BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Nämähän saavat riitoja ilman viinaa ja panevatkin ilman viinaa. Mitä tylsää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Anu on nuolemassa vuoronperään jokaisen ryhmän luona? Tuo teennäinen kylppäri lässytyskin.
Sitten taas Krisun kylkeen. Kaikki on niin laskelmoitua.
Ylihuomenna on taas nimeämiset,
useampi asukas on huomannut mielistelyn tehon.
ja noi kaks nuolee toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina on TAAS pahoittanut mielensä Krisun sanoista (palapelitehtävä kyseessä). Huoh :D:D
Ja Krisu vasta onkin pahoittanut mielensä Tarinan mielensäpahoittamisesta. Suunnittelee tunnin välein lähtevänsä maitojunalla kotiin.
Ei se johdu tarinasta, vaan siitä kun krisulla on pahoja vierotusoireita tupakasta
Nyt ne on keittiössä. Voi vit*u, koko talon valtaavat itelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina on TAAS pahoittanut mielensä Krisun sanoista (palapelitehtävä kyseessä). Huoh :D:D
Ja Krisu vasta onkin pahoittanut mielensä Tarinan mielensäpahoittamisesta. Suunnittelee tunnin välein lähtevänsä maitojunalla kotiin.
Ei se johdu tarinasta, vaan siitä kun krisulla on pahoja vierotusoireita tupakasta
Keskustelevat nyt ihan hyvässä hengessä.
Oikeesti; joko Tarinan narinaa toisesta kamerasta tai Eeviksen ja Jukan panoa toisesta!
Vttu oikeesti jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
TAAS? Voi luoja.
Okei. Aluksi mua ei ärsyttänyt toi Eevin ja Jukan touhuilu, ajattelin vaan että kivat niille, mitäpä se häiritsee. Mutta tuntuu että ne vaan menee koko ajan julkisemmaks. Ehkä osittain myös kameran syytä. En haluaisi nähdä noita touhuja eikä varmaan moni muukaan.
Eevis on mun lempipersoona talossa, mutta noi hetket rupeaa jo ärsyttämään. Noh, onneksi voin katsoa toiseen kameraan.
Krisun aloitteesta asia saatiin selvitettyä toistaiseksi. Tarinakin vaikutti tyytyväiseltä. Krisu sanoi että jatketaan keskustelua seuraavan riidan jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole Jukan ja Eeviksen vika jos tuotanto sallii olkkaripanemisen koska se myy. Ja jos noi muut ei saa pidettyä puhuttelua.
Jotkut kloonitko siellä joka ilta runkkaa toisiaan ja panee vai?
"ei ole jukan ja eeviksen vika", voi jumalauta.
Tarina on jälleen niin minä minä minä annaku minä sanon mut kun minä olen tätä mieltä.... onpa raskasta kuunneltavaa märinä ja hänen tunteensa, Krisu ei taaskaan juuri puheenvuoroa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että toi paneminen on Eeviksen stressinpurkukeino nro 1. Niin säännöllisesti sitä harrastetaan. Kumppanille on tiedossa seksin maailmanennätys jos Eevis aikoo vakiintua.
Nuoria ihmisiä ja vasta tutustuneet, ei mikään ihme että seksi maistuu. Tuossa vaiheessa ei haluaisi mitään muuta tehdäkään kuin olla sängyssä toisen kanssa. Jukka tosi hyvässä iässä, ei erektio-ongelmia.
Minullakin oki paljon nuorempi mies niin olihan siinä erotiikkaa ja panoja muutaman kerran päivässä. 10 v yhdessä. Seksi tekee gutaa. Nauttikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on varsin viihdyttäviä. On edes jotain äksöniä kun Krisun ilmeitä seuraa.
Kyllä on Tarina-Narinalla taas rankkaa. Missä pumpulissa toi on kasvanut. Voi jeesus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että toi paneminen on Eeviksen stressinpurkukeino nro 1. Niin säännöllisesti sitä harrastetaan. Kumppanille on tiedossa seksin maailmanennätys jos Eevis aikoo vakiintua.
Nuoria ihmisiä ja vasta tutustuneet, ei mikään ihme että seksi maistuu. Tuossa vaiheessa ei haluaisi mitään muuta tehdäkään kuin olla sängyssä toisen kanssa. Jukka tosi hyvässä iässä, ei erektio-ongelmia.
Toki mutta ota huomioon olosuhteet. Eevis on niin päättäväinen että seksi tuntuu samanlaiselta tarpeelta hällä kuin syöminen.
No itseasiassa tuossa vaiheessa jää kyllä syöminen toiseksi.
Eikö tuo julkipaneminen ole käytännössä seksuaalista häirintää? Muut asukkaat sentään pääsevät karkuun, mutta kuvaajat ja ohjaajat ja muu tuotanto joutuvat katsomaan halusivat tai eivät.
Tarina osaa puhua ja Krisun kanssa kättelivät. Tarina ei oo tottunut noin roisiin tyyppiin eipä silti ei oo minunkaan elämässä. Anu ja Tupu mummo ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just Google Mapsissa kattelemassa Laajasalon katuja. Toiveissani spotata Helmerin asunto. Tarvitsen selvästi apua tähän Hemmi-addiktioon.
20 vuotta Jollaksessa asuneena oon yrittänyt miettiä, että missä ihmeessä Laajasalossa on kaksikerroksisia kerrostaloasuntoja?
Helmeri ei sanonut asuvansa Laajasalossa, kartanossa, luksusasunnossa tms. Kaikki oli Krisun läppää, mistä revittiin otsikot.
MIksi nuo neljä töröttää tuolla vessassa rivisssä?
Ja lähteeköhän Krisu vielä jukan kanssa saunaan tämän ohjelman jälkeen?
No en mä mistään kartanosta puhunutkaan, sehän oli Krisun läppä. Mistä lähtien kerrostaloasunto on ollut mikään ”kartano”? Helmeri itse kertoi asuvansa kaksikerroksisessa kerrostalossa.
Anu voisi päivätöidensä sivussa ryhtyä myymälävarkaaksi, koska kukaan ei osaa epäillä häntä myymälävarkaaksi - No ehkä vähän Antto Terras osaisi , mutta siitä sen ene