BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se muuten on että iso nenäisellä miehellä on iso...
Ja Jukalla on todellakin pieni nenä😅
Jukalla on niin siro nenä että naisen päässä olis kaunis. Tolla logiikalla Kevinillä pitäis olla hameensa alla halko.
Katoin viime yönä 24/7 versiota ja koko yö meni siihen, että Jukka sormetti Eevistä. Välillä Eevis kävi vessassa, mutta sama jatkui. Ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo eevis taas yöllä paljasti feikkiytensä. On loukkaantunut jukalle mm.kommentista kun näki Millan meikattuna ja toivoi eeviksen tippuvan jne.
Sanoi myös tykkäävänsä jukasta, ja väitti ettei häntä haittaa vaikka Jukka olisi Millan kanssa, kunhan ei halvenna häntä muiden ollessa paikalla. Väitti myös itse pitävänsä millasta ja valitsevansa tämän jos olisi lesbo. 😩
Luulen, että tässä oli kaikki muu aivan totta paitsi tuo, ettei Eevistä haittaa, vaikka Jukka olisi Millan kanssa (talossa ollessaan).
Eevis meni niin totiseksi kun Jukka ja Milla pitivät kädestä, ehkä se on sitä halventamista muiden läsnäollessä, mutta uskon, että haittaisi Eevistä ainakin jonkin verran, vaikka siinä ei olisi muita ollutkaan paikalla.
Ymmärrän mitä Eevis tarkoitti sillä, että kokee olonsa talossa turvalliseksi Tarinan ansiosta. Itsekin kokisin noin, koska luottaisin, että Tarina puolustaisi minua tarpeen tullessa. Krisu, joka ei välitä muiden hyvinvoinnista, taas loisi aivan päinvastaisen, turvattoman olotilan.
Joo Jukka pois jo että pääsee kotiin vaihtaa vaatteet!!
Nyt ymmärtää että ei pillun hajut paljon sormissa eikä munassa haittaa!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan eniten mua ärsyttää Millan ottama rooli ruoanlaiton ja kauppaostosten erikoisosaajana.
Miksi muka kotimaiset kesäporkkanat pitäisi kuoria?? Pesu riittää.
Miksi minkään raaka-aineen ei voi antaa kuullottua tai ruskistua pannulla, vaan sitä täytyy raivoisasti käännellä ja möyhentää??
On vegaani sen takia että ei pidä lihan mausta, mutta kuitenkin silloin tällöin maistelee salamia tai pihviä.
Kun kysyttiin, mikä on kvinoa vastasi, että ihan kuin riisi mutta sisältää niin paljon proteiinia, että kannattaa käyttää. Yksikään vegaani ei syö kvinoaa proteiinin takia, sitä siinä on alle 5g/sadassa grammassa, kvinoa ei ole riisinkaltainen kasvi ja myös sen lehtiä voi käyttää. Fosforia siitä saa, mutta muuten kuorineen keitetty peruna päihittää kaikilla tavoin kvinoan ravintoarvot.
Nuo talon vegaanit jauhaa muutenkin tuosta proteiinista ihan niin kuin se olis ainoa asia millä he pysyvät hengissä. Samassa ruuassa muhii pavut ja härkikset ja muut sörsselit, koska proteiinin tarve on niin valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei mainitse mitään blondivitseistä, koska ne eivät kohdistu häneen, tästäkin Mira mainitsi. Jos taas vitsaillaan yleisesti esim vegaaneista, niin Tarina loukkaantuu
Vai olisiko kyse siitä, että blondivitsit eivät yleensä ole vahingollisia? Olen suomalainen sekasyöjä, mutta näen ulkomaalaisiin ja vegaaneihin kohdistuvan "läpän" vahingollisena, koska se ylläpitää noihin ryhmiin kohdistuvia todellisia ikäviä asenteita. Sen sijaan en ole huomannut minkäänlaista blondivihaa. Blondivitsistä pahastuisinkin vain sellaisessa tilanteessa, jossa tarkoitus on osoittaa kohteelle, ettei pidä tästä. Mutta blondivitsin heitto on vain keino siihen, eikä itse blondivitsi välttämättä ole niin paha asia. (Tai sen haitat ovat ainakin toistaiseksi lieviä, mutta eihän sitä tiedä millainen tulevaisuus blondeilla tulee olemaan.)
Rasistinen vitsi taas on haitallinen, vaikka tarkoitus ei olisi loukata eikä kohde loukkaantuisi. Vahinko niinsanotusti ulottuu "tilanteen ulkopuolelle". Veikkaan tämän olevan syy siihen, miksi Tarina näkee ongelmia tilanteissa, joissa ei ole tarkoitus loukata. Hänhän on monta kertaa korostanut, ettei ajatellutkaan, että tarkoitus olisi ollut loukata.
Tiivistettynä: Jokin toiminta voi olla haitallista, vaikka se ei olisi siinä tilanteessa haitallista tai vaikka sillä ei olisi tarkoitus tuottaa haittaa.
Eri ihmiset katsovat asioita eri perspektiivistä, mutta aika usein nähdään vain se oma perspektiivi eikä ymmärretä erilaisia näkökantoja. Kun muiden sanomaa tulkitaan vain sen oman tarkasteluputken läpi, syntyy paljon hämmennystä eikä ymmärretä ollenkaan, miksi joku voi nähdä ongelmana jotain mitä itse ei.
Ongelma on vain siinä, että Tarinan ja Kevinin kuplassa aivan kaikki voi olla loukkaavaa ja rasistista, kampauksesta kukkakaaliin.
Eeviksen pahin painajainen tuolla talossa on se, että hän joutuisi nukkumaan makuuhuoneessa muiden kanssa.
Eevis on mielellään omissa oloissa 🥴 ja ei pane pahakseen vaikka joutuisi nukkumaan yksin olkkarissa.
Jukka on vain viihdyke, ajantappo - ihminen.
Molemmat, Jukka ja Eevis ovat kyllä erikoisia asukkaita. Kumpikaan ei välitä mitä muut ajattelevat tai että kamerat kuvaavat koko ajan.
Joku näistä: Isoveli, Ville tai Krisu voisivat ottaa vakavasti pöydälle näiden kahden käyttäytymisen. Miksi eivät kysy suoraan, ymmärtävätkö naama kaksi, että on muille asukkaille kiusallista toimintaa.
Lopputulema: Jukka loppuajaksi nukkumaan sviittiin, Eevis nukkumaan makuuhuoneeseen.
Hajotkoon molemmat vaikka kuinka pahasti.
No nyt haisee silli....
Jukka tuli taas suoraan syömään olkkarista ilman mitään pesuja..
Eeviksestä en jaksa todeta enää mitään....
Mikä tuo fisu tehtävä on vai onko mikään tehtävä??
Äänestetään Tarina sunnuntaina ulos talosta. Meitä katsojia ja asukkaita jo ahdistaa kovasti hänen läsnäolonsa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Tarina pilkkomaan ite kalat?
Tarina, Kevin ja Eevis juttelee olkkarissa, ei heitä kiinnosta kalojen laitto. Mutta ei tuolla taida tulla kunnollista lasimestarinsilliä, vaikka siihen nuo aineet viittaa. Edes Tupu ei tiedä liemen keittämistä, siihenhän se suola laitetaa sekä sokeriakin.
Osasko joku oikeen reseptin ton kalan valmistukseen, vai meneekö noi kaikki roskiin?
Vierailija kirjoitti:
No nyt haisee silli....
Jukka tuli taas suoraan syömään olkkarista ilman mitään pesuja..
Eeviksestä en jaksa todeta enää mitään....
Mikä tuo fisu tehtävä on vai onko mikään tehtävä??
Jukka pesaisi kätensä keittiössä!
Vierailija kirjoitti:
Samassa viime yön keskustelussa:
Eevis: "mun pitäs kohta jossain vaiheessa epiloida römpsä"
Jukka: "vessassa ois varmaan hyvä, mutta mua ei haittaa, mulle kelpaa millainen vaan. Ite saat päättää."
E: "ei täällä voi edes piiloutua enää, mutta kyllä tää on ihan vaan mun omaksi hyvinvoinniksi ja mun oma päätös"
J: "Mä tykkään oli sit minkälainen tahansa"
No tässä Jukka kyllä sanoi nätisti, ei voisi paremmin vastata.
(Toki hän haluaa varmistaa, että saanti pysyy ennallaan, mutta silti.)
Vierailija kirjoitti:
Osasko joku oikeen reseptin ton kalan valmistukseen, vai meneekö noi kaikki roskiin?
Pilallehan ne menee, jos etikkaa ei laimenneta, vaan kaadetasn suoraan purkkiin!
Apatia-Anu
Meikki-Mira
Erotiikka-Eevis
Kiehtova-Kevin
Hunaja-Helmeri
Tiuskis-Tupu
Vauhko-Ville
Matkaaja-Milla
Kyynis-Kimmo
Joutava-Jukka
Tuho-Tarina
Keskiverto-Krisu
Tieto-Timo
Erilainen-Emma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilallehan ne menee, jos etikkaa ei laimenneta, vaan kaadetasn suoraan purkkiin!
En kyllä yhtään tykkää, että arvokkaita raaka-aineita noin haaskataan :(
Vierailija kirjoitti:
Onko viikkotehtävän tarkoitus siis se, ettei noita tehtäviä tehtäisi ollenkaan mitä tuonne taloon tulee ilman ohjeita?
Isoveli ei ottanut nyt huomioon noita tämän viikon palikkatesti - ”tehtäviä” antaessaan, että Eevis ratkasee ne 10:ssä sekunnissa.
Niitä kun tulee lisää, niin Eevis hoksaa, ettei niitä ole tarkoituskaan ratkaista.
Ja piti olla niin rankka viikko tämä viikko. Hah 🤓 palapeliä kootaan.
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen pahin painajainen tuolla talossa on se, että hän joutuisi nukkumaan makuuhuoneessa muiden kanssa.
Eevis on mielellään omissa oloissa 🥴 ja ei pane pahakseen vaikka joutuisi nukkumaan yksin olkkarissa.
Jukka on vain viihdyke, ajantappo - ihminen.
Molemmat, Jukka ja Eevis ovat kyllä erikoisia asukkaita. Kumpikaan ei välitä mitä muut ajattelevat tai että kamerat kuvaavat koko ajan.
Joku näistä: Isoveli, Ville tai Krisu voisivat ottaa vakavasti pöydälle näiden kahden käyttäytymisen. Miksi eivät kysy suoraan, ymmärtävätkö naama kaksi, että on muille asukkaille kiusallista toimintaa.
Lopputulema: Jukka loppuajaksi nukkumaan sviittiin, Eevis nukkumaan makuuhuoneeseen.
Hajotkoon molemmat vaikka kuinka pahasti.
Mietin juuri aamulla että miten on tuonne onkaan mennyt kaksi noin välinpitämätöntä ihmistä jota ei haittaa kamerat eikä pesut!!!
Tuossa näkee juuri tuon kuinka Juntti Jukka on ..ajaa varmaan tuppukylässä autolla liikenneympyrää ympäri musiikit täysillä ja on kylän kovin sälli..
Nyt tuolla panee kameroiden edessä ja on ihan vit....kova jätkä!!
Tuo paneminen nyt vielä menee mutta kun kaikki täällä näkee että kutuhommien jälkeen noustaan kirjaimellisesti suoraan keittiöön syömään on kuvottavaa!!
Oho muistin väärin no jokatapauksessa alusta asti ollut jalassa ilman että olisi pesussa välillä käynyt!!!