BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mulla ei kestä hermot tuollaisa raamatussa sanotaan, raamatussa sanotaan, raamatussa, raamattu, raamattu raamattu ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Eevis ja Tarina on niin raskaita asukkaita. Minä ja minun ääneni pitää olla esillä koko ajan.
Laitetaan vielä puhekieltokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vitun juselius
Kannattaa seurata BB-ohjelmaa, niin tiedät kuka on Juselius.
Ootko koskaan harkinnut, että valjastaisit ton energias johonkin hyödylliseen? Sen verran sinnikäältä vaikutat, että voisit saavuttaa keskinkertaisen elämän.
Kumman sinnikkäästi sinäkin täällä olet kirjoitellut :D Oletko itse ajatellut tuota samaa mitä ehdotat täällä muille ;)
Mulla on jo keskinkertainen elämä.
Voisikohan Helmerin haluttomuus keskustella yhteiskunnallisista asioista BB-talossa liittyä jotenkin sponsorisopimuksiin? Varmasti mielipiteitä on, mutta älyää olla kailottamatta kaiken kansan kuullen. Hänhän ei ole omalla nimellään ja kasvoillaan julkaissut youtubeen niitä työttömien solvaus -juttuja, onhan se eri asia paasata BB:ssa yhteiskunnallisista asioista sponsoreiden maksamat vaatteet päällä.
Nyt jotain meininkiä tuonne. Tää EevisTarina-keskustelu puuduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eevis olisi entiseen aikaan jo saanut vakavia seksitauteja, lapsia vähemmän viisaille ukoille, syönyt likaista ruokaa ja miettinyt liian kauan seuraavaa siirtoaan.
Ei jatkoon !
Ja sen itsensäkehumisjankutus uppoaa joihinkin täydestä -
Kaikesta hällä kiittäminen nykyaikaa: EHKÄISYVÄLINEET JA LÄÄKKEET......
Miten se looginen äly on häntä suojellut?
Ei nähdäkseni mitenkään-
Juuri tässä Eevis juuri on looginen ja älykäs. Ei toimi sen mukaan miten asiat joskus olivat, vaan sen mukaan miten asiat ovat nyt. Nykyään on ehkäisyvälineitä ja lääkkeitä, eikä paavi julista pannaan römpsän nuolemispuheiden takia.
Hyvä Eevis!
Hyvä keskustelu Krisulla ja Villellä uskosta.
Ei tässä voi mitään tehdä kun mielenkiintoiset keskustelut. Missä Eevis.Kimmo.Kevin ja Tarina.
Aamulla paloi vesi kattilanpohjaan. Vein jo roskiin. 😂
Krisu kertoo loukkanneensa ihmisiä siis oikeasti loukannut ei bb-loukannut ja olleensa mulkku. Myöntää siis vikansa ja virheensä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tuo Juselius älykäs ja komea, pakko myöntää.
Lopettaisit nyt tuon pakotuksen. Olet jo nöyryyttänyt itsesi eikä kukaan naura Juselius meemillesi.
IsoVeikka tais aamulla antaa puhuttelun Eevikselle,no Eevishän on sellainen että häntä ei komennolla eiköhän ensi yönä uhmata!!
Ei ole tainnut olla vielä keskustelua nukkumaärjestyksestä?(kokousta😂)
Kertokaas mielipiteenne tästä Juseliuksesta.
Ville paasaa risulle. Ville häätöön. Aiemmin Tupu ja Anu.
Vierailija kirjoitti:
Eevis ja Jukka puhui yöllä Hemmistä ja Millasta. Eevis oli huomannut että Hemmi oli mennyt Millan viereen makoilemaan olkkarissa. Jukan mielestä Milla ei oikein lämpee Hemmille :D Taitaa Jukalla olla mustat sukat jalassa. En ihmettelis vaikka häätöpisteitä tulis Jukalta myös Hemmille eilisen takia.
Omaan silmään Milla näyttää siltä, että lämpeis heti jos Hemmi vähänkin vihreetä valoa sille näyttäis. Talon naiset rupes kattomaan Hemmiä ihan uusin silmin kun kuuli miten feimi se on ulkomaailmassa.
Millahan vaikuttaa siltä että antais kenelle vaan jos mies vähänkin vaikuttaa kiinnostuneelta..
Siis miten Eevikselle on luvattu ettei paneskelua kuvata vaan kamerat kääntyy pois? Just joo mitä erikoiskohtelua, eihän tuo ole ohjelman idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on ällöttävin ”nainen” ketä oon ikinä nähny
No kylläpä olet helpolla päässyt.
Miehenä on kyllä pakko sanoa että eevis on ällöttävin nainen jonka tiedän. En sitten tiedä että mitä naiset touhuaa ''kulissien takana'' jos eeviskin on muka suht normaali.
Ihan normaali nainen on. Sun otanta ei taida olla vaan kovin laaja.
Rajoittunee peräkämmariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden maiden BB:ssa raamatun julistaminen hallitsevaa? Tätä Suomen taivaskanavaa ei kestä katsella.
Ei. Harvoin molemmat kamerat ovat keskittyneet tuohon keskusteluun. Ja Villekin on paljon rauhoittanut tuota uskonnollista hihhulointiaan.
Ja tämänkin muuten aloitti taas Krisu, hän tykkää väitellä Villen kanssa noista.
Ville on höpötellyt tänään jeesusteluita useammin, kun olen kanavaa vilkaissut. Toisella kanavalla samaan aikaan Eevis tai Tarina selittää jotain ilman välimerkkejä, josta ei saa tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Eevikselle on luvattu ettei paneskelua kuvata vaan kamerat kääntyy pois? Just joo mitä erikoiskohtelua, eihän tuo ole ohjelman idea.
Olihan ne otsikoinnit jo tuosta kameroiden kääntymisestä ennen kuin menivät taloon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikillehan se on luvattu, ihan tiedotteissakin luki ja Virtanen kertoi haastatteluissa,
että näin toimitaan tällä kaudella. Sekstailua ei tällä kaudella näytetä. No, ei tuota nyt
ole näytettykään, pelkkää peiton heiluntaa tai suutelua vaan. Ennen näkyi elimet ja kaikki.
Tätä keskustelua kun kuuntelee, niin en ihmettele yhtään että istuu mieluummin hiljaa.