Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
21121/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiks eevis oikeasti käytä alapäästään mitään muuta nimeä kuin römpsä? Ymmärrän tuon sanan jos läpällä heittää mut eikai kukaan nyt oikeasti sitä käytä...

Vierailija
21122/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kimittävä keikari kevin pois äkkiä, ei jaksa sen maanisia puheripulikoihtauksia. Selittää selittää muttei saa mitään sanottua.

kertoi muuten aiemmin että häntä harmittaa kun ei osaa ruotsia, jukka vihjasi, että niin, jos aikoo politiikkaankin niin sitä tarvitsee, kevin vastasi siihen suuntaan että 'nimenomaan'.

aaaargh, kevinistä poliitikko -EIIII.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21123/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa viime yön keskustelussa:

Eevis: "mun pitäs kohta jossain vaiheessa epiloida römpsä"

Jukka: "vessassa ois varmaan hyvä, mutta mua ei haittaa, mulle kelpaa millainen vaan. Ite saat päättää."

E: "ei täällä voi edes piiloutua enää, mutta kyllä tää on ihan vaan mun omaksi hyvinvoinniksi ja mun oma päätös"

J: "Mä tykkään oli sit minkälainen tahansa"

No tässä Jukka kyllä sanoi nätisti, ei voisi paremmin vastata.

(Toki hän haluaa varmistaa, että saanti pysyy ennallaan, mutta silti.)

Miksi ajatteli, että hänen mielipidettä kaivattiin. Mutta kiva, että hänen mielestään Eevis saa itse päättää.

Vierailija
21124/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viikkotehtävän tarkoitus siis se, ettei noita tehtäviä tehtäisi ollenkaan mitä tuonne taloon tulee ilman ohjeita? 

Isoveli ei ottanut nyt huomioon noita tämän viikon palikkatesti - ”tehtäviä” antaessaan, että Eevis ratkasee ne 10:ssä sekunnissa.

Niitä kun tulee lisää, niin Eevis hoksaa, ettei niitä ole tarkoituskaan ratkaista.

Ja piti olla niin rankka viikko tämä viikko. Hah 🤓 palapeliä kootaan.

Nämähän on nimenomaan tehty tuolla lelliperseelle ettei vaan ala itkemään!!!!

Vierailija
21125/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko Tarina pilkkomaan ite kalat? 

Tarina, Kevin ja Eevis juttelee olkkarissa, ei heitä kiinnosta kalojen laitto. Mutta ei tuolla taida tulla kunnollista lasimestarinsilliä, vaikka siihen nuo aineet viittaa. Edes Tupu ei tiedä liemen keittämistä, siihenhän se suola laitetaa sekä sokeriakin.

Tupu on ottanut jonkin ihme kodinhengetär roolin tuolla, mutta eihän se oikeasti mistään mitään tiedä tai osaa, Milla teki sämpylät, Anu paistoi jauhelihat, suuttui Timolle kun Timo kertoi, kuinka valmistettu file olisi hyvää, mutta teki sen kuitenkin täsmälleen niin kun Krisu tuli toivomaan sattumalta ihan samaa, kovinkaan montaa raaka-ainetta ei tunne eli aika rajoittuneelta vaikuttaa. Eikä taida onnistua tuo sillikään. Kannattaa pysytellä vaan puurokauhan varressa.

Vierailija
21126/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viikkotehtävän tarkoitus siis se, ettei noita tehtäviä tehtäisi ollenkaan mitä tuonne taloon tulee ilman ohjeita? 

Isoveli ei ottanut nyt huomioon noita tämän viikon palikkatesti - ”tehtäviä” antaessaan, että Eevis ratkasee ne 10:ssä sekunnissa.

Niitä kun tulee lisää, niin Eevis hoksaa, ettei niitä ole tarkoituskaan ratkaista.

Ja piti olla niin rankka viikko tämä viikko. Hah 🤓 palapeliä kootaan.

Sen on fiksummat huomanneet jo ajat sitten, esim Mira.

Vierailija
21127/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt haisee silli....

Jukka tuli taas suoraan syömään olkkarista ilman mitään pesuja..

Eeviksestä en jaksa todeta enää mitään....

Mikä tuo fisu tehtävä on vai onko mikään tehtävä??

Yritetään peittää talon hajua?

Vierailija
21128/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osasko joku oikeen reseptin ton kalan valmistukseen, vai meneekö noi kaikki roskiin?

Pilallehan ne menee, jos etikkaa ei laimenneta, vaan kaadetasn suoraan purkkiin!

En kyllä yhtään tykkää, että arvokkaita raaka-aineita noin haaskataan :(

Sama linjahan tässä on ollut koko ajan. Oikein on ekologista meininkiä. Lämmintä vettä haaskattiin monta tuntia, kun täytettiin paljua kahvikupeilla.

Vierailija
21129/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis ja Jukka nyt johonkin raskaisiin tehtäviin ja erikseen toisistaan.  Miten Eevis kehtaa tulla ulos tuolta talosta ? Ilmisesti on niin outo, ettei edes tajua hävetä puheitaan ja jatkuvaa seksiä livenä.

Mutta hän on erinomainen päättelemään mikä kuvio tulee seuraavaksi.

Vierailija
21130/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mira on ku joku yli-ikäinen teini. Nytkin huutaa tuolla ku muut tekee tota silliä että MITÄ PITÄÄ TEHÄ HÄH?? EIKAI MUN ITE TARVI LEIKATA SITÄ? TÄH HÄH? Kuvitteleeko olevansa jotenkin kovis kaiken nirsoilunsa ja toimintakyvyttömyytensä kanssa.

Ja eevis lässyttää taas että ei näitä tehtäviä varmaan edes tarvi tehrä ku ei o ohjeitakaa annettu. Et jos joku nauttii tekemisestä ni arvostan jos joku tekee mun puolesta.

Vierailija
21131/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tarina voi syödä kalaa, mutta ei voi t appaa hyttystä/kärpästä/ampiaista ja jos pitäisi t appaa ihminen tai hyttynen, hän ei haluaisi t appaa kumpaakaan... on se jännä tyyppi!

Vierailija
21132/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis ja Turina seisovat pöydän päässä kun muut tekee työtä.

Nuija ja tosinuija.

Vierailija
21133/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tarina arvostaa tosi paljon tällasta yhteistyötä että joku tekee sillit hänen puolestaan tai siis silleen

Vierailija
21134/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis koittaa saada jonkun leikkaamaan sillejä puolestaan. Eiköhän kohta mene taas lepuulle makuuasentoon, onhan ollut pystyssä jo tovin. 

Vierailija
21135/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni Eevis Tarina ja Kevin ei halua tehdä tuota silli juttua...

Nyt isoveli laittaa jokaisen itse tekemään!!!

Vierailija
21136/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö aikuiset ihmiset suostu leikkaamaan kalaa????? Missä pumpulissa nuo on kasvaneet? Mulle ainakin opetettiin jo 9 vuotiaana miten kala tapetaan ja perataan ja valmistetaan.

Vierailija
21137/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina meni olohuoneeseen, vaikka muka voi jotain porkkanoita pilkkoa tms. Meikkaaminen ja istuminen tärkeempää. 

Koska hajupommi tulee makaamaan.

Vierailija
21138/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastaiskohan Tarina punkinkin jos sellaisen itsestään löytäisi?

Välillä ois niin kiva kun sais laittaa viestiä noille ja kysyä 😆

Joo, tai olis kiva tietää että mitä tekis jos sais kihomatoja.

Toivon sydämestäni, että ei koskaan saa mitään loisia, sillä ottaisi varmaan selvää, että minkälainen veganish-ruokavalio niille on hyväksi. 

Sama luteiden, torakoiden ym. kanssa, toivottavasti niitä ei koskaan tule Tarinan (tai kenenkään muunkaan) asuntoon, ihan jo naapureidenkin puolesta toivon tätä. 

(Omassa taloyhtiössäni on Airbnb-toimintaa ja pelkään luteita ihan tosissani.

Kuka tahansa niitä toki voi tuoda reissuiltaan, mutta silti minusta nostaa riskiä nuo tiuhaan vaihtuvat asukkaat).

Vierailija
21139/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee maku jos nuo yhdet selvii taas tekemättä mitään mua alkaa ärsyttää tuo isoveli!!!

Vierailija
21140/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän muita tauteja haisulilla on. Tuskin kondylooma on ainoa, kun antaa suuhunkin kusta.. Jokainen turkulainen käynyt varmaan polkemassa ilman kumia.

Ei Eevis antanut kusta suuhun, vaan miehellä oli rakenteellinen vika, että tulikin kusta kun otti tältä suihin.

Sinä olit paikalla vai? Eeviksen tuntien, se tyyppi kusi ihan tarkoituksella.

On toi akka senverran pimee, että sitä on ollut helppo miesten hyväksikäyttää ja kiusata.

rakennevika kun pitää tulla spermaa kun ottaa suikkiin. Itsr en ota koska oksrnnus meinaa tulla.

Ei tuollaisia rakennevikoja ole. Eevis vain halusi esittää asian noin. Eli siis valehteli. Mies halusi vain antaa hänelle kultaisen suihkun, tai Eevis halusi itse.

Ketju on lukittu.