BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi, että Krisulla on talon sisällä paljon kannattajia, koska hänen luonaan on enemmän porukkaa. Helmeri saattaa oikeastikin fanittaa Krisua, mutta mutta voi olla, että jotkut talon asukkaat pelkäävät Krisua eivätkä uskalla sanoa suoraan mitään. Huomattuaan minkä nöyryytyksen teki Tarinalle, eivät halua itse samaan epäsuosioon. Milla yritti vähän hienovaraisesti vihjata Krisulle tämän pelottavuudesta, mutta ei rohjennut sanoa suoraan, ja naurahteli siinä kuin vitsailisi. Ei Krisulle kannatakaan sanoa mitään palautetta totisesti.
Olen todella kiinnostunut näkemään miten nimeämiset menevät.
Eivät ihmiset siksi keräänny Krisun ympärille, että pelkäävät häntä.
Se on varmasti totta, että eivät halua häntä ärsyttää, kun ovat nähneet, että Krisu ärsyyntyessään antaa kuulua. Mutta vaikka eilenkin Krisu oli kiukkuinen ja jopa pyysi, että hänet jätetään rauhaan, niin porukka kuitenkin hiljalleen kerääntyi ympärille ja kohta siellä oli taas pelleily ja leikinlasku käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoija on laittanut pillit iäksi pussiin Tarinan leijonan jälkeen.
Mitä jos pidettäis muutenkin valtava ketju talon tapahtumissa. Voit perustaa omille fantasioillesi oman ketjun.
Eiköhän normaali lukija tuon ihan vitsiksi tajunnut, vaikken lisännyt "varmaan" sanaa siihen.
Mutta tarinafanit ovatkin sitten asia erikseen, aina määräilemässä muita mitä saa sanoa.
On se elämä vaikeaa kun ei ole sarkasmintajua suotu.
Suutelukielto. Kiroamiskielto please.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinalla taas korkealentoista analysointia. Hänen logiikka on kyllä kovin narsistinen.
Pahaa mieltä herättävässä tilanteessa tavallinen ihminen sanoisi toiselle esimerkiksi: "Olet tosi ärsyttävä."
Samassa tilanteessa Tarina sanoo jotain tällaista: "Olen loukkaantunut." Eli sitä, mitä tuo tavallinenkin ihminen kokee, mutta tavallinen ihminen ei sano mitä oikeasti tuntee, koska joko ei uskalla tai ei tiedosta.
Tarina ei ole tainnut huomata, että ei kannattaisi käyttää kieltä, mitä muut eivät ymmärrä. Tavallinen ihminen ei puhu siitä, mitä tunteita hänessä herää, muuten kuin epäsuorasti. Tavallinen ihminen loukkaantuessaan alkaa esimerkiksi kiroilla tai haukkua toista, eikä sano miltä hänestä tuntuu. Jos mainitsee minänsä tuntemuksista, tulkitaan itsekeskeiseksi tai muuta vastaavaa. Jos Krisu puhuisi samoin kuin Tarina, Krisu sanoisi vaikkapa näin: "Minuun sattui, kun minua kritisoitiin. Tämä tuntuu nöyryyttävältä, minua pelottaa, koska joku kyseenalaistaa hyvän käsityksen itsestäni" tms. Mutta kun niin ei vain ole tavallista puhua.
Tarinalle on varmaan opetettu tuota tunnepuhumista. Että sen sijaan että kivahdettaisiin tai ärjyttäisiin, pitäisi sanoa miltä itsestä tuntuu. Oikeassa elämässä se ei kuitenkaan näytä toimivan. Ehkä tuo voisi olla hyvä puhumistapa suhteessa, jos molemmat puhuvat samalla tavalla, mutta yleensä olisi hyödyllisempää esittää, että on tilanteessa kuin tunteeton sivustakatsoja.
Asiaa. On myös sukupolvien kuilu tässä.
Tarina 23 v ja risu 27 sukupolvien kuilu😂😂😂
Hyiiiiiii. Milla räplää Helmeriä! Yök.
Vierailija kirjoitti:
Hyiiiiiii. Milla räplää Helmeriä! Yök.
...heti Helmerin eilisten "massi" paljastusten jälkeen. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Suutelukielto. Kiroamiskielto please.
Kosketuskielto.
Mitä, jos joku asukkaista saisi valita pk-huoneessa, jatketaanko nikotiinikieltoa, vai vaihdetaanko se suutelu-/koskettelukieltoon?
Kohta kolme viikkoa ja nää viestit pyörii ihan vaan ympyrää. Joku tarina paasaa ja kaksi typerystä hinkkaa toisiaan. JereeeTosi mielenkiintosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinalla taas korkealentoista analysointia. Hänen logiikka on kyllä kovin narsistinen.
Pahaa mieltä herättävässä tilanteessa tavallinen ihminen sanoisi toiselle esimerkiksi: "Olet tosi ärsyttävä."
Samassa tilanteessa Tarina sanoo jotain tällaista: "Olen loukkaantunut." Eli sitä, mitä tuo tavallinenkin ihminen kokee, mutta tavallinen ihminen ei sano mitä oikeasti tuntee, koska joko ei uskalla tai ei tiedosta.
Tarina ei ole tainnut huomata, että ei kannattaisi käyttää kieltä, mitä muut eivät ymmärrä. Tavallinen ihminen ei puhu siitä, mitä tunteita hänessä herää, muuten kuin epäsuorasti. Tavallinen ihminen loukkaantuessaan alkaa esimerkiksi kiroilla tai haukkua toista, eikä sano miltä hänestä tuntuu. Jos mainitsee minänsä tuntemuksista, tulkitaan itsekeskeiseksi tai muuta vastaavaa. Jos Krisu puhuisi samoin kuin Tarina, Krisu sanoisi vaikkapa näin: "Minuun sattui, kun minua kritisoitiin. Tämä tuntuu nöyryyttävältä, minua pelottaa, koska joku kyseenalaistaa hyvän käsityksen itsestäni" tms. Mutta kun niin ei vain ole tavallista puhua.
Tarinalle on varmaan opetettu tuota tunnepuhumista. Että sen sijaan että kivahdettaisiin tai ärjyttäisiin, pitäisi sanoa miltä itsestä tuntuu. Oikeassa elämässä se ei kuitenkaan näytä toimivan. Ehkä tuo voisi olla hyvä puhumistapa suhteessa, jos molemmat puhuvat samalla tavalla, mutta yleensä olisi hyödyllisempää esittää, että on tilanteessa kuin tunteeton sivustakatsoja.
Asiaa. On myös sukupolvien kuilu tässä.
Tarina 23 v ja risu 27 sukupolvien kuilu😂😂😂
Tarina on etulinjassa. Krisu taas laahaa perässä 50-luvulla.
Taitaa bb tuntea itsensä hölmöksi, kun jo toisena päivänä miettivät, etteivät nyt reagoi höpötehtäviin tällä viikolla.
Jukka haisee panemaan ja Eevis kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa bb tuntea itsensä hölmöksi, kun jo toisena päivänä miettivät, etteivät nyt reagoi höpötehtäviin tällä viikolla.
Mutta samaan aikaan kuitenkin moni on pohtii aivot sauhuten mitä mikäkin tarkoittaa.
Milla hipsutti tuossa tosissaan Helmerin hiuksia hetken.
Oon ollut huomaavani, eilen ja tänään, että Helmeri on alkanut vetäytymään Krisun luota. Ei ihan niin sinnikkäästi enää hakeudun Krisun seuraan.
Itseasiassa ollut yllättävän paljon Kevinin ja jopa Villen seurassa.
Onko sitten sattumaa vaiko alkaako Hemmiäkin röyhäpetteri ärsyttämään.
Minusta tuollainen pakonomainen hinkkaaminen on sairasta ..lisäksi totaalisen epäkunnioittavaa toisia kohtaan. Miehen vielä ymmärrän mutta naisessa on jotain pielessä.
Rauha talossa. Mukavaa vaihtelua kun kukaan ei vollota tai hajoile tuolla. Jotain yhteishenkeä taas kun alkoivat kuuntelemaan ääniä talossa :)
Meniköhän Eeviksellä Mensa ja menkat sekaisin? Ainakaan käytös ei viittaa älykkyyteen.
Katson takautuvasti noita klo 18 tapahtumia kun Miralla kaatuu kahvia tms. palapelin päälle ja kaikki asukkaat vilkuilee ulko-ovelle ja hokevat että äkkiä ennenku "joku" huomaa. Krisu on selvästi saanut kaikki tuolla varpailleen.