Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
25941/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittasiko Anu äsken aikaisempaan päihdetaustaansa? 

Ai jos nainen on ottanut joskus enemmän, on päihdeongelmaisen. Krisun viinan läträäminen on vaan hauskaa.

On annettu ymmärtää, että Krisun alko-ongelma on kevyttä Anun menneisyyden rinnalla.

Ok. Hyvä Anu kun on päässyt kuiville ❤️

Vierailija
25942/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mitäs teille kusisille kusihousuisille kusimulkuille tänään kuuluu? Ai niin jauhatte taas vaan pelkkää BB-sontaa koko päivän, kun teillä ei ole muutakaan elämää.

Hyvää kuuluu, töihin tässä lähdössä. Mitäpä itsellesi?

Kusin tässä just housuun ja odotan että äiti tulee pesemään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25943/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan Helmeri ei nyt suolais peliänsä jollain kutuhommalla.

Vierailija
25944/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä Bb taloon jos on illan ja yön virkku.

Tuolla on mentävä ajoissa maate ja muutettava vähitellen sitä rytmiä.

Vierailija
25945/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoaakohan Tarina. Ei ole puhunut vielä mitään, senkun katselee mykkänä muiden aamutouhuja.

Joo kyllä mäkin aamuisin vaikutan sille että sekoan, mä en puhu kelleen ensimmäisen tunnin aikana, ihan normaali olen silti.

Vierailija
25946/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa toi p****n hieronta.

Vierailija
25947/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, Eevis valitti yön monologissa että liian vähäinen yöuni on vienyt energioita ja vaikuttanut , ihan itse on valinnut nukkumaanmenoaikansa! Eikä viimeyökään tehnyt poikkeusta, onnea vaanbtälle päivälle.

Eihän se nukkumaanmenoaika mitään määritä vaan se milloin saa unen päästä kiinni.

Ei jokainen nukahda vaan kun menee sänkyyn. Itsellä sama homma.

Meinaatko että Eeviksellä on ollut yritystäkään saada riittävä määrä unta kun tietävät kuitenkin mihin aikaan herätys suunnilleen on? Aina on paneminen tai joku kiukuttelu mennyt unentarpeen edelle.

Pointti oli se, että se uni ei tule yrittämällä. Olen tuhansia tunteja maannut sängyssä odottamassa unta ja tiedän ihan varmasti että mikään ei auta, ei liikunta ei ruoka, juoma, ei edes melatoniini, kun se rytmi on mikä on. Ainoa mikä hieman auttaa on se ettei tarvitse tuntea ahdistusta siitä ettei nukahda,

Olet siis analysoinut että Eeviksellä on samanlainen ongelma kuin sinulla 😂 ? Mistä? Se käsiraudoissa nukkumisen aiheuttaman ahdistuksen ymmärrän, mutta ennen panemistouhujahan se nukkui tuolla ihan hyvin muiden kanssa. Itseaiheutettua hänen uniongelmansa ovat.

Vierailija
25948/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan Helmeri ei nyt suolais peliänsä jollain kutuhommalla.

Tarpeet ne on Helmerilläkin ja intensiivisyys tuolla talossa saattaa tehdä kummia, vaikka kuinka yrittäisi olla kunnolla.

En tosin haluaisi nähdä Helmeriä niissä puuhissa, yäk.

Vierailija
25949/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi vitun jukka ja eevis makaa tuolla edelleen silmät kiinni, voisko noi nyt jo pikku hiljaa laittaa ruotuun

Vierailija
25950/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerillä on vaan reikäisiä sukkia mukana, Anu lupasi ostaa hälle joululahjaksi uusia sukkia.

Tupu on saanut puolessa tunnissa jo kahvinkeittimet ladattua, nostelee puurotarpeita hellalle.

Anu jaksaa jauhaa kauppareissusta, taisi olla jännittävin hetki elämässä vuosiin.

Ville ei anna paistaa munakasta, koska leipomiseen pitää säästää munia. Mitä ne on leiponu??

Villen mukaan sämpylätaikinaan pitää käyttää suolaa tai ne maistuu pahalta, edellisissä ei ollu mutta hyvin maistuivat, kun ei tiennyt.

Ei kai se auta ku lähtee käymään suihkussa, sanoo Kimmo. Puhuu usein mutta käykö vai meneekö aina keittiöön tai terassille tupakalle.

Vierailija
25951/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mitäs teille kusisille kusihousuisille kusimulkuille tänään kuuluu? Ai niin jauhatte taas vaan pelkkää BB-sontaa koko päivän, kun teillä ei ole muutakaan elämää.

Ei ookkaan muuta elämää, enkä edes häpeä sitä. Tossa vuosina 2015-2016 tuli tavattua noin 40 eri miestä kavereiden/baarin/tinderin kautta ja kukaan heistä ei halunnut/halua olla kanssani missään tekemisissä. Siihen loppu mun yritykset saada "elämä" vai pitäskö mun koittaa vielä tavata toiset nelisenkymmentä miestä ja rikkoa tätä jo valmiiksi pohjamudissa olevaa itsevarmuuttani vielä lisää kun hekään eivät tule haluamaan musta mitään? Mitä sä itse tekisit mun tilanteessa? Mä en vaan pysty pakottamaan ihmisiä pitämään musta ja pysymään mun elämässäni, voi kun pystyisinkin, mutta se ei vaan mene noin. Erakkona menty koko aikuisikä ja tullaan menemään hautaan saakka, näin se vaan joillain ihmisillä elämä menee.

Vierailija
25952/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaa toi p****n hieronta.

Pulla

Pilli

Pöytä

Panta

Puomi

Passi

Posti

Polle

Puska

???

Vierailija
25953/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on onnistuneet rekonstruoimaan maailmanhistorian muutamassa viikossa. Seksiä avoimesti haluava ja aiheesta puhuva nainen joutuu noitavainon kohteeksi. Ihmiset oikein odottaa kieli pitkällä hänelle häpeärangaistusta. Ihan yhtä paljon seksiä harjoittanut mies pääsee kuin koira veräjästä. Joka ikisen tähän osallistuneen naisen pitäisi hävetä. Ihmisten suosikki on kaveri, joka on kiduttanut eläimiä ja koulukiusannut, ja joka pyörittää taloa hajota ja hallitse -tekniikalla.

Hyvin kirjoitettu ja samaa mieltä olen!

Minua ainakin puistattaa Eeviksessä tunne-elämän köyhyys, roisit ja iljettävät puheet, laiskuus, ylimielisyys ja yhteistyökyvyttömyys. Sekstailkoon vaikka loputtomasti, mun puolesta, no problem. Noin negatiivisesti virittynyttä ihmistä näkee harvoin.

Vierailija
25954/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla meni alasti suihkuun reippana kuten aina.

Anu pesee vieressä hampaita täysissä pukeissa pitkissä vaatteissa.

Tarina ei oo varmaan nukkunu koko yönä, tosi räjähtäneen näköinen.

Kimmo alasti suihkussa, Mira bikineissä.

Vierailija
25955/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu pahalta, että Eevis selkeästi ei YHTÄÄN odottanut olevansa äänestyksessä! Hän ei selkeästi ymmärrä, miten niin moni hänet näkee. Hän selkeästi luulee olevansa suosittu.

Häh?! Eevishän sanoi eilen kahteen otteeseen että on varma olevansa äänestyksessä. Mistä muodostit käsityksen, ettei YHTÄÄN odottanut olevansa?? Ihme porukkaa.

Eeevishän näköjään puhuu sitä sun tätä eilen,Eevis taisi Tarinalle juurikin sanoa että

hän kun oli odottanut jo kahdessa aiemmassa pudotuksessa olevansa mukana ja kun EI OLE ollut niin tässä EI odottanut olevansa mukana ja kyllähän sen huomasi kuinka otti luonnon päälle!!

Perun puheeni siitä että näyttelisi tuolla,siis käsittämätöntä että yhtään ei voinut ymmärtää sitä että hänesta ei tykätä ,ei näköjään tajua ollenkaan että sen ällö juttuja ei jakseta kuunnella, eikä myöskään ymmärrä kun on niin laiska ,mistään tuo ei Yhdessä iloitse, istuu vaan ja tuijottaa kun muut YHDESSÄ ilakoi,meni taas raivopäissään hankaamaan hulluna hampaitaan!!

Jukka urpokin valitti kun kukaan ei ymmärrä eikä tiedä kaikkea mitä isoveli heille on tällä viikolla tehnyt..voi hyvää päivää näillekin pitäisi sviitti vissiin järjestää??

Vierailija
25956/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Eevis jää taloon ja jatkaa samaa omituista linjaansa, someraivo ja ihmisten inho ehtii kasvaa sellaisiin mittoihin, että pelottaa hänen puolestaan.

Jos Eevis jää taloon ja rauhoittuu vähän outojen juttujensa kanssa, ihmiset unohtaa inhonsa ja Eevis voi päästä pitkällekin.

Vähän kaksiteräinen miekka. Ite olisin mieluummin halunnut tylsän Jukan ulos sieltä että olisi nähty, saadaanko Eeviksestä enemmän irti yksinään.

Vierailija
25957/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä mennä Bb taloon jos on illan ja yön virkku.

Tuolla on mentävä ajoissa maate ja muutettava vähitellen sitä rytmiä.

On siellä ennenkin otettu huomioon yökyöpelit katsojat.

Ajoissa nukkumaan, että herää lypsämään lehmät. Puuron keittoa, leipomista ja karjalanpaistin tekoa. Lenkkeilyä ja footbagia. Nukkumaan.

Kuinkahan kauan näin tylsää edes jaksaa? Olis edes yön yli valvomistehtäviä enemmän. Tää viikko ollut riman alitus. Todella katsojia aliarvioiva tehtävä. Saivat nikotiinitkin jo takas.

Vierailija
25958/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville kahmii jääkaapista leikkeitä leivilleen kainostelematta, lisää vielä juustoa ja kurkkua,

Tarinakin alasti suihkussa.

Krisu voitelee rinkeliä, Tupu hämmentää puuroa.

Anu kinuaa Helmeriä kanssaan lenkille.

Vierailija
25959/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville kahmii jääkaapista leikkeitä leivilleen kainostelematta, lisää vielä juustoa ja kurkkua,

Tarinakin alasti suihkussa.

Krisu voitelee rinkeliä, Tupu hämmentää puuroa.

Anu kinuaa Helmeriä kanssaan lenkille.

Aa, Ville olikin ottanut taas vaihteeksi gluteenittomia riisikakkuja. No, kuinkas muuten.

Vierailija
25960/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teille pissiksille tänään kuuluu?

En määrittele itseäni pissikseksi, mutta tässä bussilla menossa yliopistolle ja aivan kivaa kuuluu. Mitäs itsellesi, mitäs ajattelit tänään tehdä?

Ketju on lukittu.