BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
oliko siloteltu Eeviksen yöllistä reaktiota?
Panoyritys vessassa/suihkussa ainakin oli karsittu.
Vierailija kirjoitti:
Ai sitäkö kun Eevis meni kiltisti nukkumaan kun isoveli käski?
Vierailija kirjoitti:
siis miten tuo Jukka KEHTAA tulla tuollee Tarinan päälle ja pussailla Eevistä kun toinen JUMANKAUTA yrittää nukkua???!!!!! Jos mulle tehtäis tollee ni olis viimenen kerta. Unirauha kaikille kiitos.
No Tarina nauroi tuolle aamulla ja se oli sen mielestä hyvä läppä. Että voit rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sitäkö kun Eevis meni kiltisti nukkumaan kun isoveli käski?
Luultavasti sitä kun Eevistä ja Jukkaa nauratti ne isoveljen soittamat ääninauhat.
Vierailija kirjoitti:
siis miten tuo Jukka KEHTAA tulla tuollee Tarinan päälle ja pussailla Eevistä kun toinen JUMANKAUTA yrittää nukkua???!!!!! Jos mulle tehtäis tollee ni olis viimenen kerta. Unirauha kaikille kiitos.
Yöllä siis kun kaikki nukkuivat Jukka ja Eevis ensin herättävät Tarinan kun möyhivät ja rapistelevat, ja sitten Jukka käytännössä istuu/makaa Tarinan päällä ja kurottaen pussailee Eevistä, ei ole törkeydellä mitään rajaa.
Ohhoh, wahna nous istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä siis kun kaikki nukkuivat Jukka ja Eevis ensin herättävät Tarinan kun möyhivät ja rapistelevat, ja sitten Jukka käytännössä istuu/makaa Tarinan päällä ja kurottaen pussailee Eevistä, ei ole törkeydellä mitään rajaa.
Mielensäpahoittajien kerho kokoontuu taas. Jukka oli unessa eikä muista tuota itse ollenkaan. Tarinasta koko juttu oli hauska läppä ja nauroivat sille porukalla aamulla.
Niko on ihana!!!! Oikea analyysi. 😂😂😂
Ei jaksa...kattoo kiimaista eevistä....jatkuvaa makaamista, sohvalla haarat levällään valui, ei pysy ees istallaan.
Kokoajan pitäs naida ja keskustelee niin sivistyneesti. Ei osaa ees hävetä. Jormaa on saatava, millä keinolla tahansa. Ei kunnioitusta toisia kohtaan. Kiimanen pari.
Ei enää kiinnosta...tää on liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa...kattoo kiimaista eevistä....jatkuvaa makaamista, sohvalla haarat levällään valui, ei pysy ees istallaan.
Kokoajan pitäs naida ja keskustelee niin sivistyneesti. Ei osaa ees hävetä. Jormaa on saatava, millä keinolla tahansa. Ei kunnioitusta toisia kohtaan. Kiimanen pari.
Luojan kiitos. Olet tajunnut ettei ole pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Big Brother voisi nyt ryhdistäytyä ja keksiä jotain tekemistä noille. Krisulle kuuluisi puolet BB:n voitoista kun hän edes yrittää pitää homman viihdyttävänä.
Erinomainen kommentti! Jos Krisu lähtisi talosta, koko ohjelman viihdearvo romahtaisi täysin. Suurimmaksi osaksi Krisu pitää yksin meininkiä yllä.
Niko Saarisella huiput kommentit Eeviksestä ja Jukasta! 😂
Vierailija kirjoitti:
Oon edelleen sitä mieltä, että aktiivisuusrannekkeet kaikille. Ja joku yhteisrangaistus, jos KAIKILLA ei täyty esim. 10 000 askelta /päivä (sen verran pitäisi tulla jokaisella aikuisella),
Reiman lasten aktiivisuusrannekkeet ois hyvät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysiä moukkia ne 2, toinen lisäksi hullu.
Vierailija kirjoitti:
Itse harkitsen jo katsomisen lopettamista noitten panopupujen kanssa. Ällöttäääääääää.
Vierailija kirjoitti:
Kun tää kausi on ollut reilusti fiksumpi kuin aiemmat, niin miks ihmeessä tota studiomeiniki ei muuttunut fiksummaksi? Haastatellaan jotain Nikoa ja muita aiempien kausien hölmöjä. Ja haastattelijoidenkin tyyli ja painotukset on aika omituisia.
Mitä toi Niko tekee tuolla studiossa, hirvee myötähäpee, kun talossa on kaikki fiksumpia kuin hän. Ja hitto tota haastattelijaakin.
Reeva-Leena haettu niuvanniemestä tonne, ei epäilystäkään.
Ehdottomasti eevis ulos..hyi helv..tota makaamista ja kiimaa
Eevis ulos talosta ja äkkiä.