Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
23461/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata Twitterissä #bbsuomi niin näkee mitä on tulossa. ;) Ja huomasin, että @iamcristalsnow (Cristal Snow) vastailee myös twiitteihin ja sieltä voi seurata mitä hän aikoo toteuttaa. Ainakin näin itse tulkitsin twiittejä.

Mut älkää jumittuko Twitteriin pelkästään, vaan kommentoikaa myös täällä. :D

T. Eräs, jolla ei ole Ruutu+ (24/7), joten joutuu seuraamaan palstaa :D

Vierailija
23462/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Milla, kertoi juuri Tarinalle ja Eevikselle että kaikkee joutuu täällä kestämään kun ei voi sietää että jalat pidetään pöydällä!!Tarina oli että voi ei mä pidän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23463/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhii hiphei, tällä viikolla talossa tapahtunut; on lätisty samoista aiheista, käyty tehtäväalueella katsomassa tuoleja, palloja ja pyöreitä mattoja hiphei. Tehtiin palapeli hiiulihei. Saatiin leluapina jihuu. Voi luoja mikä ohjelman taso. Ai niin, aamen.

Jos et sä ymmärrä tehtävää, niin eihän se nyt tuotannon tai meidän vika ole.

Sinä et ymmärrä, että viikkotehtävän ns. tehtävät ovat kuollettavan tylsiä sekä katsojille, että asukkaille. Ohjelmasta paistaa budjetin vähyys, mitä ei luovuudella ole osattu paikata.

Joo, anteeksi, olin kyllä typerän kärkäs kommentissani.

Olen aika paljon seurannut ohjelmaa, sillä olen parhaillaan lomautettuna. Samoin olen seurannut mediassa käytävää keskustelua, joten olen pitkälti eri mieltä kanssasi. 

Tämän kauden tarkoitus onkin perustua noiden ihmisten väleihin. Ja sitä tämäkin tehtävä on tarjonnut. Innolla odotan, kuinka on vaikuttanut esim. nimeämisiin nämä tämän viikon välienselvittelyt.

Mutta ymmärrän toki tuonkin kannan, että osasta olisi kivempi katsoa, kun vaikka kantavat kiviä,v että tai muuta päivätolkulla.

Ja toki myös itse odotan sellaistakin tehtävää, jossa olisivat esim. ulkona ja sisällä, tai vaikka rikkaat ja köyhät tyylisesti.

Ja kunnon bileetkin olisi mukava nähdä muutaman kerran. Kun vieä saisivat äänentoiston niin kuntoon, että kuulisikin mitä vaikka paljussa puhuvat.

Vierailija
23464/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla sanoi keittiössä just että häntä inhottaa tuo pöydillä istuminen ja jalkojen pitäminen pöydällä.

Tarina heti halaamassa ai että kiva kun sä sanoit, mä en oo tajunnu, ihanaa kun sä sanot

Vierailija
23465/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tapahdu MITÄÄN?? Oliko BB ennenkin näin TYLSÄ?? Bileitten puuttumistakin on tosi vaikea ymmärtää, mutta ei edes viikkotehtävää vaivautunut tuotanto keksimään kolmannelle viikolle? WTF?

Joka viikolle ei riitä omaa sponsoria. Silloin haetaan tokmannilta pehmolelu ja pari mattoa ja leikitään, että tässä on hyvä tehtävä.

Vierailija
23466/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lyhyesti miksi kaikki dissaa täällä Eevistä tänään?

Vierailija
23467/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritser Tarinan tarve saada oma persoonansa esille ja kuuluville, tai no no ei varsinaisesti sekään vaan se, että muille neiti ei suo samaa oikeutta - kaikki joiden vitsit ja jutut ei mene hänen makunsa mukaan hän kokee henkilökohtaisesti ja loukkauksena, kun häntä ei oteta huomioon.... Aaaargh.

Aluksi pidin Tarinasta, ajattelin miten kivan avoin ja sosiaalinen, nyttemmin "mä koen" että pitäis edes osan aikaa suunsa kiinni ja antais muittenkin olla omia itsejänsä.

Vierailija
23468/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristian käyttäytyy kuin muut olisi lapsia ja hän joku pomo tuolla. ”Muistetaanpas sitten mistä ei saa puhua!” ja repii peittoja toisten päältä, kun pitää herätä.

Risteilyisännän rooli jäi päälle.

Vierailija
23469/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Milla, kertoi juuri Tarinalle ja Eevikselle että kaikkee joutuu täällä kestämään kun ei voi sietää että jalat pidetään pöydällä!!Tarina oli että voi ei mä pidän..

Mä oisin sanonut aikaa sitten. Tai no , kai tuolla tulee hullun vainoharhaiseksi, että saako nimeämisääniä jos puutuu tuollaiseenkaan

Vierailija
23470/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään? Jokapäiväistähän se on. Joillakin on niin ikävä takaisin yläkouluun.

Vierailija
23471/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeviksen huono itsetunto!! :

Toissayönä itku silmässä selitti Jukalle että Eevistä loukkasi kun meikittömän Eeviksen seuraan saapui MEIKATTU Milla ja Jukka sanoi läpällä että häädetäään tuo eevis pois....

Eevis sanoi noin ja jatkoi :

En minäkään sano sulle että sulla on pieni muna jos mä oon nähnyt Krisun terskan!!

Toissa yönä oli tollaset jutut .... mietin miten alas eevis vajoo välittämällä Jukan sanoista tai edes sillä että läksi edes panoleluksi jukkapennulle!;)

Niin, kukapa nainen ei nauttisi kun kumppani kehuu toista naista ja toivoo että oma nainen lähtisi pois. Eevis on hirviö.

Hih hih ja Eevis ihan vapaaehtoisesti silti on Jukan kanssa ja vaihtaa sylkeä kuin suurikin räkälä ;)

Vierailija
23472/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on ihana - söpö, kaunis, kauniit hiukset ja älykäs.  <3 <3 <3

Vierailija
23473/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritser Tarinan tarve saada oma persoonansa esille ja kuuluville, tai no no ei varsinaisesti sekään vaan se, että muille neiti ei suo samaa oikeutta - kaikki joiden vitsit ja jutut ei mene hänen makunsa mukaan hän kokee henkilökohtaisesti ja loukkauksena, kun häntä ei oteta huomioon.... Aaaargh.

Aluksi pidin Tarinasta, ajattelin miten kivan avoin ja sosiaalinen, nyttemmin "mä koen" että pitäis edes osan aikaa suunsa kiinni ja antais muittenkin olla omia itsejänsä.

Mun mielestä Tarinalla on monta roolia päällä. Huomaa, miten erilainen hän on esim. Villen kanssa, kuin esim. Kevinin kanssa. Ja isommassa ryhmässä vielä eri rooli.

Mutta niinhän varmaan meillä kaikilla on erilaiset roolit eri ihmisten kanssa. Se vaan korostuu näkyvillä ja itseään esiin tuovilla henkilöillä.

Vierailija
23474/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä huvittavaa kun toi eevis eilen lesosi jukalle keittiössä, että ihmiset hakeutuvat hänen seuraan. Ja vielä sanoi että bb:ssäkin kaikki pörräsivät hänen ympärillä heti... NO VARMAAN, KUN MAKAS KÄYTÄVÄLLÄ. 

Ihan pipi päästään. Kannattaa katsella öisin, kun muut nukkumassa, sillon paljastuu millanen todellisuudesssa on.

Päiväthän tuo vaan makaa, öisin jopa kävelee patsastellen kädet puuskassa tai istuu jalat keittiön pöydällä ja kehuu itseään ja mollaa BB.tä.

No ihan varmaan joo. Oot vaan niin syrjäytynyt ettei kukaan ja luotat siihen ettei työssäkäyvät ihmiset voi tarkistaa höpöpuheitasi. Yhtään totuuden sanaa ei Eeviksen vihaajien suusta tule.

Voi kuule, jos sulla on 24/7, sitä voi kelata taaksepäin.

Kyllä tostakin aivopierusta on tässä ketjussa jo mainittu aamulla. Kuten sanottua, öisin on akka hulluimmillaan, kannattaa joskus itse katsella.

Ymmärrän että on pakko keksiä Eevikselle tällainen hullu yöpersoona koska päivisin katsovat työssäkäyvät ei löydä materiaalista jälkeäkään siitä Ilmestyskirjan pedosta joka on Eevis.

Onneksi mulla on aikaa katsoa puolen yön jälkeenkin, olen nähnyt pedon omin silmin.

Vierailija
23475/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ny tulla olkkarin telkasta vaikka ees yks nimeämis video, mukavasti loisi skismaa tiettyjen välille, vaikka Jukan 1 piste krisulle, joocos coocos.

Vierailija
23476/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristian käyttäytyy kuin muut olisi lapsia ja hän joku pomo tuolla. ”Muistetaanpas sitten mistä ei saa puhua!” ja repii peittoja toisten päältä, kun pitää herätä.

Risteilyisännän rooli jäi päälle.

Mikäs rooli se tuolla Tarinalla on jäänyt päälle? 

Vierailija
23477/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupu sanoi Kimmolle että yrittää muodostaa sanaa noista mitä on saatu, mutta tuloksetta.

Mitä kirjaimia ovat siis keksineet sen palapeleistä keksityn T:n lisäksi??

On ne tänään kai tajunnut ton O:n ainaki nyt kun tuli Oscarit Ville sanoi

että on ollu O-päivä. Kuka tietää, onko muita keksineet kuin T ja O

Kukaan ei ole perillä näistä kirjain -havainnoista koska mielenkiinto kohdistuu vain Eeviksen ja Jukan peiton alla tapahtuviin liikkeisiin sekä asukkaiden suihkukäyntien ja kirosanojen laskemiseen, sorry!

Vierailija
23478/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis kiukutteli, kun BB käski nukkumaan makuuhuoneeseen, vaikkei Eevistä yhtään väsyttänyt ja olisi halunnut jyystää ensin olohuoneen lattialla ja sitten vessassa. Valittaa miten Bb menee juridisesti liian pitkälle tms. Lapsellinen kitisijä, katsojat alkavat kypsyä lopullisesti.

Vierailija
23479/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on ihana - söpö, kaunis, kauniit hiukset ja älykäs.  <3 <3 <3

Porvoossakin on herätty. :)

Vierailija
23480/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka asukkaista ensimmäisena hoksaa, että on tullut lasten leikkikouluun josta puuttuu ohjaajat ja ohjattu toiminta. Arvaan että Krisu.

Ketju on lukittu.