta olisi parasta, että putoaisi jo nyt, niin kohukin laantuisi nopeammin.

Vierailija
26134/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu:

Kun sä olet niin tollanen suorapuheinen ja analyyttinen ja fiksu, sillee että sun puheesta kuulee kuka vaan että sä oot fiksu, niin mä luulen että sulle ei tuu mitään sellaista lynkkaamiskulttuuria tai silleen, (Eevis: Toivottavasti ei), no ei varmasti. Varmaan joku voi vittu naureskella tai supatella fittu jossain vieraassa pöydässä että jaaha, tuollaa toi lörttö menee, mut silleen et sä on kyllä niin fiksu tyyppi että en mä voi uskoa että sen voi jättää jotenkin niinku huomaamatta kukaan. --- En mä usko että sulla olis fittu syytä pelätä yhtään missään tai fittu kyl mä oon pettynyt Suomeen jos *epäselvää*.

Nostetaas nämä Krisun mielipide.

Vierailija
26135/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu vilauttelee säärtä punehtuvalle Helmerille.

Anu on iskenyt koukkunsa Hemuliin eikä luovuta ennen kuin on saanut haluamansa. Kunnon heruttelut Anulla ollut jo pari päivää päällä, kylpytakin raosta on hyvä vilautella paljasta pintaa. 

Vierailija
26136/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Anun kanssa olikaan kaupassa? Oliko se Kimmo?

Vierailija
26137/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisuli sanoi yöllä, että jos tippuu, voi ainakin maanantaina epiloida römpsänsä.

Jukka sanoi, että voihan se täälläkin sen epiloida, eevis mumisi lasittunein silmin että kun siihen menee niin paljon aikaa, ei jaksa. Aikaa on kyllä valvoa ja valvottaa toista asukasta ihan vaivatta monta tuntia joka yö.

Vierailija
26138/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis tuossa hetki sitten puhui krisulle ja Jukalle pelkotiloista.Jossain vaiheessa Jukka lähti jonnekkin.Kamera kuvannut eeviksen naamaa pitkään ,tuijotus kattoon on jatkunut pitkään.Ilme ei muutu vaikka Krisu ,helmeri pitävät meteliä .Mikäköhän tuolla naisella on ? Krisu jossain vaiheessa puhui kauniisti ,että kyllä teistä voi tulla pari talon ulkopuolella niin Jukka hiljaa ja Eevis kyllä torjui ajatuksen.

Sulla jos tulee ongelmia niin mitä teet? Et ajattele yhtään vaan menet eteenpäin. Tottakai Eevis on mietteissään. Ihan normaalia. Tuo on bb talo ja koko ajan kakofoniaa. Itse tarvin myös paljon omaa tilaa. Oon puhelias mutta viihdyn hyvin itsrkseni. Tuonbe bb taloon en sopeutuisi. Oon ollut ulkomailla lähes vuoden. Nk vapaaehtoistyössä. Siinä oli vapaus lähteä pois ja niin lähdinkin ja kiersin sitä maata . Ihan erilaista mitä tuolla.

Vierailija
26139/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka muuten eilen antoi kyllä tavallaan kaikille asukkaille luvan äänestää itseään.

Mä ainakin äänestäisin, jos olisi vaikea muuten päättää. Koska sanoi, että hän olisi oikeastaan valmis lähtemäänkin, eikä ole talosta mitään saanut.

Vierailija
26140/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa niillä tänään oikeet bileet, runsaiden viinatarjoiluiden ja musiikin kera.

Ketju on lukittu.