Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
57161/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako ville jo asettua tavallisten kuolevaisten tasolle😂😂 huolissaan Millasta. Hmmmm . Kuka ei oo hyväksynyt.....

Vierailija
57162/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei puututa siihen, että Krisu kiusaa? Tuotanto, puuttukaa jotenkin asiaan, miljoonan taalan paikka!!! Tyypillinen tilanne, jossa kiusaaja vielä dominoi keskustelua, kun asiaa yritetty ottaa esille. Asia nostettu niin monessa tilanteessa esille, pk-huonessa ja muualla. Harmittaa jo valmiiksi esim. Millan puolesta, hän ei ehkä pysty sanomaan asiasta suoraan.

Joo, kenestäkään ei ole sanomaan Kristianille suoraan, edes Helmeristä saatika Anusta, jolla äitinä pitäisi olla vahva käsitys tämmöistä. Ville ainoa. joka puuttui, ja tekee sen kyllä oman suosionsa hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57163/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitenkään tarkoitus 'kääntää kaikki Krisua vastaan'". Huhhuh. Tällaisista asioista pitää juuri puhua (ottaako Krisu nyt tämän liian henkilökohtaisesti?).

Vierailija
57164/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on pahin paskanjauhaja tuolla ja se että se tekee sen vielä jeesusta ru...aten tekee siitä vielä entistä vastenmielisempää.. yöksi!

Jos Krisu tiputetaan toi jeesustelija muuttaa ton joksikin jeesusleiriksi eikä tota jaksa enää kukaan täysjärkinen katella.

Vierailija
57165/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna Ville kaiveli sormella nenäänsä syvältä muiden edessä ja puhui että sieltä tulee kunnon jöötiköitä. Epäili talon kuivan ilman aiheuttavan sen.

Vierailija
57166/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä Ville alkaa järjestelemään Millan tunteita talossa noin? Ihan oikein Jukka oikaisi Villeä ettei täällä kenenkään tunteista toinen vi puhua niinkuin Ville, Hyvä Jukka.

Vierailija
57167/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meininki porukalla keittiöhommissa ja muutenkin siivouksen osalta,osa jo pedannut sänkynsä kauankohan jaksaa!!Oisko joku vinkannut vai ihanko itse alkaneet ymmärtää että Vlileä ehkä arvostetaan ulkomaailmassa kun tekee hommia?

Vierailija
57168/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville taitaa asua kartanossa leveästi, arvaahan tuon jo kun Teslasta puhuu.

Ville Sanoi kyllä juuri tänä aamuna asuvansa vuokralla.

Vierailija
57169/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, juuri tuollaisten Millojen takia en tule yleensä toisten naisten kanssa toimeen. Läyhätään selän takana ja kuiskitaan, että käy sinä sanoo, että mulla on paha mieli. Miehille kun kerran ärähtää, niin menee yleensä perille.

Vierailija
57170/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla voisi itse avata sen suunsa ja sanoa, mikä ja milloin ahdistaa. Kaikkiin ei toimi se, että kymmenen ihmistä käy kautta rantain puhunassa, että oot ollu vähän ilkeä. Lisäksi rikkinäinen puhelin -efekti tulee monen kautta kertoessa ja asiat kääntyy päälaelleen.

Voisi tietenkin, mutta ei se varmaan helppoa ole.

Vierailija
57171/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ja Hemmi makkarissa kaksin. Anu puhuu.

Ohhoh, melkoinen käänne. Tämä kiteyttää kaiken.

Vierailija
57172/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitenkään tarkoitus 'kääntää kaikki Krisua vastaan'". Huhhuh. Tällaisista asioista pitää juuri puhua (ottaako Krisu nyt tämän liian henkilökohtaisesti?).

Joo ei mitä nyt puhui muille Krisusta pahasti kun Krisu ei ollut paikalla.

Jumalauta ukko ulos talosta! krisu puhuu suoraan aina ei noin.

Vierailija
57173/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla voisi itse avata sen suunsa ja sanoa, mikä ja milloin ahdistaa. Kaikkiin ei toimi se, että kymmenen ihmistä käy kautta rantain puhunassa, että oot ollu vähän ilkeä. Lisäksi rikkinäinen puhelin -efekti tulee monen kautta kertoessa ja asiat kääntyy päälaelleen.

Talossa jokainen joka asettuu Krisua vastaan lentää ulos kuin leppäkeihäs. Juuri äsken Mira.

Vierailija
57174/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, juuri tuollaisten Millojen takia en tule yleensä toisten naisten kanssa toimeen. Läyhätään selän takana ja kuiskitaan, että käy sinä sanoo, että mulla on paha mieli. Miehille kun kerran ärähtää, niin menee yleensä perille.

Ihanko olet varma että oli Milla pyytänyt??

Vierailija
57175/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

krisse ei ymmärrä itse, kun on niin minä minä tyyppi. taitaa samaa kastia olla lähipiirikin. eihän omena kauas puusta putoa.

krisse osaa puhua vai veestä ja viinasta. 

Vierailija
57176/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville taitaa asua kartanossa leveästi, arvaahan tuon jo kun Teslasta puhuu.

Ville Sanoi kyllä juuri tänä aamuna asuvansa vuokralla.

Miten vaan näyttää paperilla hyvälle.

Vierailija
57177/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville juoksi heti kertomaan muille kuin hiekkalaatikolla mitä pahaa Krisu muka teki. Kevin ilkeili Millan älykyydestä enemmänkin vielä.

Vierailija
57178/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät arvosta huijarisaarnaajia ikinä yleisesti.

Vierailija
57179/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jukka vielä Keviniin ihastunut sen jälkeen kun Kevin äänestikin häntä? Onko enää yrittänyt hakeutua seuraan?

Vierailija
57180/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko olet varma että oli Milla pyytänyt??

No niinhän Milla on sanonut, että asiasta voi puhua toisten kanssa. Miksi ei voi itse ottaa asiaa esille? Ikinä ei pääse epävarmuudestaan ja kiusatuksi tulemisen tunteesta eroon, jos ei ota omia tunteitaan haltuun ja itseään koskevia asioita? Antaa nyt sen sijaan toisten keskustella hänestä ilman, että hän pystyy vaikuttamaan, mitä hänestä sanotaan.

Ketju on lukittu.